пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ 777-200

24.04.13 Інші країни / / AleXXX911

... все-таки купувати страховку, згадавши народну мудрість: «Скупий платить двічі! п ЃЉ ». ..., 99999%. Деяке замішання викликає анкета на 23х сторінках (переплюнули «америкосів» п ЃЉ), однак, при її детальному розгляді, розумієш, що все дуже легко ... На цьому, дорогі читачі, я рекомендую зупинитися тим, кому потрібна конкретика. Для цієї категорії зазначу, що тут вона і закінчується. Далі - філософія п ЃЉ в жанрі науково-туристичної фантастики п ЃЉ. Нууу, а кому цікаво, поїхали п ЃЉ ... арсеналу ліків і народних «примочок» ні допомагало зовсім нічого п ЃЊ. Озноб, ломка, температура, інтоксикація - ось були мої вірні супутники в ... бажання було в той день - лягти, заснути і все забути! п ЃЉ ... сінгапурських авіаліній SQ61 за розкладом відправлявся о 15.20. Боїнг 777 -300ER - один з моїх найулюбленіших літаків, дуже зручний і ... ... вікном було +25, що не могло не радувати застуджене тіло п ЃЉ. Стиковка на наступний рейс SQ281 до Окленда була невелика - 2 ... йти - прилетіли ми до 12му виходу, а відлітали - з 9го п ЃЉ. Мене порадувала система контролю якості аеропорту - на кожному розі висить ...

04.09.11 Австралія та Океанія / / AleXXX911

Австралія! Просто Австралія ... п ЃЉ! ... загадкових країн на планеті - в Австралію. «Австралія! Ав-стра-лія! п ЃЉ ... Ну треба ж, куди мене занесло », - думав я в ті ... доїхав. А коли на горизонті показався Мельбурн, мені остаточно «покращало» п ЃЉ. ... було колись і починати, а тут і нагода трапилася п ЃЉ ... »дешевенький готель за 100 у.о., отримавши з нього 50 п ЃЉ. І це туроператори, найбільші в Росії, між іншим. Та нічого ... ... по літаках. В той день Emirates поставила на рейс Боїнг- 777, дуже сучасний і комфортний. Я забронював хороші місця в першій ... ... вид, що встаю, а потім знову падав на тепленьке місце п ЃЉ.

11.01.10 Таїланд / 11 / Irenee84

Авіакомпанія «Трансаеро». Літак Боїнг- 777. Преміум клас. ... не видно. Недалеко від готелю купили місцеву сім-карту. Варто 200 бат (без готівки на рахунку, тобто тільки сама сімка ... 6р. До речі у неї можна було купити сімку теж за 200 бат, але 100 з них потрапляють на рахунок. Тобто ... ... тільки потім заходите. Морепродукти у вигляді креветок, риби і т. п. лежать у відкритих лотках з льодом. Вибираєте морську жертву, і ... .... Засоби від комарів продаються в будь-якому магазині, в середньому по 200 бат за спрей. Фумігатори теж є скрізь. ... у відгуках фрази, типу мізерні сніданки, їсти нічого і т. п. Цікаво, що ж ці люди їдять вдома вранці? Борщі і ... ... парасольки. за двох на весь день за них потрібно від ать 200 бат. Дають квитанцію, і можете спокійно йти і приходити весь ...

16.03.14 ПАР / / AleXXX911

... Другий рейс EK763 обслуговував Боїнг- 777 -300ER, найбільший в світі широкофюзеляжний дводвигуновий літак. Наш рейс ..., чому, зазвичай в літаках я сплю як ховрах після дощу. п ЃЉ Йобург взагалі нічим не цікавий. Головна його особливість полягає в тому, що це найбільший в світі місто, розташовані нема на березі океану, моря, озера, річки (в загальному, все, що пов'язано з водою). І все - на цьому його «унікальний» (в лапках!) Потенціал вичерпався. п ЃЉ ... і багато іншого. І це все за 25 хвилин шляху. п ЃЉ В Nelson Mandela Square мало що працювало, але, на наше ... ... на невеликому автобусі, де вже сиділи чоловік 12, ми проїхали 200 метрів від нашого готелю, повернули ліворуч, до річки, проїхали через ... - то таким чином заробляє гроші, а хтось ... просто танцює .... п ЃЉ ..., «From Russia with love!». Слово я дотримав, всі все отримали п ЃЉ. ... води вилетіла вже без свідомості, але хлопці - інструктора її «відкачали» п ЃЉ. На порогах дуже багато човна переверталися, ми підбирали їх пасажирів ...

