Травневі свята в Німеччині.

12 жовтня 2014 р 11:37 Кельн - Німеччина, Брюссель - Бельгія, Амстердам - ​​Нідерланди Май 2014

Поїздку на травневі свята ми вирішили планувати заздалегідь. Ще в лютому ми вирішили, що поїдемо в Дюссельдорф або Кельн. Насамперед вирішили знайти відповідний готель. Основними пріоритетами природно були розташування і ціна. У Дюссельдорфі так і не вдалося знайти щось підходяще, або ціна була захмарна, або далеко від центру, та й в Кельні знайти щось не дуже дороге на сім'ю з 4-х осіб було дуже непросто. Нарешті, після кількох днів пошуку ми зупинили свій вибір на готелі. Готель розташований в самому центрі Кельна, поруч центральний вокзал і з опису ми з'ясували, що 4-х місцевий номер перебувати на мансарді, на якій є вихід на дах готелю, звідки відкривається незрівнянний вид на Кельнський собор. Вартість теж була цілком прийнятна, на 5 днів на двох дорослих і двох дітей 669 Євро, без сніданків. Сніданки ми взяли в готелі 5 євро з людини, причому в кінцевому підсумку сніданки нам порахували тільки на дорослих, а дітям їжа була безкоштовно. З датами ми теж визначилися, досить швидко. Ми вирішили поїхати з 30 квітня по 5 травня. Забронювали квитки і оскільки візи у нас у всіх уже були, нам залишалося тільки купити страховки дітям (до речі потім при проходженні погран. Контролю в Німеччині у нас пограничница просила показати бронь готелю, страховку на всіх і зворотні квитки, так що при поїздці краще все це заздалегідь роздрукувати, деяких просили показати гроші і кредитки). 30 квітня ми прилетіли в аеропорт Дюссельдорфа. З Дюссельдорфа в Кельн ходять електрички, ціна квитків для дорослих близько 11 євро, для дітей від 6 до 12 років близько 5 євро, для дітей молодше 6 років безкоштовно. Щоб потрапити з аеропорту Дюссельдорф на залізничну станцію, необхідно спочатку проїхатися на монорейці, впихнути в монорельс з першого разу не вдалося, дуже багато народу, а вагончиків всього 3. Їхати не дуже довго, всього дві зупинки, але потім всіх чекає нове випробування, покупка квитків на поїзд. Купити квиток можна у касира або в автоматах (їх всього два або три). Ми вирішили купити квитки у касира і встали в чергу. Касир був всього один і черга рухалася дуже повільному, напевно, хвилин 20 ми простояли перш ніж нам вдалося купити квитки. Квитки на місцеві електрички потрібно компостувати в спеціальних жовтих ящиках, які знаходяться біля входу на станцію. Близько 40 хвилин ми чекали поїзд, причому якщо я правильно зрозумів, один з поїздів сильно затримувався і тому затримка була настільки тривалою. Нарешті прийшов поїзд, і ми впихнули в нього. Місць вільних не було (у другому класі), на верхньому поверсі був абсолютно порожній перший клас, але ми нахабніти не стали і пішли вниз до другого класу. На наше щастя досить багато народу вийшло на наступній зупинці центральний вокзал Дюссельдорфа і далі їхати було більш менш просторо. Поїзд від аеропорту Дюссельдорфа до центрального вокзалу Кельна йде рівно 39 хвилин. Поїздку на травневі свята ми вирішили планувати заздалегідь

Зареєструвавшись в готелі ми піднялися в свій номер. Відгуки про цей номер нас не обдурили. Номер відмінний, дві кімнати, величезна ванна кімната з душовою кабінкою і ванною, в кожній кімнаті за великим ЖК телевізору (російських каналів природно немає), пара стільців, 4-е ліжка, по дві в кожній кімнаті, пара невеликих столів, шафа і в шафі сейф. Балконні двері виводила пряма на дах, де було щось на подобі місця для відпочинку, і вид дійсно був чудовий. Швидко переодягнувшись ми вирушили погуляти. Виявилося, що наш готель не тільки поруч з вокзалом і Кельнським собором, а й усього в 5 хвилинах ходьби від Рейну. Ми прогулялися по набережній, погода стояла чудова, близько 15 градусів і сонячно. Майже до самого вечора ми гуляли. На вечерю ми зайшли в один з невеликих ресторанчиків неподалік від Рейну. Вечеря на 4-х обійшовся нам у 50 євро. Ближче до вечора ми повернулися в готель, т. К. Діти дуже втомилися.
Ще в Москві ми розробили план поїздки. За нашим планом 1 травня ми повинні були поїхати в Амстердам, 2-го травня поїхати в парк атракціонів Phantasialand 3 травня екскурсії в Кельні і похід по магазинах, ну і на останок поїздка в Брюссель. Коротше планів громаддя.
Отже, першого травня ми вирушили в Амстердам.
Ми також заздалегідь розробили план цієї поїздки.

