Куди поїхати з Барселони на один день

Іспанія. Барселона сіті тур

Другий день. Вирішили покататися на екскурсійному автобусі, подивитися визначні пам'ятки. У Барселоні дві контори з такими автобусами "Barcelona city tour" і "Barcelona bus turistic", різниця між ними тільки в кольорі автобусів, а маршрути, аудіогід російською і вартість однакові, 26 євро на людину в день, катаєшся по маршруту, на будь-який зупинці можна вийти і так же сісти назад. Чомусь нам припав по-душі червоненькі))) Купили квитки, сіли на другому поверсі і поїхали .... вибрали маршрут, який проходив через Саграда, Гуель і Тибидабо.

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

Наші іспанські канікули!

Hola, amigos! Іспанія завжди для мене була заповітною далекою мрією, в дитинстві я навіть починала вчити сама іспанську мову, він мені шалено подобався. Але в житті склалося так, що відвідати її я змогла лише тільки зараз, з чоловіком і дитиною, про що я вам і розповім свою розповідь. Як і для всіх своїх інших поїздок, до цієї я стала готуватися заздалегідь - за півроку. Вирішили відпочити в Каталонії, недалеко від Барселони. Купила авіа квитки (брала лоукостер Iberia), забронювала готель, зробила ...

Читати повністю... Читати повністю ЮліяJulia

5 жовтня 2014 року, 14:52

Відпочинок в Іспанії звіт частина 1 Барселона

Отже, валізи розібрані, фотографії скинуті на комп'ютер, пора б і приступити до звіту про поїздку, щоб через роки читати і згадувати ті чудові дні, які ми провели в цій сонячній країні. Звіт поділю на три частини: 1. Барселона (3 дні) так як тур у нас був комбенірованний і перші 3 дні ми провели в Барсі. 2. Салоу і околиці 3. Подорож в Андорру з Салоу. Сподіваюся мій звіт буде кому небудь корисний по маршрутів і місць must see ...

Читати повністю... Читати повністю jenny-candy

27 березня 2014 року, 15:41

Візок: універсальний варіант

Добрий день! Прошу ради в виборі прогулянкової коляски, так як і сама толком не можу визначитися, що ж саме мені нужно.Ізначально замовила тростину, і планувала з нею з'їздити у відпустку і літо відкатати, а потім восени вже шукати прогулянку відповідну. Але із замовленням не вийшло, треба купувати тут, і я задумалась, може, варто зараз взяти прогулянкову коляску? Отже, умови:

Домінікана. День 6.

Уф! Останній день нашого перебування в Домінікані! Початок історії Як ми збиралися в Барселону, а опинилися в ... День 2. День святого Валентина. Про моїх дітей. День 3. Вертольоти. І трансатлантичний переліт. День 4. Океан. Екскурсійна. Кити. День 5. Мою ювілей. Харчування в готелі. Повний ролик про поїздку дивитися тут!

Напередодні відпустки ...

Через місяць летимо перший раз на морі. У мене мандраж (((Буду вдячна за поради бувалих. Вирішила підняти пост з відповідями на свої ж питання (червоним кольором). Можливо комусь знадобиться))

Читати повністю... Читати повністю Яна

26 квітня 2017, 8:29

Напередодні третіх пологів ...

Мої старші діти відрізняються один від одного як небо і земля! Син дуже правильний, працьовитий, все з ним за планом. У середу вранці виспалася прокинулася о 7.45 від того, що тягне живіт. Стала засікати - інтервал скорочувався. Я вдома прибирання поки зробила, помилася, зібралася. Приїхав чоловік з роботи на обід і повіз в пологовий будинок. Народився син о 14.50. Ніяких пріключеній- все рівно, гладко. Дочка моя - уперта, примхлива, з вогником. Сиділа всю Б на попі як Королева, поки лікар не ...

Читати повністю... Читати повністю Bestiyaya

9 грудня 2013, 17:33

Чудова Барселона з дітьми!

Були в серпні в Барселоні, сім'єю вирішили поїхати, для нашої трирічної доньки це було перше таке серйозне подорож, а для нас перший самостійний. але все пройшло просто дивно. Барселону вибрали тому, що я мріяла потрапити туди дуже давно, і чоловік зробив такий от подарунок. Ми взяли там пару екскурсій - містична Барселона, потім на наступний день чоловік з сином поїхали на риболовлю по Середземному морю, а ми з донькою взяли індивідуальну екскурсію по слідах Гауді і Мінікаталонію.Ето дивовижний парк, де ...

Читати повністю... Читати повністю Оленка

10 березня 2014 року, 14:52

повернулися

Уф! Ось ми і вдома! :) не думаю, що хтось помітив, але мене тиждень не було на ББ бо ми швиденько з'їздили у відпустку. Я писала, що чоловік поміняв роботу, так ось, перед виходом на нове місце він залишив собі тиждень відпочинку, оскільки влітку тепер йому відпустку навряд чи світить. І ми, зібравшись за кілька днів, злітали в Іспанію. Спасибі матусі моєї, вона взяла Мишка на 6 ночей. Поїздка вийшла дуже насиченою. Ми прилетіли в Малагу, взяли машину і поїхали ...

