Нетуристичний південна Італія

4 лютого 2013 р 20:06 Матера, Альберобелло, Таранто, Трани, Барі - Італія Липень 2012

Звали в гості мене вже давно, але тільки в новорічні свята вся рідня з'їхалася в одному місці і вдалось остаточно домовитися про все. Квитки були куплені в лютому і чекати поїздки (24.07-06.08.12) було не в моготу, довелося намагатися знайти інформацію про те місце куди я їду. Але все путівники про Апулії писали дай бог 4 сторінки ... довелося все своїми силами розшукувати, ну, а т. К. Моя троюрідна сестра (до якої я як раз в гості і їздила) екскурсоводом підробляє там, то в принципі особливої ​​необхідності в цьому не було. Звали в гості мене вже давно, але тільки в новорічні свята вся рідня з'їхалася в одному місці і вдалось остаточно домовитися про все

Вибір ак складався з Люфтів, Аліталії, ЕйрБалтік і ЕйрБерлін. Болтики відсіялися в зв'язку з їх незручним розкладом на цьому напрямку стикувань з Пітера не було в одну сторону в принципі, можна було б летіти з Лаппеенрани, але це тільки трата додаткового часу, ЕйрБерлін відпали через зворотній стикування в 50 хвилин і непонятки з аеропортом в Берліні (дату відкриття Бранденбурга постійно переносили і додаткова плутанина була якось ні до чого), Вибір між Аліталіа і люфт був куди складніше ... у люфтів ціна трохи вище, але зате пересадка в зручному і вже знайомому Мюнхенському аеропорту, але ще мінус - при зворотному рейсі стикування 6 годин, у Аліталії ціна нижче, але пересадка у Фьюмічино, який лають всі мої знайомі за втрату багажу, а вже без чемодана виявитися відпочинку зовсім не хотілося ... У підсумку вибір я затягла до того моменту коли вже невідомо яка по черзі ак обонкротілась і ціни на паливо підняли, що потрібно було вже вистачати, що є, до того моменту мабуть заради мого спокою ціна на квиток ЛГ виявилася навіть дешевше ну і я купила його зі спокійною душею за 12 039 руб.

Протягом 2-ох тижнів мені сестра писала, що у них +40 градусів і тут я прилітаю в Барі і що ви думаєте? +27 і дощик, я була кілька ошелешена)

Мене зустріли, відвезли додому, нагодували різотто з білими грибами і ми вирушили на «прогулянку» по магазинам в один з комерційних центровв районі Мольфетта, від туди була запланована поїздка в Джовінаццо для поїдання кращого джелато в регіоні (на думку нареченого моєї сестри), але як тільки ми зібралися виїжджати дощ полив за новою і набагато сильніше, що в підсумку призвело нас назад додому, а т. к. виліт з Пітера був о 5 ранку, то я швиденько відрубала. На наступний день ми поїхали до Барі (до слова жили ми в Модуньо, це найближче місто до Барі, на електричці-душогубці їхати 3 зупинки 15 хвилин). Зайшли випити кави і пройшлися по Спарано Ді Барі (головній пішохідній вуличці), пройшлися по магазинах, вирішили якісь справи сестри і вирушили додому з купою покупок (як на зло в цей час самий сезон знижок і утриматися неможливо).

26.07 я залишилася на самоті, т. К. Сестра умотать на роботу, тому довелося організувати собі невелику прогулянку по Модуньо, а трохи набратися сміливості я в обід поїхала до Барі. Чому сміливості? Та тому, що в південній Італії говорять виключно на італійському, а єдиний ін.язика яким я володію це англійська, який мене завжди і всюди виручав, тут він виявився непотрібний. Здавалося, що на російській мене швидше зрозуміють, ніж англійською))) Як взагалі-то і сталося в результаті. На залізничній станції початку усліленно шукати говорить англійською, ніхто не зізнавався, в результаті натрапила на грузинку, яка працює в Барі в грузинському ресторані і трохи розмовляє російською. Вона підказала яка конкретно електричка мені потрібна і склала компанію в цій самій електричці.

