✈ Віза в Дубай (ОАЕ). Як оформити візу в Дубай

  1. ✈ Віза в Дубай (ОАЕ). Як оформити візу в Дубай Для подорожі в Дубай росіянам з 1 лютого 2017 року...
  2. Які потрібні документи для оформлення візи в Дубай
  3. Корисна інформація
  4. ✈ Віза в Дубай (ОАЕ). Як оформити візу в Дубай
  5. Способи оформлення візи в Дубай
  6. Які потрібні документи для оформлення візи в Дубай
  7. Корисна інформація
  8. ✈ Віза в Дубай (ОАЕ). Як оформити візу в Дубай
  9. Способи оформлення візи в Дубай
  10. Які потрібні документи для оформлення візи в Дубай
  11. Корисна інформація

✈ Віза в Дубай (ОАЕ). Як оформити візу в Дубай

Для подорожі в Дубай росіянам з 1 лютого 2017 року оформлення візи заздалегідь не потрібно. Транзитну візу можна оформити по прильоту. Термін дії такої візи - 30 днів і її можна продовжити ще на такий же термін.

Громадянам СНД і інших країн візу потрібно оформити заздалегідь. Під час проходження паспортного контролю в аеропорту ОАЕ турист повинен пред'являти копію електронної візи разом з паспортом.

Під час проходження паспортного контролю в аеропорту ОАЕ турист повинен пред'являти копію електронної візи разом з паспортом

Способи оформлення візи в Дубай

Російським громадянам транзитну візу Дубая можна також оформити в аеропорту після прильоту, звернувшись в посередницькі фірми в транзитній зоні.

Громадянам СНД і інших країн візу для відвідування Дубая можна оформити наступним чином:

  • через візовий центр великих російських міст
  • через візовий центр Дубай
  • через авіакомпанію Emirates, Flydubai і Air Arabia
  • через готель емірату
авіакомпанії Emirates

і Etihad роблять своїм пасажирам безкоштовні транзитні візи за умови бронювання номера в готелі.

Які потрібні документи для оформлення візи в Дубай

Документи для оформлення туристичної візи по прильоту громадянам Російської Федерації

Для оформлення туристичної візи по прильоту в Дубай буде потрібно закордонний паспорт. Для дітей - окремий паспорт, в'їзд дітей, вписаних в паспорти батьків, не допускається. Термін дії паспорта повинен бути не менше, ніж 6 місяців до дати початку поїздки.

У разі, якщо у громадян Російської Федерації в паспорті в графі «місце народження» зазначено:

  • будь-яка арабська країна, то для отримання візи по прильоту потрібно мати при собі оригінал свідоцтва про народження.
  • будь-яка країна Близького Сходу, то для отримання візи по прильоту потрібно мати при собі оригінал свідоцтва про народження з нотаріально завіреним перекладом на арабську або англійську мови.
У разі, якщо діти прилітають з батьками або з одним з батьків і мають різні прізвища,

то для отримання візи для дитини після прильоту необхідно мати при собі оригінал свідоцтва про народження дитини на російській мові і переклад на англійську мову. Переклад не вимагає нотаріального посвідчення.

У разі, якщо діти прилітають без батьків або у супроводі третіх осіб, необхідно мати при собі оригінал свідоцтва про народження і згоду на виїзд від обох батьків, c нотаріально завіреним перекладом на англійську мову.

Документи для оформлення туристичної візи громадянам СНД і інших країн

Для оформлення туристичної візи громадянам СНД і інших країн необхідно надати у візовий центр (чіткі, кольорові копії) або вислати (чіткі, кольорові скани документів) на електронну адресу [email protected] (Вильоти з Москви і регіонів) або [email protected] (Виліт з Санкт-Петербурга) наступні документи:

  1. Розворот закордонного паспорта з фото і даними заявника (туриста), включаючи вписаних дітей - строго з фотографією (якщо летять). Термін дії паспорта повинен бути не менше шести місяців з дня початку поїздки.
  2. Кольорову фотографію туриста на світлому тлі, включаючи вписаних дітей (якщо летять).
  3. Свідоцтво про народження для громадян народилися в Саудівській Аравії, Бахрейні, Йорданії, Сирії, Катарі, Палестині, Іраку, Ірані, Лівані, Лівії, Марокко, Кувейті, Афганістані.
  4. Неповнолітнім дітям: свідоцтво про народження і згоду на виїзд, c нотаріально завіреним перекладом на англійську мову (для дітей виїжджають без батьків - згоду від обох батьків; для дітей виїжджають з одним з батьків і мають з ним різні прізвища - згода одного з батьків).
  5. Для громадян до 21 років: свідоцтво про народження і згоду на виїзд від обох батьків, c нотаріально завіреним перекладом на англійську мову.
  6. Заповнений опитувальний лист (при подачі заяви в офісі) або електронну анкету на сайті (при подачі заяви онлайн).

