Конкурс Історій: захований рай - острова Банда

1. Хай живуть острова Банда!
  2. Непередбачуване судно з плаваючим графіком
  3. Гостинний прийом в «Mutiara»
  4. Підводний світ вражає
  5. Ох вже ці місцеві жителі!

Подорожуючи по Азії вже півтора місяці, у нас раптом виник досить дивне запитання - куди далі? Ми тільки що повернулися з острова Флорес на Балі, де котедж Комала Інду став уже нашим будинком, і просто насолоджувалися вільним часом, роблячи все в розміреному спокійному ритмі, як прийнято в теплому кліматі, коли тобі нікуди поспішати. Однак, через дня три, нам уже знову захотілося в подорож.

Гортаючи путівник Lonely Planet, ми зрозуміли, що в Індонезії ще багато місць, які хотілося б відвідати Гортаючи путівник Lonely Planet, ми зрозуміли, що в Індонезії ще багато місць, які хотілося б відвідати. Ми довго сперечалися, але так і не змогли знайти компроміс. Зрештою, я розгорнула велику карту Індонезії на підлозі нашої маленької кімнати, взяла ручку, заплющила очі, покрутила їй над картою і тицьнула навмання. Точка виявилася в районі островів Банда і на наступний день ми вже збиралися в поїздку.

Хай живуть острова Банда!

На острова Банда можна дістатися як на літаку, так і морським шляхом. Невеликий літак авіакомпанії Merpati літає туди з Амбон раз в тиждень, хоча на Балі в офісі Merpati нам з упевненістю повідомили, що їхні рейси не літають з Амбон нікуди. Не варто сприймати це всерйоз, так як зазвичай в Індонезії співробітники транспортних і туристичних фірм не знають нічого, що не стосується їх регіону. Відповідно до інформації Lonely Planet рейс Merpati Амбон-Банданейра-Амбон вирушав по понеділках. У місцевій турфірмі в Амбон нам сказали, що рейс відправляється по середах, в інший, що по вівторках. Залишалося тільки гадати. Так чи інакше, нам не підходив жоден з цих днів, так як ми прибули в Амбон в четвер вранці.

Непередбачуване судно з плаваючим графіком

Альтернативним (і останнім) способом дістатися до островів Банда було судно Pelni Альтернативним (і останнім) способом дістатися до островів Банда було судно Pelni. На наше щастя судно відчалює в суботу в обід. Судно також ходить один раз в тиждень, проте ніколи не можна розраховувати на його графік. Іноді судно робить у портах занадто довгі зупинки або ламається, і його ремонтують кілька днів. Але так як це - єдиний корабель на маршруті Макассар-Баубау-Амбон-острова Банда-острова Key-Папуа і назад, то нічого не залишається, як просто чекати у відповідному порту, з квитком у кишені, кілька днів ... або тиждень, що трапляється досить часто. Нам пощастило, в нашому випадку судно запізнилося лише на 4 години.

В очікуванні судна ми, соромно зізнатися, провели два дні в готелі. Готель виявився цілком прийнятним місцем, якщо Ви не боїтеся термітів. Стандартний номер з кондиціонером, великим загальним балконом обійшовся нам у 100 000.- індонезійських рупій. Тільки вечорами ми виходили поласувати в портове рибний ресторан.

З квитками в кишені, в суботу вранці ми вирушили в порт, і після обіду нам вдалося потрапити на судно. Судно Pelni зовні виглядало великим і прекрасним, зсередини, однак, справа була зовсім не так. Сидячи на причалі, було весело спостерігати, як носії бігали вгору і вниз з триметровими ношами на голові. З квитками в кишені, в суботу вранці ми вирушили в порт, і після обіду нам вдалося потрапити на судно Так як ми не особливо вимогливі мандрівники у нас були квитки в одну сторону економ-класу вартістю 91000 IDR. Тривалість шляху 7 годин. Морський круїз ми провели в веселому караоке-барі на верхній палубі, так як це було єдине більш-менш чисте місце на судні, але сміття валявся на підлозі і там. Якщо Ви не любите гучне караоке зі скрипучим і свистячим підсилювачем, є сенс знайти собі гніздо на судні подалі від караоке-бару. Жителі Малуку дуже люблять співати, і співають, навіть якщо не вміють. І численна публіка супроводжує все це енергійними вигуками, оплесками і свистом. Після круїзу тривалість 7 годин караоке в вухах буде шуміти ще годин 17. На кораблі було дуже брудно, особливо в туалетах. На шляху назад ми зрозуміли, що на судні відбувається прибирання тільки один раз, коли воно повертається по колу назад в Макассар. Однак це було лише незначним мінусом нашої подорожі.