У Барі я вирушила досліджувати набережну. На подив все їздять на французьких машинах і фіати і альфа ромео зустрічаються не так вже й часто, але зате які екземпляри:

По набережній я пройшлася від площі Армандо Діаз до входу в старе місто, який найближче до базиліки:

Через те, що Барі це місто-порт почати все ж варто з набережної. А набережна - найдовша у всій Італії. У північній частині міста (відразу за історичним кварталом знаходиться морський вокзал і порт, куди кожні вівторок та четвер приходять пороми з Чорногорії та Греції з натовпами російських туристів, у яких єдина мета - відвідати Базиліку св. Миколи Чудотворця, яка знаходиться на території старого міста. початковою «старий Барі» був укладений в кільце стін, то що від них залишилося зараз звернено до Адріатичного моря. Ідеальним місцем для посиденьок барійци вважають площа Пьяцца Феррарезі - прямо від неї починається старий го од, а вид на набережну з невеликим причалом і пальмами просто чудовий.

Барі Човни вимагають догляду

Як і у всіх південних італійських містечках старе місто - це лабіринт вузьких вуличок, викладених білим каменем, що впадають в невеликі площі або, навпаки, закінчуються тупиками. історичне місто - це місто в місті.
Якщо подумати, то 99% російських туристів побували в Барі - віруючі, ну або як варіант притягнуті за вуха діти і родичі цих самих віруючих. До таких я себе віднести не можу і тому найголовніша туристична мета для мене була просто як обязаловка, але не більше того, хоча не приховую - було цікаво, але рівно до того моменту поки я не побачила «наших» натолкать в крипту базиліки на службу і моя присутність там обмежилося парою хвилин на сходах - далі пройти просто не представлялося можливим.

Базиліка була побудована в 1197 році для того, що б зберігати там викрадені з Мир Лікійських мощі того самомго Миколи Чудотворця, який у всіх католиків явзяется тим самим Сантою)) Ну або Дідом Морозом по-нашому) Особливо цей святий Пошани серед девущек - вони у нього просять хорошого чоловіка. Біля виходу зі старого міста знаходиться Норман-Швабський замок (досить стандартне явище для цього регіону).

Барі на підході до базиліки Св

Барі, старе місто

Так само релігійні співвітчизники іноді добираються до російської провославной церкви, але мого бажання було недостатньо, т. К. Шлях туди не близький, та й район в якому вона знаходиться більше нічим не примітний.
Серце сучасного Барі - квартал Мурантьяно. Тут повно магазинів, ресторанчиків, кафе і офісів. Через те, що квартал являє собою «шахівницю» з паралельно-перпендикулярними вулицями тут вже буде складно заблукає на відміну від старого міста. А головна вулиця тут Віа Спарано. У сучасному центрі мережу де розвернутися і що подивитися - тут знаходяться палац Мінкуцці, на проспекті Корсо Вітторіо Емануеле знаходиться будівля міської адміністрацаа, а поруч площа Пьяцца Массарі, навпроти міської адміністрації - адміністрація області та театр Пиччинни, трохи далі Фідзаротті, так само недалеко на набережній можна побачити театр Маргеріта (зараз закритий на реконструкцію) - він підтримується понтонами на поверхні води, поряд знаходиться ще один театр в будівельних лісах - Петруццеллі.
Говорити про магазини особливого сенсу не бачу - вибір відмінний, ціни в рази нижче ніж в Пітері, та ще я потрапила в самий розпал знижок ... в загальному вилазити далі Віа Спарано, Корсо Кавур і Віа Мандозі зазвичай просто не виходило, а за 2 тижні асортимент всіх магазинів був вивчений вздовж і впоперек.

27.07 поки ще черговий пік спеки не настав ми вирушили в місто Трані. Барі і Трани всю свою історію змагалися між собою за звання головного портового міста, в тому числі це суперництво виражалася в релігійному плані. У Барі - Базиліка Св. Миколая Чудотворця, а в Трані - Базиліка Св. Миколая Пілігрима.

У собору 3 рівня, є нижня церква, а під нею крипта Св. Леучо.

Трани Нижній рівень базиліки Св. Миколая пілігрима

Місто Трани незвичайний тим, що в центрі міста перебувати дійсно великий парк, що невластиво для південної Італії:

Трани Тварина в парку

А місто насправді якийсь повільний і спокійний:

У Трани на набережній повно симпатичних кафе, барів і ресторанів, в Модуньо таких взагалі немає, а в Барі дуже мало:

Трани Бар Гован

Трани Мускат Ді Тріні

Ну і як же набережна без човнів і мереж?