* В електронному вигляді файли повинні бути тільки в форматі .jpg. Скановані копії паспортів та фото повинні бути підписані великими латинськими літерами.

Для самостійних заявників молодше 25 років, які подорожують без супроводу або з групою необхідно надати один (на вимогу кілька) з додаткових документів на кожного з групи:

  • Довідку з місця роботи (на бланку компанії, з печаткою та підпис відповідальної особи, із зазначенням посади та заробітної плати - не менше 50 000 руб.) Довідка повинна бути представлена ​​в кольоровому варіанті, по можливості англійською мовою;
  • Копію банківського рахунку (за останні 6 місяців з оборотом близько 10 000 $, з печаткою банку);
  • Шенгенську, Американську або Британську візу, отриману протягом останніх 5 років (скан копії розвороту паспорта з візою);
  • Копію або електронне підтвердження авіаквитка або броні квитка туди і назад.

Зверніть увагу! Віза в Дубай має електронний вигляд. Вона не закріплюється в закордонному паспорті в'їжджає. Туристу видається лише роздруківка формату А4. Отримати оригінал можна в аеропорту по приїзду. У паспорті ставляться тільки позначки в'їзду і виїзду.

Корисна інформація

  • Кожен неповнолітній заявник повинен подорожувати за власним паспортом, дітей вписаних в паспорт до в'їзду в країну не допускають.
  • Згідно з діючими правилами оформлення візи, імміграційна служба залишає за собою право відмовити у видачі візи без пояснення причин.
  • У разі відмови вартість візи не повертається.
  • Жінкам до 30 років віза по прибуттю робиться тільки з супроводжуючою особою - повнолітнім чоловіком-родичем, або при наявності завіреного нотаріусом згоди обох батьків на виїзд. Як альтернатива, імміграційна служба може запросити заставу 1 500 доларів США на випадок не виїзду туристки з країни. Це робиться для того, щоб жінка не змогла залишитися в ОАЕ на постійне місце проживання.
  • Туристична віза в Дубай (ОАЕ) дійсна для одноразового перебування в країні не більше 30 днів, термін дії - 60 днів з моменту відкриття візи.
  • Якщо термін перебування в ОАЕ становив понад 15 днів, то наступний запит на візу може бути не раніше, ніж через один місяць після попередньої поїздки.
  • У разі неповернення туриста в установлений його турпутевкой термін і відсутності інформації про його місцезнаходження на території ОАЕ Імміграційна служба виставляє штрафні санкції в розмірі 2200 доларів + 28 доларів за кожен день прострочення візи. Відповідальність за виплату цієї суми накладається на фірму, яка відправила туриста.
  • Незважаючи на деякі особливості, віза в Дубай оформляється швидко і легко. Головне, варто підготувати правильні копії або скани документів і підтвердити свій рівень доходу.

Знайти і купити авіаквитки в Дубай можна в нашій системі бронювання!

ще цікавіше

✈ Віза в Дубай (ОАЕ). Як оформити візу в Дубай

Для подорожі в Дубай росіянам з 1 лютого 2017 року оформлення візи заздалегідь не потрібно. Транзитну візу можна оформити по прильоту. Термін дії такої візи - 30 днів і її можна продовжити ще на такий же термін.

Громадянам СНД і інших країн візу потрібно оформити заздалегідь. Під час проходження паспортного контролю в аеропорту ОАЕ турист повинен пред'являти копію електронної візи разом з паспортом.

Під час проходження паспортного контролю в аеропорту ОАЕ турист повинен пред'являти копію електронної візи разом з паспортом

Способи оформлення візи в Дубай

Російським громадянам транзитну візу Дубая можна також оформити в аеропорту після прильоту, звернувшись в посередницькі фірми в транзитній зоні.

