На автобусі по Європі. Відгук про поїздку і фото.

Автор: Наталія Володимирівна Переглядів: 21619

Були в автобусному турі по Європі з ТО «Інтерс» Були в автобусному турі по Європі з ТО «Інтерс». Маршрут: «Варшава - Прага - Відень - Баден - Будапешт - Краків» без нічних переїздів. В автобусний тур ми з чоловіком їхали вже вдруге, так що наперед знали, що і як і були готові і до довгих переїздів і тривалим пішим прогулянкам. Час поїздки жовтень, тривалість 9 днів.

На поїзді з Москви доїхали до Бреста. Квитки на поїзд замовляли в купе, вагон попався теплий і чистий, все було добре. У Бресті були вже в 6 ранку. Наш автобус з польськими водіями чекав нас в Тересполі на території Польщі. Як тільки пройшли паспортний контроль і митницю на білоруській стороні, все відразу попрямували в електричку. З Бреста до польського прикордонного містечка Тереспіль ця електричка йде 15 хвилин. При під'їзді до Тересполя прямо в електричці ви проходите паспортний контроль і митницю на польській території. Деяких туристів польські митники змушують відкривати сумки і показувати, що веземо. Прикордонники і митники ввічливі, до всіх звертаються пан або пані. Гроші вирішили в Тересполі не міняти, хоча там є обмінники. Наша супроводжуючий гід Тетяна запевняла нас, що це краще зробити в Паджеро. Це невелике містечко з автозаправкою і магазинами, де зазвичай зупиняються всі туристичні автобуси, щоб туристи могли обміняти гроші, сходити в туалет і при бажанні перекусити. До речі, купити золоті дійсно краще саме в Паджеро, курс вигідніше.
Перше місто, в який ми приїхали згідно нашого екскурсійного маршруту була Варшава. Практично все автобусні тури проходять через Варшаву . Тут ми пробули всього години дві. Встигли прогулятися по Старо място, оглянути Ринкову площу і випити чашечку кави. Ну, і звичайно ж сфотографувалися з символом Варшави Сиреною.

Символ Варшави Русалка.

Наступне місто нашого подорожі по Європі була Прага . Екскурсію по місту проводила місцевий гід. Почала вона її з Воцлавской площі. Пройшли по Карлова мосту, заглянули під міст, подивилися річку Чортиці. Як і всі туристи відвідали собор Святого Вітта. Гід розповідала про кожну празької пам'ятки. Не скажу, що розповідала цікаво, але, все ж нам було зрозуміло і місцями цікаво. Взагалі-то в такі тури потрібно вирушати вже заздалегідь більш-менш підкованими, щоб знати, про що йде мова.

На вулиці Праги.

Далі у нас був вільний час і всі пішли гуляти по місту і купувати знамениті чеські гранати. Я прикупила собі скромненький сережки. Ціни на прикраси з чеського граната дуже різноманітні. Нормальні гранати в сріблі коштують від 100 євро, золоті прикраси, зрозуміло, дорожче. Але, кожна річ на любителя.

Але, кожна річ на любителя

Прага восени.

Хочу зауважити, що в автобусі нас, туристів, було 38 чоловік, причому з них чоловіків тільки п'ятеро, інші жінки бальзаківського і старше віку і майже все купили собі щось з чеського граната. Відразу в магазині оформили «такс-фрі», а гроші отримали в Тересполі на кордоні. Після бажаною покупки пішли обідати в ресторан.
Ще вдома вичитали в інтернеті, що в Празі обов'язково слід спробувати місцеве блюдо «вепріево коліно». Це по-нашому свиняча рулька. Блюдо виправдало всі наші надії, ми наїлися так, що пересуватися могли вже не так спритно, хотілося десь присісти і нікуди не йти, так нас розморило після ситного і рясного обіду. Варто відзначити, що поїсти в Празі коштує дуже дешево, при цьому все дуже смачно і ситно. Ми пообідали, наприклад, всього на 19 євро і це з пивом і коньяком для чоловіка.
З Праги наш курс лежав на Відень , В неї ми прибули десь до обіду. Насамперед нас повезли на екскурсію в Хофбург. Ми в Відні вже вдруге, тому під палац не пішли, а просто гуляли по парку. Осінній парк в Хофбурге чудовий. Це буйство жовтих фарб в парку, це майже ручні білки, це тиша і благодать. Всім настійно рекомендую відвідати цей шикарний парк саме восени.

