Мадрид і Лісабон - гарне поєднання міст

Італія, Іспанія, Англія, Швейцарія .... Італія, Іспанія, Англія, Швейцарія

Куди поїхати в Європу? - дуже часто я задавала собі це питання, адже ще так багато красивих країн і міст я не бачила. Багато друзів були знайомі з частиною Європи і кожен хвалив своє улюблене місто або країну.

З дітками люблять Іспанію влітку, але я хочу не тільки купуватися в море, а й побачити Барселону, адже по місту можна гуляти тижнями розглядаючи творіння Гауді. Хтось любить Англію, Лондон. Деякі подорожують на авто по Польщі до Балтійського моря. Подружки марять Парижем, як найромантичнішим місцем. Що вибрати мені?

В Європі я була давно, 6 років тому, в 2011 році. За цей час трохи подорожувала по Азії і Америки. І ось цікаво, як вона зустріне мене, Європа.

З усіх країн в яких я не була в Європі (а я не була ще дуже в багатьох) вибрала я Португалію. Причин було кілька. Перша - це планувалася зимова поїздка, а Португалія найтепліша і комфортна країна в плані прогулянок. Другий плюс Португалії, вона знаходиться на березі океану. А будь-який океан вносить красу і силу відчуттів. Третій плюс - це те, що країна не велика і можливо за тиждень об'їхати пару міст без перельотів.

Як завжди, поїздку я планую за рік десь. Бронюю готелі за хорошою ціною. За півроку вибираю авіаперельоти дешевше.

І ось раджуся з чоловіком, на рахунок дати вильоту для покупки квитків і чую питання - А ти б не хотіла в Мадрид? - Звичайно! - відповідаю я. - Адже я не була ще там!

І чоловік доповнює мій план Мадридом і іспанська столиця стає першим містом на нашому шляху до Європи.

Я починаю перечитувати оповідання та дивитися фотоальбоми, щоб зрозуміти скільки днів необхідно запланувати на Мадрид. Адже це місто ніколи не входив в топ міст які я хотіла відвідати, і навіть попереднього маршруту та ознайомлення у мене не було. А скласти думку потрібно якомога швидше, адже акція на переліт у Airfrance триває не довго.

За основу я беру. У нього як завжди все найцікавіше включено і маршрути складені ідеально. І прочитавши його розповідь я розумію, що мінімум 3 дні треба виділити, адже ми літаємо з дитиною і занадто насичена програма буде втомлює.

І ми купуємо квитки Airfrance (Київ-Мадрид, Лісабон-Київ.) І внутрішній переліт Мадрид-Лісабон авіаперевізником EasyJet.

А далі складаємо наші маршрути згідно уже заброньованих готелів.

На Мадрид ми виділили 3,5 дня. На Португалію 5 днів з яких 1 день поїздка в Синтру і 1 день в Порту.

У Порту і Синтру ми спочатку планували їхати на орендованому авто. Але т. К. Наш готель знаходиться в Лісабоні в центрі і парковки у нього немає, та й в Порту ми будемо шукати парковки, дешевше буде поїхати на поїзді.

Ось на цьому сайті за 2 тижні до поїздки, оплатили квитки на поїзд в Порту, 2-ий клас по промо-ціною. Загальна вартість туди і назад на двох дорослих обійшлася в 60 євро, тобто по 15 євро в кожну сторону на людину. Дитина до 4 років без місця безкоштовно. Ось і вийшло, що проїзд вийшов нам дешевше ніж вартість навіть бензину. А ще якщо взяти оренду авто, страхування, автокрісло для дочки і парковки, то думаю, що ми економимо мінімум 50 євро точно. Можливо було ще дешевше взяти, ціна залежить від поїзда, часу в дорозі і часу виїзду.

А ось на один день в Синтру можливо візьмемо авто, адже дуже хочеться з'їздити на мис Рока і подивитися замки в один день. Якщо не вийде, то квиток на поїзд до Сінтри коштує 2 євро на людину, це ми побачили на тому ж сайті. Туди можна і на автобусі поїхати.

І ось ми вже знаємо, як тривати наші новорічні свята.

Жди нас Європа!

Переліт був довгий. Виліт був о 7 ранку, і ми практично не спали. Надія була на 2 перельоту. Переліт в Мадрид і з Лісабона довелося брати зі стикуванням у Парижі, т. К. Це було дешевше. Airfrance не підвів, злети і посадки були чудові, годували добре, а Стюарти зі своїм французьким мовою і милою посмішкою, були чарівні. Дуже захотілося в Париж. Але стикування 3 години і ми провели час прогулюючись по Шарль-де-Голль, розглядаючи кафе де все їли і пили вино. Ще в аеропортах Мадрида, Лісабона і Парижа, всюди безкоштовний і простий в підключенні інтернет - WI-FI, і зв'язок дуже хороша для вайбера і скайпу.