Громадянам СНД і інших країн візу для відвідування Дубая можна оформити наступним чином:

  • через візовий центр великих російських міст
  • через візовий центр Дубай
  • через авіакомпанію Emirates, Flydubai і Air Arabia
  • через готель емірату
авіакомпанії Emirates

і Etihad роблять своїм пасажирам безкоштовні транзитні візи за умови бронювання номера в готелі.

Які потрібні документи для оформлення візи в Дубай

Документи для оформлення туристичної візи по прильоту громадянам Російської Федерації

Для оформлення туристичної візи по прильоту в Дубай буде потрібно закордонний паспорт. Для дітей - окремий паспорт, в'їзд дітей, вписаних в паспорти батьків, не допускається. Термін дії паспорта повинен бути не менше, ніж 6 місяців до дати початку поїздки.

У разі, якщо у громадян Російської Федерації в паспорті в графі «місце народження» зазначено:

  • будь-яка арабська країна, то для отримання візи по прильоту потрібно мати при собі оригінал свідоцтва про народження.
  • будь-яка країна Близького Сходу, то для отримання візи по прильоту потрібно мати при собі оригінал свідоцтва про народження з нотаріально завіреним перекладом на арабську або англійську мови.
У разі, якщо діти прилітають з батьками або з одним з батьків і мають різні прізвища,

то для отримання візи для дитини після прильоту необхідно мати при собі оригінал свідоцтва про народження дитини на російській мові і переклад на англійську мову. Переклад не вимагає нотаріального посвідчення.

У разі, якщо діти прилітають без батьків або у супроводі третіх осіб, необхідно мати при собі оригінал свідоцтва про народження і згоду на виїзд від обох батьків, c нотаріально завіреним перекладом на англійську мову.

Документи для оформлення туристичної візи громадянам СНД і інших країн

Для оформлення туристичної візи громадянам СНД і інших країн необхідно надати у візовий центр (чіткі, кольорові копії) або вислати (чіткі, кольорові скани документів) на електронну адресу [email protected] (Вильоти з Москви і регіонів) або [email protected] (Виліт з Санкт-Петербурга) наступні документи:

  1. Розворот закордонного паспорта з фото і даними заявника (туриста), включаючи вписаних дітей - строго з фотографією (якщо летять). Термін дії паспорта повинен бути не менше шести місяців з дня початку поїздки.
  2. Кольорову фотографію туриста на світлому тлі, включаючи вписаних дітей (якщо летять).
  3. Свідоцтво про народження для громадян народилися в Саудівській Аравії, Бахрейні, Йорданії, Сирії, Катарі, Палестині, Іраку, Ірані, Лівані, Лівії, Марокко, Кувейті, Афганістані.
  4. Неповнолітнім дітям: свідоцтво про народження і згоду на виїзд, c нотаріально завіреним перекладом на англійську мову (для дітей виїжджають без батьків - згоду від обох батьків; для дітей виїжджають з одним з батьків і мають з ним різні прізвища - згода одного з батьків).
  5. Для громадян до 21 років: свідоцтво про народження і згоду на виїзд від обох батьків, c нотаріально завіреним перекладом на англійську мову.
  6. Заповнений опитувальний лист (при подачі заяви в офісі) або електронну анкету на сайті (при подачі заяви онлайн).

* В електронному вигляді файли повинні бути тільки в форматі .jpg. Скановані копії паспортів та фото повинні бути підписані великими латинськими літерами.

Для самостійних заявників молодше 25 років, які подорожують без супроводу або з групою необхідно надати один (на вимогу кілька) з додаткових документів на кожного з групи:

  • Довідку з місця роботи (на бланку компанії, з печаткою та підпис відповідальної особи, із зазначенням посади та заробітної плати - не менше 50 000 руб.) Довідка повинна бути представлена ​​в кольоровому варіанті, по можливості англійською мовою;
  • Копію банківського рахунку (за останні 6 місяців з оборотом близько 10 000 $, з печаткою банку);
  • Шенгенську, Американську або Британську візу, отриману протягом останніх 5 років (скан копії розвороту паспорта з візою);
  • Копію або електронне підтвердження авіаквитка або броні квитка туди і назад.

Зверніть увагу! Віза в Дубай має електронний вигляд. Вона не закріплюється в закордонному паспорті в'їжджає. Туристу видається лише роздруківка формату А4. Отримати оригінал можна в аеропорту по приїзду. У паспорті ставляться тільки позначки в'їзду і виїзду.

