Поїздка з Праги до Відня на орендованій машині

1. Оренда машини в Празі і старт до Відня Зробивши ранній check-out, ми вирушаємо в центральне бюро...
  2. Дивимося (слухаємо) Віденську Оперу

Оренда машини в Празі і старт до Відня

Зробивши ранній check-out, ми вирушаємо в центральне бюро прокатної контори, яка називається Rental Car Plus. Ось посилання на їх офіційний сайт - http://www.rentplusprague.com . Але орендували ми машину не безпосередньо через них, а попередньо купивши ваучер за допомогою агрегатора Economycarrentals. Ось посилання на їх сайт - http://www.economycarrentals.com . Так вийшло набагато дешевше, хоча чесно кажучи і трохи більше боязко :) Але по факту переживати нема за що, ми отримали абсолютно новий Peugeot 208 в класі economy. Оренда нам обійшлася в 150 євро на 10 днів + комісія агента близько 2 тис. Рублів. У вартість оренди входила також віньєтка по дорогах Чехії. Тому можна було ні за що не переживати, а відразу вирушити в дорогу.

Купивши трохи продуктів в дорогу, ми виїхали на трасу і через Брно дісталися до Відня. По дорозі ми насолоджувалися Європейськими пейзажами, які навіть в рівнинній щодо Чехії нас вражали дуже сильно.

Чого варті ці вітряні млини посеред ідеальних зелених полів

Пробок по дорозі практично не було, буквально пару раз ми зупинялися, щоб пропустити зустрічний потік на ділянці з ремонтом. Перетин кордонів в Європі відбувається практично безболісно, ​​але якщо ви думаєте, що тут абсолютна свобода пересувань в Євросоюзі, то ви помиляєтеся :) На кордонах також, наприклад, як у нас і в містах, стоять прикордонні контролі, можуть зупинити будь-якого і перевірити всі необхідні документи. Тільки на практиці ось рідко кого без причини гальмують, це вам не Росія, презумпція невинності в Європі не порожній звук :) На кордоні Чехія-Австрія ми купили віньєтку на 10 днів вартістю 8.8 євро для того, щоб безперешкодно пересуватися по платними автомагістралями. З Праги до Відня шлях становить 335 кілометрів (якщо їхати через Брно), ми його подолали приблизно за 4,5 години. Рівно так, як і обіцяв нам наш кращий планувальник шляху з урахуванням платних доріг / часу / витраті на бензин - ViaMichelin .

Ось так виглядає рекомендований шлях на Гугл-картах:

до змісту ↑

Прибуття до Відня і заселення в хостел

Приїхали до Відня, поставили машину на один з паркінгів і пішли до нашого готелю, для того, щоб зробити швидко check-in і продовжити свій шлях до будівлі Віденської державної опери. Це було єдиною основною метою на третій день подорожі, щоб не розпорошуватися на кілька пам'яток і при цьому спробувати перейнятися культурою столиці Австрії - було прийнято рішення саме відвідати оперу, хоча за рівнем веселощів - це не самий звичайно кращий варіант :)

З парковками в Австрії повна біда, біля нашого готелю вже комусь виписували штраф З парковками в Австрії повна біда, біля нашого готелю вже комусь виписували штраф   По дорозі до Віденській опері нам зустрілася ось така кумедна реклама :)   А також трошки архітектури   Загалом, історична частина Відня теж вражає, хоч і гуляли по ній ми зовсім недовго   до змісту ↑ По дорозі до Віденській опері нам зустрілася ось така кумедна реклама :) А також трошки архітектури Загалом, історична частина Відня теж вражає, хоч і гуляли по ній ми зовсім недовго до змісту ↑

Дивимося (слухаємо) Віденську Оперу

І ось ми в знаменитій Віденській державній опері! :)

Читайте докладніше наш звіт про відвідування цього закладу - «Віденська опера - як купити квитки за 3 євро?» .

Від себе можу додати, що це ні з чим не порівнянні відчуття і емоції, коли ти нехай трохи наче й недбало, але торкаєшся до «високого» мистецтва, а особливо, музичному. Я, насправді, щиро по білому заздрю ​​тим, хто в цьому мистецтві ще й плюс до всього професійно розбирається і розуміє, що є хороша постановка, а що не дуже :)

У будівлі Віденської державної опери У будівлі Віденської державної опери   Ну як таки не пофотографувати таку красу Ну як таки не пофотографувати таку красу! :) До речі, з тераси віденської опери теж відкривається чудовий вид на Відень Втомлені і щасливі, а також поїсти справжньої китайської локшиною вок (вирішили згадати Азію) ми ще трохи побродили по центру Відня і пішли назад в хостел

Третій день виявився дуже насиченим! Перший досвід їзди по Європейським дорогах, все нове, незвідане, купа нервів упереміш з зітханнями і ахами від краси природи Чехії, Австрії - все це дуже сильно залишається відбитим в головах щирих мандрівників :) Те, що здавалося страшним, заплутаним і незрозумілим по-тихесенько устаканівается і розкладається по поличках і ти бачиш результат своєї праці, по-іншому таку подорож я ніяк назвати не можу :) Загалом, їдемо далі! :)