Куди сходити в анапе ввечері

Анатоліївна

6 вересня 2015 року, 18:31

Анапа 2015 року, Витязево. Емеральд. Дача дель сіль.

Привіт, відпочиваємо вересень у Анапі (вітязево). Готель прямо на п'ятірочку. А місцевість і море .... Я в шоці просто. Як шкода, що все так сумно. Фото і наш готель пізніше допишу. Мамусю, куди можна з дітками цікаво сходити тут? Від себе скажу я більше сюди ні ногою))). Відпочиваємо поки 4 дні, залишилося 24 .... Може щось зміниться у мене в думці ... Але поки так. Нижче ви побачите фото негативні, фото позитивні, фото готелів. Сподіваюся комусь допоможу ...

28 жовтня 2016, 20:58

Кучугури 2016

Дорога на море Анапа Контактний зоопарк Садиба Атамань З усіх боків нам з Ігорем радили відпочинок в Кучугурах. Тільки й чули: Кучугури, Кучугури, Кучугури. Вирішили з'їздити так подивитися. Кілька днів вивчала інформацію в інтернеті: де зупинитися, де перекусити, куди сходити і куди з'їздити на екскурсію. Хотілося заздалегідь все передбачити і розпланувати. Обдзвонила кілька готелів і гостьових будинків, номер для нас знайшовся в гостьовому будинку "Уралочка", який підійшов нам за всіма параметрами: і по затишку, і за ціною. Господар гостьового будинку ...

Календар розвитку дитини

Ми розповімо вам реальні історії наших матусь, які пройшли через це або проходять прямо зараз!

Щоденник відпочиваючих з малюками. День перший.

Анапа зустріла сонечком, але до вечора затягнуло небо і накрапав дощик. Після денного сну встигли погуляти. Сходили до моря, знайшли наш наступний готель і захотіли заїхати раніше, він більше і крутіше того в якому ми зараз. Знайшли дельфінаріум, дає одне подання в день о 15:00 ціна 700₽. Поблизу до пляжу все доріжки і половина магазинчиків помічені дюнами піску. Мабуть за зиму надуло. Чоловік зі старшою донькою пройшли до моря назбирали черепашок, а ми з Каміллою яка спала в колясці чекали ...

Читати повністю...

2 день з 57 днів залишився літа !!

Марафон триває ..... І так що сьогодні вдалося зробити за день! 1. Робочий час по маленьку викроюється! Складно, але можливо))) Сиджу зараз вночі доробляю роботу! Але якщо у тебе є мета, то час знаходиться і ти все можеш поєднати! Я це точно знаю! 2. Бізнес! Здзвонилася з ключовими партнерами по бізнесу, збудували план роботи. Завтра планую провести планерку 3го етапу. Всі молодці, на одній хвилі, йдемо вперед! Починаємо черговий відбір партнерів в команду, 5 осіб, які серйозно налаштовані, отримають повну ...

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

Юля California

19 жовтня 2016, 22:51

Знайшла в чернетці. Неопубліковане. Липень.

Відрядження чоловіка. Я так рада, що відрядження по краю можуть бути такими приємними))) Коли він сказав, що поїде, то я не замислюючись сказала відразу, що ми їдемо з ним! Він, звичайно, важко це уявляв, тому що в перший день потрібно було реально провести в дорозі. Весь день! На спеці! Ну і добре. Я проінструктувала дітей, що тата не можна в цей день дратувати питаннями "А довго ще їхати?", "А коли приїдемо?", "А скільки ще, а довго?" і т.д. Виїхали вранці ...

Наш відпочинок! м Геленджик, сел. Кабардинка, 2015

Три дні тому ми повернулися з відпочинку, як же не хотілося їхати! В районі м.Геленджика були перший раз. Пансіонат вибрали за порадою моєї подруги, яка працює в ТА. Спочатку планували їхати в Анапу, з квітня вибирали готелі. Але потім плани змінилися, і ми вирішили їхати в нове місце. Побоялися, що в липні в Анапі може цвісти море. І не пошкодували. У Кабардинці дуже сподобалося, вода була прозора весь тиждень, море не штормило, накупалися від душі, незважаючи на загальне похолодання всюди ...

