Життя на вулкані або острів синьої води

1. Що таке кемпінг?

зміст:

Везувій - не єдиний вулкан в околицях Неаполя Везувій - не єдиний вулкан в околицях Неаполя. Під Неаполітанським затокою ховається величезне озеро гарячої магми, яка періодично дає про себе знати то тут, то там. Одне з таких місць - острів Искья, яка виступає з води вершина стародавнього вулкана, природні особливості якого високо цінували численні римські імператори. Підземна грубка повністю змінила мікроклімат району, перетворила м'яку, ледь-ледь субтропическую Італії в пашать зеленню тропіки. У нашому тривалої подорожі по цій країні ми просто не змогли не заїхати в таке незвичайне місце.

Ми прибули на причал бухти Искья-Порто, яка, як ми згодом прочитали в путівнику, знаходиться в затопленому кратері місцевого вулкана. Останнє виверження на Іск'є було давним-давно, але магма досі весело булькає зовсім недалеко від поверхні, під тонким шаром грунту, адже навіть струмки стікають з гір холодні, а гарячі! Острів повний гарячими - немає, що киплять! - джерелами, чудодійну силу яких ми зазнали на собі. Як я розумію римських імператорів, які будують свої літні резиденції саме тут!

Зрозуміло, що таке місце - не найдешевше в, але демократична Європа залишає шанс будь-якому гаманцю - на острові є кемпінги, ціни яких в кілька разів нижча за ціни в готелях. В одному з них ми і зупинилися. Проживання коштувало 11 євро на добу на людину і включало місце для намету з підведеними електрикою і водою, громадські душ і туалет. Все дуже-дуже чисте.

Наш кемпінг знаходився в Маронті, до якого з Искья-Порто треба їхати автобусом. Квиток по острову варто 1.20 і дійсний 90 хвилин. Отже, ми сідаємо і їдемо. Тут-то я в Искью і закохалася! Вона така ... пашить рослинністю, що розкинула чудові панорами, що виділяють дивні пахощі! Така зелена, така синя, така прозора! В кінці шляху наш автобус спустився по серпантину до моря. Чи не про-пі-описати!

На Іск'є всього 3 кемпінгу, і 2 з них знаходяться в місті Искья-Порто - столиці острова На Іск'є всього 3 кемпінгу, і 2 з них знаходяться в місті Искья-Порто - столиці острова. А наш кемпінг! На березі моря! У чаші гір! У тиші і спокої, навколо ніяких натовпів! Від намети до пляжу 5 метрів!

Встановивши намет, ми пішли на пляж. Під ногами - чорний вулканічний пісок, перемішаний з прозорою кварцовою крихтою. Піщинки великі, до 2-3 мм, майже камінчики. Ходити по ним дуже приємно.

Вода - яскраво-синя у самого берега - нас вразила. Ми занурилися в тепле-тепле море з останніми променями сонця ... Здається, ми знайшли те, що шукали.

А вночі, коли стемніло, ми вийшли на пляж і побачили, що найближча гора прикрашена ниточками вогнів і на тлі блискучого зоряного неба перетворилася на величезний космічний корабель! Ніде, ніде не було так чудово!

На наступний день йшов дощ, і ми поїхали в Искья-Порто, закупилися путівником і сувенірами На наступний день йшов дощ, і ми поїхали в Искья-Порто, закупилися путівником і сувенірами. Символом острова вважається лимон, і цей образ нещадно експлуатується у всіх виробах місцевих ремісників, як правило, керамічних. В основному, як зазвичай, якість виробів виявляється не на висоті, але зустрічаються і втішні винятку.

Глиняних квітів досить багато, на них швидко перестаєш звертати увагу, але в одному магазині ми побачили ЩОСЬ: на столі були розкладені різні квіти і листя, але які! Я буквально кожна квітка помацала руками, тому що не могла повірити, що вони несправжні! І це незважаючи на те, що деякі рослини явно існували тільки в уяві майстра. Стеблинки подекуди "підгнили", пелюстки "пом'ялися", десь крапелька роси, десь слід голодного комахи ... Не знаю, як ми втрималися і не скупили всю крамницю! У мене перед очима досі стоїть злегка пом'ятий квітка магнолії, я готова знову їхати в Італію, тільки щоб його купити!

Всього на Іск'є ми прожив 4 дня, страшно мало! На жаль, нам пора було повертатися додому, наближалося 1 вересня. Але і за ці дні ми багато встигли побачити.

