Адлер: південні казки осені (25 жовтня - 7 листопада 2014 року). частина 3

Частина 1 Частина 1

Частина 2

КАНЬЙОН «пащі дракона» І ДЗИХРІНСКОЕ УЩЕЛЬЕ

Цю екскурсію, ще не розрекламовану туристичними бюро, досить легко організувати самим, та ще й додати варіацій. Так, на зворотному шляху з каньйону ми вирішили ще раз побувати в форелеве господарство (в минулому році від цієї зупинки, званої «Козачий брід», ми ходили в Ахштиркую печеру і гуляли по верхній кромці величного Дзихрінского ущелини ). З Адлера до каньйону «Паща дракона» можна дістатися на автобусі № 135, який вирушає від зупинки біля нашого улюбленого магазину «ахала-махалай». Їхати до зупинки «Село Монастир» (75 руб. / Чол.).

За вікном миготять строкаті осінні гори - оксамитові, зелено-жовті, дорога приємна, красива, мені дуже подобається осінь в горах Кавказу. Нарешті, виходимо на потрібній зупинці. І відразу ж перед нашим поглядом відкриваються дивовижні пейзажі - на тлі яскраво-блакитного неба вальяжно гуляють смарагдові гори, складками - лісами розтікаються, наче море, порізані бежевими смужками - трасами, зі щедрими вкрапленнями осіннього золота. Від цих досконалих панорам, від п'янкого відчуття свободи і пронизливого гірського повітря перехоплює подих.

У мене виявилася абсолютно невірна роздруківка дороги, і ми пішли іншим шляхом, мабуть, новим. Напевно, цей маршрут тільки набирає популярність, дорогу до каньйону намагаються упорядкувати, щоб зніженим туристам було комфортніше пробиратися до гірських красот. Проходимо трохи назад від автобусної зупинки, супроводжувані гавкотом місцевих собак. І хоча їх господар кричить нам через дорогу, щоб ми не боялися, відчуваю я себе кілька дискомфортно. Звертаємо з дороги біля великого барвистого білборда з рекламою кафе і, власне, «Пасти дракона», спускаємося вниз по кучерявою змійкою бетонці, втім, не дуже крутий. Нас проводжають прохолодний вітерець і яскраві гори, що тонуть в безхмарному небі, - красивий мазок гарненької гірській осені. Протягом маршруту ми бачили чорні-зелені-червоні стрілки-покажчики і навіть написи «Паща дракона», так що, подібно Алісі, «йдіть за білим кроликом», тобто за стрілками, і з шляху точно не зіб'єтеся.

Перейшовши місток через річку Мзимта, несучу свої молочні змілілі води між строкатих волохатих гір, схожих на клубки різнобарвною вовни, трохи поплутали, заблукавши на якусь електростанцію.

А треба було від містка відразу згортати направо.

Тут дорога перетворюється в моторошно розбиту стежку.

Ми йдемо між двома новими мостами-віадуками, незабаром під ногами починаються слизьке каміння.

Піднімаємося на обтягнуті будівельною сіткою кам'яні сходи, знову спускаємося під міст, орієнтуючись по стрілках, сяючим свіжою фарбою.

Нарешті, доходимо до будки каси, що позначає вхід в каньйон. Знову голосно гавкають собаки, а народу - ні душі. Чесно кажучи, стає трохи моторошно - і куди це ми забрели? Нас зустрічає попереджувальна табличка «Реконструкція. Прохід заборонено ». Але не дарма ж ми сюди приїхали! Тому робимо вигляд, що не помічаємо цього оголошення, і сміливо проходимо в каньйон.

Нехитра драбинка зі старими дерев'яними сходами - набитими на настил перекладинами, слизькими і щедро покритими опалим листям, але зате з металевими зеленими поручнями, веде нас в казкові дали.

Спуски, підйоми, чергові спуски - для тих, хто бував на гірських туристичних стежках - маршрутах шлях досить легкий і вже точно звичний. Йдемо, вдихаємо дивовижний гірське повітря - якщо ви бували в подібних місцях, то знаєте, як він чистий, кристалів і приємний своїй первозданній смакотою, приправленою запахом хвої, листя і ніколи не зупиняються плином гірських річок.