23 вересня 2016, 19:54

Дорога на море

1500 км на автомобілі. Виїхали з дому рано, о 6 годині ранку, і вже до обіду були в Воронежі. Їхали по платним ділянкам траси М4. Оплата тільки готівкою. Чи не побачили, що можна оплачувати картами. Бажано мати розмін по 10, 50 і 100 руб. Платні ділянки в цьому році обійшлися трохи більше 700 руб в одну сторону, але дорога супер! Дуже сподобалися заправки Лукойл з дитячими майданчиками і місцями для перекусу. Всі потрібні нам заправки Ігор виписав заздалегідь. Максимальна дозволена швидкість ...

Читати повністю... Читати повністю Таня

2 августа 2012, 15:14

Ми повернулися!!!

Приїхали вчора !! Нудьгували по вам Бебешечкі !!! Трохи про наш відпочинок: Спочатку заплановано було з'їздити на море в Новоросійськ до друзів, вони там будинок прикупили і запрошували нас відпочити. Ну і до мами в Ростов, і ще паспорт Діані отримати. Будинок друзів виявився в горах, на пляж тільки на машині і вечорами на море справжня московська пробка. Так що там ми не затрималися і рвонули в Анапу! В Анапі справжній дитячий курорт. Хороший аквапарк, зоопарк, є куди з дитиною сходити ...

Читати повністю...

Анапа 2016, курортний готель "САНМАРІН"

Ось і підійшов до кінця наш річний сімейний відпустку в Росії, якого ми чекали три роки, і прийшла пора писати розповідь. Власне, з нинішньої фінансовою ситуацією в країні, включаючи підвищення цін на відпочинок, ми до останнього моменту пролітали з морем і в цьому році ( «останній» момент - це у нас зазвичай червень, в зв'язку зі специфікою роботи чоловіка). Підходив час раннього бронювання, я почала розглядати різні варіанти (включаючи закордон, насамперед), тільки моя подруга з турагентства знає, як і скільки ...

Квитки є Москва-Анапа. Куди далі? Поділіться досвідом !!

Взяли квитки, їмо в Анапу! Ура !! Як розумію, вибір у нас далі або сам центр Анапи, або Благовіщенська, або джем, або Вітязево. А ще, начебто є Голубицьке. Допоможіть визначитися з вибором. Нам потрібно таке містечко, щоб не дуже дорого (в ідеалі 1000ре за номер, 2000. максимум), від моря не більше 15 хвилин, ну і щоб не зовсім село! Хочеться і жвавій набережній ввечері, і в аквапарк сходити. Якщо у вас є контакти житла, я б вам була вдячна несказанно !! Нас двоє...

Наш шлях до щастя

Лютого 2015р. Вечір. Я лежала вдома, в своїй затишній ліжка і лазила по всяких сайтах, в тому числі і сайтам знайомств. Чи не для того щоб з ким - небудь познайомитися, замутити або ще щось в цьому роді. Я сиділа чисто щоб пограти в додатках, поспілкуватися з людьми і .....

Читати повністю... Читати повністю Тетяна Заватіна

4 вересня 2015 року, 15:07

Чи не забагато про Анюту з фото.

Тільки зібралася написати пост про те, як здорово було влітку Анюте на дачі. Як їй там все подобалося і найголовніше не боліла ... так на тобі: соплі і температура ... це ми називається сходили за довідкою в поліклініку. Отже, Анюта безвилазно провела 2,5 місяці на дачі. Це звичайно дуже здорово. Свіже повітря цілодобово. Вранці насамперед Анюта прокидалася і бігла гуляти), їла багато ягід з куща (малина, полуниця, суниця, ожина) Ми приїжджали тільки на вихідні. Покажу не багато ...