З обов'язкової туристичної програми ми відвідали Терми - басейни з гарячою мінералкою, яких на острові дуже багато. Спочатку ми поїхали в розрекламовані "Сади Негомбо". Але тут нас спіткало жорстоке розчарування - в цьому парку дітям не дозволялося купатися в термальних басейнах! Тільки в басейнах з морською водою. При цьому гроші з дітей справно брали: дитячий квиток на півдня (з 13:30) - 17 євро, дорослий - 27 євро. І ще попереджають, що всі парасольки і лежаки вже зайняті. І посміхаються!

Оскільки так нечесно - ми купаємося, а дитина стоїть і дивиться - ми пішли ні з чим Оскільки так нечесно - ми купаємося, а дитина стоїть і дивиться - ми пішли ні з чим. Поїхали додому через San-Angelo. На кінцевій зупинці несподівано побачили вхід в інший термальний парк - "Тропикаль" ( www.parco-tropical.com ). Зайшли на ресепшен - у них дітям купатися можна !!! Але не більше 5 хвилин. Ну і добре! Вхід коштує 20 євро для дорослого і 8 - для дитини, з 13 годин дорослий квиток дешевшає - 16 євро, з 15 годин - 12 євро. Ще потрібно купити шапочки по 1 євро. Вперед! Уже пізно, парк скоро закривається, а треба все встигнути!

Парк "Тропикаль" має 9 відкритих і 2 закритих басейну з температурою води від 20 до 40 градусів. Так званий "японський басейн", відомий також як "басейн доктора кнайпа", складається з двох неглибоких (трохи вище колін) частин з гарячою (40 градусів) і холодної (20 градусів) водою. Лікувальний ефект грунтується на "термоударі". Дно басейну викладено великими круглими камінчиками, ходити по яких досить боляче, але бажаючі зайнятися аутомазохізмом не перекладаються.

Є глибокий контрастний басейн (дві чаші з температурами 20 і 40 градусів). Є басейн, де в теплій воді (30 градусів) періодично трапляються струменя окропу і крижаної води - це класно! Незвичайно приємний басейн з температурою 33 градуси - мабуть, така температура відкритих ділянок шкіри. Сауна вирубана прямо в скелі, в ній практично повна темрява, до стін страшно доторкнутися, здається, що вони розжарені.

Ще є джакузі і водоспад. Кілька великих басейнів мають температуру 32, 34 і 38 градусів. Басейн з морською водою нагрітий до 22 градусів. Навколо висаджені дерева, з терас відкривається чудовий вид на море і гори.

Перше враження, коли поринаєш в гарячий басейн - захват Перше враження, коли поринаєш в гарячий басейн - захват! Телячий !!! Хлоркою не пахне - незрозуміло, як вони здійснюють дезінфекцію. Може, в гарячій воді всяка зараза не живе?

Оскільки парк розташований високо на горі, ввечері відчувається неслабкий вітерець. Після гарячої води можуть бути проблеми.

Після термальних басейнів відчувається незвичайна легкість і розслабленість. Сил немає ну просто ні на що! Навіть додому їхати лінь, хочеться розбити табір прямо біля воріт парку ...

До речі, щодо їхати: переміщаються по Іск'є на автобусах по гірських серпантинах. Є розклад, але воно не особливо дотримується, що в умовах обмеженого часу дії квитка досить неприємно, якщо вам має бути пересадження. Не факт, що на поїздку вистачить одного квитка! Контролери (в штатському!) Зустрічаються в основному в районі Искья-Порто. Увечері на маршруті Сан-Анжело - Форіо - Лаккі-Амене - Искья-Порто народу в автобусах ДУЖЕ багато. Але якщо звертати увагу на дрібні неприємності, краще взагалі залишатися вдома. А ми вдома сидіти не будемо!

Оскільки пляжів на Іск'є трохи (наприклад, ми бачили штучний пляж у Лаккі-Амене - 2 метри на 5), а готелі розташовані по всьому острову, кожен день на наш пляж приїжджала купа відпочиваючих з усього острова Оскільки пляжів на Іск'є трохи (наприклад, ми бачили штучний пляж у Лаккі-Амене - 2 метри на 5), а готелі розташовані по всьому острову, кожен день на наш пляж приїжджала купа відпочиваючих з усього острова. Пляж Маронті дуже довгий, а кемпінг розташований в самому кутку біля скель, досить далеко від автобусної зупинки, і до нас приїжджі зазвичай не добиралися. Втім, народу все одно було чимало.