Мої пологи в Барселоні

Почну з того, що не кажу ні на одній мові світу нормально, крім своєї рідної. З цього коли чоловік сказав, що я буду народжувати в Барселоні, я почала судорожно вчити іспанську :)))) що б як-то розібратися що до чого, ми почали шукати людей хто б зміг нам допомогти, знайшли, нам сказали ціну 1500 тис євро наші послуги, по переводу, підбору клініки і документації будь-якої, ціна начебто нормальна і ми почали заглиблюватися ...

Іспанія з дитиною в травні 2015 року, Людмилі 9 місяців

Підготовка до подорожі Я завжди ретельно і заздалегідь готуюся до подорожі і більше люблю їздити "дикуном". Адже це таке задоволення - складати маршрут, ловити вигідні авіаквитки, вибирати готелі. Але ця поїздка була винятком - нехай я досвідчений мандрівник, для мого чоловіка і 9 місячної дочки це був перший тріп) Тому бронювали пакетний тур, що включає оформлення візи, авіапереліт, трансфер, медичну страховку та готель з дворазовим харчуванням.

Читати повністю... Читати повністю Юля

5 лютого 2015 року, 10:12

Гелиопарк Лісовий січень 2015

Після не надто комфортної поїздки в Іспанію в серпні 2014 року http://www.babyblog.ru/user/apelsinka_/3079029 і враховуючи дикий зростання курсів валют було вирішено поїхати відпочити (або змінити обстановку) в Гелиопарк Лісовий - пансіонат в 35 км від Москви на 5 днів. Ми були приємно здивовані. Відпочинок вдався :) Можна було і довше! Єдиний мінус - відсутність моря :( В іншому все супер! Їжа, басейн, прокат лиж, ковзанів, санок, баня, дитяча ігрова кімната, майстер-класи, аквагрим, дитяча дискотека.

Читати повністю...

а за віконцем місяць травень)))

Як же швидко проходять вихідні. Начебто і 4 дні було, а пролетіло, наче й не було. У нас другий день як потепліло. На сонці до + 22С, але жодного листочка ще немає (((І і з завтрашнього дня обіцяють похолодання. Але це ж завтра, а сьогодні у нас весна !!!

Читати повністю... Читати повністю Stura

24 серпня 2016, 23:06

Барселона з дитиною 1г і 2 міс

Захотіли ми поїхати куди-небудь в Європу, в знамените місце. А по-кільки я колись ходила на курси іспанської мови (ну як ходила ... пройшла початковий курс) вирішено було їхати в Барселону. Знань мови вистачило тільки на те, щоб купити сік, але чоловік був несказанно гордий, а це головне !!! Візи зробили в паспортно-візовому центрі на Новослобідський. Швидко, зручно, але дорого. Купили аерофлотовскій квитки, прекрасно долетелі.Заброніровала на букінгу апартаменти (key barcelona). Поштою нам прислали номер, за яким треба було подзвонити, коли сядемо в таксі ...

Читати повністю... Читати повністю Катерина

30 січня 2015 року, 23:24

Вночі повернулися з Барселони

Почалося все як завжди загадково і швидко. Відзначивши НГ у вузькому сімейному колі, переживши дещо як перше число. Ми з нетерпінням чекали ялинки на Редіссон-флотилія 2 січня. І ось катаємося ми по Москва-ріці, за вікном дощик ... І тут чоловік мені каже: - А ми ж не були ще в Барселоні? -Так, які не були, - відповідаю. А він мені: «виліт сьогодні о 19:30. Зараз приїдемо додому, і збирай валізу ».... По дорозі заїжджаємо в книжковий, хапаю з полиці свій улюблений путівник «Помаранчевий ...

Читати повністю... Читати повністю djennet

9 грудня 2015 року, 00:34

будні

Привіт всім мої дорогі. Я чесно кажучи сумую за ББ і кожен день все маю намір написати і почитати, але так і не доходять руки. В загально в основному я пишу виключно для себе і для історії, мені б хотілося, щоб мої діти знали і читали в подальшому "мамин марення"))), звичайно про особисте я ніколи не розповідаю, не моє це. Особливих змін в житті немає, хоча намічалися грандіозні ... Значить просто не ...

Читати повністю...

Як боротися з компанією Vueling? і невеликий відгук про політ рік тому цим же лоукостером.

PS Дякую всім за поради (особливо за рада підучити мову !!! Я ж в пості питала напевно вчити мені інгліш чи ні). Додзвонилися ми з чоловіком по Московському телефону до цієї чудової компанії (хвилин 35 висіла я на лінії), дали нам рейс з маленькою стикуванням в 1год, ні які броні, квитки на наступний рейс не просілі.І після пари матюків, посадили нас поруч і біля вікна, до цього говорили що місця тільки з краю і через чотири крісла. Буду сподіватися, що хоч валізу вони ...