Всім настійно рекомендую відвідати цей шикарний парк саме восени

У парку Хофбург.

Буяння фарб в парку Хофбург.

Далі пішки пішли в парк Бельведер, звідси чудовий вид на собор Святого Стефана і стару частину Відня.
Про Відень можна писати і розповідати без кінця і я просто скажу коротко - Відень приголомшливий місто!
У Відні у нас стався невеликий казус. Чоловік попросив купити йому пляшку віскі зі знижкою за 8 євро, а я щось пошкодувала, подумала, що цілої пляшки йому буде надто жирно. Зате коли ввечері зайшли відпочити в кафе біля собору Святого Стефана, я замовила собі зелений чай, а чоловік 100 грам коньяку. На мій подив, коли принесли рахунок, виявилося, що ці сто грам стояли 18 євро. Вже краще б я йому пляшку купила. А ще ми зайшли в знаменитий кавовий магазинчик «Едушо», який знаходиться недалеко від собору св. Стефана біля старовинного віденського банку. Тут кави на будь-який смак: мелений, в зернах, з підвищеним вмістом кофеїну і без кофеїну взагалі. Кава ми теж затарились від душі. Продавщиця за вашим бажанням може тут же при вас ця кава змолоти і упакувати в фірмовий пакетик. Продають кава на вагу.
Увечері, коли наша група збиралася біля собору святого Стефана, до нас підійшли якісь двоє сторонніх російських чоловіків і почали нав'язливо і розв'язане знайомитися з усіма жінками нашої групи. І лише коли наша гід Тетяна щось шепнула їм, вони від нас відстали. Неприємний момент, звичайно.
Наступне місто, який ми повинні були відвідати в нашому автобусному турі, був Баден. У нього ми приїхали рано вранці після ночівлі в старовинному шикарному готелі в самому центрі Віденського лісу. Колись це був середньовічний замок, зараз його переробили в готель в стилі модерн. На жаль, не запам'ятала назви. Але зате всі запам'ятали дивовижною чистоти повітря знаменитого Віденського лісу і дзвінку тишу.

Готель у Віденському лісі.

У Бадені у нас була півторагодинна оглядова екскурсія та години 4 вільного часу. Ми погуляли по місту, поїли в ресторанчику з російським меню і пройшлися по магазинах. Дуже сподобалося місцеве пиво на місцевому ринку. Пиво прямо з дерев'яної бочки. Я хоч і не любитель пива в принципі, але кухоль випила з величезним задоволенням.
Городок не великий, знаменитий своїми термами. Тут проживає багато росіян, можливо, тому майже в кожному ресторані є меню російською мовою і багато офіціанти говорять по-російськи. День видався дуже теплим, температура була близько +20 і довелося гуляти з куртками на перевагу, тому що наш автобус виїхав на відстійник, а скласти речі було більше нікуди.

День видався дуже теплим, температура була близько +20 і довелося гуляти з куртками на перевагу, тому що  наш автобус виїхав на відстійник, а скласти речі було більше нікуди

Ресторан в Бадені з російським меню.