Зате в воді, як зазвичай в Буржуінстве, нікого! А вода ... набираєте її в жменю, а долоні - з синім відтінком! Я думала, що такого взагалі не буває!

Саме чудове, що є на Іск'є, ми виявили випадково. Дочка любить кататися на катамарані, і тому напередодні від'їзду ми взяли-таки на прокат цю бандуру (перша година - 6 євро, кожен наступний - 4) і попливли геть від берега. Спочатку ми хотіли відплисти подалі-туди, де вода не просто синя, а прямо-таки фіолетова, але вітер став зносити нас за мис, і ми вирішили не чинити опір - цікаво ж, що там, за поворотом!

За поворотом виявився затока, зі трьох сторін оточений скелями, з вузьким кам'янистим пляжем. Далі маленькі затоки йдуть один за іншим. Навколо - ні душі! А коли ми наділи окуляри і пірнули ... Казка! Дрейфують зграї різнокольорових рибок, настовбурчуються колючки морські їжаки, плавно гойдаються рідкісні водорості ... Вода - кристально-блакитна, все навколо - нереальне, здається, що звучить ніжна музика ... І відчуття польоту ... Нічого більше не скажу, тому що слів таких немає.

На наступний ранок ми збиралися їхати в Рим На наступний ранок ми збиралися їхати в Рим. Було сумно-сумно, і ми вирішили залишитися ще на півдня, щоб знову сплавати на катамарані до рибок. В останній момент дочка наступила в воді на гостру черепашку, розрізала ногу, і в рану забився пісок. В намет чоловік її ніс на руках. Ми почистили і промили рану (жах! Прямо по живому), перев'язали ніжку, і Катюша мужньо тупала весь день, не скаржачись. Тільки ввечері сказала, що ніжка весь день боліла, але ж все одно нічого не можна було зробити ... Це я до того, що похід дуже мобілізує, раніше б вона пищала всю дорогу.

Як же нам хотілося забрати з собою хоч ка-апельку Искьи! Рішення знайшлося - ми відпливли подалі від берега і набрали в літрову пляшку синьою-синьою води! І навіть придумали їй застосування.

1. Понюхати, чим пахне, після прибуття додому, щоб оцінити чистоту. Виявилося, що не пахне нічим - вода найчистіша!
  2. Якщо відомий спрей "Аква Маріс" - розлучена вода Адріатичного моря - добре лікує нежить (було перевірено навесні на власному досвіді), то чим вода Тірренського гірше ?! Воду ми заморозили, щоб при нагоді порівняти лікувальні властивості морів. Чи не вдалося - ніхто взимку не хворів.
  3. Вода в пляшці стала зовсім прозорою. І я цього не розумію! Де ж чарівна синява ?! Чому казку не можна покласти в кишеню і забрати з собою ?!

До змісту

Що таке кемпінг?

Кемпінги є в кожній європейській країні, і принципи їх життєдіяльності скрізь одні й ті ж Кемпінги є в кожній європейській країні, і принципи їх життєдіяльності скрізь одні й ті ж. Відпочинок в кемпінгах має масу переваг перед відпочинком в готелях, але і відпочинок в готелях - перед відпочинком в кемпінгах. Кожен вибирає для себе ... Добре, коли є вибір!

Є два найпоширеніші способи подорожей: перший - купити тур, другий - поїхати самостійно. Перший спосіб простіше, але, на жаль, він не гарантує, що все буде так, як вам хочеться. Ви зможете оглянути тільки ті пам'ятки, які включені в мінімальну програму туру, і не зможете побачити те, що не включено в додаткову.

Організований туризм зобов'язує вас ходити в натовпі і слухати її коментарі. Якщо вам десь так сподобалося, що ви готові провести там решту свого життя, ви все одно не зможете затриматися в цьому місці навіть на зайві півгодини. Житло та харчування ви теж не вибираєте. Неважливо, що вранці вам хочеться поспати, неважливо, наскільки ви втомилися, неважливо, що вам треба зупинитися і осмислити побачене ...

Якщо ж ви прихильник вільних подорожей, якщо ви віддаєте перевагу знайомитися з новою країною в "вільному польоті", що не скутому НІЯКОЇ попередньої резервацією, то ваш вибір - кемпінг!