Трани Набережна, човни, мережі

Увечері прилетіла ще одна моя троюрідна сестра, що б була можливість провести разом вихідні і в суботу ми вирушили на поляжемо. Платні пляжі називаються Lido. Ми поїхали на той, який поряд з Барі, парасольки, лежаки, природно платно, провели ми там не багато часу, але зате там всі зручності - і душ і туалет, є кафешки, на пляжі прибираються постійно. Вдень сестрі потрібно було на роботу і тому я з іншого сестрою вирушила сама на прогулгу в Барі, ми пройшлися трохи по вуличках і сіли в кафешці на площі Феррарезі.

Барі, пл. Феррарезі

Увечері Франческо (наречений моєї сестри) приготував для нас мідії:

29.07 ми вирушили на інший пляж - пляж Королеви Музавьyoм, де це місце знаходиться сказати не можу, тільки напрямок в сторону кінчика каблука, територіально десь в районі Альберобелло. пляж красивий, точніше там бухта, але дикий, а т. к. в це тдень було справжнє пекельне пекло +43 в тіні, то і там ми особливо не затрималися, та й сил фоткати все це не було ніяких ... В таку погоду особливо і не погуляєш і ми до 19-20 годин сиділи вдома, а коли вийшли пройтися побачили, що давже о 20 годині температура ще не спала - табло показувало +42, хоча сонце вже майже сіло ... Увечері ми відправилися в місто Джовінаццо покуштувати піци, фотік взяти з собою не здогадалися (Ну, а піца природно на супертонкому тесті найсмачніше!

30.07 ми поїхали в Поліньяно, А Маре. У місті знаходиться міст - частина Аппиевой дороги (часів Римської Імперії):

Поліньяно А Маре, Аппієва дорога

під ним вузенька стежка по якій можна спуститися до невеликого кам'яного пляжу (дикого), який з двох сторін обгороджений скелями:

Поліньяно А Маре Дикий пляж

Старе місто може часом здивувати нетрадиційними в якомусь сенсі фасадами:

Поліньяно А Маре, старе місто

Обов'язково потрібно кинути погляд на місто з оглядових терас:

Поліньяно А Маре, старе місто, оглядовий майданчик

Наступний день я провела в прогулянках по Модуньо.

Зовсім поруч з будинком стояв ратітетний фіат:

Площа Седільо (від сюди і починається старе місто):

Модуньо, старе місто

Ну і сам старе місто:

Південні італійці зовсім не люблять фотографуватися, а ці напрочуд самі лізли в кадр:

Модуньо, старе місто, місцеве населення

Модуньо, старе місто

У центрі міста є невеликий «парк», я б його повноцінно парком не назвала, у нас площі такого розміру))) а вони це парком кличуть:

А ще нами був відвіданий місцевий ринок ... ех ... нам би такі ціна на морепродукти ...

Модуньо, ринок

а це такі огірки:

А це мідії вирощені в Таранто (трохи пізніше ми побачимо де саме), стоять 2е / кг:

Модуньо, ринок мідії з Таранто по 2е / кг

Восьминіг на італійському - поліпи:

це теж огірки:

Кавун - Ангурі:

Модуньо, ринок Ангурия

1.08 ми вирушили на інше узбережжя - Іонічне море, в місто Таранто. Місто індустріальний - на прилеглій території знаходяться вантажний морський порт, нафтопереробний завод і метеллургіческая фабрика.

Таранто, вантажний порт (вид з поїзда)

На це місто більше вплинула культура Греції, Італії там куди менше. Це реально місто контрастів. Старе місто знаходиться на острові, з'єднаний він 2 мостами з основною територією міста.

Коли ми переходили перший міст можна було побачити ті самі мідійні ферми:

Таранто ферма з вирощування мідій

Потрапляючи на територію острова (старого міста) зовсім не тямиш навіщо ти сюди приїхав ...