Читати повністю... Читати повністю Kathrine_

1 жовтня 2015 року, 18:13

Наш минулий babymoon

Виходить писати тут чомусь рідко, як то не звикла я документувати свої будні)) вересня був насиченим і ... сонячним :) Бо, нарешті, після отримання resident permit, мені повернули паспорт і ми змогли виїхати з цього туманного і холодного острова :)

Читати повністю...

Riumar, Дельтебре, Іспанія. Відпочинок без суєти.

Ось і закінчилося наше сімейне подорож до Іспанії (((. Настільки насичено, але спокійно, ми ще не відпочивали. Але про все по-порядку ... Тут розповім про 2-тижневий відпочинок в місці, яке мало кому відомо взагалі - село Ріумар , а вже про те, як ми їхали туди на машині з Москви і назад - окрема історія, яку опишу пізніше :). Замість вступу. Коротко про Ріумар (Дельтербе): море, дюни, рис, фламінго, СПОКІЙ. як водиться в нашій вічно оригінальничати сім'ї, орендували ми будинок, який підійшов по ...

Читати повністю... Читати повністю Олена

27 березня 2017, 14:49

І знову здрастуйте..

П'ятимісячний перерву в блозі - це рекорд Що сказати? нічого істотного у нас не змінилося, на даний момент ми як і раніше живемо в Воронежі, старший ходить в садок, молодша зі мною вдома. Так як скоро почнеться сезон відпусток, то новий пост хочу почати з нашої подорожі до Іспанії в кінці минулого року. Може кому наші явки / паролі і стануть в нагоді ... Квитки. Спочатку у нас взагалі стояла проблема вибору напрямку: Туреччина чи Іспанія. Але так як в Туреччині ми вже були, то вибрали ...

Будапешт червень 2017

За традицією ми продовжуємо освоювати і вивчати Європу. Благо Шенген є, добрі іспанці подбали про нас. Після Праги, Барселони, яку я напевно вже знаю напам'ять, ми стали вивчати рейтинги найкрасивіших міст Європи, щоб теж залишити свій слід в цей країні. Покопавшись, почитавши, методом якихось алгоритмів, ми вирахували, що ніби як Угорщина з Будапештом повинні нас вразити. Галочка поставлена, квитки куплені, готель на броні і ми рушили.

Ностальгія за Юрмалі і інша Барселона, частина 2

Продовження, початок http://www.babyblog.ru/community/post/travel/1719321На наступний день ми вилетіли в Барселону. Вилітали з Риги перший раз, як виявилося компанія яка нам купувала квитки, не сплатила нам багаж, в результаті за свій багаж в 24 кг. ми заплатили 100 євро, ну фіг з ним, головне добре долетіли, пілот на трьох мовах розповідав про країни над якими ми пролітаємо. Яка ж могутня гора Монтбланк в Швейцарії, з висоти пташиного польоту вона виглядає чудово.

Читати повністю... Читати повністю Ірина

26 серпня 2013, 12:44

26/08

У нас сьогодні здача ремонту, ой боюсь боюс Аліса який день залазить на диван, весь час говорить тато, і взагалі стала начебто потихеньку спілкуватися, кішку називає Ка (захоплено). А ще стала залазити на диван, вот блин тепер пильнувати. А сидіти так і не сидить, качан. Не цікаво їй. Я загорілася взимку поїхати в тепле місце. Наприклад барселону. Жити там. Не знаю чи вистачить мужності. Я дуже цього хочу, жити взимку в Пітері відстій з дитиною. Ці промерзлі вулиці, коляски, укутування ...

Читати повністю... Читати повністю майя

4 вересня 2017, 2:01

Ла Пінеда. Август 2017

Ще не забувся наш отпуск🏖🌴🌞 Адже чекали то як, худелі😊 У цьому місті, в годині від Барселони, живуть чоловіка батьки, для мене це місто як святой❇ Тут відбулося моє знайомство з Іспанією, рівно 3 роки тому, коли НикОлька була годовасік, а в животі .....

Читати повністю...

Riumar, Дельтебре, Іспанія. Відпочинок без суєти.

Читати повністю... Читати повністю Stura

6 грудня 2015 року, 21:58

Барселона з дитиною 1г і 2 міс

Читати повністю... Читати повністю Лілу

6 вересня 2014 року, 16:05

Іспанія 2014. частина 2. Барселона

А далі була Барселона незвичайний, приголомшливий місто .. Знаєте, я очікувала чогось дико галасливого, брудного, налаштовувалася, що враження будуть неоднозначними. Але я закохалася Так, народу тьма .. да, шумно .. але як же там здорово. Це складно описати, це треба відчути. Я жадібно в усі вдивлялася, хотіла все увібрати, насититися .. звичайно, одного дня не те, що мало, це майже ніщо! Але його досить, щоб зрозуміти-туди хочеться повернутися! Ну да ладно, почнемо з ранку)

Читати повністю...
І тут чоловік мені каже: - А ми ж не були ще в Барселоні?
Як боротися з компанією Vueling?
П'ятимісячний перерву в блозі - це рекорд Що сказати?