Стежка-драбинка, довірливо прилегла в шершавому боці каньйону, надзвичайно і очікувано мальовнича. З одного боку ми буквально торкаємося рукою складчастих спин гірських порід, місцями вкритих смарагдовим мохом або тоненькими деревцями, дивом утримує на вікових каменях. Внизу дзюрчить-розповідає кавказькі легенди струмлива по камінню річка, бурхлива, неглибока, по-осінньому серйозна.

Від неї по схилу підіймаються зелені дерева, покриті дивовижним самшиту, їх тонкі, тягнуть до рідко проникаючого в каньйон сонця стовбури - акробати і тендітні гілки, схожі на спалені руки ангелів, танцюють вигадливий танок, то відступаючи від краю прірви, то буквально чіпляючись за рятівний берег. З протилежного боку драбинки, як раз через річку, ми бачимо сиві прямовисні скелі, що чіпляють гострими крайками високе небо.

Вузький темний каньйон, куди майже не проникають промені сонця, здається таємничим і майже нереальним, ніби ми потрапили в розіграну нашою уявою країну гірських тролів. Десь на краях високих скель бачимо ми впало ватою небо. Муарові рослини, спускаючись з стрімких стін каньйону, оживляють зморшкуваті сірі щоки гірських порід.

У мене чомусь складається дивне для нормальної людини враження, що ми ... проковтнуті якимось доісторичним монстром, і так от поки безкарно подорожуємо по його стравоходу :). Але відчуття це - хоч і моторошне, але захоплююче і хвилююче, та й ще нікого крім нас двох тут немає! А каньйон - зовсім як живий - каже сакральним найдавнішим мовою - варто тільки прислухатися, як вплітається в усі наростаючий шум - рокіт біжить по камінню води - щебет невидимих ​​в гілках гірських дерев пташок.

Драбинка призводить нас до дивного дереву, повиті самшиту та завішані різнокольоровими стрічками-ганчірочками-папірцями, навіть написами з назвою міст. Ми вже стикалися з подібним «звичаєм», коли на багатьох туристичних стежках гості залишають такі ось язичницькі символи-мітки. Напевно, це краще, ніж писати на тих же скелях неандертальське «Тут був Вася». Мені зазвичай подібне не надто подобається - дурне позерство, лише злегка віддає неоязичництва. Але чомусь тут, в каньйоні «Паща дракона» я теж не втрималася - прив'язала до гілочки серветку, аж надто первісна і якась езотерична атмосфера була в цьому загадковому місці.

Шум води посилюється, і ми бачимо крихітний водоспад, точніше, це просто бурхливий потік розведеної бірюзою неба води, який весело падає - стікає з матово блискучих малахітових каменів. Гірлянди зелених рослин, схожих на ліани, Русалчин локонами спускаються в воду, тремтять крильцями змерзлі ельфів долоньки-листочки, і здається, що вічні духи природи схилилися до води, щоб послухати її чудові історії. Тут особливо були б доречні знамениті кавказькі легенди, звичайно не закінчуються хепі-ендом, і тим більше мене вражаючі.

Ще трохи, і ми підходимо до кінцевої точки нашої подорожі. З прямовисної скелі зриваються дорогоцінними каменями - бризками стрункі струменя, що переливається дзвоном зустрічає нас високий двадцятиметровий водоспад, що бере свій початок запаморочливо високо. У своєму нескінченному танці - нестримному падінні пестять стародавні зморшки скель ніжні потоки, і, здається, що це плаче сивочолий кавказець-старий, який згадав погожим днем ​​згасаючої осені про свою розбилася об каміння юності.

Місце заворожує. Водоспадом, скелями. А ще нагромадженнями каменів, за якими струмують неспокійні струмочки, наповнюючи своїм заколисуючим гуркотом все навколо. Ми ігноруємо чергову табличку з «заборонено» і сяк-так скачемо по слизьких каменях. Напевно, повторювати це не варто, але нами рухає божевільний дух пригод :). Сяк-так за чоловіком вискакую на великий плоский камінь - широкий майданчик і завмираю від захвату. Ось тільки заради цього варто було знехтувати всіма правилами і застереженнями!

Перед нашими здивованими очима відкривається приголомшливо-бірюзова заводь того абсолютно нереального кольору, який буває тільки у гірських водойм. І в яку, власне, падають коси - струмені водоспаду.