Корисна інформація

  • Кожен неповнолітній заявник повинен подорожувати за власним паспортом, дітей вписаних в паспорт до в'їзду в країну не допускають.
  • Згідно з діючими правилами оформлення візи, імміграційна служба залишає за собою право відмовити у видачі візи без пояснення причин.
  • У разі відмови вартість візи не повертається.
  • Жінкам до 30 років віза по прибуттю робиться тільки з супроводжуючою особою - повнолітнім чоловіком-родичем, або при наявності завіреного нотаріусом згоди обох батьків на виїзд. Як альтернатива, імміграційна служба може запросити заставу 1 500 доларів США на випадок не виїзду туристки з країни. Це робиться для того, щоб жінка не змогла залишитися в ОАЕ на постійне місце проживання.
  • Туристична віза в Дубай (ОАЕ) дійсна для одноразового перебування в країні не більше 30 днів, термін дії - 60 днів з моменту відкриття візи.
  • Якщо термін перебування в ОАЕ становив понад 15 днів, то наступний запит на візу може бути не раніше, ніж через один місяць після попередньої поїздки.
  • У разі неповернення туриста в установлений його турпутевкой термін і відсутності інформації про його місцезнаходження на території ОАЕ Імміграційна служба виставляє штрафні санкції в розмірі 2200 доларів + 28 доларів за кожен день прострочення візи. Відповідальність за виплату цієї суми накладається на фірму, яка відправила туриста.
  • Незважаючи на деякі особливості, віза в Дубай оформляється швидко і легко. Головне, варто підготувати правильні копії або скани документів і підтвердити свій рівень доходу.

Знайти і купити авіаквитки в Дубай можна в нашій системі бронювання!

ще цікавіше

✈ Віза в Дубай (ОАЕ). Як оформити візу в Дубай

Для подорожі в Дубай росіянам з 1 лютого 2017 року оформлення візи заздалегідь не потрібно. Транзитну візу можна оформити по прильоту. Термін дії такої візи - 30 днів і її можна продовжити ще на такий же термін.

Громадянам СНД і інших країн візу потрібно оформити заздалегідь. Під час проходження паспортного контролю в аеропорту ОАЕ турист повинен пред'являти копію електронної візи разом з паспортом.

Під час проходження паспортного контролю в аеропорту ОАЕ турист повинен пред'являти копію електронної візи разом з паспортом

Способи оформлення візи в Дубай

Російським громадянам транзитну візу Дубая можна також оформити в аеропорту після прильоту, звернувшись в посередницькі фірми в транзитній зоні.

Громадянам СНД і інших країн візу для відвідування Дубая можна оформити наступним чином:

  • через візовий центр великих російських міст
  • через візовий центр Дубай
  • через авіакомпанію Emirates, Flydubai і Air Arabia
  • через готель емірату
авіакомпанії Emirates

і Etihad роблять своїм пасажирам безкоштовні транзитні візи за умови бронювання номера в готелі.

Які потрібні документи для оформлення візи в Дубай

Документи для оформлення туристичної візи по прильоту громадянам Російської Федерації

Для оформлення туристичної візи по прильоту в Дубай буде потрібно закордонний паспорт. Для дітей - окремий паспорт, в'їзд дітей, вписаних в паспорти батьків, не допускається. Термін дії паспорта повинен бути не менше, ніж 6 місяців до дати початку поїздки.

У разі, якщо у громадян Російської Федерації в паспорті в графі «місце народження» зазначено:

  • будь-яка арабська країна, то для отримання візи по прильоту потрібно мати при собі оригінал свідоцтва про народження.
  • будь-яка країна Близького Сходу, то для отримання візи по прильоту потрібно мати при собі оригінал свідоцтва про народження з нотаріально завіреним перекладом на арабську або англійську мови.
У разі, якщо діти прилітають з батьками або з одним з батьків і мають різні прізвища,

то для отримання візи для дитини після прильоту необхідно мати при собі оригінал свідоцтва про народження дитини на російській мові і переклад на англійську мову. Переклад не вимагає нотаріального посвідчення.

У разі, якщо діти прилітають без батьків або у супроводі третіх осіб, необхідно мати при собі оригінал свідоцтва про народження і згоду на виїзд від обох батьків, c нотаріально завіреним перекладом на англійську мову.

