Дивовижна подорож в Панаму. частина I

Мені випав шанс побувати в дійсно цікавою і по-справжньому екзотичній країні - Панама. Я була запрошена міністерством по туризму Панами і авіакомпанією Iberia на туристичну виставку EXPO TURISMO 2013, яка проходила в Панамі у вересні цього року. Тепер про все по порядку: Панама розташована в Центральній Америці, тому шлях, прямо скажемо, не близький. На сьогоднішній день прямі перельоти з Росії в Панаму, на жаль, не здійснюються, тому дістатися до Панами зараз можливо декількома способами: через Європу або через Америку. Мій шлях лежав через Мадрид, тому що я летіла на рейсах іспанської авіакомпанії Iberia.

Мій шлях лежав через Мадрид, тому що  я летіла на рейсах іспанської авіакомпанії Iberia

Відразу хочеться застерегти про візовий режим. Громадянам Росії для відвідин Панами потрібна віза, яку можна отримати в посольстві Панами в Москві. Якщо ж Ви щасливий володар діючої Шенгенської або Американської візи, то Ви можете відправитися в Панаму без відкриття національної візи. Для перельоту через Європу Шенгенська віза не потрібна, тому що ви будете перебувати в транзитній зоні аеропорту. Якщо ж Ви плануєте переліт через США, то Вам в будь-якому випадку необхідна американська віза.

Отже, пройшовши по «рукаву» і ступивши в будівлю аеропорту Токумен, я була люб'язно зустрінута співробітницею офісу авіакомпанії Iberia в Панамі - Глорією Веласкез. Тут же я познайомилася і з іншими учасниками нашої групи, запрошеної з Європи спеціально на виставку. У групі крім мене були ще 7 осіб, двоє з Іспанії, і представники Франції, Португалії, Бельгії і Німеччини. Група виявилася класною, всі учасники дуже різні і не схожі один на одного, але разом з тим дуже цікаві і самодостатні люди, з якими було приємно не тільки спілкуватися в рамках програми заходів, передбачених виставкою, а й проводити вільний час в невимушеній обстановці.

Перше, що кидається в очі ще з ілюмінатора літака - це величезна кількість хмарочосів. Створюється враження, що ти прилітаєш не в одну з країн Центральної або Південної Америки, а, наприклад, в Нью-Йорк або в Гонконг. Відчуття непередавані! Прибувши в місто, друге, на що звертаєш увагу, це пробки. Так, Панама - це великий мегаполіс з усіма характерними плюсами і мінусів. Але справедливості заради зазначу, що аеропорт знаходиться не дуже далеко від міста, тому і в пробці ми простояли порівняно недовго. І ось наша перша зупинка - це готель Marriott Panama з традиційно високим рівнем сервісу і відмінним центральним розташуванням. Тут нам треба було провести 2 ночі. Готель залишив найприємніші враження. Нас поселили в номери на вищих поверхах з відмінним видом на місто.

Нас поселили в номери на вищих поверхах з відмінним видом на місто

Нас чекав коктейль в BIO MUSEO, з нагоди відкриття виставки. Кілька слів про Біомузее: сам музей є спорудою химерної форми, яке розташоване недалеко від столиці. За задумом архітектора цей музей повинен звернути увагу на багатство і своєрідність панамської природи і культури, яка так чи інакше пов'язана з особливостями умов життя на Панамському перешийку. Панамський Біомузей - це свого роду культурно-інформаційний центр, присвячений різноманітності природи цієї унікальної країни. При вході в Біомузей нас зустрічав панамський оркестр, що надавало даного заходу ще більше урочистості. На коктейлі присутні представники Міністерства з туризму Панами, представники авіакомпаній і готелів. Вечірка закінчилася ближче до півночі і ми, жахливо втомлені, але від цього не менш щасливі вирушили до готелю. Я буквально провалилася в сон, все-таки 16 годин в літаку, а ще й п'ятигодинний коктейль дали про себе знати ...