Навколо - кам'яне царство застиглих в денному світлі тролів: складчасті гори, зелені волохаті камені, що вислизають рибками під ногами камінці. Я в черговий раз переконуюся, що створені природою мотиви, візерунки, картини - це найпрекрасніше, що є в цьому світі. І жоден найуміліший архітектор, найталановитіший ландшафтний дизайнер ніколи не зможе відтворити хоча б щось віддалено нагадує це досконалість. Ось дивишся і усвідомлюєш, що саме в цьому камінчику, саме в цій біжить по ньому струмку води і є справжня краса!

У прямовисній стіні каньйону причаїлася печера, що носить нехитре назву «Глибокий яр». На вигляд - нічим не примітне отвір в складках гори, а всередині, як свідчать путівники, «в печері протяжністю 1 км розташоване озеро і каскад водоспадів», а підземна річка витікає в уже побачене нами ущелині. Підібратися до самої печері вже важко - треба в черговий раз стрибати по камінню - обходити заплави-калюжки, ризикуючи по повній зачерпнути свої кеди (вам же не прийшла в голову думка надіти в гори легковажну взуття?).

Моя природна обережність (вірніше, катастрофічна невезучесть, через яку я здатна падати навіть на ідеально гладкому місці і страждати «асфальтової хворобою» навіть взимку) змусила мене не сходити зі свого слизького каменя - п'ятачка. А ось чоловік (відповідно до свого гороскопу xD) пострибав тим самим гірським тваринам, та так спритно, що я тільки від страху мружитися встигала. Втім, щоб заглянути всередину печери, треба було ще залізти на покритий мохом і опалим листям слизький уступ, а вже про те, щоб безпечно вивчити нутрощі гори не могло йти й мови. Перше моєму улюбленому вдалося, на друге він не наважився і сам. Так що, про річки і водоспади всередині печери можна лише судити по путівника. Хоча, звичайно, було б цікаво побувати там з досвідченими провідниками, бо казковий світ печер заворожує мене давненько!

Каньйон «Паща дракона» - красиве місце. Тому що ще поки не дуже туристичне, мабуть, ще не втратило свою дикість. І приємне. Тому що сама прогулянка до водоспаду і печери була виснажлива і досить швидка. Чогось неймовірного ви, звичайно, не побачите, якщо, до того ж, бували неодноразово на водоспадах, в горах і каньйонах. Але маршрут зачепив - пронизана звуками природи тиша, краса, спокій, самотність, вірніше, єднання.

Ми - удвох, ніби з'єдналися з природою, і залишилося відчуття, що сліди наших долонь, наших кед назавжди запам'ятають ці вічні камені і безперервні струмені води. Щось первісно-значуще, незаперечно-справжнє, сьогодення і просочене любов'ю винесли ми з цього маленького подорожі, переступивши назад через табличку з написом «Вхід заборонено». Може, іноді все-таки потрібно (корисно!) Порушувати заборони?

Дорога назад до автобусної зупинки здався недовгим і легким, як зазвичай. І вже зовсім рідними і такими близькими здавалися гори, прихистили в своїх надрах таємничий каньйон, посміхалися нам крізь стовбури свічок-сосен милі добрі гори. По дорозі зустріли пару, яка поцікавилася каньйоном «Паща дракона». По можливості дала докладні вказівки. Нехай і люди долучаться до пишності поки ще дикої (дивовижної!) Природи.

Зупинка на шляху в Адлер нічим, до речі, не позначена. Орієнтуйтеся на ларьок-магазинчик і поворот вправо, власне, до монастиря. У першому я питала про наявність зупинки, у другого і сиділи, Хом'якове з голоду бутерброди (а, я не говорила, в горах моторошно хочеться їсти, так що обов'язково беріть з собою сухпаек). А до монастиря, пройшовши пару метрів високогірного підйому, вирішили не підніматися, вже якось втомилися. Дивно, але саме зараз, набиваючи ці рядки, я раптом згадала всі свої відчуття: сонце припікає, тягне рюкзак плечі, смак хліба і бекону на мові, ковток червоного вина, очі щурятся від сліпучого сонця, сиджу на якомусь містку, під яким смітник, страшенно втомилася, мимо проносяться машини, і жодного автобуса, а перед очима - гора, зелено-скеляста, на диво тепла гора. І я відчуваю, що посміхаюся. Тому що відчуваю себе щасливою ...