Квитки в Амстердам і назад ми купили на вокзалі в Кельні. Так як ми купували в день поїздки, то в бік Амстердама нам дісталися квитки без місця, це означає, що зайшовши в поїзд потрібно було шукати місця, які були не зарезервовані, т. Е. Над ними не горіло інформаційне табло. На жаль, ми про це не знали і сіли на перші ж вільні місця, і природно незабаром до нас підійшли люди і сказали, що це їх місця. Ми довго шукали інші місця, але поїзд був повний, на щастя нам все-таки вдалося знайти три місця поруч. По дорозі у нас перевірили не тільки квитки, але й паспорта. Голландська прикордонна служба незважаючи на те, що поїзд йшов з Німеччини перевірила паспорта у всіх пасажирів і заодно уточнила мету візиту.

Приїхавши в Амстердам ми пішли в дитячий експерементаріум NEMO. Будівля експерементаріума перебувати в 10-15 хвилинах ходьби від центрального вокзалу. Величезна будівля зеленого кольору практично відразу видно зліва від центрального входу вокзалу. Дійшовши до експерементаріума ми виявили досить велику чергу. Як потім з'ясувалося в Голландії 1 травня це теж святковий день і тому людей в експерементаріуме було дуже багато. Експозиція в експерементаріуме схожа з московським експерементаріумом, тільки в більших масштабах. Всі експонати природно можна і потрібно чіпати. Перший поверх був присвячений фізичним експеременту, наприклад, силі опору рідини, сила тяжіння та інше. Далі йдуть оптичні закони, є навіть деяка кумедна реалізація зміни температури, стоячи перед екраном, який показує теплової фон можна доторкнутися до металевої зірочці і потім на екрані ти побачиш температурну зірку у себе на руці. Ну і останній поверх більше присвячений електрики.

Ми провели більше години в експерементаріуме, до співчуття багато було не зрозуміло, т. К. Велика частина описів природно голландською мовою. Але все одно досить цікаве місце.
Після експерементаріума ми пішли на площу Рембрандта, по дорозі нам попався невеликий блошиний ринок, походивши по ньому ми так нічого і не купили. Оскільки день наближався до середини, ми вирішили зайти в ресторан, найближчої виявилася італійська піцерія. Їжа в піцерії була цілком смачної, проте рахунок виявився найдорожчим за всю нашу поїздку близько 80 Євро.
Після обіду ми пішли на площу Рембрандта. На площі стоїть скульптура художника в оточенні героїв його картин. Від площі ми пішли через канал в центр Амстердама. На центральній площі з нагоди свята були встановлені атракціони. Ми прокотилися тільки на колесі огляду, що б як слід розглянути Амстердам з висоти.