07.07.14 Комбіновані і екскурсійні тури / 07 / Григорьева Наталья

... 22 січня (середа) Переліт Париж - Сантьяго. Боїнг 777. Забитий народом під зав'язку. Долетіли, все в ... «Інка кола» (дуже смачно, як «Буратіно») - 21 200 песо (чайові 10% були включені в рахунок ... п ЃЉ п ЃЉ). Такі екземпляри на пляжі Копакабана вже точно не розтиражовані. Значить, я теж екзотика для Бразилії п ...

01.11.17 Ізраїль / 01 / Koker

... вам відповім: це питання часу. Якщо в літаку, який перевозить 200 євреїв туди і назад щодня, не дають вина - це ... ... їдуть по «пешеходке» вам назустріч або намагаються обігнати мотор в 200 коней по автодорозі. Але ідея чарівна. У Москві велодоріжка - це ... ... перше, Ізраїль постачає Росії картоплю, моркву, буряк, капусту і т. П. Тобто то, що без будь-яких проблем чудово росте ... водовід - система, яка об'єднує кілька джерел (річки, озера, свердловини, і т. п.) в єдину транспортну мережу. Тепер скажіть мені, чому влада Ізраїлю ... ..., там все дорого, та я не враховую відрахування і т. П. Але! Це прибиральниця. А скільки там отримує, наприклад, заступник відділу ... Уявіть собі букву П. Представили? Так ось, якщо її розрізати навскоси зліва направо, то все, що буде з лівого боку - це Ізраїль. Решта це Йорданія і Єгипет. Від кордону Йорданії по березі Червоного моря дійти до кордону з Єгиптом можна години за два неспішним кроком. ...? Там є дві живопису. Одна та, яка в перекладині літери П і являє собою цивілізацію з готелями, ресторанами, пологим берегом, пісочком ...

06.06.13 Ямайка / / Lee Scratch Perry

... їхати і шукати житло, скільки воно має коштувати і т. П. , Нехай краще про мене подбає тур-опертор (Бібліо-глобус ... ... такими очікуваннями і настроєм ми з дівчиною занурилися в Боїнг 777 - 200 від Трансаеро, рейс Москва-Монтего Бей. Переліт досить тоскний (туди .... .. з тобою розмовляю »,« краще випрошувати гроші, ніж грабувати ... »і т. п. в принципі, в туристичних місцях білим особливо нічого не загрожує ...

13.01.13 Чехія / 13 / Душка

+ 420 777 545 545 + 420 777 070 783 ... великим табло. Ось тільки інформації (розклад електричок, потягів і т. П.), На мій погляд, замало. Російською можна прихопити схему міського ... Банкомати дрібниця природ-но не дають, мінімальний обмін на крони від 200 крон. Дурниця виходить: наміняв 200 крон папірцями, а квиток в метро можна купити тільки на монети. До речі, купюри в 1000 крон приймають без якихось обмежень (спробуйте десь в Європі здати з рук купюру в 500 євро). ... автомат є по розміну грошей, бере купюри в 100 і 200 крон і змінює на дріб'язок) в щілину на суму 60 ... Перш за все на вулиці Панська, будинок 6 (в арці), метро Mustek або Намести Републіки. Працюють з 8 до 20. +420 222 221 537 або + 420 777 838 848 www.infocentre.cz безкоштовна лінія російською мовою 800 888 717

16.03.10 Таїланд / 16 / Maksim

... з Боїнгом 777 - 200 з преміум економом, на який у нас власне і були заброньований квитки. При польоті на Пхукет Боїнг 777 - 200 був ... ... зворотний переліт Пхукет-Москва скажу відразу. Тут уже летів Боїнг 777 - 200, і ми, потрапивши на реєстрацію за 4 години (через ... ще одне. Для тих, хто не знає, розсадження в Боїнг 777 - 200 2-5-2 (хе ... 5 місць по центру в одному ... на 8 і може бути тісно. до речі крісла в Боїнг 777 - 200 дуже зручні, однозначно краще, ніж в 747-го. Переліт в ... ...: «чи потрібне вам подушка товстіший / тонший , пожесче / помягче і т. п. ».... Наприклад, один раз я не зміг подужати порцію качки за 200 бат. Морепродукти стоять, як і всюди на Каті, практично однаково ... ... Ной - один з кращих пляжів острова, досить небагатолюдний, лежаки по 200 бат. ода чистісінька, хвиль практично в цю пору року немає ...

