В Іспанії з дітьми: фантастична реальність. чаcть II

1. День 5. Вотерволд
  2. День 6. Гномопарк
  3. День 7. Порт-Авентура
  4. День 8. Острови МЕДОС. Екскурсія на катері з прозорим дном
  5. День 9. Барселона, парк де ла Сьютаделья, зоопарк
  6. День 10. Барселона, гора Монтжуик, Морський музей

зміст:

До змісту

День 5. Вотерволд

Точно так же, як і в Марінеленд, в аквапарк Вотерволд ходить автобус з усіх міст Коста-Брави, в Бланес він відходить з площі Каталонії в 10-00 Точно так же, як і в Марінеленд, в аквапарк Вотерволд ходить автобус з усіх міст Коста-Брави, в Бланес він відходить з площі Каталонії в 10-00. Вотерволд знаходиться в місті Ллорет-де-Мар, з Бланеса їхати хвилин 15. Вхідний квиток: дорослий € 18,50, дитячий € 12,50, що мені здалося дорогувато (в порівнянні з Марінеленд, а там адже ще і тварин годують, і уявлення показують).

Вотерволд являє собою комплекс з 5-6 басейнів, 6-7 гірок і двох атракціонів з човнами Вотерволд являє собою комплекс з 5-6 басейнів, 6-7 гірок і двох атракціонів з човнами. Що мені відразу не сподобалося - маленьку дитину приткнути нікуди, для малечі всього один басейн у тіні (а вода холодна), один басейн з незрозумілою трубою-лабіринтом, по якій повзеш півгодини, а викочується в кінці по одній малесенькій гірці за секунду. Зрозуміло, що будь-яка дитина поки доповзе, вже вдруге не захоче.

Є один дитячий басейн-комплекс, але там така штуковина нагорі будиночків-гірок: ківш, в який набирається вода, при заповненні перекидається, і величезна маса води з гуркотом падає на бідних дітей Є один дитячий басейн-комплекс, але там така штуковина нагорі будиночків-гірок: ківш, в який набирається вода, при заповненні перекидається, і величезна маса води з гуркотом падає на бідних дітей. Вже наскільки у нас Степан любитель водних атракціонів, але навіть йому було дуже неприємно. Не дивно, що за весь день ми так і не побачили дітей близько того басейну.

Для молоді та дорослих, звичайно, там здорово, мені найбільше сподобалася гірка "камікадзе", це коли мчиш з величезною швидкістю, а в обличчя тобі плескає з меншою швидкістю вода - дихати неможливо, коротше якщо доїхав до кінця гірки живий, то тобі пощастило . Головне - ніхто ж не попереджає на старті, що повітря набрати потрібно.

Один атракціон з човнами (на чотирьох) ми не відразу розкусили: Сергій поїхав спочатку один, і не зрозумів у чому фішка: швидкість слабка, їдеш і їдеш собі по темній трубі, нічого особливого. Потім ми раптом побачили, з якою швидкістю вилетіла з труби човен з чотирма дорослими: виявляється, під великою вагою по інерції човен так розганяється, що мчить по віражів і наїжджає на стінки - ось в цьому і кайф. Загалом, коли ми поїхали в човні втрьох, відчуття були набагато цікавіше, у нас навіть думка була для ваги покликати товстого дядечку, але ми проявили скромність.

Накупалися, накаталися вдосталь, до самого закриття (18-00) і поїхали в готель. Перед вечерею ще в морі викупалися. Загалом, висновок такий: в Вотерволд потрібно їхати або без дітей, або з великими дітьми. Маленьких дітей розважити там дуже складно.

До змісту

День 6. Гномопарк

Коли ми їхали з Вотерволда назад в Бланес, по дорозі помітили Гномопарк, розташований в тіні сосен, крім того, на ресепшені в готелі ми виявили рекламний листочок з інформацією про цей парк і вирішили на наступний день відвідати його, щоб відпочити від скажених водних процедур і сонця Коли ми їхали з Вотерволда назад в Бланес, по дорозі помітили Гномопарк, розташований в тіні сосен, крім того, на ресепшені в готелі ми виявили рекламний листочок з інформацією про цей парк і вирішили на наступний день відвідати його, щоб відпочити від скажених водних процедур і сонця.

