Алушта, Ялта, Ластівчине гніздо. Крим.

1. Алушта, Ялта, Ластівчине гніздо. Крим. Цей цикл заміток присвячений нашій поїздці до Криму на початку...
  2. Алушта, Ялта, Ластівчине гніздо. Крим.

Цей цикл заміток присвячений нашій поїздці до Криму на початку січня 2014 року. За кілька днів ми відвідали ряд місць в цьому прекрасному куточку тоді ще спокійною України. Добралися з Краснодара до Сімферополя на автобусі (вельми демократична ціна за квиток в один кінець - 1.5к рублів). Їхали менше доби. Перетин кордону пройшло теж досить швидко. Потім, в Сімферополі ми сіли на тролейбус (унікальний тролейбусний маршрут «Ялта - Сімферополь» - це дійсно одне з чудес Криму!) І вирушили до місця нашої дислокації - с. Лучисте Алуштинського району. З Променистого до Алушти ходить маршрутка, але ми далеко не завжди вдавалися до її послуг. Іноді доводилося топати пішки більше чотирьох кілометрів від основної траси до села або в зворотному напрямку.

Розташувалися ми біля підніжжя гори Південна Демерджі, в двоповерховому будиночку бази відпочинку «Долина привидів».

Господарі - доброзичливі, гостинні і смачно готують :) Сам будиночок теж зручний. З одним туалетом і душем на два двомісних номери. Оглядовий відео цього місця:

У Криму в першу чергу звернув увагу на ціни: все дуже дешево. У перекладі на рублі: пиво - 20 рублів, проїзд на маршрутці від села Лучисте до Алушти - 20 рублів, проїзд на тролейбусі від Ялти до Алушти - в районі 25 рублів. Саме місце нашої дислокації було не особливо вдалим для щоденних турів по узбережжю Криму, але воно вибиралося спочатку, исхо з того, що ми здебільшого будемо лазити по околицях Долини Привидів. Однак, через дощову погоду, географія нашого відпочинку значно розширилася, але, так чи інакше, ми залишилися задоволені).

Але я захопився. Мабуть, ця вступна та вступна частина буде присутній у всіх нотатках цього циклу, яких, крім цієї, ще буде три:

Ай-Петрі. Крим.

Відразу обмовлюся, що замітки складені за географічним принципом і хронологія в них дотримується не скрізь. Отже, це оповідання про Ялті, Алушті та замку «Ластівчине гніздо».

На другий день нашого перебування в Криму ми вирішили відправитися в Алушту, а звідти - в Ялту. Таке рішення було прийнято, оскільки погода була дощова і похмура і не хотілося йти на сходження на Південну Демерджі по бруду. Разом з тим, Фуну ми вже відвідали і були готові до нових пригод.

Виїжджаємо з Променистого в районі полудня на маршрутці в Алушту. Кінцева маршрутки - автовокзал, але більшість людей виходить за одну зупинку до нього. Ось і ми в перший раз також вийшли раніше ніж потрібно, і довелося прогулятися пішки до автовокзалу. Приємний, теплий, курортне містечко. Мені здався досить великим. У всякому разі більше того ж Дивноморське приблизно раз в п'ять.

На Алуштинському автовокзалі, що примітно, можна купити квитки не тільки в приміському напрямку, Ялту і Сімферополь, але навіть в Краснодар. Цим ми і скористалися, правда пізніше - за день до відправлення. У цю пору року, наскільки я помітив, проблем з квитками на нашу напрямку немає.

Беремо квитки до Ялти (можна чекати тролейбус, але простіше застрибнути в маршрутку чи автобус і відправиться відразу). Від Алушти до Ялти близько 15-20 хвилин їзди. В'їжджаємо в Ялту. Знаменита Ялта. Бажаний курорт. Добралися до автовокзалу, розташованого прямо під розв'язкою. А звідти прямо по вулиці в південному напрямку (вулиця Московська, якщо не помиляюся), рушили до набережної. Будучи досить голодними, ми тримали шлях спочатку в їдальню, а вже потім до моря :)

Чорне море, краса

Перше, що мені впало в очі - по всій набережній уздовж причалу немає огорож. Цікаво, скільки п'яних нічних гуляк відлітав в море з причалу?) Набережна звичайно красива. І пірси і пляж. Загальна фото (Христини Сидоренко).

