Подорожі на автомобіле.Отдих.Расскази.Фотографіі.Европа під нашими колесами і не тільки.

Італія-Австрія-Німеччина-Голландія-Бельгія-Франція.

Маршрут подорожі і його вартість.

Уже після першої подорожі по Європі все рвалися у второе.На цей раз було вирішено проїхати обов'язково через Париж і Амстердам і побувати в Австріі.Увелічілі термін маршпробега до двох тижнів і кількість країн довели до 8-ми. . Машина і склад трохи змінилися: Света, Наташа, Лена, Марина, Костя, Даша, Льоша, Оля і Рома (я) і замість мерседеса Vito - Ford Tranzit.

Підготовку почали з розробки маршруту і опрелелів точку відправлення Італія Ріміні (віза + чартер + автомобіль) маршрут намалювався сам собою. Вирішено було проїхати близько 4000 км. за два тижні:

за два тижні:

Ріміні-Інсбрук-Зальцбург-Мюнхен-Люксембург-Кельн-Утрехт-Амстердам-Гаага-Роттердам

Антверпен-Брюссель-Париж-Орлеан-Ліон-Гренобль-Турин-Верона-Венеція-Ріміні.

Як завжди вродеби маршрут здався не реальний, але знову розписаний весь по км. і по годинах. Роздрукували ще в Москві пам'ятки всіх проїжджаючих міст, адрес готелів в містах з ночівлею і бронювати знову нічого не стали, крім звичайно машини в Ріміні. Та й ще попросили знайому дівчинку Наташу і її сестру Олену які живуть в Інсбруку підшукати нам готель на першу ніч, що вони і зробили і їм за це величезне спасибі. Поклали на нашу загальну кредитну карту Альфа-банку гроші на машину. Купили візу в Італію і квитки на чартер і 10 травня 2003 року літак Якутських авіаліній ТУ-154 практично без запізнення взяв курс на узбережжі Адріатичного моря.

День 1. (10.05.03)

Наша тачка

Приземлившись в аеропорту Ріміні і отримавши багаж ми підійшли до стійки Херц.На цей раз навіть не знадобилася друга кредитна карта.На стоянці нас чекав сріблястий Форд Транзит, майже новий (40000 км. На спідометрі) .Погрузів всі речі і себе в машину ми взяли курс на Австрію через супермаркет. Відмахав в перший-же день 500 км. близько 10-ї години вечора ми в'їхали в місто Інсбрук. Місто невелике тому ми швидко знайшли вулицю де чекала нас Наташа і вже слідуючи за її машиною, трохи попетляв по місту ми опинилися близько хостеля. Це було першим місцем нашого нічлігу, на яких ми здорово заощадили, і вже в подальшому не соромилися брати на ніч 4 звезди.Номера хостеля Янгерштрудель, ну або щось в цьому роді, складалися з шести ліжок в два поверхи. Хлопцям пощастило більше так як нас всього було троє і тому ми всі розташувалися на першому поверсі. Шість наших дівчаток і 6 їх сумок нагадували шпроти в банці, але все одно втома від першого переїзду, гірське повітря Австрії та наявність душа і ліжка забезпечили нам глибокий сон.

День 2.

(11.05.03)

Рано вранці програла піонерська зоря і на чисто німецькою мовою нас покликали до сніданку з ключами і постільною білизною. Взагалі практично всі готелі які ми брали були зі сніданком. Це нас добре збирало вранці. Після сніданку ми зібрали речі, занурилися в машину і поїхали в центр міста. По дорозі ми купили дорожній талон на тижневе переміщення по дорогах Австрії (менше не було) і паркануф наш форд вирушили гуляти. Місто Інсбрук був оточений з усіх боків величезними і красивими горами вершини яких були приховані хмарами. Єдиною карткою міста була стела на площі, яку по видимому реставрували і тому вона перебувала в лісах. Гуляючи по місту ми всюди зустрічали виряджених музикантів, красиві карети з кіньми і лавочки з усякими австрійськими сувенірами.

капелюхи Інсбрука

Нам також по дорозі попався парк в якому ми прослухали духовий оркестр австріяків, помилувалися химерними деревами і красивими квітами, і як зазвичай зробили фотки.

квітник

Нагулявши тим часом апетит ми вирішили сісти у відкритому кафе і скуштувати одну іншу кухлик пивка. Попиваючи пиво і наминаючи сосиски і пасту ми милувалися горами.