Добралися на рейсовому автобусі Бланес-Ллорет за 15 хв. і 1,5 євро з людини. Вхід в парк - 5 євро з дитини, дорослим безкоштовно. Парк розташований в сосновому лісі, блукаючи по якому, натикаєшся на скульптури гномів. Це справжній рай для дітей до 10-12 років, як раз для наших.

У парку є відкритий майданчик з будиночками-лазілкамі, батути, водний куточок зі шлангами-відерцями, спортивний майданчик з дуже цікавими тренажерами і канатними драбинами-лазілкамі, гноми-ферма з кроликами, козами і ще кимось, міні-парк атракціонів, міні -гольф, зал ігрових автоматів (де мої чоловіки вдосталь награлися в більярд за 1 євро, тоді як в готелі партія коштує 3 євро), закрита кімната з двоповерховим надувним ігровим комплексом, таким же комплексом для малюків, кімната зі столиками і конструкторами Лего, дошками і кольоровою крейдою, і, звичайно, ресторан. Ми провели в цьому парку 5 годин і залишилися дуже задоволені, діти навіть йти звідти не хотіли, але ми до вечері ще планували скупатися в морі, що і зробили після повернення в Бланес.

До змісту

День 7. Порт-Авентура

Об'їздивши всі довколишні пам'ятки та місця розваг, ми взяли машину в оренду для далеких поїздок Об'їздивши всі довколишні пам'ятки та місця розваг, ми взяли машину в оренду для далеких поїздок. Ніссан-мікро дизель обійшовся нам на 7 днів в 230 євро з усіма страховками. Замовляли з вечора на ресепшені, машину пригнали до готелю на наступний ранок, оформлення зайняло хвилин 15, розплатилися доларової карткою Віза-класик. Машина дуже нам сподобалася, незважаючи на маленький зовнішній вигляд вона дуже простора всередині, нова, 2004 року, тягнула в горах відмінно, на автобанах легко їхала зі швидкістю 140 км / год. Дитяче крісло не брали, я взагалі не уявляю, як би Ліда в ньому їхала, в дорозі вона завжди або лазила на задньому сидінні, грала зі Степаном, або там же спала. Степан теж пристібався дуже рідко. За весь тиждень їзди нам даішники зустрілися раз десять, але ніхто навіть не дивився в наш бік. Один раз навіть Ліда була у мене на руках на передньому сидінні - довелося перед носом даішника "загорнути" її в карту.

Про іспанські дороги і правила хочеться сказати окремо Про іспанські дороги і правила хочеться сказати окремо. Їзда нагадує гру "вгадай, куди їхати" або "як ти думаєш, де ти їдеш". Покажчиків дуже мало, вони можуть стояти на середині розвилки, коли вже треба повертати, а куди - ти встигаєш помітити тільки після того, як звернув не туди. Причому розвернутися, як у нас в Росії, неможливо, потрібно або правила порушувати жорстко, або км 15 вперед до найближчої розвилки їхати.

Багато знаків типу "це - прямо", а коли доїжджає до розвилки, бачиш, що ніякого "прямо" немає, а є розвилка буквою Y. Ступор. Потім ми здогадалися, що треба дивитися на все рядки покажчика, наприклад, якщо нам прямо, а ще щось наліво, то на розвилці Y треба їхати направо.

Окрема розмова про платні дороги. Виїхати на платну трасу немає ніяких труднощів - покажчики дуже зрозумілі і часті, з'їхати ж на безкоштовну дорогу не так-то просто, на платній трасі в основному покажчики на населені пункти, а то, що на цьому ж повороті можна потрапити на безкоштовну дорогу, можна зрозуміти, тільки маючи гарну карту з номерами доріг.

Загалом, ми так наадреналінілісь в поїздках, що надовго вистачить Загалом, ми так наадреналінілісь в поїздках, що надовго вистачить. Коли летіли назад, чули розповідь про їзду на авто "брата по нещастю" - виявляється, не ми одні і ще не так круто "вплутуватися". Виходили з ситуацій, порушуючи правила, зупиняючись нахабно під покажчиками, включаючи аварійку і питаючи перехожих.

Барселона - взагалі окрема пісня Барселона - взагалі окрема "пісня". Але в цілому, всюди були, де хотіли, тільки іноді втрачали трохи зайвого часу або грошей (якщо ненавмисно "вилітали" на платну трасу). За платним автобаном їхати приємно і навіть потрібно тільки поблизу Барселони (там немає нічого примітного в околицях), а ось далі 30-км околиці краще їхати безкоштовними дорогами: швидкість не набагато нижче, а пейзажі набагато цікавіше.