І куди ж без привітання моря

На вулицях Ялти зустрічаються банери, на яких зображені тварини, що «кличуть» не платити гроші фотографам - експлуататорів.

І дійсно, зустрічаємо то собаку в циліндрі, то сову, то великого папугу, то змію в рабстві у фотографів. Якщо називаєш причину відмови фотографуватися, ці «підприємці» ображаються.

Стемніло. Заходимо підкріпитися (і дати невеликий відпочинок ногам) в місцеву кав'ярню. Кілька незвичний антураж, хоча, в цілому, все як в Росії. Взагалі не відчувається, що знаходишся в іншій країні - все говорять по-російськи, написи і реклама майже вся російською мовою. І, озираючись навколо, розумієш що люди мислять по-російськи. Завершили в цей день знайомство з Ялтою тривалою прогулянкою по вечірньому місту

в напрямку автовокзалу,

а також закупівлею продуктів в місцевому супермаркеті і алкоголю в місцевому винному підвалі ( «Вина Кримських підвалів»).

На наступний день ми відправилися в Алушту рано вранці. Звідти знову в Ялту. А з Ялти на маршрутці дісталися до Гаспри. Ці переїзди, звичайно, втомлювали, але інший варіант - тільки автомобіль (свій або орендований). Ми збиралися відвідати прекрасний замок, який має романтичну назву «Ластівчине гніздо» і розташований на гордій кручі.

Поки розібралися де вхід, довелося кілька разів пройти по рядах з сувенірами. Потім нас чекало пригода у вигляді декількох сотень (або, можливо, навіть тисяч) ступенів.

По дорозі туди багато як сувенірних крамниць, так і забавних, юморних місць

Сам замок зараз закритий для відвідування, в зв'язку з поганим станом. Наскільки я зрозумів, був невеликий обвал скелі, в результаті якого стіна фасаду будівлі потріскалася.

А раніше, за словами Дениса, тут знаходилося кафе і були екскурсії всередину замку. Зараз же можна почитати історію замку на банері і піднятися наверх, до каменів, де є можливість сфотографуватися на його фоні або просто насолодитися видом.

Це все. До речі кажучи, у прибережних скель навпроти замку також є цікаве місце не помітне з першого погляду. Прекрасна птах з каменю спрямувала свій політ в сторону моря. Чайка? А поруч - скеля Парус.

Тёска нашої скелі, яка біля Джанхота .

Відпочивши і пофоткаться на скельників поблизу замку, випивши чаю з термоса з печеньки, ми рушили в зворотний шлях. У планах було ще відвідування Воронцовського палацу. Ця частина нашої подорожі описана в замітці Алупка. Воронцовський палац. Алупкінський парк. Крим.

Прекрасні фотографії люб'язно надані Оленою Яковлевої . Вона, до того ж, виступила в ролі оператора відеороликів, які тут використані. Більш докладний фотозвіт можна знайти в її блозі .

UPDATE

У вересні 2015 року, ми знову приїхали в Крим і відвідали Ялту і, на цей раз, зняли тут номер. Розмістилися ми в готелі Ташир. В цілому, цілком адекватне місце для того, щоб провести тут пару днів, навіть басейн є.

Треба сказати, що ні під час першого нашого відвідування Ялти, ні під час другого, у нас не було якогось конкретно плану, не було списку пам'яток - ми просто прогулювалися по місту і милувалися попадаються видами, йшли туди, куди, як то кажуть, за очі. У такого формату відпочинку теж є свої плюси і головний з них - розслаблений режим.

Ми гуляли в основному в районі набережної

Треба сказати, набережна стала помітно засмучуватися в обидва кінці, а адже минуло лише півтора року з моменту нашого минулого відвідування.

Ось оглядовий ролик, підготовлений з відеоматеріалів, відзнятих мною в Ялті (в тому числі, а також в Алупці і на Ай-Петрі ).

Ми гуляли в основному в районі набережної

Цікаво, скільки п'яних нічних гуляк відлітав в море з причалу?