Після ми пішли по сувенірних лавках, більшість сувенірів пов'язано з коноплями або з темою вулиці червоних ліхтарів. З дітьми заходити в такі сувенірні лавки було якось не дуже зручно.
Близько 9 вечора ми повернулися в готель в Кельн. Ноги гули, але це був чудовий день.
На наступний день 2 травня (в п'ятницю) ми вирішили поїхати в парк атракціонів Phantasialand . Цей парк розташований не далеко від Кельна в місті Bruhl. Дістатися туди можна спочатку на поїзді до однойменної станції, а після від вокзальної площі кожні 5 хвилин відходять автобуси до парку. Вартість проїзду в автобусі 1,5 євро (причому в ціну включено зворотний шлях). Автобус до парку їде близько 25 хвилин. У касах, на наше щастя, було не дуже багато народу. Ми спеціально поїхали в п'ятницю, т. К. Подумали, що у вихідний буде занадто багато народу як було в NEMO. Вартість входу в парк 44 євро з дорослого і 22 євро для дітей від 4-х до 12 років. За ці гроші ви отримуєте можливість кататися на всіх атракціонах, так само всередині парку роблять безкоштовний аква-грим. Сам парк розбитий на кілька зон: Берлін, Фантазія, Мексика, США, Африка, Китай. У кожній зоні тематичні атракціони і розгулюють персонажі з цієї конкретної зони. Зайшовши в парк Ви потрапляєте в паркову зону Берлін. Перед Вами відкривається невелика площа з трьома дитячими атракціонами: міні-колесо огляду, двох-ярусна карусель і карусель з літачками. Пройшовши трохи далі в потрапляєте на головну площу зони Берлін. На цій площі йдуть всі основні уявлення зони. А в центрі стоїть атракціон на подобі нашої орбіти, тільки внизу під ногами б'ються фонтани і здається, що ось-ось вони торкнутися твоїх п'ят. Ще в зоні Берлін нам сподобалися атракціони миша в шоколаді, в цьому атракціоні видаються тривимірні окуляри і на паровозику відправляють в подорож. Періодично поїзд зупиняється перед величезними екранами і починається бій з мишами. Потрібно обстрілювати їх з шоколадомета, який встановлений на вашому вагончику. Кожна мишка має свою вартість і в кінці Ви можете подивитися загальний рахунок мишей, яких Вам вдалося прибити. Ще один цікавий атракціон в зоні Берлін - це готель Тартюф. У готелі Вас чекає маса сюрпризів, рухомі підлоги, що обертаються кімнати, дзеркальні лабіринти, стрибають сходинки і багато іншого. Цей готель особливо сподобався нашим дітям.

Наступна зона в яку ми потрапили була зона Фантазія. У цій зоні ми прокотилися на 5D атракціоні, який проніс нас по вулицях загубленої Атлантиди. Також прокотилися на водному кораблику, з якого з водних автоматів потрібно було атакувати морських монстрів, там же в зоні фантазія знаходиться закриті дитяче містечко.
Далі ми пішли в зону США, в цій зоні ми прокотилися на американських гірках (на паровозі), досить тривалі гірки, з в'їздом в темну зону і декількома по-справжньому крутими спусками. Діти кілька злякалися цього атракціону.
У зоні Китай ми не ходили на атракціони, а вирішили пообідати. Ми зайшли в китайський ресторанчик і замовили чисто китайську їжу. Поки ми чекали, т. К. Ми сиділи біля вікна, ми дивилися акробатическое уявлення, яке проходило на центральній площі зони. Дівчина спритно крутила спочатку великою кількістю хула-хупів, потім крутила ногами стіл лежачи на спині, потім вийшов хлопчик і жонглював кулями, під кінець він жонглював 6-7 кулями.
У зоні Мексика розташований найпопулярніший водний атракціон. Називається Talacan. Це американські гірки, але в воді, т. К. Погода була не найтеплішою, а люди з цього атракціону виходили наскрізь мокрі ми вирішили утриматися від катання на цьому атракціоні.
Ну і в останній зоні Африка, розташовані, мабуть, найкрутіші гірки, з проїздом вниз головою по досить тривалої частини траси. Цей атракціон теж не для дітей.
Ми провели в парку майже весь день. З 10 ранку (час, коли починають працювати атракціони) і до 6 вечора (час, коли всі атракціони закриваються). У цей день діти були більш ніж щасливі, по суті вони в перший раз провели день в подібному парку атракціонів.
Близько 19-00 ми повернулися в готель, по дорозі з вокзалу, ми вирішили купити їжу в Макдональдсі і повечеряти в номері.
3 травня в суботу ми вирішили розділити день на дві частини. У першій частині ми вирішили піти на канатну дорогу, яка розташована неподалік від Кельнського зоопарку і в музей шоколаду, а в другій частині піти на вулицю Schildergasse, де розташовані всі основні магазини Кельна. Почати ми вирішили з канатної дороги, яка відкривалася в 10 ранку. Квиток на трьох в обидві сторони коштував близько 17 євро (дітям до 6 років вхід безкоштовний). Ми сіли в кабінку і поїхали. Маршрут проходить над Рейном, і перед нами відкривалися чудові види на Кельн. Все місто лежить як на долоні, Кельнський собор, телевізійна вежа. На іншій стороні Рейну виявився величезний парк і термальні джерела, якби ми знали заздалегідь про таке парку, може бути ми затрималися б на протилежному боці Рейну, але часу було вкрай мало і тому ми відразу відправилися в зворотний шлях.