Назад коли поверталися з Лісабона в Париж, їжа була відсутня, про це ми знали заздалегідь і прикупили собі на перекус трохи їжі. Для доньки їжі взяли багато, це здивувало співробітників аеропорту на огляд речей, що це все для дитини. За те останній переліт з Парижа до Києва пройшов чудово, їжа була смачна. Посадка і зліт відмінна. Все-так працюють професіонали.

Мадрид

Мадрид нас зустрів сонцем і дуже комфортною температурою +10. Але виявився таким же примхливим, як і дочка короля в Бременських музикантів. Те дощ, то сонце, то +10, а іноді і +3. За три дні погода мінялася щодня. Але милуватися Мадридом це не заважало. Навіть під час дощу ми зайнялися шопінгом і раділи покупкам.

Пам'ятки знаходяться всі дуже близько, особливо якщо вибрати готель в самому центрі. У Мадриді на будівлях і взагалі по місту немає реклами, і місто має свій стиль.

Гуляючи по Мадриду, вдивляючись в будівлі, намагаєшся відчути його дух, старовину, його величність. У цьому нам звичайно допоміг Королівський палац!

Незрівнянно! Яскраво! По-королівськи! Це місце обов'язково до відвідування. І пошкодували, що не взяли квиток на перегляд кухні. На палац вхід 10 євро, для відвідування кухні палацу ще 4 євро з людини. Шкода не можна всередині фотографувати.

Мадрид виявився досить зеленим містом, але ж на вулиці січень, а вдома -12 і сніг. Шовковиста зелена трава скрізь і багато хвойних зелених дерев. Тільки по опалому листю з листяних дерев розумієш, що на вулиці зима. Так само дуже гарний сучасний міст Arganzuela Footbridge в парку Madrid Rio. Парк з фонтанами,

дитячими гірками, доріжками для велосипедистів і майданчики для скейтбордистів. Під деякими мостами будують дитячі майданчики, це дуже зручно прогулюючись по набережній, можна приділити час і дитині, а так же самому покататися на великих гойдалках, підвішених до мосту.

А ввечері заглядаючи в тапас бари спостерігали за тим, як тісно вони набиваються людьми. І багато хто приймає їжу стоячи. Дійсно, навіщо сідати якщо випити пиво і з'їсти пару тапас зручніше саме так. Я для себе зробила висновок, що не змогла б в такій тісноті приймати їжу, на мене тисне тіснота і гучні розмови іспанців.

Єдине, що мене сильно засмутило, це реконструкція дуже багатьох пам'яток. Парк Ретіро, красиве озеро навіть фотографувати не стала. А навіщо? Адже основна краса завішана сіткою. Так само як і на площі Іспанії, будинок Іспанії був теж на реконструкції.

У Мадриді як і в кожної напевно країні, є люди без певного місця проживання, але вони сплять на білосніжних матрацах і ховаються світлими ковдрами. Якось дивно-акуратно вони виглядають. Сплять на вулиці, але немає сильного почуття огиди, яке вони викликають в Америці чи в інших містах.

Мадрид дуже здивував своїм спокоєм, своєю королівською красою, будівлі виглядають як за старих часів, особливо в самому центрі пішохідні вулички.

За Гранд Віа - центральна вулиця, ми пройшлися кілька разів вдень, але вона не королівська, вона більш сучасна, напевно через вивісок відомих магазинів. Звичайно коли відриваєш погляд від перших поверхів вище, видно стиль старих будівель в яких зараз розташовані магазини. Але на Гранд Віа шумно, яскраво і ти розумієш, що знаходишся в місті мільйоннику, де без такої вулиці обійтися не можна, ще в добавок в столиці країни.

А ось дивлячись з висоти на Мадрид (піднімалися на Фаро-де-Монклоа 110 метрова вежа) видно, що місто дуже невисокий. Багатоповерхівок всього 4 і знаходяться вони біля метро Plaza de Castilla. Т. к. В один з вечорів був дощ, то в цей район ми поїхали на шопінг, вирішили не гуляти по окремих магазинах в центрі міста, на Гранд Віа, а відразу відвідати торговий центр з усім магазинами відразу.

І підтвердилися відгуки тих хто побував в Мадриді. Відвідувати його обов'язково варто! Там є чим зайняти себе 3-4 дня, неспішно гуляючи. Звичайно, ми не відвідали відомі музеї, але в нашому випадку це неможливо, маленька дитина не буде ходити і розглядати картини і відмовитися в їхній зміст. А активна прогулянка по всьому місту перетиналася з дитячими майданчиками, влаштувала всю нашу родину. Для чоловіка відпочинок не була нагальним, ми вставали пізно в 9 ранку, і виходили з номера поснідавши в готелі після 10:00. І в той же час ми дещо побачили. А дочка повторює вже окремі слова іспанською, не кажучи добре ще на рідній мові.