При вході в район островів Банда, в очі відразу кидається великий і красивий вулкан, який в останній раз діяв 15 років тому. Сама Банданейра - прекрасний, крихітний і чисте місто, з чарівними маленькими будиночками і доброзичливими місцевими жителями.

Гостинний прийом в «Mutiara»

Ми прийняли пропозицію переночувати в гостьовому будинку під назвою Mutiara. Власник сам підійшов до судна щоб виловити клієнтів. Але оскільки не тільки він один, а мно Ми прийняли пропозицію переночувати в гостьовому будинку під назвою Mutiara Гії, нав'язливо пропонували розміщення, то ми просто вибрали найкраще з того що було і ми жодного разу не розчарувалися. Наш будинок на цьому острові виявився просторим, чистим і затишним. У будинку було всього 4 номери для гостей. Крім господаря там ще проживали його дружина - найкращий кухар по ту сторону земної кулі (як вона запевняла сама і на мій погляд цілком обгрунтовано), маленька дочка і какаду Якоб, який умів говорити своє ім'я. Іноді це було нестерпно смішно - він заходив до кімнати рано вранці і ріжучим голосом з дивним акцентом виголошував кілька разів: «Якоб..Якоб ..»

Крім сніданку, який входив у вартість розміщення, нам з собою в дорогу на денний круїз видавалася тепла їжа в горщиках і щовечора нас чекала вечеря, який складався як мінімум з 4 різних ласих страв з неповторним смаком. У перший раз за все перебування в Індонезії ми їли три дні поспіль з таким задоволенням, адже до цього основним компонентом на нашому столі був рис, рис, рис .. Ми навіть підрахували: якщо кожна порція складається з 250 г рису, то за місяць ми з'їли як мінімум 22 кг на кожного. В один вечір на ринку був куплений величезний тунець, з якого готувалися різні страви. Улюблена фраза господаря під час вечері звучала: їжте так, щоб весь посуд залишалася порожньою, тоді моя дружина буде щаслива! На одну людину цей ексклюзивний вечерю коштував 30000 IDR.

Оскільки наш час, на жаль, було обмежено, то в перший день ми орендували човен разом з капітаном і об'їхали всі острови західній частині - Pulau Hatta і Pulau Syahrir, на наступний день все східні - Pulau Run і Pulau Ai. Обидва подорожі обійшлися нам по 400000 IDR на день.

Підводний світ вражає

Однією з причин, чому ми попрямували на острови Банда, була наша пристрасть до підводного світу. Таких коралових рифів я не могла собі уявити навіть у найпрекрасніших снах. Ми провели два ідеальних дня, займаючись снорклингом між коралів різних островів і милуючись підводним життям. Найкрасивіші коралові рифи, на мій погляд, були в Хатта. Прекраснейший білосніжний пляж, обрамлений коралами і абсолютно безлюдний на острові Рун. Найцікавішим островом був Ай, де прибережні низькі корали різко переходили в вертикальну прірву. Тут в прозорій воді можна було спостерігати за глибоководними рибами, наприклад: риба-наполеон, великі морські черепахи і інші мешканці морського світу великих розмірів, назви яких я навіть не знаю.

У перший день нашого плавання я злякалася не на жарт, так як бічні хвилі качали наш кораблик і відчуття було схоже на катання на американських гірках без ременів безпеки У перший день нашого плавання я злякалася не на жарт, так як бічні хвилі качали наш кораблик і відчуття було схоже на катання на американських гірках без ременів безпеки. Мій супутник, який володів, як правило, залізними нервами, порадив мені подивитися чим займається наш капітан. Я, хитаючись, виглянула з під нашого навісу. Капітан сидів у позі лотоса на даху, з сигаретою в зубах і кермував однією рукою, дивлячись неуважним поглядом вдалину. Як виявилося, така погода тут - це норма, і на наступний день ми насолоджувалися їй вже ніби старі морські вовки.

Шкода, що через зворотних квитків ми не змогли залишатися тут більше трьох днів, тут можна було ще багато подивитися і зробити. Наприклад, залізти на вулкан, звідки відкривався вид прямо в його кратер. І ще дуже хотілося порибалити разом з місцевими жителями. І багато іншого.