Отже, кемпінг - це обгороджена територія з власною адміністрацією, яка пропонує бюджетне, дуже бюджетне і дуже-дуже бюджетне розміщення, що включає, крім місця для проживання, електрику, санвузол і супермаркет. Як мінімум половина існуючих європейських кемпінгів легко досяжна громадським транспортом.

Типові варіанти розміщення.

1. Бунгало - маленький дерев'яний одно-двох-кімнатний будиночок з кухнею і зручностями - 800-900 євро на тиждень для 4 осіб в високий сезон.
  2. Mobil home - будинок на колесах - розміщення в фургоні (caravan) - 600 євро в тиждень для 4 осіб в високий сезон.
  3. Місце для кемпера - значна територія, на якій ви можете поставити власний фургончик плюс дуже великий намет.
  4. Місце для намету (pitch) - невелике місце розміром приблизно 5 метрів на 3 (large tent) або 3 на 2 (small tent).

Вартість проживання в вашому власному кемпері або наметі складається з вартості місця, вартості проживання кожної людини і вартості стоянки вашого автотранспорту. Власне місце коштує близько 7-15 євро, за кожну людину ви платите 7-12 євро, за машину - 2-5 євро. Пітч бувають різні - іноді це галявина, з усіх боків щільно оточена кущами, іноді - просто місце під деревом поруч з іншими наметами. Від кемпінгу до кемпінгу ціна може сильно змінюватися. Це залежить від:

1. місця розташування кемпінгу (північ або південь Італії, близькість до моря і пам'яток);
  2. кількості зірок кемпінгу, які відображають доступний в ньому рівень сервісу.

У нашій поїздці характерна ціна за одну ночівлю 2-х дорослих, дитину 7 років і намети становила в середньому 30-32 євро У нашій поїздці характерна ціна за одну ночівлю 2-х дорослих, дитину 7 років і намети становила в середньому 30-32 євро.

Як бачите, ціна за ночівлю в наметі виявляється досить невеликий, особливо в перерахунку на одну людину, хоча в принципі можна і готель знайти за трохи більшу суму (у Флоренції ми 2 ночі жили в готелі за 44 євро на всіх з сніданком). А раз так, то чому ж люди все-таки зупиняються в кемпінгах?

Відповідь одна: тільки кемпінговий відпочинок дозволяє зберегти свободу переміщення, тільки він - єдиний! - не вимагає попередньої резервації! Тільки з рюкзаком за плечима ви можете їхати куди завгодно і залишатися там рівно стільки, скільки вам заманеться. Тільки так ви можете НЕ планувати досконально свою подорож, а залишатися у вільному польоті від початку і до кінця. Сподобалося - живи, немає - поїхав далі. Вам не страшна негода (взяли і рушили туди, де зараз тепло або, припустимо, не так жарко), вам ніщо не може зіпсувати відпочинок, тому що всі неприємності ви легко можете залишити позаду (подумаєш, море тут брудне - подивимося, як на іншому узбережжі)! І все це - в самий розпал сезону! І за дуже помірні гроші. Також є можливість самим готувати їжу, а це додаткова економія, хоча ніхто не заважає харчуватися в кафе і ресторанчиках на території кемпінгу і за нею.

Зазначу також, що ви не залежите від ступеня професіоналізму туроператора. Ніякого обману, ніяких накладок, ніяких тужних очікувань! Мрія!

За статистикою, більшість італійців влітку відпочивають саме в кемпінгах. Вони зазвичай приїжджають у власних кемперах, розглядаючи їх, мабуть, як дачі на колесах. Крім італійців, нашими сусідами були німці, французи, голландці, швейцарці. У невеликій кількості були присутні чехи і поляки. Росіяни в кемпінгах нам не зустрілися жодного разу!

Правила життя в кемпінгах

1. Тиха година - 1-2 години вдень і з 11-00 вечора до 9-00 ранку. Якщо що, на шум можна поскаржитися нічному охоронцеві, і він прийде і всіх покарає. Цього правила не було тільки в одному кемпінгу - в Мілані.
  2. Вогонь можна розводити тільки в барбекюшніцєю.
  3. Проїзд автомобілів дозволений тільки вдень і тільки на мінімальній швидкості, гудки і фари заборонені.
  4. Діти не повинні гуляти по території без нагляду дорослих.

Порушників правил виганяють з кемпінгу.