Після канатної дороги ми пішли до Кельнському собору. Він розташований на іншій від нашої готелі стороні залізничного вокзалу. Сам собор вражає своїми розмірами. Усередині собор також вражає своєю красою і масштабами. Близько 30 хвилин ми ходили по всіх закутках собору. Народу в соборі було дуже багато, здебільшого туристи. Так само ми зустріли кілька груп з екскурсоводами, по суті собор - це тепер більше туристична пам'ятка, ніж місце куди люди приходять молитися.
Після собору ми знову пішли в сторону Рейну, т. К. Музей шоколаду також розташований на набережній. Вхід в музей коштував не дуже дорого. У музеї розповідається історія шоколаду, розповідається про те, як видобувають і обробляють какао боби. Є невеликий ботанічний сад, в якому можна побачити, як росте какао і кави. В одному із залів є шоколадний фонтан і міні фабрика по виробництву шоколадних цукерок Lindt. Також в музеї можна подивитися невелику виставку шоколадних фігурок. Близько години ми ходили по музею, а в кінці зайшли в магазин шоколаду при музеї. У магазині можна знайти такі незвичайні шоколадки, яких в звичайному магазині не зустрінеш. Наприклад, молочний шоколад Lindt з агрусом або з ожиною, шоколадки з видами Кельна і багато іншого.
Після музею шоколаду, перед тим як йти по магазинах, ми вирішили пообідати. На одній з вулиць, неподалік від Schildergasse ми зайшли в літній ресторан, де замовили типово німецькі страви: сосиски з картоплею і тушкованою квашеною капустою, а для дітей шніцель, ну і місцеве пиво Kölsch. Обід нам обійшовся в 75 євро, це, мабуть, найдорожчий обід в Кельні.
Ну і після обіду ми вирушили на вулицю Schildergasse, де розташовані бутіки найвідоміших брендів світу. Народу було вже дуже багато. Близько 4-ї години ми ходили по гіпермаркетів типу Kaufhof, C & A, Karstadt і іншим. Одяг в германии коштує сущі копійки, тому ми купили дуже багато дитячого одягу, та й для себе дещо купили. У всіх цих гіпермаркетах можна оформити Tax free. Увечері ми ледве дісталися до готелю з величезними сумками з покупками і гуде від втоми ногами.
Останній день 4 травня ми вирішили провести в Бельгії, в Брюсселі. Ми заздалегідь, ще в п'ятницю, купили квитки до Брюсселя, щоб гарантувати собі місця в поїзді. Шлях до Брюсселя займає близько 2-х годин. Поїзд йде до вокзалу Bruxelles Midi, але що б потрапити в центр, нам потрібно було вийти на вокзалі Bruxelles Nord і далі одну зупинку на місцевій електричці до Bruxelles Central. Від центрального вокзалу близько 5-10 хвилин ходьби до центру міста, де розташований знаменитий Пісяючий хлопчик і центральна площа Брюсселя Grand Place. Спочатку ми пішли до Пісяючого хлопчика. Уздовж вулиці розташовано повно сувенірних крамниць, основним мотивом яких природно і є цей хлопчик. Сам хлопчик не дуже вразив, він дуже маленький і з нагоди якогось свята був одягнений в одяг. Добре, що ми приїхали досить рано, і тому народу навколо було не дуже багато, нам вдалося швидко сфотографуватися біля пам'ятника і далі ми пішли на центральну площу.