Для довгого відпочинку на Банді я рекомендую вибрати острів Ай, де маленьке село розташувалася на прекрасному піщаному пляжі і весь острів оточений коралами. Там є багато можливостей для відпочинку з сім'єю. Боюся, що цей рай недовго залишатиметься прихованим від світу. Уже під час нашого перебування на острові знаходилася французька знімальна група, що готувала документальний фільм про життя на Бандейра, красивою природою і підводний світ.

Ох вже ці місцеві жителі!

Якщо, подорожуючи по Азії, Ви вже звикли до нав'язливим хордам, то жителі Абіона все одно здивують Вас своєю увагою Якщо, подорожуючи по Азії, Ви вже звикли до нав'язливим хордам, то жителі Абіона все одно здивують Вас своєю увагою. Багато хто може наздогнати Вас на вулиці, просто щоб потиснути руку і представитися, а деякі записують наспіх своє ім'я на знайденому в кишені клаптику паперу, щоб Ви їх не забули. Навіть своє мінімальне знання англійської вони використовують для того щоб привітати Вас - «good morning, mister!», Будь Ви дівчина або молода людина. Один мовознавець наздоганяв мене по дорозі і кричав - I love you! kiss, kiss, mister!

Між іншим, як в будь-якому іншому місці земної кулі, тут ми зустріли багатьох добрих людей з великим серцем, які розкажуть вам всю історію свого життя на своїй мові - жестикулюючи руками і ногами. Індонезійські діти - досвідчені переслідувачі. Коли ми брали в руки фотоапарат, вони починали пустувати і позувати.

Ще одна історія про нав'язливих місцевих жителів. Ми очікували в порту Амбон корабель на Банду, до нас причепився «дуже доброзичливий» приятель на ім'я Аристотель, який намагався чинити нам усіляку допомогу, на що ми відповіли, що у нас все в порядку і ми ні в чому не потребуємо. Потім він запитав, чи можна йому попрактикуватися з нами в англійському (в країнах Азії це стара улюблена місцевими фраза), але оскільки ми обидва люди не злі, то ми дозволили йому зробити це протягом годинки. До цього часу він став уже таким товаришем для нас, що нишком подзвонив своїм друзям і родичам, які все в підсумку прийшли в порт, щоб Аристотель зміг похвалитися своїми новими друзями.

Потрапивши на судно, ми швидко забули про Аристотель, однак коли ми повернулися в Амбон, він постукав у двері нашого номера вночі, посміхаючись найширшої посмішкою. Він знову спробував запропонувати свої послуги, але дізнавшись, що ми летимо на наступний ранок, організував нам таксі до аеропорту, не дивлячись на наші запевнення, що ми вже самі замовили таксі у адміністрації готелю. Бідолаха напевно зустрічав нас в порту і обійшов весь місто, щоб нас знайти, але не зміг в натовпі людей. Щоб ввічливо від нього відчепитися ми запропонували йому замовити таксі за ту ж ціну, за умови, що він анулює попереднє замовлення через готель. Він зробив це і спав всю ніч на кам'яній лавці перед готелем. Сторожив, невідомо чого. Ми побачили це коли наважилися виглянути у вікно через деякий час після його відходу. Вранці рівно о 5 годині він уже чекав нас з водієм таксі перед готелем.

Це були самі болісні 30 км, які ми проїхали зі швидкістю приблизно 40 км на годину по рівному шосе, для того щоб Аристотель зміг попрактикуватися з двома сонними людьми в англійському. В аеропорту він благав нас повернутися в Амбон, записав свою адресу і сказав, що мріє вивчити естонську мову. «Пришліть мені смс-повідомлення будь-ласка, коли прибудете на Балі, Микк і Марге!» - кричав він нам услід.

На Балі ми відправили йому наступне повідомлення на чистому естонською мовою: «Здрастуй, Аристотель! Ми благополучно прибутку на Балі, відчуваємо себе відмінно і насолоджуємося холодним пивом перед нашим будинком. Микк і Марге. »

Острови Банда - як природне ціле одне з найпрекрасніших місць, де мені пощастило побувати. Це подорож залишила незабутнє враження. Починаючи з морського круїзу, в ході якого можна було спостерігати за китами, закінчуючи зграями дельфінів, які довго супроводжували корабель, вистрибуючи високо з води.

Автор історії: Марге Хельвік
Фото: автор
Оригінальний текст дивіться тут.

Може бути і у Вас є історія, яку Ви б хотіли поділитися?
ознайомтеся з умовами конкурсу і оціните пропонований нами вибір захоплюючих подорожей .