07.02.10 Таїланд / 07 / mosbbts

..., безкоштовну вечерю в готелі, масаж і т.д. и.т. п.). Ми не скористалися таким привабливим пропозицією, оскільки відпочивали всього одну ... Готель розташовується приблизно в 200 метрах від дороги, яка проходить уздовж пляжу Карон. Дорога ця двосмугова і малоожівленная, але шум від неї іноді чути в готелі. Цей шум, правда, зовсім не заважає відпочинку. Ціни: риба на СІФУД коштувала 60 бат за 100гр. (як правило, червоний і білий окунь), креветки - близько 120 бат / 100гр., мідії - 180 - 200 бат / кг, устриці - 50 бат за штуку. ..., то з пляжними рушниками, то з відкриванням сейфа і т. П. З огляду на величезний наплив туристів, обслуговуючий персонал часом забував зробити що ... ... парасольками і закусочні. Пара лежаків з парасолькою стоїть за чутками 200 бат в день. Їх має сенс брати, якщо проводиш на ... На пляжі за окрему плату пропонували покататися на скутері (Jet Ski), парашуті, банані і т. П. Цін не знаю. Нам це не цікаво.

12.03.09 Індонезія / 12 / AlexRage

Потрапили на спецпропозиція. Літак МСК-СІН Боїнг 777 -300, СИН-ДПС Боїнг 777 - 200. Що до Сінга, що назад літак повний. Удвох в ... на ДПС-СИГ. Літаки нові, красиві. Сервіс на висоті. На 777 -300 є можливість підключити до свого персонального монітора USB, AV ... При заселенні береться депозит за номер 200 доларів. Можна налом, можна кредиткою. Прочитавши відгуки про двомісячне блокування, ... Водій ТегУ- важливий, акуратний водій. Прекрасно говорить англійською в усьому нам допомагав і про все розповідав. У міру сил, ми його розуміли. п ЃЉ ..., то при вигляді слова вулкан трохи (як мені здалося) скривився ... п ЃЉМінут на 5-7 здався вулкан з туману. Правда паруючої верхівки все одно не було видно! п ЃЊПо-моєму ми потім в номері випили по подвійному рому з колою! п ЃЉ

02.03.11 Таїланд / 02 / domisolka

... неможливо. Хто був, той зрозуміє. Замість запланованого польоту на Боїнгу 777, нам дали 747. Оскільки наш стояв в а \ п Шереметьєво ... ... за 100-150 бат. Торгуйтеся! На таксі вийде дорожче, близько 200 -300 бат, дивлячись як торговаться.За 200 бат на тук-туку ми доїхали до Палацу. Правда, по ... ..., і про це говориш відкрито, то ціна раптом злітає до 200 бат. Ну, милі таки тайці, все б їм туристів розвести ... ... Zara, Hello Kity, MEXX, Guess, і т.д. і т. п., і з тих самих грошей, у принципі. Тягти ці речі ... ... в Duty Free, ми за розкладом завантажилися в наш Боїнг 777, і так само за розкладом вилетіли в Москву. Ну не ...

06.04.10 Таїланд / 06 / Наталья2007

... (він сам собі це вибрав - я пропонувала помінятися з ним п ЃЉ). Так літати я готова хоч раз в місяць! Ніч пролетіла ... ..., але за цей номер порахували доплату на 14 ночей - 11 200 бат. Ми передумали і пішли дивитися два стандартних номери (Superior ... ... по всьому острову ми брали постійно мотобайк. Ціни різні від 200 до 300 бат за добу. В результаті ми брали гарненьку ... Марія при зустрічі, на якій розповідають про екскурсії і т. п. відразу ж попередила нас і налякала словами: «Якщо будете брати ... 4 купальника по 200 бат кожен, а якість і тканину просто приголомшливі; ... набирали 15-20 штук. а у нас в Москві на 200 руб. дають 6 штучок всього., ... 13 березня - рейс UN528 виліт о 14.20 на Boeing 777 - 200. За нами в готель приїхав невеликий мікроавтобус о 10.30 ... що на м пощастило - ми комфортно добралися до аеропорту. Літак Boeing 777 - 200 мені сподобався більше, ніж Boeing 747-400. Він набагато менше ...