Так ось, сіли ми в машину і поїхали в Порт-Авентура: 65 км до Барселони і 110 після на південь Так ось, сіли ми в машину і поїхали в Порт-Авентура: 65 км до Барселони і 110 після на південь. Карту дали разом з машиною цілком зрозумілу, ми без праці доїхали по безкоштовній дорозі N-11 до Барселони, а от у самій Барселоні поплутали - не могли знайти покажчиків на Таррагону. Трохи не доїжджаючи Таррагони, "вилетіли" випадково на платну трасу, але зате на цій трасі близько Салоу відразу ж з'явилися покажчики "Порт Авентура" - ми без праці туди дісталися.

Всього їхали 4 години з однією зупинкою. Але була субота, Порт-Авентура працював до 24 годин, так що у нас попереду було 10 годин розваг! Ми скористалися дисконтною книжкою Бас Туристік: два квитки за ціною одного: 35 євро за два дорослих і 17 - дитячий.

Порт-Авентура - гігантський парк розваг, розділений на 5 частин: "Дикий Захід", "Китай", "Мексика", "Полінезія", "Середземномор'ї". Парк мене вразив не стільки кількістю атракціонів (в цілому, вони стандартні, як у будь-якому парку, просто адаптовані-оформлені в стилі будь-якої країни), скільки саме оформлення атракціонів, кафешок, будівель, природи в національних стилях плюс музика.

Мені найбільше сподобалася "Полінезія" - шикарна, майже дика природа, водоспади, озера, екзотична музика - того й гляди вискочать якісь напівголі аборигени. Оригінальні атракціони, Степану дуже сподобалася "Морська Одіссея" - підводний човен (віртуальна реальність), в якій по дну океану мчиш, кого-то рятуючи, тікаючи від якихось чудовиськ тощо. В Інтернеті написано, що це саме прогресивне винахід в світі комп'ютерних атракціонів.

А мені більше сподобався атракціон, де човен, набиту людьми, піднімають на шалену висоту, а потім цей човен падає (саме падає) з величезною висоти в річку, і бризки заливають людей повністю! І так два рази, причому, коли після першого разу розумієш, що більше не хочеш, раптом бачиш, що друга висота набагато більше !!! У момент скидання вниз людей в човні фотографують (фотки продають на виході за 5 євро) - таких виразів власних осіб ми точно ніколи раніше не бачили. Є ще два подібних човнових атракціону в "Дикому Заході", але там не так високо, зате багато заворотів.

Величезний плюс цього парку - багато розваг і для самих маленьких, і для дорослих, багато кафешок і просто лавочок в тихих куточках для відпочинку. Загалом, з дітьми, навіть "колясковими", дуже класно. У цьому парку я вперше оцінила перевагу різниці наших дітей у віці. На багатьох атракціонах Ліда покаталася завдяки Стьопі разом з ним, її одну б не пустили, а дорослим теж не можна. Так, всі атракціони розділені по зростанню: до 130 см і після. Оскільки наш Стьопа якраз 130, то його пускали скрізь:.

На Драгон-Хан (самі круті американські гірки з 8-ю мертвими петлями - в Китаї) мої чоловіки не пішли. Степану ще рано, а Сергія Не надихнуло, я ж взагалі не люблю подібні "тряходроми-перевертні". Приблизно в 22-00 стемніло, і парк став надзвичайно гарний і загадковий в блиску вогнів. Найбільше враження - лазерне шоу з феєрверком під потужне музичний супровід над Середземним озером о 24 годині. Над озером розцвічується неймовірними візерунками небо, бігають лазерні звірятка, з самого озера бризкає вогонь. Видовище, що захоплює дух, захват повний. Забуваєш дихати, забуваєш, де ти, і що з тобою ... Просто неймовірно.

Одного дня нам вистачило, щоб обійти весь парк і покататися по разу на всіх атракціонах Одного дня нам вистачило, щоб обійти весь парк і покататися по разу на всіх атракціонах. Але врахуйте, ми були не в сезон і черги були дуже маленькі, а то і зовсім не було (важко уявити, як в сезон люди стоять по 05-15 години в черзі на кожен атракціон). Але все-таки, діти б із задоволенням покаталися, а я б із задоволенням погуляла по парку ще один день. Наступного разу ми так і зробимо. А в цей раз ми вирішили не змащувати враження від нічного шоу на наступний день, та й в наших планах було ще багато цікавого.