Правила приїзду в кемпінг

1. Знаходьте кемпінг в Інтернеті, роздруковуєте про нього все, що може стати в нагоді.
  2. Обов'язково маєте запасні варіанти в околицях.
  3. Телефонуйте в кожен наступний кемпінг двічі: вперше - вранці з попереднього, з'ясовуєте наявність місць на сьогодні, і як до кемпінгу дістатися. Уточнюєте наявність електрики на місцях для наметів. Другий раз телефонуйте з вокзалу по приїзді - поки ви їхали, місця могли скінчитися. Правда, з нами такого жодного разу не траплялося.
  4. Приїжджаєте в кемпінг хоча б за годину до закриття ресепшена і супермаркету.
  5. Якщо переїзд відбувається в п'ятницю або суботу - приїжджаєте в кемпінг якомога раніше (пам'ятаючи про сієсту - 2-3-годинну обідню перерву в роботі ресепшена, зазвичай з 12 до 15).

Отже, ми приїхали в кемпінг. Йдемо на реєстрацію, отримуємо pitch (місце під конкретним номером або вказівку зайняти будь-яке вільне в деякій зоні), віддаємо паспорт і тупотимо в потрібному напрямку. Ось і прийшли - "тут буде місто закладений". Критично оглядаємо грунт, дерева, сусідів і вирішуємо, що зійде. Далі - дістаємо з рюкзака намет. Ага, її треба було ще вдома купити! Повертаємося в рідні пенати.

Намети бувають: кемпінгові, туристичні та екстремальні Намети бувають: кемпінгові, туристичні та екстремальні. Кемпінгові великі (від 1м 50 см до 2 м у висоту) і досить важкі, туристичні - до 1 м 40 см, екстремальні вищими за розміром єгипетський саркофаг і на лоні кемпінгів невідомі. Оскільки у нас немає машини (ну, припустимо), тягти на собі важку намет нам не хочеться. А жити в комфортних умовах хочеться? Ось і вирішуйте ... Ми вибрали для себе намет "Бізон 4" виробництва "Нормальне" вагою 10 кг і весь похід натішитися на неї не могли.

Вона складається з двох кімнат - спальні і тамбура. У тамбурі можна стояти в повний зріст, а до стелі за петельки підвішувати то, що ми не згодні віддати на поталу мурашкам і іншим голодним аборигенам. Ми натягали уздовж двох стін мотузку - там жила одяг. Внутрішній намет "Бізона" - життєрадісного жовтого кольору, зовнішній тент - небесно-блакитного. Всі три входи в тамбур закриваються проти сіткою і щільним полотном. Вхід у внутрішній намет також має двошарову "двері". Температура всередині легко регулюється блискавками.

Для таких характеристик 10 кг - цілком прийнятний вагу. Ми підвішували до стелі тамбура лампочку 60 Вт - виходив справжній будинок! У нашої доньки такий характер, що їй необхідно іноді побути на самоті, відпочити від людей. Вона закривалася у внутрішньому приміщенні і грала там собі на втіху. І в наш :-).

Ставити намет зручніше удвох, нікуди не дінешся. Зате швидко - менше 5 хвилин. І відразу можна відчути себе вдома. А вдома що головне? Правильно, диван. Але його ми все-таки не потягнемо. Обійдемося традиційним туристичним інвентарем - пінкою, надувним матрацом або самонадувастіком. Самонадувастік - самонадувающийся матрац, усередині якого щось на зразок поролону. Розвертаєте, відкриваєте клапан, і він сам тягне в себе повітря. В кінці його треба зовсім трохи поддуть. Здувається він так само, як надувний матрац для плавання - його треба згортати, видавлюючи повітря. На відміну від пінки, на вазі це зробити неможливо, та й навіщо?

Ми вибрали самонадувастікі виробництва "Therm-A-Rest", що складаються на озброєнні в американської піхоти. Хочу звернути вашу увагу, що самонадувастікі бувають різної товщини: від 1.5 до 5 см. Для забезпечення достатніх теплоізоляції і комфорту бажано купувати підстилку завтовшки не менше 4 см - будете спати як на вищезгаданому дивані.

Отже, намет стоїть, самонадувастікі самонадувні, речі занесені в тамбур. Що нам ще потрібно? Ну, хоча б руки помити з дороги треба? Озираємося в пошуках умивальника-душа-туалету-пральнею-посудомийної, які зазвичай складають єдиний комплекс. І якщо він далеко (метрах в ста), значить, нам не пощастило, тому що бігати туди доведеться по сто разів на дню. Але ми миримося - сезон все-таки, ближні місця (в околицях 20-30 метрів) вже зайняті, не їхати ж через таку дурницю ...

