«Я сам називаю« Україна »« містом в місті »

  1. «Україна» та бізнес
  2. Кращі готелі Росії за версією World Travel Awards
  3. Кажіть російською

Штефан Кюр став генеральним менеджером готелю «Редіссон Ройал, Москва» в 2014 р

Е. Розумний / Відомості

Легендарна московський готель «Україна» хоча і отримала в 2005 р статус пам'ятника історії і культури, але залишається живим і зростаючим організмом, всередині і навколо якого вирує життя. Найбільший п'ятизірковий готель столиці, з 2010 р працює під брендом «Редіссон Ройал, Москва», - єдина в світі готель з критим 50-метровим олімпійським басейном, в стінах сталінської висотки розташувалися 11 ресторанів, дилерський центр Rolls-Royce, на набережній біля готелю виріс ресторанний кластер, а води Москви-ріки борознить флотилія Radisson. Генеральний менеджер готелю австрієць Штефан Кюр називає свій готель «містом в місті» і в інтерв'ю «Відомостям» розповідає, як він поводиться з таким великим господарством.

- Дивно, але дуже багато запитують, чи не залежимо ми від служби безпеки, роботи і пересувань президента або прем'єр-міністра. Ні, робота готелю ніяк не залежить ні від руху по Кутузовському (якщо тільки не мати на увазі пробки через перекриття проспекту), ні від близькості до Білого дому. Так, вікна в готелі не відкриваються повністю, але це у всіх готелях так, а не тому, що наш готель стоїть уздовж урядової траси.

Що стосується першої частини запитання: безумовно, статус пам'ятника [містобудування та архітектури регіонального значення] накладає на нас зобов'язання з охорони будівлі. Це означає, що будь-які роботи, пов'язані з ремонтом або реставрацією будівлі ми узгоджуємо [з Москомархитектурой]. При проведенні робіт з модернізації та реставрації будівлі ми постаралися зберегти його характерний колорит: наприклад, картини, які прикрашають наші інтер'єри - це справжні роботи радянських художників, що створювали в 50-і роки ХХ століття живописні полотна спеціально для готелю «Україна».

- Почну з того, що готель «Редіссон Ройал, Москва» - зараз «Україна» називається так - це найбільший в Москві п'ятизірковий готель. У нас понад 500 номерів, і це більше, ніж в будь-якому іншому готелі класу люкс в місті. Додайте до цього 11 ресторанів, спа і фітнес-центр з олімпійським [50-метровим] басейном, магазини - це я перераховую тільки те, що розташоване безпосередньо в готелі. А ще в інфраструктуру готелю входять апартаменти для постійного проживання, своя флотилія, сквер і прилеглі території, які ми оформили і утримуємо на свої гроші, хоча вони належать місту, а не готелю. Що ще? Ще конгрес-парк, безкоштовний міський парковка і ресторанний кластер на набережній Тараса Шевченка - це все частина готелю. Так, і ще деталь: готель «Редіссон Ройал, Москва» - єдине в місті будівля з цілодобовою підсвічуванням, і це теж наша ініціатива. Судіть самі, наскільки це значимо.

- Я сам часто називаю готель «містом в місті», настільки об'ємні і різноманітні наші об'єкти. Ще ви згадали про значимість будівлі готелю - однієї з семи висоток. Йому в 2005 р присвоїли статус пам'ятника історії і культури регіонального значення. Готель під брендом Radisson відкрився пізніше, в 2010 р

Е. Розумний / Відомості

Будівля готелю «Україна» підсвічується 24 години на добу

1/5

Д.Грішкін / Відомості

В інфраструктуру готелю входять апартаменти для постійного проживання, своя флотилія, сквер (на фото) і прилеглі території

2/5

Е. Розумний / Відомості

Вид на Москви з тераси одного з ресторанів готелю

3/5

Е. Розумний / Відомості

Крім виду на місто гості готелю можуть зблизька побачити обробку будівлі

4/5

Е. Розумний / Відомості

У 50-метровому олімпійському басейні готелю можна проводити змагання

5/5

Найпопулярніші галереї

- (Сміється.) Так, про це теж багато хто питає. Але я приїхав, коли тут вже три роки працював готель «Редіссон Ройал, Москва» (я став генеральним менеджером «Україна» в 2014 р), тому про такі факти мені не відомо. Але мені здається, це перебільшення.