Увечері ми завантажилися в автобус і повернулися на ночівлю в наш готель-замок у Віденському лісі.
Цей автобусний тур по Європі включав в себе не так багато міст для відвідування. Бувають автобусні тури тривалістю до двох тижнів з відвідуванням десятка міст в різних країнах. Ми за кордоном вже не перший раз, багато де були, але до автобусним турам у нас окреме ставлення. В першу чергу це те, що подорожуєш в компанії таких же туристів-однодумців, в шляху знайомишся з новими людьми. Під час переїздів в автобусі нудьгувати теж не доводиться. Але це багато в чому залежить від супроводжуючого гіда. На цей раз наш гід Тетяна постійно влаштовувала в автобусі під час переїздів якісь конкурси, ми разом співали пісні, розповідали в мікрофон кумедні історії. Загалом, не нудьгували і ні на хвилину не пошкодували, що відправилися в цей автобусний тур по Європі. Наш автобус зупинявся через кожні 4 години для відвідування туалету і просто розім'яти ніжки. Автобус великий і просторий, в ньому є термос, завдяки якому прямо в дорозі можна заварити чай або каву. Раніше, в наші перші автобусні тури, народ брав з собою в дорогу комбікорм у вигляді розчинних супів і всіляких бутербродів. Харчувалися прямо в автобусі, мабуть із економії. На цей раз таких вже не було, їли все в кафе і ресторанчиках. Правда кави з бутербродами пили з термоса автобусного багато. Мій чоловік так взагалі в кожному місті вино купував і з сусідом всю дорогу сьорбав. Варто особливо відзначити, що вони нікому не заважали і ні до кого не приставали, все було тихо-мирно і без претензій з боку групи.
В Будапешт прибутку після обіду і відразу вирушили до готелю скласти речі. Готель «SAS Club» знаходиться на околиці міста в тихому парку серед оригінальних угорських будиночків і вузьких вуличок. Тиша і осіння природа. Розселення в готелі проводила Тетяна, наш гід. Біля стійки ресепшн збирається купка туристів нашої групи зі своїми валізами і сумками. Тетяна починає називати прізвища, хто в якому номері житиме і видає ключ. В принципі, звичайно, хочеться швидше дістатися до душа і ліжку, але для цього зовсім не обов'язково прориватися до стійки і вихоплювати ключ від номера з рук Тетяни, щоб бути першим. На жаль деякі з нашої групи страждали такий фігньою.
У готелі «SAS Club» ми провели всього дві ночі. Годували нас тільки сніданками. Годували ситно, порції великі і все наїдалися.
Через півтори години після розміщення вирушили на оглядову екскурсію по Будапешту. Почалася вона з гори Геллерт. Звідси відкривається приголомшливий вид на місто. Далі наша група вирушила на автобусі до Рибальського бастіону. Тут ми погуляли пару годин, пообідали в затишному ресторанчику. У собор Іштвана не потрапили, був закритий. Також подивилися пам'ятник святому Іштвану, помилувалися зверху видом на місто через Дунай і нашу групу повезли на головну площу Будапешта, площа Героїв. У Будапешті у нас був уже інший гід, угорський.

Вид на Будапешт з гори Геллерт.

Увечері наша група відвідувала Сеченскіе купальні, які знаходяться поруч з площею Героїв у парку з великим ставком. відвідування Сеченскіх купалень це взагалі окрема тема і в двох словах про це не розкажеш. Як небудь іншим разом. До речі, знайшлися люди з нашої групи, які в купальні не пішли, а даремно. На мій погляд, це одна з найяскравіших вражень за всю поїздку в цьому автобусному турі.

Площа Героїв у Будапешті.

Після Сеченскіх купалень всю групу повезли до будапештського ресторанчик на розважальну програму в дусі народної творчості. Меню, правда, було не дуже. Всі хотіли спробувати справжній угорський гуляш, а він як раз виявився не таким, як очікували, тобто враження не справив. До того ж, до гуляшу подали рис з куркою, що абсолютно не вписувалося в народні угорські традиції.
При вході в ресторан всім піднесли по стаканчику абрикосової горілки, а поки ми їли, нас розважав ансамбль народної музики з танцями. Виступала пара в національних костюмах, танцювали і співали. Потім був конкурс, хто краще за всіх станцює, а приз - графин все тієї ж абрикосової горілки. Насміялися і повеселилися від душі і повернулися в готель трохи втомлені, але задоволені. Коли проїжджали нічним Будапештом уздовж Дунаю, якось само-собою вийшло так, що все не змовляючись затягнули пісню Е. П'єхи «Дунай, Дунай, а ну дізнайся, де чий подарунок?»
Автобусні тури, це, перш за все тривалі прогулянки по місту, весь час на ногах, тому може не всім це і сподобатися, але ось такі моменти стоять багато чого і запам'ятовуються на довго!
Рано вранці після сніданку ми вирушили на екскурсію в містечко Сентендре. Спочатку заїхали в Вишеград, погуляли по старовинної фортеці, відвідали національний музей і помилувалися приголомшливим видом на Дунай і долину річки. У музеї середньовічна начиння і манекени в одязі тих часів. Пробули в Вишеграді години дві, потім поїхали в Сентендре. Це невеликий угорський містечко, я б сказала, місто мистецтв. Тут безліч кафешок, ресторанчиків і сувенірних магазинчиків. До того ж тут у нас був замовлений в ресторані вечеря з дегустацією місцевих вин. Ніколи раніше не думала, що угорські вина такі смачні. Нас, п'ятьох жінок, посадили за один столик. Природно, що серед нас виявився і мій чоловік. Вина для дегустації принесли 5 пляшок і, звичайно ж, всі різні. Кожну пляшку виливали в скляну перевернуту колбу з краником знизу. Хто скільки хотів і міг, той стільки собі наливав. Більше двох келихів вина ніхто з наших жінок випити не зміг. Пощастило моєму чоловікові, він віддувався за весь столик, вобщем, надегустіровалісь. Варто зауважити, що дегустація оплачується окремо від просто вечері.