Гаразд, санвузол ми освоїли, тепер нам хочеться - чого Гаразд, санвузол ми освоїли, тепер нам хочеться - чого? Поїсти. А в місті ми поїсти не встигли, тому що поспішали в кемпінг: чим раніше приїдеш, тим більше шансів добре оселитися. Дістаємо з нашого неосяжного рюкзака електроплитку ... ну і? Ага, он стоїть розподільний щиток, треба від нього провід протягнути - якщо є, звичайно. У нас є - 15 метрів! Тому що щитки іноді коштують досить далеко один від одного.

Та й розетки в них якісь дивні ... У Росії таких взагалі не буває ... Що туди встромляти ?! А встромляти туди, громадяни, треба так звану "італійську вуличну вилку". Її можна купити в супермаркеті, розташованому на території кемпінгу. Заодно і продуктами затарились. А в кемпінги, де супермаркетів немає, ми взагалі не їздимо! У нас же машини немає, де продукти брати ?! Гаразд, їжа є, вода є, електрика є, каструлі-тарілки ми теж не забули - вперед, в умивальник, мити-чистити-різати, і ось він, наш похідний вечерю! І все, більше ми ні на що не здатні ... Але якщо неподалік шумить прибій ... Ось тільки відпочинемо трішки ...

Зараз, звичайно, саме час задуматися - воно нам взагалі треба? Тим, хто вже сильно злякався, хочу нагадати, що переїзди трапляються аж ніяк не кожен день, а тільки тоді, коли вам цього хочеться, тому що головний принцип нашої поїздки - свобода переміщення! І свобода НЕперемещенія! Тим більше що тут так добре!

Я думаю, всім зрозуміло, що головна рушійна сила такої подорожі - кремезний чоловік, приголосний тягати на собі все необхідне. Але ми йому допоможемо - будемо вибирати такі кемпінги, у яких прямо перед входом є автобусна зупинка. Ну, і понести чогось теж можна ...

А тепер, давайте, перерахуємо інвентар, який необхідний в подорожі:

1. палатка
  2. матраци
  3. постільна білизна (ми брали тільки простирадла і наволочки)
  4. тонкі синтепонові ковдри
  5. великі рюкзаки (ми купили RedFox'и на 60 і 80 літрів)
  6. плитка
  7. подовжувач
  8. каструля
  9. сковорідка
  10. пластикові тарілки і чашки
  11. ножі-виделки-ложки
  12. кип'ятильник
  13. перенесення (лампочка на шнурі з вимикачем, підвішується до стелі -Корисні річ!)
  14. налобні ліхтарики (на випадок відсутності електрики на Пітч)
  15. мотузка для сушіння білизни і ін. цілей, прищіпки
  16. дощовики (набагато більш корисна річ, ніж парасольки)
  17. ліки
  18. корисна література (в аеропорту на зворотному шляху з'ясувалося, що у нас з собою було 12 кг книг! Хто більше ?!)
  19. фото- і відеотехніка
  20. інше за бажанням

Загалом, життя налагодилося, приступаємо до основної частини нашої програми. Та-а-ак, а куди ми, власне, приїхали?

А куди б ви хотіли? Вірішілі? А тепер ідіть на сайт www.camping.it або шукайте кемпінги пошуком (на www.yahoo.com , Наприклад) в районі цікавить вас місця. Кемпінгів дуже багато, ви обов'язково знайдете потрібний. А якщо раптом у вас проблеми з пошуком (все-таки в Інтернеті представлені не всі кемпінги), можна купити який-небудь європейський довідник по кемпінгів або просто по приїзді на місце звернутися в туристичне інформаційне бюро.

Тетяна М. (Філософський камінь), [email protected] .

Коментувати можут "Життя на вулкані або острів синьої води"

Що таке кемпінг?
Може, в гарячій воді всяка зараза не живе?
Де ж чарівна синява ?
Чому казку не можна покласти в кишеню і забрати з собою ?
А раз так, то чому ж люди все-таки зупиняються в кемпінгах?
А жити в комфортних умовах хочеться?
А вдома що головне?
На відміну від пінки, на вазі це зробити неможливо, та й навіщо?