Наш відпочинок. Анапа 2014

Нарешті вирішила поділиться з вами нашим відпочинком. Відпочинок вийшов спонтанним, до кінця не знали їхати чи ні. Загалом відпочинком я дуже задоволена, в порівнянні з минулим роком це небо і земля. Є з чим порівняти, на у а тепер все по порядку:

30 березня 2016, 13:14

Ой дівчата, підтримайте ...

Почну з невеликою передісторії, чоловік мій працює машиністом електропоїзда, і за планом у нього відпустка випадав на березень, тому вирішили спробувати отримати путівку від РЖД на півдня Росії, на жаль нічого нам не дали, втім як завжди немає фінансування сказали, в результаті ми вирішили їхати відпочивати самі, впелілісь в Анапу, були куплені квитки вже й заброньовано номер в готелі, але потім в одну мить все змінилося і нам захотілося поїхати в Сочі, на щастя час у нас ще було 2 ...

Читати повністю... Читати повністю oxana

17 серпня 2014 року, 21:12

Море. вітязево

наш отчетік про поїздку на море з дитиною 3 років. У минулому році їздили на Азовське море, все сподобалося, в цьому році трохи виникли проблеми, довелося поїхати поміняти плани втрьох з сестрою і моєю дочкою. Квитки дістати вже було складно, взяли в Анапу, їхати вирішили в Витязево, тк за відгуками там чистіше і менше народу. Я багато поганого читала про Анапу, але довелося ризикнути а й я виходжу з того, що кожна людина сама робить свій відпочинок, а Анапа все-таки ...

Читати повністю... Читати повністю Катерина

27 серпня 2014 року, 10:31

"Улюблена" ЖК

Еххх ... вийшла вчора прям зла звідти, сил немає. Намагається мене лікар лякати гестозом. Лікар мені завжди каже, що я багато додаю. Правда поки не лається. Я спеціально купила собі ваги, кожне вранці зважуюсь будинку. Вчора вранці вага була 61,6. Останній раз на прийомі у лікаря, вона наміряла мені 62кг і написала надбавку за 2 тижні + 2,3кг. Я реально стільки не нажіраться. Це я ще після того разу стала на вечерю їсти кавун, диню. Хліб їм тільки вранці у вигляді одного Бутера ...

відпустку 2012. початок Анапа

Здрастуйте вам пишу з півдня =) унікальне місце де можна сказати - погода сьогодні чудова сонце нарешті сховалося можна погуляти Фоток поки немає =) просто я дуринда при виборі який же фотоапарат брати старий або новіше взяла старий і провід від нового молодець я =) оплески. . Зв'язок дуже і дуже погана. часто вимикають світло. Часто комп'ютер зайнятий мультиками. Так що вибачайте якщо пропущу чийсь день народження або ще якийсь привід .. ще у мене немає телевізора .. шалено складно жити не знаючи ...

Одягну я білий капелюх, поїду я в місто Анапу)

Звіт про поїздку по соціальній путівкою 2 ой заїзд Санаторій "Парус" м АнапаСразу напишу - хто звик вранці є омари, вдень устриці, а на ніч шампанське з полуницею, вам не туди однозначно) Хоча, звичайно, в номері є холодильник, останнім ви собі можете забезпечити легко)

Наш відпочинок Дивноморське 2015р., ГД Софія

Ось ми і повернулися з нашого довгоочікуваного відпустки. Перш ніж остаточно вибрати місце відпочинку, перелопатила купу постів і відгуків бебешек і звичайно ж ними скористалася. Дівчата, як завжди виручаєте .У пості багато букв і фотографій, кому цікаво, прошу під кат ...

Наш відпочинок Дивноморське 2015р, Гостьовий будинок Софія.