Площа мене сильно вразила, дуже красиві старовинні будівлі. Посередині площі щось схоже на міні квітковий ринок. Неподалік проїжджають кінські вози, як в Зальцбурзі. Словами передати всю красу площі практично неможливо. Краще дивитися фотографії, а ще краще побачити живцем.
Від площі ми вийшли на сусідню вулицю, так як ще заздалегідь, коли планували поїздку вирішили, що поїдемо в парк міні-європа. Ми знайшли стоянку таксі (до парку можна дістатися і на громадському транспорті, на метро, ​​але за попередні дні ми так втомилися, що вважали за краще таксі). Їхати було близько 15 хвилин і коштувала поїздка близько 20 євро.
Парк розташований поруч з ще однією відомою пам'яткою Брюсселя - Atomium. Пам'ятник атому. Цей пам'ятник - величезна конструкція, що нагадує кристалічну решітку заліза, тільки збільшена в 165 мільйонів разів. Висота конструкції 102 м, і в верхній частині знаходитися оглядовий майданчик. Але про Atomium трохи пізніше. Спочатку ми вирушили в парк міні-європа. До речі в касі можна купити квитки не тільки в парк, але і Atomium, в Oceada - водний парк атракціонів і в планетарій. Ми взяли квитки в парк і в Atomium. У парку зібрані мініатюрні копії головних визначних пам'яток країн Євросоюзу. Ось Nyhavn з Копенгагена, ось Біг Бен з Лондона, ось Ейфелева вежа і інший світ, а ось Бранденбурзькі ворота. Взагалі в парку є хоча б по одній визначній пам'ятці з кожної країни Євросоюзу. Всі фотки можна подивитися в фотогалереї. По парку ми гуляли близько години, до речі майже всі визначні пам'ятки активні і натиснувши кнопку можна побачити, наприклад, як вивергається Везувій, або як бик атакує матадора, або як злодій з картиною Мона Ліза намагається втекти від поліцейського на Єлисейських полях.

В кінці парку невелика кафешка, де ми и пообідалі. Ну, а после відправіліся в Atomium. Народу Всередині тьма. Коли ми пройшли всередину Ми не відразу розібраліся куди треба йти, и тому спочатку Поїхали на ескалаторі на Наступний рівень. Усередіні ніжніх куль Невеликий музей, присвячений атому и атомної промісловості. Переходи між кулями - це або сходи, або ескалатори. Ми походили 30 хвилин, і потім спустилися вниз, там ми зрозуміли, що потрапити на оглядовий майданчик, в самий верхній шар, можна тільки на ліфті. До ліфта стоїть величезна черга. Ми простояли близько 30 хвилин, перш ніж підійшла наша черга.

Брюссель з висоти виглядає дуже красиво, особливо красиво виглядав з висоти парк міні-європа. Ми подивилися в різні боки і вже через 10 хвилин обійшли весь куля і встали в чергу для спуску. Ця черга була не настільки довгої, близько 10 хвилин. Спустившись, ми пройшлися по сувенірному магазину, який розташований на першому поверсі, але нічого особливо не догледіли. Вийшовши на вулицю, ми поїхали назад до центральної площі Брюсселя, для того, щоб походити по сувенірним магазинам.
Основними сувенірами з Бельгії природно є шоколад і незвичайне пиво. Шоколад продається блоками, 6 коробок за 10 Євро, 12 за 18 євро тощо. Перед нами кілька китайців купили, напевно, коробок 50. Ми ж скромно купили один блок з 6 коробок. Також ми зайшли в пивний магазин і купили 6 пляшок різного пива, полуничне, пиво Тарас Бульба, святий Бернард, карамелеве і ще якийсь. Ми вибирали навмання, сподіваюся, що пиво виявиться непоганим.
Увечері нас чекав зворотний потяг. І ближче до вечора ми повернулися в Кельн. Так пройшов наш останній повноцінний день.
Вранці 5-го травня ми поїхали в аеропорт Дюссельдорфа. В сторону аеропорту поїзд був більш вільним, ми дісталися до аеропорту без будь-яких проблем. Тільки в монорельсовому поїзді знову було дуже багато народу.
Зареєструвавшись ми пішли оформляти Tax Free. Тут на відміну від Мюнхена, все організовано набагато краще, і ми витратили не більше 10 хвилин, щоб поставити печатку у митників, валізи наші не перевіряли, і поруч же нам повернули гроші.
Після огляду і паспортного контролю ми потрапили в Duty Free. Місцевий Duty Free значно більше Мюнхенського, але менше ніж в Копенгагені. Ми купили шнапс і пиво. До речі, вибір пива в Duty Free вкрай убогий, навіть не віриться, що це Duty Free в Німеччині. Зате вибір іншого алкоголю непоганий. Після Duty Free ми пішли в кафешку, так як діти зголодніли, ну і незабаром оголосили посадку.
Через три години ми приземлилися в аеропорту Шереметьєво. Ось і підійшов до кінця наш відпочинок, який вмістив в себе стільки емоцій і вражень. Сподіваюся мої діти, що-небудь запам'ятають з цієї поїздки.