Документи для оформлення туристичної візи громадянам СНД і інших країн

Для оформлення туристичної візи громадянам СНД і інших країн необхідно надати у візовий центр (чіткі, кольорові копії) або вислати (чіткі, кольорові скани документів) на електронну адресу [email protected] (Вильоти з Москви і регіонів) або [email protected] (Виліт з Санкт-Петербурга) наступні документи:

  1. Розворот закордонного паспорта з фото і даними заявника (туриста), включаючи вписаних дітей - строго з фотографією (якщо летять). Термін дії паспорта повинен бути не менше шести місяців з дня початку поїздки.
  2. Кольорову фотографію туриста на світлому тлі, включаючи вписаних дітей (якщо летять).
  3. Свідоцтво про народження для громадян народилися в Саудівській Аравії, Бахрейні, Йорданії, Сирії, Катарі, Палестині, Іраку, Ірані, Лівані, Лівії, Марокко, Кувейті, Афганістані.
  4. Неповнолітнім дітям: свідоцтво про народження і згоду на виїзд, c нотаріально завіреним перекладом на англійську мову (для дітей виїжджають без батьків - згоду від обох батьків; для дітей виїжджають з одним з батьків і мають з ним різні прізвища - згода одного з батьків).
  5. Для громадян до 21 років: свідоцтво про народження і згоду на виїзд від обох батьків, c нотаріально завіреним перекладом на англійську мову.
  6. Заповнений опитувальний лист (при подачі заяви в офісі) або електронну анкету на сайті (при подачі заяви онлайн).

* В електронному вигляді файли повинні бути тільки в форматі .jpg. Скановані копії паспортів та фото повинні бути підписані великими латинськими літерами.

Для самостійних заявників молодше 25 років, які подорожують без супроводу або з групою необхідно надати один (на вимогу кілька) з додаткових документів на кожного з групи:

  • Довідку з місця роботи (на бланку компанії, з печаткою та підпис відповідальної особи, із зазначенням посади та заробітної плати - не менше 50 000 руб.) Довідка повинна бути представлена ​​в кольоровому варіанті, по можливості англійською мовою;
  • Копію банківського рахунку (за останні 6 місяців з оборотом близько 10 000 $, з печаткою банку);
  • Шенгенську, Американську або Британську візу, отриману протягом останніх 5 років (скан копії розвороту паспорта з візою);
  • Копію або електронне підтвердження авіаквитка або броні квитка туди і назад.

Зверніть увагу! Віза в Дубай має електронний вигляд. Вона не закріплюється в закордонному паспорті в'їжджає. Туристу видається лише роздруківка формату А4. Отримати оригінал можна в аеропорту по приїзду. У паспорті ставляться тільки позначки в'їзду і виїзду.

Корисна інформація

  • Кожен неповнолітній заявник повинен подорожувати за власним паспортом, дітей вписаних в паспорт до в'їзду в країну не допускають.
  • Згідно з діючими правилами оформлення візи, імміграційна служба залишає за собою право відмовити у видачі візи без пояснення причин.
  • У разі відмови вартість візи не повертається.
  • Жінкам до 30 років віза по прибуттю робиться тільки з супроводжуючою особою - повнолітнім чоловіком-родичем, або при наявності завіреного нотаріусом згоди обох батьків на виїзд. Як альтернатива, імміграційна служба може запросити заставу 1 500 доларів США на випадок не виїзду туристки з країни. Це робиться для того, щоб жінка не змогла залишитися в ОАЕ на постійне місце проживання.
  • Туристична віза в Дубай (ОАЕ) дійсна для одноразового перебування в країні не більше 30 днів, термін дії - 60 днів з моменту відкриття візи.
  • Якщо термін перебування в ОАЕ становив понад 15 днів, то наступний запит на візу може бути не раніше, ніж через один місяць після попередньої поїздки.
  • У разі неповернення туриста в установлений його турпутевкой термін і відсутності інформації про його місцезнаходження на території ОАЕ Імміграційна служба виставляє штрафні санкції в розмірі 2200 доларів + 28 доларів за кожен день прострочення візи. Відповідальність за виплату цієї суми накладається на фірму, яка відправила туриста.
  • Незважаючи на деякі особливості, віза в Дубай оформляється швидко і легко. Головне, варто підготувати правильні копії або скани документів і підтвердити свій рівень доходу.

Знайти і купити авіаквитки в Дубай можна в нашій системі бронювання!

ще цікавіше