Ось ми і повернулися з нашого довгоочікуваного відпустки. Перш ніж остаточно вибрати місце відпочинку, перелопатила купу постів і відгуків бебешек і звичайно ж ними скористалася. Дівчата, як завжди виручаєте .У пості багато букв і фотографій, кому цікаво, прошу під кат.

Читати повністю... Читати повністю Жужунька

8 грудня 2014 року, 16:55

Як це було...

Це було в 2011 році ..... ні, не так, насправді все почалося в 2006 році. У 2006 році я познайомилася зі своїм майбутнім чоловіком. Одружилися ми в кінці 2007 і вже через 2 місяці тест на вагітність порадував двома жирним, чіткими смужками. Ми були щасливі, я і чоловік дуже хотіли і чекали малюка. На терміні 7 тижнів я відвідала лікаря гінеколога, здала аналізи, сходила на УЗД, все було добре, в кабінеті УЗД я перший раз почула як б'ється серце мого ...

Читати повністю... Читати повністю Иришка

1 жовтня 2012 16:17

Повернулися!

Ось і пролетів наш чудовий і такий довгоочікуваний відпустку на чорноморському побережье.Провелі ми цей оксамитовий сезон в Джемете (передмістя Анапи), в відмінному сімейному готелі "Золоті дюни" Довго вибирали, але залишилися в повному захваті і від харчування-шведський стіл, включаючи дитяче меню, і від номерів, і від вечірньої анімації і веселих уявлень для дітей на території отеля.Било продумано все до дрібниць: на піщаному пляжі, що належить готелю, була обладнана величезний майданчик для ігор малюків з різноманітними іграшками, наборами для піску, м'ячами і т.д.Д очу звідти неможливо було відвести навіть на обід, так їй подобалося! Поруч з нашим ...

Читати повністю... Читати повністю Ольга

11 квітня 2015 року, 11:54

про моїй дівчинці

Поки я пам'ятаю, потрібно все ж описати перший рік моєї дівчинки. 22 липня 2014 в міському пологовому будинку Южно-Сахалінськ народилася Кіра Сергіївна. Вага 3740, ріст 55. Екстрене кесарево.Сейчас моєї крихті майже 9 місяців. Сьогодні вона пройшла на ніжках уздовж дивана, тримаючись за нього. Стоїть біля опори вже місяць впевнено. Повзає, як варанчік, човгаючи лапками, з 6 з половиною. 14 лютого встала вертикально, але на коліна в ліжечку, і тоді я відразу опустила дно. Села сама приблизно в 7 з копійками. Перекинулася ...

Читати повністю... Читати повністю Ольга

11 квітня 2015 року, 10:29

про моїй дівчинці

Поки я пам'ятаю, потрібно все ж описати перший рік моєї дівчинки. 22 липня 2014 в міському пологовому будинку Южно-Сахалінськ народилася Кіра Сергіївна. Вага 3740, ріст 55. Екстрене кесарів. Зараз моїй крихті майже 9 місяців. Сьогодні вона пройшла на ніжках уздовж дивана, тримаючись за нього. Стоїть біля опори вже місяць впевнено. Повзає, як варанчік, човгаючи лапками, з 6 з половиною. 14 лютого встала вертикально, але на коліна в ліжечку, і тоді я відразу опустила дно. Села сама приблизно в 7 з копійками ...

Читати повністю... Читати повністю TatyanaM

27 квітня 2013, 19:26

Поїздка на південь (Анапа - дитячий курорт)

Вибір місця для відпочинку залежить від цілей поїздки і від того, з ким їдеш. При спробі оселитися в сюжеті місці може опинитися, що туди не пускають відпочивальників з дітьми до 3-4 років. Перший глобальний вибір: місто або станиця. Робиться по особистому смаку або за відгуками знайомих або постторонніх людей. Другий більш локальний вибір робиться при вивченні карти місцевості / міста для вибору оптимального місця проживання в залежності від необхідності того чи іншого "на відстані руки". Опишу конкретно наші 2 останні поїздки. Анапа ...