Таранто, старе місто

але все ж йдеш до мети зустрічаючи на шляху невеликі радості властиві набережних:

Таранто, міні-ринок морепродуктів

Таранто, на набережній

Але потім кидаєш погляд на протилежну сторону і починаєш розуміти, що там живуть люди ...

Вглиб навіть заходити страшновасто і ми вирішили обійтися оглядом з набережної:

Таранто, старе місто

Потім дійшовши до другого моста, який веде до сучасного центру міста починаєш відчувати якесь полегшення, що час ти витратив не даремно і тут теж є купа красотища:

Перейшовши по мосту відчуваєш себе в іншому світі, ну ... в іншому місті вже точно!

Центральна пішохідна вулиця:

В Таранто вперше (ну і в останній раз теж) зустріла музичний магазин, господарі якого дозволили пофоткать інструменти:

Таранто, єдиний побачений за всю поїздку муз.магазін

Таранто, господарі цього самого магазину

2.08 я все ж в вирушила в Барі оглянути крипту, ну і т. К. Це був «російський» день багато чого я не побачила, але в самій базиліці було одруження ... дуже тривалий і, можливо, навіть болісне для нареченого з нареченою :)) я хиталася у Базиліки порядку 2-ох годин, а їх весь цей час не випускали:

Барі, Базиліка Св. Миколая Чудотворця

Наші «окупанти»:

Найцікавіше з базиліці - це стеля, який все ж «вижив»:

Після огляду крипти ми вирішили поїхати в аутлет, який знаходитися під Мольфетта, добиралися до Мольфетта на поїзді від Барі, а там вийшли з вокзалу, повернули ліворуч, дійшли до його кінця, зайшли в кафе, а там продавець сигарет люб'язно поділився з нами візиткою місцевого таксі, поїздка до аутлета нам обійшлася в 13е, середня ціна взагалі 12-15е, все залежить від того як домовитеся, але говорити, природно, з Вами будуть виключно на італійському, на щастя моя сестра знає його практично досконало.

Аутлет як міні-містечко, краще їхати з ранку, а то до вечора туди з'їжджається купа італійців. Ціни дуже приємні, так і в сезон знижок від ціни аутлетта роблять знижки аж до 70% - в загально Ляпота)) Та й аутлетт не такий популярний, як наприклад міланські і тому вибір набагато більше і з розміру все добре (є практично все). Назад нас забрав Франчі на машині, тому морочитися знову з таксі не довелося, а дорога зайняла хвилин 20-30.

3.08 ввечері ми поїхали в Бітонто слухати джазз! сцена була поставлена ​​на площі дель Седільйо:

Бітонто, фестиваль джазу

Вхід безкоштовний, розставлені стільці на обгородженій території.

4.08 нас нарешті занесло в Альберобелло - туррістіческій центр Апулії)))

Природно, головна визначна пам'ятка Альберобелло - будинки-трулли.

Існує легенда, про те як вони з'явилися: був якийсь феодал, якому належали ці землі і був він дуже жадібний, а т. К. За кожну житлову споруду необхідно було платити великі податки, то він покарав своїм селянам коштувати такі будинки, в яких був камінь-ключ, виймаючи який будиночок складався, як ніби його й не було. Коли приходило звістка про те, що «гредёт податкова перевірка»;) виймався камінь-ключ, будиночки складалися, а селяни ховалися в лісах. Але одного разу селяни не витримали і написали королю лист про те як над ними знущається їх феодал і ... справедливість восторжествувала! Феодал був покараний, а селяни змогли, нарешті, перестати розбирати свої будинки.

Труллі - дуже популярна і дорога нерухомість. Вартість одного в середньому 300 000 євро. Дуже багато будиночків купують японці, але в основному вони служать як комерційна нерухомість - різноманітні крамниці, готелі і кафешки.

Є одна дуже популярна лавка, кажуть там знімав якийсь сюжет Іван Ургант. У цій крамниці продаються різноманітні свистульки. Дуже красиві! Дивіться самі:

А ще там були помічені шикарні жителі:

Після відвідин Альберобелло ми вирушили на зустріч з друзями-колегами. Що б дістатися до місця зустрічі ми проїхали кілька містечок, в один заїхали, але не зупинялися. Це було місто Путтіньяно. Дуже складно поєднати в своєму розумі те, чим цей місто знамените і його назва ... але може це тільки в мене так ... Загалом, місто знамените пошиттям весільних суконь, і нареченої зі всієї країни з'їжджаються туди для того, що б замовити собі шикарний недороге платьеце . Поки їдеш по місту 3 з 4 вивісок будуть заманювати в яке-нить ательє, ну і повно весільних салонів.