Варто зауважити, що дегустація оплачується окремо від просто вечері

Сентендре.

Дегустацію проводив угорський сомельє, а перекладач, який був при ньому, перекладав нам його розповідь про угорських винах. Всім одноголосно сподобалося вино «Ведмежа кров». До вина в цьому ресторані нам подавали смажену курку. Закінчилася дегустацію, як повелося на Русі, виспівуванням російських народних пісень.

Пляшечки для вина на дегустації в Сентендре.

Після дегустації угорських вин у нас був вільний час, все розбрелися по сувенірним магазинчиках. Особливо купувати тут нічого, але якщо вас цікавлять мережива, пастельна білизна і рушники, то є де розвернутися. У готель повернулися пізно ввечері, а рано вранці наступного дня наш автобус взяв курс на Краків . В цей польське місто ми прибули вже ввечері, на вулиці було темно. Замок Вевель чудово підсвічується прожекторами. Біля стоянки автобусів перед фортецею старого міста встановлена ​​п'ятиметрова статуя Змія Горинича, вивергає газове полум'я з пащі кожні 5 хвилин.

Факел горить кілька секунд і потрібно встигнути його сфотографувати. Потім піднялися в саму фортецю. Вийшло так, що пішов дощ, і гуляти від собору до собору було не дуже приємно. Побіжно оглянули собор Петра і Павла та попрямували на ринкову площу слухати сурмача на вежі. З ним в Кракові пов'язана цікава історія. Цей трубач на вежі починає сурмити кожну годину і його мелодія, тривалістю близько хвилини обривається на полуноте.
По центральному ринку Кракова ми бродили години півтори. Тут, на краківському ринку багато виробів зі срібла і бурштину. Тут я вперше побачила зелений бурштин. Кажуть він дуже цінується і зустріти його можна тільки в Кракові. Купила собі у вигляді сувеніру бусики з зеленого бурштину. Дуже мила річ. Якщо вдома кому зі знайомих-подруг показую, у всіх подив і захоплення.

Вночі на вулиці Кракова.

Логічним завершенням прогулянки по Кракову було відвідування ресторану національної польської кухні. Дуже сподобався грибний суп в горщику з хліба і польські смажені ковбаски. Все це під польську зубрівку. Приємно провели вечір і, погулявши по місту ще години півтори, всі відправилися в готель.
На наступний день всіх з ранку повезли на цілий день на екскурсію в соляні печери Велички, але це окрема історія.
На польсько-білоруський кордон наш автобус прибув десь годині о 22.00. Години за півтора пройшли паспортний контроль і митницю. На цей раз кордон переходили в автобусі. Встигли отримати «такс-фрі».
Поїзд Брест-Москва відправляється в 4 ранку. Весь час очікування просиділи на вокзалі. Хто перебирав сувеніри, хто в карти грав, а хто просто спав. До від'їзду поїзда на вокзалі збирається кілька екскурсійних груп автобусних турів по Європі. Погано те, що на вокзалі дуже холодно, звідусіль дме. Зате працює буфет, де можна випити кави і просто злегка перекусити.
Так закінчився наш дев'ятиденний автобусний тур по Європі. Спасибі нашому гідові Тетяні.

Додати коментар

П'єхи «Дунай, Дунай, а ну дізнайся, де чий подарунок?