Легкий обід підходив до кінця і нас вже кликав і вабив до себе музей Сваровскі, який знаходився в місті Ваттенсе НЕ подолеку від Інсбрука.Вход в музей вдавав із себе чудо-юдо з кристалами в очах і виділяється рясної слини у вигляді водопада.Внутрі все вражало уява.

Там перебувала найбільша стіна з кристалів занесена в книгу рекордов.Ми побачили і найменший огранений кристал в лупу.Побивалі в кімнаті для медитацій і в кінці нас чекав магазин Сваровські де ми помилувалися багатьма творами рук людини і купили собі по дрібнички.

Покинувши гостинний містечко Ваттенс в якому знаходився музей ми вирішили їхати прямо в гори в бік Майерхоффа.Как йдеться гори звали і манили до себе і з'їхавши з траси і врубав першу передачу ми стали повільно повзти в Австрійські альпи.Там було тихо і свежо.Уші поступово закладивало.Вдалі здався сніг і водоспади і ми попрямували туда.Оставів машину ми як гірські кози полізли вгору до одного водопаду.Від звичайно потрясав воображеніе.Однім словом красота.А дихається як !!

Закінчивши цю захоплюючу прогулянку ми нарешті спустилися з гір і проїхавши зовсім небагато згорнули в місто Штумм де нам вдалося на славу повечеряти в одному затишному ресторані (з тірольським салатом) і домовитися про нічліг там же в шикарному гірському готелі за 32 євро.

День 3.

(12.05.03)

Сон в Альпах був глибокий, солодкий і безмятежен.На ранок нас чекав щільний сніданок з еврояйцамі і пару годин їзди до міста Зальцбург.Город виявився набагато красивіше Інсбрука.Ето один з найдавніших міст Австрії заснований в 696 році і отримав назву від слово сіль, видобуток якої велася в його околицях. Залишивши машину на підземній парковці ми пішли гуляти по місту. На початку нас чекав палац з садом Мірабель і алея гномів.

Парк палацу Мірабель

Потім пройшовши по вулицях ми вийшли на річку Зальцах, зелені води якої ділили місто на дві частини. Занурившись в частину старого міста ми вийшли до будинку де народився і жив великий Моцарт. Потім пройшовши повз юридичного університету і фонтану з назвою "Звуки му" ми опинилися біля підніжжя гори на якій знаходилася старовинна фортеця. Купивши квитки на фанікулер, ми піднялися метрів на 500 над містом і там у всій роскаші побачили все місто.

Провівши пару годин в цій фортеці, вдоваль намилувавшись видами і неабияк зголодніли ми спустилися вниз і на одній з вуличок згорнули в ресторанчик і замовивши тірольського салату, крім салату отримали смаженої картоплі з грибами і Вічині.

Прогулянка по Зальцбургу, а разом з тим і по Австрії підходила до концу.Нам дуже сподобалася ця країна і як не шкода було з нею розлучатися нас чекала вже Германія.Альпійскіе гори все далі і далі віддалялися від нас у міру наближення до Мюнхену.Століца Баварії або "Німецький Рим" заснований в 1158 році зустрів нас дощем тому все придбали парасольки ще не доходячи до головної площі Марьенплац, яка служила місцем проведення лицарських турнірів в середні століття, базарів і ярморок надалі.

У всіх на слуху було словосполучення Баварська сосиска або Мюнхенська ковбаска звичайно ж не без пива, тому без особливих зусиль відшукавши Баварську пивну і сівши за величезний стіл ми почали розглядати меню і замовляти страви під пиво. Обід вдався на славу. Витративши велику частину часу не на пам'ятки а на магазини міста Мюнхена і на пивну, і вирішивши довго не затримуватися тут, ми взяли курс на Кельн. Шлях був довгий, майже через все Німеччину, а година вже пізня була, тому трохи не доїхавши до Кельна, вже за північ, ми в'їхали в столицю Німеччини Бонн. Готель нам попався не відразу вільний, через годину-півтора, та й поки ми вивантажилися, відігнали машину на порковку, коротше спати ми лягли години в три.

День 4.