Лісабон

Лісабон чарівний! Ці милі жовті трамвайчики, ці будівлі з плиткою азулежу

вузькі вулички викладені бруківкою з малюнками, білизна яке сохне на вулицях, широка річка і 2 дивовижних Міст 25 Квітня

і Васко да Гама. Все це робить місто неповторним. Його дійсно можна сплутати з іншими містами Європи.

Гарний район Белем, доглянутий з фонтаном, набережної. У день відвідин Белема була хороша сонячна погода і +18, а на сонці все +25, то в цьому районі ми більше гуляли по вулиці і відвідали тільки монастир Жіронімуш, який дуже красивий як зовні так і всередині і музей карет. Про музей карет можна писати окрему розповідь, настільки фотографії в інтернеті, та й тут на сайті не передають ту красу та індивідуальність, а іноді і силу 8-й коней які возили ці 6-й тонні твори мистецтв.

Програма у мене була складена на 3 повних дні. Але побачили ми менше. Нам довелося на наступний день після заїзду міняти номер. (Відгуки про відпочинок і чому його міняли, написаний тут). І через це ми втратили пару годин. І ось що ми маємо, ми не покаталися на трамваї, але з'їздили на оглядову Христос-Король з якої відкривається чудова панорама на весь Лісабон, далеко видно район Белем, а з іншого боку міст Васко да Гама. І так само ми з'їздили в район Парку націй де подивилися на сучасні будівлі, нові житлові комплекси і звичайно Вежу Васко да гама і однойменний найдовший міст в Європі.

А ще ми не піднялися на ліфті Санта Хуст і не побачили дахи будинків. Але ми кілька разів проходили повз нього ввечері і просто зняли його ось таким.

Лісабон кожен бачить по-своєму, у кожного він викликає різні емоції і різні почуття. Мені в цьому місті сподобалося. Єдине про що шкодую, це те, що не зайшли на теріторріі замку Святого Георгія за 8 євро на людину. Ми піднялися до нього, подумали, що для 10 фото з оглядового і за вид від туди не будемо ми платити. Пройшлися по вуличках і побачили ось такий вигляд, напевно не так прекрасний як відкривається з замку, але безкоштовний

А що надихає і вражає людину найбільше? Природа до якої не дотяглася і не доторкнулася рука людини. І в нашій поїздці таким, що запам'ятовується місцем став мис Рока. Це незабутнє місце. Подивіться хвилинне відео з цього незвичайного місця.

Мис Рока - найзахідніша точка Європи

Мис Рока, край світу, найзахідніша точка Європи. Океан вражає своєю силою, своєю красою.

Де відчувається сила океану, де хвилі піднімаються і б'ються об скелі, а вітер трепет твоє волосся, даючи зрозуміти, що він тут господар. Звичайно я детально опишу нашу поїздку, у відгуку про Сінтрі. Саме так ми поїхали, спочатку на мис Рока, а після в казкову Синтру. У Сінтрі ми встигли побачити небагато - всього 2 палацу. Палац Пена і палац Монсеррат. Вони настільки різні, але кожен з них залишив частинку себе у нас в душі. Як шкода, що так мало часу ми виділили для Сінтри.

Адже ми не побачили чудові парки біля кожного палацу. На кожен палац разом з парком треба виділяти окремий цілий день. Щоб і всередині палацу подивитися і розглянути палаци зовні і прогулятися по парках.

І раптом час зупинився ...

Здавалося нас перенесли на кілька століть назад і ми опинилися в місті Порту, який розташувався на схилах річки Дору.

Ці вузькі вулички, де руками можна дотягнутися до двох будинків, де настільки високі підйоми доріг, що в автомобілі напевно видно тільки небо, а кораблики з дитячої казки. Це місто який можна відчути опинившись на схилах річки, а так само відвідуючи настільки старі церкви,

що дивуєшся, як це все зберегли до наших днів. У Порту розумієш, чому Джоан Роулінг надихнулася будівлею (книгарнею) і написала фантастичну книгу Гаррі Поттер. Адже не тільки один будинок, а й усе місто, якийсь фантастичний, фантастично-древній.

Португалія особлива, що не зарозуміла і не горда. Вона з тонким смаком старовини і з нотками сучасності і комфорту.

Не знаю чи повернуся я туди знову, але якщо вийде відвідати, то обов'язково заїду на ковток свіжого повітря на набережній і смачну каву з паштел.

А далі в своїх оповіданнях, я опишу подробиці подорожі. Актуальну ціну на транспорт і їжу, ціни на готелі та просто поділюся маршрутами по місту, адже планувала я один шлях і одні маршрути, а вийшли зовсім інші, але від цього не менш яскраві і насичені. Спасибі Португалії, що зігріла нас в таке холодну пору і дала насолодиться красивими, що не повторними пейзажами.

Далі можна прочитати докладніше про відвідування міст.