Гірше Ні - книга скарг в інтернеті | Туристична агенція. Категорія, сторінка 27

1. російський експрес
  2. Еразмо вьяджі
  3. Туристична компанія "Правда"
  4. центр подорожей
  5. Міролайн - сіті
  6. Сільвер Холідейз
огидна робота

Вперше зіткнулася з такою огидною роботою Бюро подорожей "Куда.ру" Їздила через цю компанію, правда, через "Куда.ру", кіт. знаходиться на м. Чертанівський кілька разів і все було нормально. 05 травня 2007 року ми з чоловіком звернулися в Бюро подорожей "Куда.ру" в ТЦ "Калузький", вибрали тур на 2 чоловік в Чорногорію з 26.05.2007г. по 02.06.2007г, уклали Договір. Нам сказали, що ми їдемо в тур через компанію "ITS". В цей же день нами була зроблена часткова передоплата. 07.05.2007г ...

Знову і знову хамство

Звернулася в цю турфірму за допомогою в швидкої (намічалася поїздка) заміну паспорта. Обіцяли через два тижні і взяли повну оплату. За день до отримання подзвонили і неважливо запитали, чому я не принесла їм фотографії. Після довгих суперечок з'ясувалося, що співробітниця, яка брала у мене документи, пішла у відпустку і забула передати всі мої документи в ОВІР. "Арміда +" надає послуги і по заміні / отримання закордонного паспорта за один день, але виправити свою помилку і видати мені паспорт в найближчі ...

російський експрес

Ніякої допомоги від туроператорів

Летіли в Прагу. Відправляє туроператор- "Російський експрес", який бере - Vedi tourgrup (контора, створена в Чехії нашими громадянами). Тричі переносили час вильоту в Прагу. Перенесли місце вильоту. В результаті у нас пропали 4 квитки Н.Новгород-Москва на поїзд. Довелося їхати в Москву на машині. Добу не спали. Представник туроператора запізнився в аеропорт. Коли пішли на регістрацію- з'ясувалося, що частина квитків в нашій групі оформлена неправильно (туроператор переплутав номер рейсу ...

Претензій фірма не приймає

Тільки сьогодні повернулися з Туреччини (Анталія), готель СІРКА КЛУБ 5 * Тільки сьогодні повернулися з Туреччини (Анталія), готель СІРКА КЛУБ 5 * ... У готель приїхали тільки о 22.00, заселилися - ось вам і опівночі !!! до готелю претензій немає, крім однієї ... просто втратили наш багаж ... а потім так само несподівано знайшли ... для цього правда нам довелося їхати за ним з аеропорту в готель вже за свої гроші (так як Анекс-тур допомагати в цьому питанні нам відмовився !!!) А ще милі люди з Анекс-туру просто взяли і поміняли нам час вильоту (з 20.15 на 10 ранку), оголосивши про це ...

Еразмо вьяджі

Якщо не хочете головою болю - біжіть подалі

Угораздило мене зв'язатися з фірмою Еразмо Вьяджі. Зайшов на сайт, подивився ціни, ніби все влаштувало, приїхав. Став спілкуватися і почалося. Ціни повзли просто на очах щось що обіцяли за однією ціною, зросла чомусь в два рази. Та ще й Михайло (так звуть одного зі співробітників) нахамив як зміг. Так що спочатку відпочинок був зіпсований. Якщо не хочете головою болю - біжіть подалі, коли ви почуєте цю фірму!

Туристична компанія "Правда"

М'яко кажучи, ненадійна компанія

Скажу коротко потрібно було оформити візу до Італії на 2 тижні, по несподіванки і не знанню звернулася в туристичну компанію "правда", за 140 доларів мені обіцяли відкрити візу на числа які мені були потрібні, документи зібрані гроші віддані, чекаю! Ура! Віза готова, посилаю забирати, привозять все мої документи, а паспорт чужий !!! Посилаю ще раз. Паспорт поміняли, відкриваю бачу візу, і тут мене починає прихоплювати Кіндрат, числа стоять не ті !!! Переробляти відмовляються, по телефону посилають, в ...