(13.05.03)

Ранок в Бонні було замечательное.У нас це місто не входив в план огляду тому ми кинули на нього мигцем погляд з нашого мінівена поки шукали дорогу на Кельн. Розташований по обох берегах Рейну Кельн відомий з 1-го століття до нашої ери знаходився зовсім поруч з Бонном, тому хвилин через 50 ми вже залишили машину на підземній стоянці прям під Кельського собором і рушили оглядати визначні пам'ятки. Це дуже красиве місто. Ми бачили і Ратушу, і Римське ворота, і самий завантажений залізничний міст у світі і звичайно ж Кельнський собор. Місто славиться не тільки своїми пам'ятками-це центр європейської торгівлі. Ми і десятої частини бутиків не встигли обійти, але зате накупити вдосталь. Так, шопіться треба в Кельні. Після 3-ох годинної прогулянки по магазинчиках ми знову зустрілися все близько нашої парковці. Пахваставшісь кожен своїми покупками і уклавши їх в машину ми попрямували на обід. Звичайно вже важко згадати що ми їли саме в цей раз, та й це ні до чого. Погулявши ще не багато після їжі і помилувавшись на Рейн ми взяли шлях на Голландію. Та не судилося було нам в цей день потрапити в Амстердам тому ближче до ночі ми заїхали в місто Утрехт, як потім з'ясувалося марно, і досить швидко знайшовши готель ми лягли спати мріючи про Амстердам.

День 5.

(14.05.03)

Поліцейську дільницю в Утрехті
Поліцейську дільницю в Утрехті.

Поснідавши з ранку і не знайшовши на місці сткла на водійських дверей ми поїхали в полецейскій ділянку складати протокол а потім в Каргласс вставляти скло. На жаль такого скла не виявилося у них і нам поставили пластик і сказали щоб ми під'їхали до них завтра. Убивши на це дуже багато часу, призначеного на Амстердам, ми виїхали з Утрехта, куди нам треба було повернутися ще завтра. Амстердам нас зачарував.

Готель знайшли відразу, тільки як завжди з крутими і вузькими сходами, але номера дуже великі і добрі. Розклавши речі ми пішли в центр города.Міновав площа дам ми натрапили на музей сексу і не роздумуючи купили туди білети.Екскурсія вдалася на славу. Надивилися всього цього і щоб закріпити пройдений матеріал, минувши швиденько залізничний вокзал з пітерським гербом, ми рушили на вулицю червоних ліхтарів. Звичайно було тільки 8 годині вечора і всю красу нам не показали, але видовище вражаюче, це я вам як чоловік кажу. Зовсім забув, ми ж після готелю пообідали на славу на вулиці в одному ресторанчіке.Все було дуже вкусно.Теперь нам залишалося тільки відвідати кава-шоп. Прийшли значить ми туди, дали нам прайс на купу видів марихуани і іншої фігні. Взяли ми мексиканської мрії 4 грами на 9 п'ятому людина, що виявилося дуже багато, так як з одного скручування з пів грама антракт настав дуже швидко та й взагалі 2-го відділення більше не було сьогодні (ну особисто для мене) .Попав якось то в готель і провівши там ніч, з величезним жалем ми покинули Амстердам (місто казки і мрії) і через Утрехт (скло водійське) поїхали ненадовго в Гаагу, щоб подивитися на північне море і місце де засідає Гаазький суд.

День 6.

(14.05.03) Заїхавши з ранку в супермаркет і помінявши в Утрехті пластик на скло ми швиденько опинилися в Гаазі. Місто виявилося дуже красивий. Ми прогулялися по ньому, подивилися королівський палац зі ставком, відшукали будівлю Міжнародного суду, а потім звичайно поїхали до моря.

На море ми влаштували пікнік із запасів супермаркету, так як всі вже зголодніли порядком. Потім небагато перепочивши і допомогти ніжки в холодному морі ми поїхали в міні-парк Модуродам, який знаходився поруч з Гаагой.Ето рай для дітей і класне видовище для дорослих. Це і залізниця з потягами по красивому ланшафта, і різні замки і палаци, і плаваючі суду, і рухомі машинки. А яка гарна природа, і химерні міні-дерева, і ставки, і красиві гори з водоспадами і мостами через які проїжджають потяги. Вообщем нам дуже сподобалася ця прогулянка і ми багато там зробили фоток.

Їли ми в Гаазі або десь по дорозі я вже не пам'ятаю, але наступним місцем нашої подорожі був Брюссель. В'їхавши в столицю Бельгії місто Брюссель близько 8-ої години вечора ми як зазвичай витратили годинку на пошуки готелю і оселилися поруч з ж / д вокзалом. Вечірній Брюссель зробив на нас убоге враження, напевно ми не з тих уличів в'їжджали в столицю.

День 7.

(15.05.03)

Зі сходом солца все змінилося. Поснідавши як зазвичай в готелі ми пішли гуляти в місто. Виявляється Брюссель не вночі, втім як і всі європейські міста, досить симпатичний місто. Ми посмортрелі і головну площу в центрі, і пісяючого хлопчика, і якийсь палац. Походили по його вулицях, звичайно зголодніли і на виїзді з міста купили в дорогу їжі. Нас чекав Париж ...