- Звичайно, деталі концепції, меню або інтер'єр ми не обговорюємо - це їхній бізнес. Але для мене було важливо зібрати ресторани з різною концепцією і різною кухнею - це наша умова, і це ми обговорюємо. Наприклад, зараз там є ресторан китайської кухні Soluxe Club, латиноамериканська кухня в «Латинському кварталі», російські морепродукти в «Erwin. Река.Море.Океан ». Тому, коли ми обговорювали з компанією Maison Dellos відкриття їх ресторану, було ясно, що він не повинен повторювати щось з того, що вже є. В результаті вони зупинилися на ресторані з російською і французькою кухнею.

- Я люблю конкуренцію і не вважаю її проблемою. Навпаки: якщо думати, що ти найкрутіший і успішний, то можна дуже швидко перестати таким бути. В готелі частина ресторанів теж управляється не нами, як і в кластері. Але роботою всіх ресторанів готелю ми задоволені.

Е. Розумний / Відомості

Лобі готелю оформлено у відповідній будівлі стилістиці

1/6

Е. Розумний / Відомості

Частина декору готелю відтворює історичну обстановку готелю «Україна» 1957 року

2/6

Е. Розумний / Відомості

Одна з визначних пам'яток готелю - діорама: макет центру Москви

3/6

Е. Розумний / Відомості

Її освітлення змінюється протягом дня: вдень воно виглядає як природне сонячне світло, ввечері змінюється на підсвічування

4/6

Е. Розумний / Відомості

Ресторан на клубному поверсі, куди мають доступ гості сьютів

5/6

Е. Розумний / Відомості

Кабінет на клубному поверсі готелю

6/6

Найпопулярніші галереї

«Україна» та бізнес

- Дивіться, основні тенденції, про які я говорив рік тому, зберігаються: незважаючи на всі політичні обставини, готельний ринок у Москві почувається нормально. І це не я придумав, про це в своїх звітах повідомляють все консалтингові агентства: є такий показник - індекс заповнюваності, в 2016 р він виріс на 15%, що показує як збільшення числа гостей, так і зростання середньої вартості номера. Втрати, які, звичайно, трапилися за традиційними напрямками (Америка, країни Європи), компенсував азіатський ринок. У 2015 році ми зрозуміли важливість цього ринку, уважніше зайнялися їм і в 2016 р значно поліпшили продажу. У цьому цього року у нас виросло число гостей з Китаю, приїжджають з Індонезії, Тайваню, Японії, навіть з Ірану. І це характерно не тільки для «України», а для всього московського ринку.

І це характерно не тільки для «України», а для всього московського ринку

При цьому в Санкт-Петербурзі справи ще краще, там багато готельєри на майбутній рік навіть думають збільшити вартість номерів для китайських груп на 30-40% - тому що є попит. Інша справа, що це зростання відразу ставить питання: номерів туристам вистачає, але інфраструктура (особливо не в Москві, а в інших російських містах) не готова: немає туристичних автобусів в достатній кількості, купити квитки в «Ермітаж» - проблема, і так далі . І у готельєрів, які це розуміють, виникає питання: чи здатні міста приймати ще більше туристів? Хорошому отельеру цікава не тільки завантаження готелю і її збільшення, хороший отельер думає про комфорт гостя в широкому сенсі. До того ж від цього залежить і зростання середньої вартості номера.

- Чемпіонат світу - 2018 - це ціла історія, тут важливий комплексний підхід, і у кожного готелю є своя стратегія, як працювати. Готель «Україна» має стратегічне розташування поблизу стадіону «Лужники». Крім того, це найбільший готель класу люкс в місті, у нас є приміщення для проведення бізнес-заходів: не тільки зали на 500 кв. м, а й приміщення близько 6000 кв. м, чудово оснащені.