Читати повністю... Читати повністю Жанна

23 серпня 2011, 17:52

Основні фотки в альбомі-а тут частково ... Звіт про поїздку)))

Відпочила просто супер) Все пройшло без ускладнень, Слава Богу. Правда море штормило майже всі 2 тижні, але купуватися мені вдалося))) Хоч і не плавала, все одно здорово все. Там же, на курорті моя лялечка дала про себе знати. Побачила богорок на животі коли телевізор дивилася, почала обмацувати, а "горбок" як пнётся !!!!! Я покликала брата-він доклав руку і теж отримав стусана))))) Ось так))) Тепер влаштовуємо танцюльки при кожному зручному випадку))) Правда в Анапі снилися всякі дурні сни, перевелася вся ... Але збігала ...

Традиція, однак ...

писати на початку літа про торішній відпочинок)) Але, як відомо, будь-який досвід корисний і спасибі долі, що є, про що згадати)))) По вступу, зрозуміло вже, що відпочинок видався не дуже, так? Отже, після позаторішнього, як мені здавалося, не зовсім вдалого відпочинку в Анапі, я дуже довго думала, куди ж нам поїхати. Хотілося і природи якийсь і щоб до моря не ходити, а прям з вікна пірнати, і ще багато чого хотілося)) Думали їхати до Абхазії, але передумали ...

зимове Море

Я написала цей пост 14 січня і думала, що опублікувала його. А він був видний тільки мені весь цей час. Я здивувалася і на всіх вас образилася, що ніхто нічого не написав! Особливо враховуючи, що я написала пост відразу після поїздки, а не через кілька місяців, як про Крим))) Потім забула про це, а сьогодні знайшла цей пост. Ось! Гей !!! Ось ми де були! Море-сонце-пляж !!!)))) Зацініть мій пляжний прикид !!!

Читати повністю... Читати повністю Жанна Lime

4 грудня 2013, 19:17

Про бабусь ..

пишу, а сама реву .. з-за того, що за фактом моя дитина крім мене нікому не потрібен .. з матір'ю півроку вже не спілкуюся, у неї характер ще той, я до 27 років їй в рот дивилася, а після розлучення свою думку мати стала .. і стала невгодна .. не дзвонить, з днем ​​народження не подздравіла, а кінець відносинам поставила поїздка на море в Анапу: я, моя дочка, моя мати і моя бабуся .. спочатку з бабусею своєю і дочей їхати хотіла , але ...

Читати повністю... Читати повністю Маріанна

8 серпня 2015 року, 11:26

з 9 до 15 тижнів

На облік я пішла ставати в 9 тижнів з копійками (28.06). Пішла по талончику на свою ділянку за пропискою. Лікар там якась нова молода була (минулої б у мене вела Рябчун). Вона подивилася мене на кріслі, взяла мазок і сказала, що за місцем проживання у мене іншу ділянку, так що завтра йти туди ...

Крим-2016.

Наша мрія про поїздку в Крим збулася! 30.04-21.05.2016г. відбулося наше подорож на автомобілі на цей півострів. 6 днів ми провели в Ялті, 7 в Севастополі, один в Бахчисараї і 3 в Феодосії. Подивилися дуже багато, але також зрозуміли, що багато чого подивитися не встигли. Так що ця наша поїздка була ознайомчою, треба буде з'їздити ще й не один раз!

Мамусю, куди можна з дітками цікаво сходити тут?
А коли приїдемо?
А скільки ще, а довго?
Куди далі?
Писати на початку літа про торішній відпочинок)) Але, як відомо, будь-який досвід корисний і спасибі долі, що є, про що згадати)))) По вступу, зрозуміло вже, що відпочинок видався не дуже, так?