О першій годині ночі ми сіли в машину і поїхали в Бланес, діти по дорозі спали, а ми насолоджувалися романтикою. О пів на четверту ранку ми були в готелі (зворотна дорога була вже знайомої), прикольно охоронець на нас дивився, коли я зі сплячою на руках Лідочкою, а Степан, тримаючись за мене, з закритими очима заповзали в готель. Але які ми були задоволені !!!

До змісту

День 8. Острови МЕДОС. Екскурсія на катері з прозорим дном

Виспавшись як слід після нічних намірів, ми вирішили піти на північ - в місто-порт Лестартіт (L'Estartit), звідки відправляються катери з прозорим дном до островів-заповіднику МЕДОС Виспавшись як слід після нічних намірів, ми вирішили піти на північ - в місто-порт Лестартіт (L'Estartit), звідки відправляються катери з прозорим дном до островів-заповіднику МЕДОС. Їхати ми вирішили по узбережжю, щоб насолодитися красою моря і гір. Неписана краса. Вузький гірський серпантин уздовж моря, іноді трапляються оглядові майданчики, вид звідти шикарний - море прозоре, навіть з великої висоти дно видно.

Їхали дуже довго, спочатку зі швидкістю 20 км на годину, потім іноді і 40 - атракціон ще той. Як тільки з'явилася можливість виїхати на нормальну дорогу, з радістю це зробили. Проїжджали місто Плаття д'Арен, дуже шикарний курорт, досить великий, респектабельний місто, великі магазини, є свій парк атракціонів і зоопарк. До Лестартіта доїхали за 3 години, було вже 17-00, і надій на екскурсію майже не залишилося, але нам пощастило! Остання екскурсія починалася о 17-30, ми просто бігом купили квитки (напевно, тому я погано пам'ятаю їх вартість, але на всіх десь в межах 35 євро), занурилися на жовту субмарину "Наутілус" - і вперед!

На мій подив, острова МЕДОС виявилися скелями !!! Просто скелі стирчать з моря. Коли ми доїхали до них, нас запросили в нижній відсік зі скляними стінами у вигляді букви V, так що видно все з боків і внизу, але моторошно !!! Море висвітлювалося потужними прожекторами - видимість відмінна, дно видно. Перше відчуття - ти в Барселонському Акваріумі, друге - це не акваріум, така маса на тебе тисне, а якщо скло видавити? Загалом, все жилки трусяться, а біля тебе риби і рибки зграями, зграями, скелясте дно зі всякими водоростями, печерки - клас. Степан запитав: "А де акули?". Ну, тільки акул там хіба що і не вистачало.

Ще один сюрприз був для нас, коли острова скінчилися, катер набрав швидкість, треба було піднятися наверх, але ми не відразу це зробили. Спостерігати через скляної стіни за вируючої булькаючої водою, перебуваючи всередині неї, при цьому на швидкості врізаючись в хвилі - відчуття непередаване. Екстрім, та й годі. Але незабаром нас "видворили" наверх, і ми з подивом виявили, що пливемо ще далі на північ, назустріч іншим скелях, в загальному, на катері ми зробили ще і годинну прогулянку.

Скелі красиві, "дикі", з печерами, а капітан, мабуть такий професіонал, мчав на повній швидкості і скидав її в останній момент - мені весь час здавалося, зараз вріжемося. Іноді підходили до скель неймовірно близько, коротше, "Титанік" відпочиває. Після повернення в Лестартіт нам знову запропонували тарілку з нашої фоткою на тлі "Наутілуса", а також книжку про острови по 6 євро.

Сам Лестартіт - дійсно великий порт, багато катерів, яхт. Ми бачили кілька поверталися з дайвінгу катерів з ну дуже задоволеними аквалангістами, уявляю, яке вони отримують задоволення. Завидно. На зворотному шляху перший і останній раз потрапили в пробку, мабуть, позначився фактор вихідного дня. У готель приїхали в 22-00, але у нас був замовлений "холодний" вечерю, він був накритий в порожньому ресторані, і ми відразу оцінили це гідність: принесли з собою вино, а Ліда спокійно спала поруч у колясці, в яку ми склали залишилися після вечері булочки і фрукти. Потім ми завжди замовляли холодна вечеря, і не поспішали повертатися з екскурсій.