Чемпіонат - це не просто можливість отримати додатковий прибуток, хоча це важливо. Це перш за все найважливіше для всієї країни захід, глобальне і масштабне, як Олімпіада. Участь в ньому важливо не тільки з фінансової, а й з іміджевої точки зору: весь світ буде говорити про чемпіонат, про Москву, причому не тільки той місяць, коли йдуть матчі.

Кращі готелі Росії за версією World Travel Awards

Е. Кузьміна / Відомості

Санкт-Петербург названий найкращим туристичним напрямком Європи. У боротьбі за звання найпривабливішого для туристів міста північна столиця Росії виявилася сильнішою Амстердама, Барселони, Берліна, Единбурга, Стамбула, Лісабона, Лондона, Парижа, Порту, Йоркшира, Риму, Флоренції та Венеції

1/10

Mriya Resort & Spa

Кращим європейським курортним комплексом для відпочинку (Europe's Leading Leisure Resort) організатори премії назвали кримський курорт Mriya Resort & Spa. Спа-комплекс готелю відзначили нагородою World Spa Awards: він став переможцем серед курортних спа-центрів

2/10

Rossi Boutique Hotel & Spa

Крім переможців по кожному континенту організатори премії називають кращих в кожній країні. Російські готелі в цьому році нагородили в восьми номінаціях. Санкт-петербурзький Rossi Boutique Hotel & Spa назвали найкращим бутик-готелем

3/10

Emperor Suite @ Taleon Imperial Hotel

Кращим сьют визнали Emperor Suite в готелі Taleon Imperial Hotel в Санкт-Петербурзі. Номер площею 240 кв. м включає дві спальні, кабінет, вітальню, їдальню і ванну кімнату. Його середня ціна складає 245 000 руб. на добу, зазначено на сайті готелю

4/10

Swissotel Krasnye Holmy Moscow

Swissotel Krasnye Holmy Moscow виграв в двох категоріях - бізнес-готель і бізнес-готель класу люкс

5/10

Е. Розумний / Відомості

Категорія, в якій переміг The Ritz-Carlton Moscow, називається «Кращий готель»

6/10

Е. Розумний / Відомості

Московський Radisson Royal Hotel нагородили за резиденції при готелі

7/10

Radisson Blu Paradise Resort & Spa, Sochi

Radisson Blu Paradise Resort & Spa в Сочі став переможцем серед спа-курортів

8/10

Corinthia Hotel St Petersburg

Corinthia Hotel St. Petersburg відзначили як кращий готель для конференцій

9/10

Luceo Spa at Four Seasons Hotel Lion Palace St. Petersburg

Паралельно з World Travel Awards організатори вручають нагороди спа-центрів - премію World Spa Awards. Кращим в Росії спа-центром в готелі другий рік поспіль порахували Luceo Spa готелю Four Seasons Hotel Lion Palace St. Petersburg

10/10

Найпопулярніші галереї

- Багато хто вважає, що для готелю найголовніше - продати всі номери. Але повне завантаження не завжди означає максимальний прибуток. Кожен проданий номер - це не тільки дохід, а й витрата для готелю. Тому готелю вигідніше продати 50 номерів на 7 днів, ніж 100 на один. Ще момент: не завжди, якщо людина довго живе в готелі, він замовляє багато додаткових послуг. Все залежить від того, хто цей клієнт. Туристичні групи, як правило, не приносять готелю багато прибутку: у них розпланований весь день, вони майже не бувають в готелі, вранці їдуть, ввечері повертаються. Інша справа, якщо гість використовує можливості готелю, причому не тільки спа або лобі-бар.

- Число туристів зростає, звичайно, але їх частка все одно поки мала. На жаль, Москва поки не є таким туристичним напрямком для іноземців, як Санкт-Петербург. Плюс туристичний бізнес - дуже сезонний бізнес. Якщо дивитися на весь рік, то частка туристів від загального числа гостей становить 10-15%. Тому і для нашого готелю, і для всього ринку Москви бізнес-гість залишається найважливішим клієнтом.