Сволота

Хочу поскаржитися на Нижегородську турфірму "Радість", з приводу нашої літньої поїздки на південь, а так само їх автобуса і водіїв. На те, що нас буквально "виперли" з номера днем ​​в день від'їзду і ми як бомжі сиділи в коридорі на речах до 12 ночі, а потім виявилося, що наш автобус зламався, нас розмістили в іншому готелі, де не надали номерів, і ми досиджували ніч на валізах.

Не зв'язуйтеся

На початку 2008 року поїхали в Прагу з АМИГО-ТУРС і пошкодували На початку 2008 року поїхали в Прагу з АМИГО-ТУРС і пошкодували. Замість обіцяної готелі в центрі, нас поселили далеко на околиці міста. Так що щодня добиратися до місця початку екскурсії доводилося на трамваї і метро. Фірма повинна була надати щоденний трансфер. Ми втрачали гроші і час (вставати доводилося в 6 ранку). Та й готель замість обіцянки 3 зірок тягнула тільки на 2. Вікна номера виходили на вулицю (гірка з бруковим покриттям) і буксують машини всю ніч в'їжджали по ній ...

центр подорожей

Зірвали відпустку!

Турагентство ТОВ "Центр подорожей" на ул.Маслякова, 16 - повний відстій! Зірвали нам поїздку, пересунувши початок туру на 6 годин раніше, ніж вказали в договорі. Ці зміни в програмі нам "скнулі" на смс, (мабуть, боялися подзвонити по телефону), коли ми вже були на шляху в Москву. Гроші не повернули, в агентстві кидають трубку, або хамлять.

шахрайство

Влітку минулого року відпочивали тиждень в Туреччині (краще б не згадувати) Влітку минулого року відпочивали тиждень в Туреччині (краще б не згадувати) !!! Долетіли чудово !!! Але коли приїхали в готель з'ясувалося що Пегас забронював звичайний номер, а ми замовляли двох-кімнатний !!! Ми хотіли розібратися в ситуації, що склалася покликавши гіда, але гід Кіра нам заявила "Вибачте але нічим допомогти не можу" !!! Вибору немає, так що вирішили заселитися в цей номер. Але якого було моє здивування-що в номері кондиціонер не працює, води немає !!! Я відразу ж знову пішов розбиратися на ...

Чому ми повинні платити за спотворену інформацію отриману від менеджера?

Шановні панове, хочу розповісти про своє не відбувся, подорожі за маршрутом Санкт-Петербург - Фінляндія - Швеція - Санкт-Петербург. Звернулися в компанію «Все включено» заздалегідь днів за десять, просили надати тур на вихідні, з кінця робочого тижня в п'ятницю 21.12.07. (Мене запевнили, що від'їзд пізній і після роботи в п'ятницю безпечно поїдемо) все підтвердилося в офісі фірми «Все включено», представник компанії запевнив, що тур є, відповідно тур оплатила 100%. є ...

Міролайн - сіті

обдурили

Подав документи в турфірму на оформлення візи в Португалію, але отримав назад паспорт, в якому стоїть відмова 1С консульства Франції (!). У мене шенгенська віза не перша, вимоги в документах вже напам'ять знаю, і тому навіть не очікував такої підстави. У договорі написано, що фірма надає "візову підтримку в країну шенгену". Причому паспорт мені повернула не як така фірма. Коли я до них поїхав його забирати, вони мені дали квитанцію і адреса, сказали що це візовий центр, але треба було моє ...

сервіс

Господа Господа! Купуючи тури, особливо популярні, в фірмі "Кругозір" (Москва), будьте готові до того, що Ваша поїздка зірветься через те, що "Чи не набралася група". Причому в останній момент, коли вже жодна фірма не візьме Ваші документи на час оформленого відпустки. Так сталося і з нами. Ми вчасно здали документи і гроші на тур №4 з 17.06.07, регулярно дзвонили, цікавлячись чи все в порядку. Нас заспокоювали. І ще 28-го сказали, що все нормально, а 29-го ввечері повідомили, що група не ...