Під'їжджає автобус № 134, на якому ми і доїжджаємо до наступної точки нашої імпровізованої екскурсії - форелеве господарство (або зупинки «село Козачий брід»), за 25 руб. / Чол. Тут, треба сказати, інтерес у нас зовсім не пізнавальний, а так би мовити, насущний. Бо, по-перше, в минулому році ми вже були в Ахштирская печері і гуляли по верхній кромці Дзихрінского ущелини, а, по-друге, аж надто нам сподобалася куплена в магазині від племінного господарства форелька!

Форель, треба відзначити, розлучається тут за всіма правилами і вельми цікаво. Дивилася я одного разу передачу по телеканалу «Russian Travel Guide» (я сама затята противниця TV, але програми про подорожі дивлюся із задоволенням), так там цілий випуск був присвячений екскурсії на Адлерський форелеве господарство. Особливо вразило, як рибок «доять» :). Втім, екскурсію треба замовляти або заздалегідь, або брати через турбюро. Тому довелося мені задовольнятися лише фото форелевих кошів :).

Але, перш за все, звичайно, насолода для душі. З тієї причини, що по вершині Дзихрінского ущелини ми вже гуляли, ми переходимо все той же хиткий місток через Мзимта, з якого відкриваються вельми колоритні види на стрімкі скелі, і йдемо вздовж нижньої кромки.

Тут, якщо чесно (або на перший погляд) немає абсолютно нічого цікавого. Крім кемпінгу на березі річки, за парканчиком з дерев'яними беседочкамі, що пропонує за символічні «100 рублів» кавказьке «райську насолоду».

Мені це нудно, мене тягне в нетрі. І ми навіть піднімаємося на пагорб, що близько доріжки до кемпінгу.

Дерева там - кумедні, ростуть похило, як свічки на перекинутому іконостасі. Або підіймаються на пагорб ніколи не доходять пішоходами. А під їх ногами - корінням лежать жовте листя, слизькими калюжками заважають їм - деревам - наблизитися до вершини - істині.

І я маленьким непоказним деревцем (скоріше, чагарником, з огляду на мій равликовий зростання) деруся за чоловіком по схилу, смішно тримаюся лапами за порослий мохом стовбур, ловлю розкритими губами гірське повітря - не спортивна! І вже сидимо разом, на поваленому стовбурі дерева, серед цих опалого бурого листя, зелених дерев - в царстві ненаступівшім осені. Смішні, що злилися з природою - і тому щасливі! - панки :).

А йдемо назад (втомилися, хоча десь там внизу повинен бути водоспад, ми його в минулому році зверху бачили!), Знову бачимо одягнене в оксамитову зелень ущелині, сині гори і відповзає додому - до Адлеру! - Мзимта.

Моє місце, адже рідко коли двічі в один і той же повертаєшся - тільки по великій любові. Як же мені подобається тут.

Начебто б, не красивіше іншого на Кавказі, в ось - запало, тріпоче в серці солодкої скалкою. І вдома вже мрійливо: «Дзихрінка!». І навіть запахи - осінні - південні - пам'ятаю.

У магазині від форелевого господарства з простеньким назвою «Золота рибка» купили, природно, форель. З минулого року розпещені, до гарної риби привчити :). Я до риби байдужа. Майже зовсім. Ну, оселедець ще в своє задоволення або скумбрію їм. Червону рибу ... Але після Адлера назвати «червоною рибою» то, що продається у нас в вакуумних упаковках і рясно купується на всілякі свята, дико фарбоване в звірячий червоний колір, у мене язик не повертається. Взагалі рибою. Тим більше червоною. Як це взагалі можна їсти ?!

А ось справжню форель, виявляється, можна. Тобто, навіть я ее ем з ПРЕОГРОМНОЕ задоволенням - так що там, хоча б просто їм! І вона (риба!), Виявляється, буває навіть дійсно смачною! Ну, і ми купили - багато, дорого, в загальному, 1 шт. свіжу, 2 шт. - гарячого копчення (всього на 335 руб.).

Прийшли на зупинку, купили в магазинчику пива, сточити полрибіни, повернулися в магазин і купили ще одну підв'ялені бурштинову форель (156 руб.). Дикі? Так, але вона була такою шалено смачною !!! Так, до речі, свіжу форель ми засолили самі, і потім в місті, грунтовно підсів, купуємо, солимо ... Ех, красиво жити не заборониш, і що це ми так існуючу дійсність критикуємо, якщо звикли форель жерти xD?