- Якщо дивитися звіти компаній, то найбільше зростання в 2015 р в Москві показали п'ятизіркові готелі. Але виділити зростання в якомусь одному сегменті всередині готелю вже неможливо. Якщо використовувати вашу аналогію, то я не можу сказати, що продажі стандартних номерів виросли, дохід від сьютів - теж, а номери інших категорій стали менше користуватися попитом. Ми дуже уважно все аналізуємо, і нічого подібного я не помітив. Середня вартість зросла по всьому готелю. Звичайно, це не обов'язково показник того, що всі гості стали витрачати більше. Багато в чому це наслідок макроекономічної ситуації: наприклад, ми підвищували ціни у відповідь на зростання інфляції. І так зробили не тільки ми, а й багато конкурентів, ціни диктує ринок.

- Звичайно! Нагороди важливі з двох причин. В першу чергу це дуже важливо для тих, хто працює в готелі: отримання професійних нагород дуже мотивує персонал. Особливо таких, як одна з останніх, що ми завоювали - визнання готелю «Кращим бізнес-готелем в світі за версією читачів Bussiness Traveller Russia and CIS Awards 2016». Це завжди перемога всіх, хто тут працює.

Якщо ж готель завойовує премію, яка вручається за результатами голосування гостей, наприклад користувачів туристичного сайту, то її отримання - це визнання гостей.

Але якщо ви питаєте, як зростає прибуток готелю після отримання нагороди, то таке підрахувати, звичайно, складно. Швидше, нагороди і премії - це те, що в цілому покращує імідж готелю.

- По-перше, обов'язково вивчаємо всі коментарі на спеціалізованих сайтах, особливо на тих, де залишати відгуки про цей готель можуть тільки ті, хто насправді побував в ньому - booking.com, expedia.com. До речі, сміливо можу рекомендувати ці ресурси вашим читачам: усі коментарі, звичайно, читати не потрібно, але загальну картину можна довіряти. Так ось, до будь-яких відгуками, і позитивним, і негативним, ми ставимося дуже серйозно. Негативних коментарів я не боюся, хоча і радий, що їх дуже мало. Але якщо щось подібне з'являється, ми ретельно вивчаємо, що саме сталося, проводимо власне розслідування. Якщо з'ясується, що є наша недоробка, то ми вживемо заходів, в екстреному випадку можемо навіть повернути гроші - хоча такого, на щастя, практично не буває. Критики не треба бояться, треба з нею працювати.

До речі, саме так - вивчивши негативні відгуки - ми вирішили, наприклад, удосконалити нашу систему WiFi. Її встановлювали сім років тому, і за цей час багато що змінилося: якщо раніше при повному завантаженні готелю до WiFi було одночасно підключено 350 пристроїв, то зараз - більше 1000, і та система, яка раніше (всього сім років тому!) Була найкращою, вже з навантаженням не справлялася. Ми стали з'ясовувати, в чому її слабке місце. З'ясувалося, що проблема не в швидкості, а в доступності сигналу, подекуди він просто був дуже слабкий. Тому ми прийняли рішення встановити точку доступу в кожному номері, і зараз в будь-якій точці готелю доступний максимальний рівень прийому мережі. Плюс ми вдосконалили систему комп'ютерної безпеки, і я можу сказати, що такий сучасної інтернет-системи немає ні в одному іншому московському готелі. Після оновлення системи я знову звернув увагу на відгуки: наші оцінки виросли на пункт, це дуже багато! Це означає, що зростає лояльність гостей, а це найголовніше.

Кажіть російською

- Правда? Цікаво, я не звертав на це уваги. Я не думаю, що це якось пов'язано з національністю. Те, що росіяни не стають керуючими, - це питання часу і досвіду, швидше за все, ще не виросли фахівці, здатні очолити великий готель.

Так, я думаю, що знати мову країни, в якій ти працюєш, це дуже важливо. Я можу вільно спілкуватися з будь-яким співробітником в готелі, мені не потрібен перекладач або інший співробітник, щоб з'ясувати якісь деталі. Звичайно, співробітники на високих посадах в готелях завжди говорять по-англійськи, але молодший персонал - немає, і те, що я можу вільно спілкуватися з усіма, звичайно ж, велика перевага.

Що ще?
І у готельєрів, які це розуміють, виникає питання: чи здатні міста приймати ще більше туристів?