Остерігайтеся як вогню

Якщо Ви збираєтеся у відпустку і хочете звернутися за допомогою в туристичну фірму, то я можу дати пораду, куди звертатися точно не варто !!! Це фірма БЕТ тур (http://battour.ru). Вийшло так, що моя улюблена і єдина сестра відправилася відпочивати в Туреччину. Вона повинна була повернутися додому вночі з суботи на неділю, рейс 1 824 авіакомпанії Сибір, орієнтовний час прильоту 2:00, аеропорт Домодєдово. Увечері в суботу мені сестра дзвонить на мобільний, каже схвильованим голосом ...

Не псуйте собі відпочинок

Їздили від цієї фірми в турпоїздку на новорічні свята в Прагу. Спочатку ми третя години стояли в черзі по прильоту в занюхав аеропорту г.Пардубіце, де крім двох будок з прикордонниками інших пам'яток не було. Коли нам нарешті поставила штампи в паспорт, гід нас повідомила, що часу для екскурсій, запланованих на даний день, вже немає, тому перший день перебування фактично був зірваний. Втім, некомпетентність гіда (наша співвітчизниця) пояснювалася її ж словами "Я не ...

Звичайний розлучення на гроші

Мали нещастя звернутися у фірму Рудгер за німецькою візою: фірма обіцяє надання всіх необхідних документів (запрошення і т.д.) для отримання бізнес візи 14/30, $ 160 + к.с., Термін виконання 5-7 днів. Протягом перших двох тижнів 2 рази безрезультатно з'їздили в посольство (спочатку документи були неправильні і не всі, потім все відсутню нібито послали по факсу в посольство, але тільки нібито) і раз 5 - в Рудгер, щоб ці документи від них отримати. Після чого нас запевнили, що фірма ...

Сільвер Холідейз

звичайний кідняк

Хочу поділитися негативною інформацією про турфірмі "Сільвер Холідейс". Тут вам запропонують нібито елітний відпочинок. Насправді це елітний лохотрон. І я на нього попався. Це було вчора - 21 лютого 2002 року расчeтов був точний - на мою жадібність. Мені запропонували послухати їх рекламну програму протягом півтори години, після чого обіцяли вручити один з трeх призів: поїздка в Діснейленд або проживання в 5 звeзд на Тенеріфе або відеокамеру. Як повезeт. Я слухав їх занудні викладки три з половиною ...

Дуже не раджу

Реклами море, менеджери грублять Реклами море, менеджери грублять. Додзвонитися не реально. Час вильотів змінюють постійно. Можна звертайтеся тільки в самому крайньому случае.НЕ СОВЕТУЮ.

Як наживаються на турах до діда морозу

Хочу розповісти про поїздку учнів початкової школи в Великий Устюг (з 26 грудня по 30 грудня). Обіцяна була насичена екскурсійна програма, розміщення в 2-х, 3-х, 4-х місцевих кімнатах зі зручностями на блок. Отримали: 1 туалет на 12 осіб (блок з 4-х кімнат) в гуртожитку медичного училища, душа (ніби як на ремонті), на вікнах немає фіранок, з вікон дме (маленькі діти спали в светрах і куртках), стіни давно не бачили ремонту, на стінах "наскальний живопис". Обідали в кафе (меню ...

обходьте стороною

У дитячих (аля юнацьких) болгарських таборах я особисто відпочивала вже двічі - один раз за власним рішенням, а другий по почину обраної турфірми, про "благих" наміри якої поселити нас разом з ніким не контрольованими і, відповідно, некерованими підлітками, нам (їздили на курорт ми втрьох з батьками) до приїзду на місце тимчасового пристанища відомо не було. Побувавши в свої юнацькі в дитячому таборі, розташованому поруч з Бургасом (один з великих болгарських міст), я ...

Чому ми повинні платити за спотворену інформацію отриману від менеджера?