Прокинувшись вранці наступного дня, вся наша група зустрілася лаунж-бар, звідки на трансфер ми вирушили в виставковий центр ATLAPA, де проводяться найбільш значущі заходи в країні. Туристична виставка в Панамі, звичайно, поступається за розмахом московським виставкам, але і там було чимало цікавого. На виставці ми пробули цілий день, після чого так само дружно вирушили в наш Marriott Panama, щоб підготуватися до іншого вечірнього заходу - вітального вечері в готелі Hard Rock Panama.

За рівнем організації, а так само за кількістю отриманих емоцій, цей вечір став, мабуть, найкращим і незабутнім ввечері, проведеним в Панамі. Вечірка була організована на відкритому майданчику на 62 поверсі готелю, звідки відкривався захоплюючий вид на вечірню Панаму. Тут було все: і прекрасна їжа, і дуже смачні десерти, і різноманітні алкогольні напої, і музика, і велика кількість людей, з якими можна було поспілкуватися в неформальній обстановці. Назад, по дорозі в готель у нас була можливість краєм ока поспостерігати за нічним життям Панами, яка, до слова сказати, дуже навіть розвинена. З кожного кафе-бару-ресторану доносилися запальні ритми і голоси людей. По дорозі нам так само зустрівся місцевий автобус, який світився, як новорічна ялинка, і в якому на всю гучність грала музика. Це всього-на-всього звичайний рейсовий автобус, який днем ​​курсує по місту за певним маршрутом, а ввечері перетворюється в нічний клуб на колесах.

На наступний день нас чекав переїзд в курортний готель Sheraton Bijao Beach Resort, який розташований на Тихоокеанському узбережжі і пропонує все необхідне для повноцінного пляжного відпочинку. В цілому готель справляє дуже приємне враження. У нас були шикарні номери з видом на море. Увечері наш чекав прекрасний вечеря з менеджментом готелю в японському ресторані Sakura. Японські ресторани на курортах - це, звичайно, столи тепаньякі, коли кухар готує страву прямо перед гостями і влаштовує справжнє шоу. Ось і ця вечеря не став винятком.

Рано вранці ми прокинулися, здали свої номери, отримали ланч-бокси і вирушили в район Гамбоа - це мальовниче місце на березі річки Чагрес і Панамського каналу, яке знаходиться в центрі панамських джунглів і пропонує безліч турів для знайомства з флорою і фауною цього регіону.

Наша екскурсія розпочалася з прогулянки до острова мавп на човні по штучному озеру Гатун, яке знаходиться на висоті 26 метрів над рівнем моря і створено спеціально для проходження суден по Панамському каналу. Наш капітан Карл виявився цікавим співрозмовником, він розповів багато цікавих історій про мешканців даного регіону, серед яких капуцини, лінивці, каймани, крокодили, змії, папуги, тукани і багато інших.

Ми побачили величезну кількість мавп, які зовсім не бояться людей і з задоволенням беруть з рук заздалегідь підготовлені горішки, фрукти і т.п. Крім тваринного світу ми побачили величезний круїзний лайнер Disney Wonder, який якраз мав пройти по каналу. Далі ми припливли до великого плавучому будинку посеред джунглів, де нас вже чекав простий, але смачний обід.

Тільки ми висадилися на «берег», як почався справжній тропічна злива, який зробив нашу поїздку ще більше екзотичної і такою, що запам'ятовується. Тільки уявіть: ви стоїте на терасі плавучого будинку посеред озера, навколо вас тільки вода і непрохідні джунглі, а небо, яке ще зовсім було ясним, раптом стало сірим і непроглядним. Дощ ллє стіною і не видно кордонів між водою і небом. Тільки яскраві спалахи блискавки і громи повертають в реальність. Далі буде…

Детальніше про турах і відпочинку в Панамі