До змісту

День 9. Барселона, парк де ла Сьютаделья, зоопарк

Барселонський зоопарк знаходиться на території прекрасного, красивого парку Сьютаделья, там же зоологічний та геологічний музеї, які ми обов'язково відвідаємо в наступний раз Барселонський зоопарк знаходиться на території прекрасного, красивого парку Сьютаделья, там же зоологічний та геологічний музеї, які ми обов'язково відвідаємо в наступний раз. А поки ми просто погуляли по парку, побродили по тінистих алеях серед загадкових скульптур, кинули монетку в каскад фонтанів, щоб туди повернутися. Навпаки парку красива тріумфальна арка, на ній зображені герби Барселони і іспанських провінцій, всякі сцени іспанського життя.

Нафотографувавшись вдосталь на тлі такої краси, ми попрямували в сам зоопарк Нафотографувавшись вдосталь на тлі такої краси, ми попрямували в сам зоопарк. У дисконтних книжках у нас була 20% -а знижка на вхід в зоопарк, так що квитки на трьох нам обійшлися трохи більше 20 євро. Зоопарк дуже великий, на вході дають карту. Перше, що вражає - відсутність клітин. Тварини гуляють на територіях, відокремлених від пішохідних доріжок ровами з водою або травою і умовними перилами. Багато зелені, квітів. Всяка живність типу павичів, качок, черепах, якихось маленьких звірків гуляє разом з відвідувачами по тротуарах. Тільки хижаки за високими парканами, койоти - за скляними перегородками, в загальному, звичних російських зоопарківських клітин немає, і зоопарк дійсно є парком.

Ще одна відмінність - відсутність запаху Ще одна відмінність - відсутність запаху. Відразу помітно, що всі тварини ситі і задоволені. Я вперше так близько бачила слонів. В якусь мить мені здалося, що один з них дотягнеться до фотоапарата хоботом - так близько до нас він стояв. Запам'ятався папуга, при нас обробляють волоський горіх. Через скла ми поспостерігали, як годують і змінюють памперси новонародженим мавпочкам. Подумали над тим, кому може належати величезний тридцятиметровий скелет, підвішений на металевих арках. Відвідали тераріум з абсолютно величезними зміями і крокодилами. Помилувалися на вже стали рідними рибок і дельфінів. Шкода, що єдина в світі біла горила Сніжинка, яка жила в цьому зоопарку, померла, її місце так і залишилося порожнім. Але її життя, як і горил взагалі, присвячений невеликий павільйон-музей, де можна подивитися фільм і фотографії.

У цей день з нами сталося така подія У цей день з нами сталося така подія. Ще по дорозі до Барселони, між Бланес і Мальграте, ми наїхали правим переднім колесом на раптово починався бордюр перед мостом, а по приїзді в Барселону виявили, що на колесі немає диска. Назад поверталися вже пізно, але на наступний ранок вирішили все ж пошукати диск в придорожньому очереті.

До змісту

День 10. Барселона, гора Монтжуик, Морський музей

Яке ж Було здівування Сергія, коли ВІН на Наступний ранок в цьом очереті знайшов штук Шість найрізноманітнішіх дисків, в тому чіслі и від нашого Ніссана! Моторошно задоволені, ми знову поїхали в Барселону, тепер нашою метою була гора Монтжуик. Звичайно, сама-то гора велика, але її "центром" вважається фортеця Монтжуик, з якої відкривається просто божевільний вид на всю Барселону, море і порт.

Доїхати до фортеці можна було на машині, але ми вирішили піднятися на неї на Телеферіко (канатна дорога), і правильно зробили, тому що огляд з величезної висоти чудовий, а відчуття непередавані Доїхати до фортеці можна було на машині, але ми вирішили піднятися на неї на Телеферіко (канатна дорога), і правильно зробили, тому що огляд з величезної висоти чудовий, а відчуття непередавані. Знову ж, квиток на Телеферіко купували зі знижкою за дисконтною книжці - дорослий 3,60 замість 5 євро, дитячий 3,60 замість 3,90, Ліда з коляскою безкоштовно.