Дорога здалося нам дуже швидкою. Париж зустрів нас невеликим дощем і такий же пробкою на в'їзді. Ми відразу поїхали в ту частину міста де багато недорогих готелів і нам дуже пощастило. Ми зняли на три ночі 2-ух зірковий готель і не дорого. Нам треба було побачити Париж і не померти.

День 8,9,10.

(16.05.03-18.05.03)

Париж !!! Париж !!! Париж !!!

Три дня в Парижі-це був хороший відпочинок по середині нашого путешествія.Можно було розібрати валізи, повісити одяг, випити з ранку прям, та й взагалі нікуди не поспішаючи насолодитися містом про який багато хто мріє. Звичайно не скрізь ми встигли побувати. Ми прокотилися по Сені на річковому трамвайчику, відвідали Лувр не тільки з зовні, але і всередині (сфоткались з Венерою), Обійшли з усіх боків грізний Нотр-Дам де Парі, піднялися на самий верх Ейфелевої вежі і не сали плювати на голови безтурботних парижан, відзначилося біля Тріумфальної арки, покаталися в Паризькому метро (московське краще в світі) Вообщем відпочили ми в Парижі ...

Виїхавши з Парижа зранку, вирішено було заїхати в Версаль (і марно). Це був не фонтанний день і тому ніякого враження на нас не справив (Петергофф крутіше).

Ну ми вважай відзначилися в Версалі, але на відвідування замків Луари зовсім не залишалося часу і нам вдалося заїхати тільки в Блуа. Красиве містечко і замок, прикольна дрібна Луара.Жаль що відвідали тільки один замок але на сайті можна подивитися майже все.

Сумашедший переїзд випав нам в цей день Париж-Версаль-Блуа-Ліон. Майже 700 км. Втомилися звичайно і в Ліоні були тільки години в 2 ночі. Майже в першому ж готелі зняли номери і спати.

День 11.

(19.05.03)

Шкода на це місто у нас не було часу, а з ранку з вікна машини, розташований по обидва береги річки Рони, він нам здався дуже симпатичним. Далі був Гренобль, 13 км тунель під Монблан і знову Італія. У Турині ми були годин в 7 вечора. Це теж був довгий переїзд. Готель 4 *, тут ми просто шіканулі. Прекрасні кімнати. Розташувавшись ми пішли не багато погуляти а за одне і повечеряти.

День 12.

(20.05.03)

3 години з ранку на прогулянку в цьому місті-на магазинну прогулянку і минаючи Мілан наш шлях лежав у Верону.

Красивий і затишний місто Верона ще в минуле наше подорож не залишив нас равнодушнимі.Решено було заночувати в ньому, а вже з ранку піти погуляти по місту. Ми навіть хотіли зупинитися в тому ж готелі що і в минулому році, але він на жаль виявився закритий і нам нічого не залишилося як зупинитися в 4 * евромотеле. До того ж по дорогах починалася якась гонка старих автомобілів і нам сказали що дороги будуть перекриті. Побрасав речі ми навіть висипали на дорогу що б подивитися на химерні машинки і на їх водіїв в кабріолетах різних років, в шоломах, окулярах і в зав'язаний шарф.

День 13.

(21.05.03)

Поснідавши в готелі і обійшовши з ранку всі визначні пам'ятки славного міста Верони ми поїхали до Венеції.

Так знову до Венеції-це місто знову лежав у нас на шляху. Венеціанська прогулянка, італійський обід і карновальний шопінг зробили свою справу: у нас не залишилося зовсім часу на Сан-Марино.

Вирішено було заночувати в Ріміні, куди ми дісталися до вечора і дуже легко, на другій лінії від моря зняли готель Бридж 3 * зі сніданком.

День 14.

(22.05.03)

Звичайно була ще надія рано з ранку схопитися і рвонути в Сан-Марино, але ранковий шопінг в Ріміні раз'веял ці сумніви. Морська прогулянка по песчанной березі Адріатичного моря в Ріміні і наше двох тижневу подорож по шести країнам Європи підійшло до кінця.

Доїхавши до аеропорту і спокійно здавши нашу 9-ти місцеву машину Форд Транзит ......... ех ...... Нам залишилося тільки відзначити вдале завершення нашого маршброска і зануритися в літак ..... Ну нічого, попереду травень 2004 року ....