16.02.11 Німеччина / / Олександр

... туди і назад (ми купили Трансаеро - 24 000 рублів В- 777, в останньому салоні відстань між сидіннями дуже маленьке, спинки практично ... ...). Вартість однієї візи зі страховкою і консульським збором склала 4 200 рублів. Созвонились, а потім відправили в фірму необхідні документи і ... ... міста світу (наприклад Москва - Відень - Мюнхен - Париж - Москва і т. П.) Ми вибрали необхідний нам поєднаний маршрут Москва - Відень (авіарейс виконується ... - Мюнхен, Відень - Москва квитки обійшлися б нам ще дешевше - 23 200 рублів, чому це відбувається ми так і не зрозуміли. Але ... ... відміну від Трансаеро (переліт Владивосток - Москва 01.08.2010 В- 777) де на прохання сидить поруч літньої жінки принести води запити ... ... близько 8 км ширина до 1,2 км глибина до 200 м. Види просто не передава ми. По озеру немов крейсери плаває ... ... значно більше навіть Сеульського Інчон. Для міста з населенням 1 200 000 чоловік навіть беручи до уваги, що він є транзитним ... все одно). Люфтганза має окремий термінал № 2. В аеропорту на 200 крісел одна людина, є спеціальні дивани у вигляді витягнутих геометричних ...

06.12.11 Таїланд / 06 / mosbbts

...) коштував нам 180 бат на добу при нормальній ціні в 200 бат. Мотобайк виявився дуже жвавим і майже без зусиль витягати ... ... мій погляд, в гіпермаркеті Tesco Lotus, який знаходиться приблизно в 200 метрах від ринку в бік культурного центру Ламая. Ціни тут ... ... в'ялену рибу, вже очищену, тобто майже філе. Вона коштувала 200 бат / кг. На цій стійці тайці пропонують все це справа ... ..., ночнушки, Половки, бермуди, шорти, джинси і т.д. і. т. п.). Для любителів меду рекомендую придбати в Tesco Lotus мед компанії ... ..., а ось, наприклад, на вироби зі шкіри ската та т. П. ціни ломлять в 3-4 рази вище реальних. Але в ..., реальна ціна якого 400 бат на ринку пропонують за 1. 200 бат ... Але рівень цін на ті чи інші товари треба ... Є, звичайно, варіант купувати на сніданок йогурти і т. П. в магазинах, але в номері не було можливості попити чай / кава. Тому цей варіант теж не дуже підходив і ми знову взяли сніданки в готелі.

12.07.11 Таїланд / 12 / mosbbts

Дуже недорого на ринку можна купити квіти - орхідеї, троянди і т. П. ... СІФУД в Елефанте і ще кількох закладах поблизу коштувала по 200 бат за шт. включаючи природно приготування, а в іншому 40 ... близько 100-180 бат / 100гр. в залежності від розміру, мідії - 200 -300 бат / кг, устриці - 40-50 бат за штуку. Місцеві підприємці організували на пляжі ряди лежаків з парасольками і закусочні. Пара лежаків з парасолькою коштує 200 бат в день. Їх має сенс брати, якщо проводиш на пляжі більшу частину дня. ... Японії. При цьому, нам ще, можна сказати, пощастило, оскільки в 200 -300 км. на північний схід в провінції Сурат Тані і ... ... великий. Ціни на 1 годину класичного тайського масажу починаються від 200 бат і, як правило, не вище 300 бат. Інше питання ... порекомендувати масажистку на ім'я Пай і її сестру. Ціна тут 200 бат за 1 годину класичного тайського масажу. З розваг біля пляжу Карон є численні ресторани, бари і т. П., Але за тусовкою треба їхати на Патонг, куди вечорами з усіх пляжів і спрямовуються натовпи туристів. Відстань до знаменитої вулиці Бангла Роуд Патонга від нашого готелю становить близько 7 кілометрів.