Фортеця Монтжуик найбільша з усіх, що ми вже бачили, в ній велися бойові дії і під час Другої світової, збереглися гармати Фортеця Монтжуик найбільша з усіх, що ми вже бачили, в ній велися бойові дії і під час Другої світової, збереглися гармати. На території фортеці військовий музей, але ми туди не пішли, тому що про війну і так занадто багато знаємо, а перевагу віддали морському музею. З фортеці Монтжуик прекрасно проглядається величезний порт Барселони, я такого ніколи ще не бачила, навіть в кіно. Висота дійсно величезна, і пам'ятник Колумбу, висота якого 87 метрів, здається таким високим з землі, звідси здається зовсім маленьким.

Ми пішли раді, вичитаним в Інтернеті, і не стали підніматися на ліфті на вершину колони Колумба і правильно зробили, так як з Монтжуик все видно набагато краще. Насолодившись видами з фортеці, находившись по самій фортеці, (а Степан і по всяких гармат налазить) ми з жалем спустилися по тій же канатній дорозі вниз і поїхали в центр Барселони - на знамениту Рамблу.

Припаркувалися неправильно (на жовтому зиґзаґу - місце для таксі), але шукати парковку було лінь, подумали - раптом пронесе, ні, не пронесло. Повернувшись, побачили за двірником жовтий квиточок, як пізніше з'ясували - штраф за неправильну парковку в 45 євро. "Не здумайте платити, такий штраф ніхто не платить (виявилося, це якийсь муніципальний штраф)" - сказали нам у фірмі, в якій ми орендували машину, але ми як правильні, вирішили заплатити, але не тут-то було. Виявилося, цей штраф можна було заплатити тільки в тому районі, де ми порушили правила і тільки в понеділок, а ми в суботу їхали, а представники фірми навідріз відмовилися їхати для цього в Барселону. Так ми і поїхали, не заплативши штрафу. Але розповідь не про це.

Залишивши машину, ми рушили по Рамбле в сторону моря до Морського музею. Напевно, всі знають, що Рамбла - це Барселонський Арбат, але, крім того, Рамбла - абсолютно божевільна вулиця, там і пам'ятник сидить на унітазі джентльменові, і прикольні клоуни, і диваки, хто вдає бронзовими статуями або зображують що-небудь безглузде. Загалом, забавно.

В Морський музей ми збиралися спочатку йти все разом, але, дізнавшись, що дітям з нуля треба брати квиток (що дуже мене здивувало), ми з Лідою вирішили не йти. Отже, за дисконтною книжці зі знижкою квиток на дорослого коштував 4,20 євро замість 5,40, і дитячий 2,70. Домовившись зустрітися через 2.5 години, ми з Лідою пішли гуляти по Маремагнуму (торговий центр в Порт Велл). Нічого особливого, але все вишукано. Мені дуже сподобалися ювелірні відділи, відділи прикрас з кераміки і бісеру, галантерея зі шкіри, прикольні сумки, оригінальна кераміка, ароматизовані свічки і мішечки з ароматравамі.

Дисконтна книжка також містить три купона з 10% знижкою на покупку товарів в Маремагнуме, але я так і не купила нічого, просто навіть і не знала, що купити щось - хотілося купити все Дисконтна книжка також містить три купона з 10% знижкою на покупку товарів в Маремагнуме, але я так і не купила нічого, просто навіть і не знала, що купити щось - хотілося купити все. Мені здалося, що у нас все можна купити за приблизно такими ж цінами, кераміка там безперечно оригінальна і дешевше, але везти її важко.

Чоловіки ж з морського музею виходити явно не поспішали. Два з половиною години їм виявилося мало, вийшли задоволені, вражені, поспішаючи розповісти все побачене. Виявляється, музей розташований в приміщенні реальних доків, де раніше будували галери, одна з них там і стоїть - величезна, натуральна. Крім численних макетів кораблів у всяких розрізах там ще є віртуальна реальність, як ніби ти серед веслярів. Багато макетів сучасних кораблів і підводних човнів. Загалом, безперечно, подивитися є що, і дуже цікаво. Степан був в повному захваті (вже вкотре).

Дашук, [email protected] .

Коментувати можут "В Іспанію з дітьми: фантастична реальність. Чаcть II"

Степан запитав: "А де акули?