З друзями ми посиділи в ресторанчику і поїхали в Турі на свято персиків.

Турі. фестиваль персиків

На святі можна спробувати і, природно, купити персики:

Але і не тільки персиками можна поласувати:

Кумедний момент ... це місто знамените ... в'язницею ... Якщо бути точніше - в центрі міста знаходиться монастир Деллі Кларіссе, який за часів фашизму був перетворений у в'язницю, яка діє до сих пір.

Фотографувати в'язницю, природно, не можна))) і коли ми зібралися це робити вже вийшла охорона нас дременуть, але нам пощастило! один з охоронців - родич одного з наших друзів ... і тому нам все зійшло з рук.

ну і фоточка з старого горада Турі:

Турі, старе місто

5.08 Франчі повіз нас в Базіліката, в Матеру. Вже дуже хотілося глянути вживу на те місце де знімалося більшість сцен «Страстей Христових» Мела Гібсона, та й спека в горах переносилася куди краще ніж в нашому Модуньо:

Матера, вид з оглядового майданчика

Матераочаровивает, а прогулянки по району Сассо забирають в минуле. Це як лабіринт з вуличок, сходів, гротів і провулків.

Цей район пам'ятник під відкритим небом. З 1993 року Сассо входить в список ЮНЕСКО «Спадщина людства».

В Італії культ скульптур, а на релігійні свята їх проносять по всіх вулицях. Так само популярна традиція - це релігійні фігури з пап'є-маше.

Матера, виставка скульптур з пап'є-маше

Їх куди легше нести на собі, а великою удачею вважається відламати шматочок такої фігури, тому практично всі пап'є-маше попалися на виставці були неабияк пошарпані.

Матера, вид з оглядового майданчика

Сассо перекладається з італійської як камені.

Всі будинки в цьому районі були видовбані в туфі.

Матера, старе місто, тварина

Матера, старе місто, якісь частини міста потрапили до фільму "Пристрасті Христові" Мела Гібсона

Ще був виявлений магазинчик з сувенірами (тут теж популярні свистульки).

Матера, старе місто, сувенірна крамниця, свистульки

Матера, старе місто, сувенірна крамниця, Сисястая янголята-свистульки

Взагалі в Матері дуже багато всяких ремеслянніческіх магазинчиків

Матера, старе місто, сувенірна крамниця, робоче місце майстра

А це сам майстер:

Матера, старе місто, сувенірна крамниця, майстер свістулечних справ

Як і всюди більшість італійців висипає ближче до вечора. Спека спала, можна і прогулятися і Закс джеллато!

По поверненню з Матери, природно довелося дозбирувати свої речі і починати прощатися з цим чудовим регіоном. Вранці попрощавшись з сестрою і відрізав чумадан в руки Франчі я попленталася до машини, в аеропорту ми розпрощалися і я вирушила очікувати свій виліт. аеропорт Барі на стільки маленький, що весь поверх видно з будь-якої точки, а поверхів там толі 2 толі 3 ... в загальному я навіть не стала рипатися і села просто найближче вільне місце і сиділа там до оголошення посадки.

У Мюнхені мене чекала пересадка аж о 6 годині. Поміркувавши над тим, що у мене в руках величезні пакети з вкусняшками я зрозуміла, що їхати в місто немає сенсу і всі 6 годин сахалася по аеропорту. в Мюнхені хоч є де розвернутися ... Поповнивши запаси німецької провізією я знову занурилася в спокійне очікування свого вильоту.

По прильоту на батьківщину не так вже сильно була засмучена погодою, все було цілком пристойно))) Але ось пройшовши буквально 200 метрів від виходу з аеропорту до машини встигла обігнати все штани ... як так? не розумію! в Італії сахалася в них цілими днями і нічого, а у нас і мить не пройшовшись вже встигла вся уделала) в загальному батьківщина зустріла як завжди в своєму репертуарі!