28.10.10 Таїланд / 28 / Aupas

... дійсно широкі, все електро, висувається підставка для ніг і т. П. Я не міг дістати ногами до наступного крісла, хоча мій ... По обом пляжам постійно ходять торговці і пропонують купити то годинник, то одяг, то кокоси, то сувеніри і т. П. Ціни у них, звичайно ж, в кілька разів дорожче, ніж на вулиці, але торгуються багато охоче. ... - 100-120 бат. Риба - від 200 бат. Креветки з часником, креветки з ананасом і т. П. - 90 бат, в порції приблизно 8 ... ... перед входом морепродукти - лобстери, тигрові креветки, мідії, рибу і т. П. Ціни на лобстерів, якщо не помиляюся, 1170-1300 бат за ... ... -19 годин, уточнюйте). А якщо пройти далі по вулиці, метрів 200 від цього ринку, то через дорогу буде ще один фруктовий ... ..., там можна скуштувати національні страви, купити одяг, сувеніри і т. П. Такого великого розмаїття «домашньої» кухні я не бачив, навіть описати ... маслі), різного виду солодощі, желе і т.д. і т. п. Правда смажених тарганів ми там не знайшли, хоча хотілося спробувати ...

06.05.16 Росія / 06 / AndrewKUB

...: 00. Ну зате замість Boeing - 737, ми полетіли на Boeing - 777 -300 ... Замість 10:50 ми тепер прилітали в 11: 25 ... ... новенький «Форд-Фокус», так що їхали з цим самим комфортом п ЃЉ) .. . не п'ємо солодкі ...), мені - Кримського Коктебельської коньячку семирічного «КВ» .. по 200 грам ... :) до цього замовили на пробу рапанів смажених з цибулею ... ... поплавати, а можна позабавляться з цими опціями, які додаються до басейну ... п ЃЉ) Площа басейну близько трьохсот кв. метрів, глибина плавно спускається від ... .... Тут росте близько 7,5 тисяч рослин, серед яких близько 200 видів декоративних дерев і чагарників, 32 з них - рідкісні ... ... »... - мабуть єдиний заклад громадського харчування в Ялті, яке нас розчарувало ... п ЃЊ Причому спочатку нічого не віщувало ... чудовий інтер'єр, креативно зроблений, меню ...

20.02.13 В'єтнам / 20 / mosbbts

... тут пропонуються також і маленькі кальмари, ціна яких була вже 200 -250 тис. Донгів за кг. У В'єтнамі ціна на сушені ... Вироби зі шкіри крокодила, ската, страуса і т. П. На Фукуоці зовсім небагато пропозиції цього товару, та й ми не цікавилися ним. Також і по погоді - на острівних курортах в Таїланді (Пхукет, Самуї і т. П.) Дуже тепло і комфортно взимку і навесні, а у В'єтнамі в цей час комфортно тільки в самих південних частинах країни. ... пройти ще близько 200 метрів. По обидва боки цієї дороги є якась цивілізація - ресторани, СПА-салони, магазини і т. П., Багато хто з ... ... lobster. На нічному ринку в столиці Фукоука вони коштували близько 200 тис. Донгів за кг (300 рублів або тайських бат за ... в Таїланді ми недавно бачили цих лангустів за ціною від 200 бат за штуку. Причому в кг від 4 до 7 ... ... за розмірами готелю ділянку пляжу досить великий, довжиною не менше 200 метрів. Ширина пляжу на нашій ділянці - близько 20 метрів. Напевно ...

12.03.12 Таїланд / / Дмитро

... авіалініями «Thai Airways» до Бангкока пройшов відмінно, хороший свіжий Boeing 777 -300 (посадка 3 * 3 * 3) все працює, нічого не відвалюється ... ... «алое вера» і «маслений», ніж на вулиці. Ціна масажів від 200 рублів до 1300 рублів. ... «Тerminal», який знаходиться вийшовши з готелю, повернувши на право приблизно 200 - 250 метрів по ліву сторону. Ресторан з нормальною обстановкою, завжди ... Від готелю до пляжу метрів десь 200. До готелю, до номерів, персоналу, їжі і т.д. питань НІ, все на нормальному рівні. Прибирання підлоги не дуже, стать тільки підмітають, не миють, так що довелося взяти один рушник і промити «як вдома» для чистоти і від піску. Трансфер: а / п Самуї - готель - 400 рублів, готель - а / п - 400 рублів. а / п Пхукета - готель - 1000 рублів, готель - а / п - 1000 рублів.

Цікаво, що ж ці люди їдять вдома вранці?