Назад дуже довго чекали потрібного нам автобуса. У підсумку сіли на № 105, що йде до повороту на залізничний вокзал, вийшли у якогось моста і далі просувалися пішки. В цілому, подорож надзвичайно сподобалося і залишило яскраві і дуже приємні враження.

Дагомисі

Прігадується, коли п'ять років тому ми Вперше вірішілі відпочіваті в Великому Сочі, я серйозно розглядала Дагоміс як місце діслокації. Тоді враз картинки пафосного, схожого на «пірамідку», оздоровчого комплексу «Дагоміс», что Належить відомству Управління справами Президента, и наявність натурісткого пляжу, чи не первого в Великому Сочі. З тих пір думка про відвідування Дагомісі настірліво переслідувала мене. Останню краплю додали розповіді мого колеги-друга, у якого туди їздила дівчина ( «Там величезні краби ховаються в хвилеріз!» - інтригував мене він), і запущена перед Олімпіадою електричка «Ластівка», вельми полегшила пересування між багатьма населеними пунктами Великого Сочі.

Оцінивши обстановку за вікном як «ясну, але некупабельную» і уточнивши розклад електричок на сайті РЖД, ми швидко доїхали на маршрутці (19 руб. / Чол.) До залізничного вокзалу. Гідно оцінили розмах, з яким місто підготувався до Олімпіади, - такий чудовий вокзал не соромно було б показати і іноземним туристам. Великий, комфортний, стильний, відмінно охороняється. Рівень безпеки з численними правоохоронцями (неправдоподібно коректними!), Оглядами, детекторами, металошукачами, проходом з набутими квитками через турнікети цілком відповідав міжнародним класу.

Квиток до Дагомисі обійшовся нам у 64 руб. / Чол. (Стільки ж назад). Це до одвічного питання про самостійні екскурсіях. З розвитком залізничного сполучення вивчення прилеглих красот спростити і здешевити в рази. В повний захват привела легендарна «Ластівка» - надзвичайно зручна, сучасна, комфортна, чиста, тепла, з м'якими кріслами, великим WC, ввічливими провідниками, дублюванням інформації на двох мовах (голосовий зв'язок і електронне табло). От чесно, я вперше наживо бачу таке диво в цій країні (та взагалі вперше таке бачу!). Адже можуть же наші, коли хочуть, можуть!

Трохи розповім про сам Дагомисі. Адже коли ми сюди дісталися, то непогано простудіювати і матчастину. Якщо вірити Вікіпедії, на місці сучасного Дагомисі спочатку було російське поселення, що називалося Кубанський пост. Після закінчення Кавказької війни в 1864 р Росія приступила до освоєння Чорноморського узбережжя волелюбного Кавказу, а в кінці XIX століття ласий шматочок біля річки Дагомис придбала сім'я імператора Миколи II, де і влаштувала селище. На цьому моменті я просто відчуваю гордість: "Не Кримом єдиним сита людина», тобто і мій улюблений Кавказ воліли «сильні» і талановиті світу цього, а не тільки благословенну Ялту :). XX століття продовжив розвиток Дагомисі, особливо коли тут в 70-х роках югославські архітектори побудували чудові за тими мірками готелі.

А якщо звернутися до моєї найулюбленішої книзі «Чорноморський путівник» А. Маларева, то в околицях селища можна знайти Чайні будиночки (моя мрія, до речі) і якийсь дивовижний природний об'єкт «Дагомиських корита», про який я теж десь колись читала , але поки що не добралася.

Ну, і розбавлю енциклопедичну нудьгу (дійсно, ніяких кривавих історій і закручених детективних сюжетів не запропонували xD) традиційними, але не менш смутними інтерпретаціями назви селища. Так, за однією з версій, «Дагомис» в перекладі з древнього адигейського мови можна перекласти як «хороший ліс», з черкеського - «прохолодне, тінисте місце», з убихський - «гора серед води». А де застиглі в камені юнаки, що перетворилися в гірські річки дівчата - де знайомі жорстокі сюжети кавказьких історій, як правило, не закінчуються хепі-ендом? Я розчарована!

Як, втім, була і розчарована поїздкою в Дагомис. От чесно, робити в цьому містечку абсолютно нічого. І я не розумію, як люди тут відпочивають? Як взагалі можна зупинятися в таких неймовірно нудних і маленьких поселочкі?

