Наша поїздка у Великий Устюг: Дід Мороз і його резиденція

2. Екскурсії по музеях
  3. Пошта Діда Мороза

зміст:

Ще по осені з'явилася ідея поїхати з донькою в гості до Діда Мороза. Щоб було цікавіше, підбила подругу з донькою-ровесницею. Отже, дві мами з двома дівчатками 5 років відправилися у Великий Устюг. Квитків на вихідні дні не виявилося, тому прийняли рішення їхати в будні (так що якщо ви обмежені в часі, квитками варто запасатися заздалегідь).

В дорозі (поїзд "Москва-Воркута") провели 20 годин. Їхали до Ядріхі, прибули туди до 9 ранку. У перший день ми планували відвідування резиденції Діда Мороза з катанням на конях, у другій - похід до музею і прогулянку по місту.

Про зустріч і житло домовилися заздалегідь (знайшли його на сайті місцевої газети ). "Приймаюча сторона" на ім'я Аркадій зустрів нас на вокзалі і відразу повіз до Діда Мороза.

Вотчина Діда Мороза

Відвідування вотчини Діда Мороза почалося з прогулянки по стежці казок. Стежка веде по лісі. Чарівність лісі надавав вид дерев в снігу, як в мереживах. І сніг під ногами чистий, білий і пухнастий. Тут різні казкові персонажі: Баба Яга, Мишка, Зайчик, Лисичка, Пень, Мудра Сова, Грудень-місяць і ін. Поспілкувавшись з одним персонажем, переходиш до іншого. Всю нашу компанію розважали жартами-примовками, загадками, змаганнями в спритності.

Після стежки казок ми вийшли до терему Діда Мороза. Будівля красиво і казково оформлено візерунками. По один бік кузня, з іншого боку - оранжерея. На екскурсію в терем відразу не пустили, просили почекати 10 хвилин, щоб пройти з групою. Ми пішли в оранжерею, заодно погрітися. З -33 на вулиці потрапили в +30. Відчули себе, як в казці "12 місяців", коли хотілося відразу роздягнутися. Техніка для зйомки після морозу сильно запотіла і відмовлялася працювати. Оглянули доглянуті рослини - багато цвіли, птахів, красиво оформлені маленькі ставки з золотими рибками.

Потім поспішили в терем. У теремі два поверхи і багато різних тематичних кімнат: спальня, гардеробна, спортивна кімната, кабінет і т.д. Потім повернулися до початку огляду, на перший поверх, де до нас вийшов Дід Мороз. Він поговорив з кожною дитиною, кожного вислухав, вручив вірчі грамоти (їх замовляєш заздалегідь) і подарунки. Дід Мороз був дуже колоритною фігурою, але дітки його не злякалися. На мій погляд, відповідав образу і зовні, і по голосу, і костюмом.

Далі були відвідини кузні і найближчого кафе. Їжа сподобалася, подали досить швидко. Підкріпившись і відігрівшись, пішли гуляти далі. Унаслідок морозу катання на конях було скасовано. Покаталися на казковій грубці по території, з величезної гори - на надувному човні, з різних дерев'яних гірок, яких дуже багато по всій резиденції. Хотіли піти в зоопарк, але відклали - замерзли. Замовили таксі в місто.

Квартира, в якій ми зупинилися, сподобалася. Красива, чиста, тепла. Зручності в ній добре продумані. Господарі гостинні і привітні. Можна домовитись про зустріч. Попили чай і, порадившись, вирішили піти гуляти по місту. Місто охайний, красивий, світлий. Накупили в магазинах сувенірів: з льону, срібла, бальзам "Великий Устюг". Багато довідкової та історичної інформації на сайті міста .

Екскурсії по музеях

На ранок вирушили по музеях на екскурсії, про які домовилася, ще будучи в Москві (програми і ціни можна подивитися тут ). Перша "Льон, мій льон". Провідна одягнена була в стилізовану російську одяг, мова співуча, зі словами, характерними для позаминулого століття. Наші дівчата, які не звикли до такої промови, спочатку, мені здається, навіть не розуміли. А потім звикли і з цікавістю вникали. Нам показали жіночі костюми для роботи і свята. Показали снопи льону з насіннєвими коробочками, розповіли і показали всі етапи обробки льону. Ми спробували навіть прясти нитку, а також нам показали, як ткати килими на верстаті. В кінці ведуча з дітьми пограла в гру, що нагадує струмочок. Вся гра супроводжувалося співом російських пісень.

Потім були відвідини пошти Діда Мороза. Написали листи, дочки листи опустили в поштову скриньку. Тепер будемо чекати відповіді. Як нам сказали, протягом року. Зараз поки тільки листи розбирають.

Зараз поки тільки листи розбирають

Пошта Діда Мороза

Потім провели невелику екскурсію по пошті. Показали мішки з листами, які Дід ​​Мороз отримує. Як розкладають в осередку по областям. Які листи Дід Мороз любить отримувати. Показали добірку листівок від старовинних до наших днів. Вони підклеєні в величезну книгу на підставці.

Друга екскурсія - "Новорічна та різдвяна іграшка". Історія ялинкових іграшок з давніх-давен до наших днів, а також проведення та оформлення новорічного свята в різних країнах.

Після екскурсій поїли в кафе і вирішили покататися на ватрушки, яка була нам залишена в квартирі господарями. Каталися на найближчій до будинку гірці. Потім бігом за речами - і на поїзд.

Девчушкам нашим поїздка сподобалася, вже питають, коли знову поїдемо до Діда Мороза. На наш погляд, відпочинок вдався на славу. Настрій привезли новорічне, святкове.

Обговорення

Здорово! Я вам заздрю!!! Прекрасний відпочинок сім'єю !!!!

Як же здорово все описали!
Ми в листопаді їздили до Дідуся Мороза, але ми брали квиток на тур від РЖД, у ні там все включено, і екскурсія, і харчування, і квитки замовляються заздалегідь, так що було просто організуватися.
Єдине, що дитина зовсім не хотів їхати з зимової казки, але тут нічого не поробиш :)

Коментувати можут "Наша поїздка у Великий Устюг: Дід Мороз і його резиденція"