Вийшли ми з вокзалу, і пішли ... знову до залізничних колій. Близько яких (або під якими) і був розташований пляж. Саме містечко видався маленьким, абсолютно не вражаючим, з вузькими вуличками, немов підніматися в гору і також круто спускаються вниз. Вийшли на пляж - з досить великою галькою, навіть камінчиками.

За хвилерізом, майже впритул до селищного пляжу виявили натурістській. Нічим не обгороджений, без попереджувальних знаків. Просто народ відходив трохи подалі - і роздягався. А поруч цілком могли проходити «текстильники». І це ще в «не сезон», в майже «некупальную» погоду. А що ж влітку? Я, знаєте, дуже навіть «за» дикі пляжі, але при дотриманні всіх норм і дистанції, ну, щоб і не шокувати, і явно не змішувати. В результаті навіть спробувала позасмагати. Хвилин кілька. Зовсім не через сорому. Просто раптово піднявся сильний і холодний вітер, море заштормило, я лежала, закутавшись в парео, поки, нарешті, не зрозуміла, що з мене цього екстриму вистачить.

Ми повернулися на набережну з природною метою поїсти. А, треба сказати, в Дагомисі нехитра набережна просто заповнена різноманітними кафе, барами та іншими заквітчаними і пальмах закладами, чарівними і жахливо кусючими за цінами! Тарілка супу за 70 рублів? !! Голод тут же сховався в складки шлунка і задовольнився шоколадкою «Milky Way» (ах, смак дитинства - реально років 20 не їла!) І коробкою якогось моторошного кислого вина.

Ось з цим-то «багатством» ми і прийшли на набережну Дагомисі, точніше, посиділи на лавочці і навіть спустилися на пляж. І тут я зрозуміла, що люди, власне, і роблять в Дагомисі. Вони щодня приходять сюди, щоб милуватися заходом. Що, мабуть, можна зробити в будь-якому селищі (містечку) на Чорноморському узбережжі. Але в Дагомисі, крім цього, робити, ну, абсолютно нічого! Люди сиділи на лавочках біля парапету, спускалися на пляж, де були встановлені спеціальні гойдалки, просто сідали на остигає, всипаний камінням, чорний пісок.

Як ми. І просто дивилися. На тихо хвилююче гладь води. На змикаються над нею прозорі хмари з акцентами персикових хмар, на сяючу - відкривається - смужку води, зухвало-сріблясту, що розриває звичні води буденності, танцюючу реггі на доріжці засинає сонця. А сонце важкими акордами опускалося на море, на пляж, презирливо розглядало - і розривало - небо, капая в море, в хмари синьо-помаранчевими згустками світла. І була моя пика помаранчевої, зеленоокою, з сережками-павуками в вухах, поруч з коханим, неголеним, що робить Селфі. І хвиля - синя, вже предштормовая, билася біля ніг. І мені ставало холодно. А я сиділа на чорному Дагомиських піску, смішна дівчинка в смугастих гетрах, з розгорнутими волоссям, ненафарбована, усміхнена і так чомусь схожа на свою маму, яка ніколи не була в Дагомисі.

Ми остаточно замерзли і пішли з пляжу, з набережної. Ну не вразив мене абсолютно Дагомис. На вокзалі охоронець і службовці довго співчували нашим коротеньким шортиках. Я вже засумнівалася, що це до Олімпіади всіх так видресирували - може, у тутешніх людей така манера спілкування? Нормальна. Людська. Від якої ми давно відвикли в наших містах? «Що ж ви, бідненькі, так не розрахували - холодно одяглися, тут же осінь, а в тому кафе є дешеве кави - можете попити, а у нас нагорі можна посидіти - погрітися - почекати поїзд» - і це з таким співчуттям, повагою. Нас щиро шкодували і хотіли допомогти. Так взагалі в цій країні буває ??? Дагомис тут же набрав (завдяки своєму вокзалу) всі можливі преміальні бали. Я, звичайно, особисто сюди відпочивати не поїду, по які віддають перевагу тихий і розслабляючий відпочинок дуже навіть раджу.

Далі буде ...

частина 4

частина 5

частина 6

Чесно кажучи, стає трохи моторошно - і куди це ми забрели?
Вам же не прийшла в голову думка надіти в гори легковажну взуття?
Може, іноді все-таки потрібно (корисно!) Порушувати заборони?
Як це взагалі можна їсти ?
Дикі?
І я не розумію, як люди тут відпочивають?
Як взагалі можна зупинятися в таких неймовірно нудних і маленьких поселочкі?