Відпочинок в Туреччині - Белек. Відпочинок в Турції

Час поїздки - з 17.09.2000 по 01.10.2000. Учасники - мама, тато, дочка Даша.

Перед поїздкою довго вибирали турагентство, тому що з маленькою дитиною потрібно бути особливо обережним. Вирішили зупинитися на вже відомому нам агентстві "Іскра". Через нього ми кілька разів їздили у відпустку і залишалися завжди задоволені (ті, кому ми його рекомендували, теж). У самому агентстві я контактувала безпосередньо з паном Дубинським, який із задоволенням відповідав на всі мої запитання. Після довгого підбору готелю зупинилися на одному, де нас все влаштовувало: 4 зірки, аквапарк, кілька басейнів, спортзал, тренажери, ванна (а не душ, що важливо для маленької дитини, яка боїться митися по душем :)), паркетні підлоги (або килимове покриття), власний пляж і інші радощі життя. Про цей готель я випитала практично всі, аж до наявності пляжних рушників, залишилася дуже задоволена, уклала договір і заплатила гроші.

За два дні до від'їзду почалося цікаве: пан Дубинський зателефонував нам додому і з непідробною сумом в голосі повідомив, що обраний нами готель відмовився нас прийняти (це при тому, що бронь вони підтвердили) і запропонував вибрати інший. За його рекомендацією ми погодилися поїхати в "Cesars Belek Club", розписаний нам в самих райдужних тонах. Було обіцяно все те ж саме, а категорія готелю 4+ (тобто ще крутіше).

Ми вирішили всю їжу для Даші взяти з собою (і зовсім не дарма), вийшла пристойна сумочка кілограм на 40 :). Відповідно місця і сил на складну дитяче ліжечко не залишалося зовсім. Я терміново зателефонувала пану Дубинському і розпитала про дитячі ліжечка в готелі. Він сказав мені, що ліжечка там відмінні, дитина з неї не вилізе і не випаде ( "мамою клянусь" :)), і що хвилюватися нам нема про що. Ми також були завірені, що в готелі нам нададуть електрочайник (для ополіскування дитячих пляшечок окропом) і взагалі, як тільки побачать, що ми приїхали з такою крихіткою, то нададуть найкращий номер (навіть грошей для цього давати нікому не потрібно буде :))

У призначені день ми відбули з Шереметьєво 2 в Анталію. Летіли континентальними авіалініями. Сервісом вони особливо не балували: стюарди стояли і спокійно дивилися, як матусі спускали в багажне відділення коляски, тримаючи в іншій руці кричуще чадо (добре, що ми летіли утрьох). На питання про місце переодягання для дрібних діток, стюардеса зробила круглі очі (типу "а вони (діти) що, ще й какають?"), А на прохання підігріти пляшечку нам сказали "ми вже пішли на посадку, почекайте хвилин 40" :( . При цьому Даша починала голосити і чоловік умовив їх підігріти баночку хоча б в гарячій воді з-під крана.

В Анталії нас зустріли представники фірми Пегас (туроператор), посадили в автобус і відвезли в готель В Анталії нас зустріли представники фірми "Пегас" (туроператор), посадили в автобус і відвезли в готель. Тут і почалося найвеселіше. Побачивши номер, в який нас привели, перше, що сказав чоловік: "нас кинули" :(. Номер тягнув на 3 зірки, не більше. Підлоги були кахельні (а дитина хоче повзати). У номері було дуже темно (тому що прямо перед вікном росла сосна, яка і забирала весь світ), а верхнього освітлення не було (тільки настінні светільнічкі). Номер знаходився на другому поверсі (тобто коляску потрібно було б постійно тягати самим вгору-вниз) і розташовувався в будиночку, найдальшому від моря (відповідно найближчому до дороги). Але коли ми побачили дитяче ліжечко, я просто "випала в оса ок ": висота бортиків 30 см, всюди стирчать металеві шурупи, посередині вона була сильно прогнута (див. фото).

У повному трансі ми повернулися на Reception і сказали, що або вони дають нам нормальний номер, або ми змінюємо готель.

Номери виявилися всі однакові, але той, куди ми переселилися, виявився у самого моря і на першому поверсі (вже легше) Номери виявилися всі однакові, але той, куди ми переселилися, виявився у самого моря і на першому поверсі (вже легше). Та ще перед вікном нічого не росло і він був досить світлим. Але в сітці від комарів була дірка (заткнути туалетним папером) а дверцята у шафи весь час провалювалася всередину, тому що була зламана (а маленькій дитині обов'язково все треба помацати :(). Про такі речі, як відверто брудний бар і ін. можна було б не згадувати, але за що ми тоді стільки грошей платили?

ОК. Ми, начебто, змирилися з усією цією надуваловкой і пішли за чайником. Чайник нам не дали, сказали, що в будь-який час доби нам наллють окропу в будь-якому барі готелю. Ось тут ми і "повеселилися". Виглядала ця процедура так:

Береш пляшечки, підходиш до бару, просиш тетька / дядька налити окропу (на англ., Нім. І російською мовами по черзі). Тетька / дядько прикидається шлангом (хоча за 5 хвилин до цього побіжно говорив (а) на німецькому) і нічого не розуміє. Шукаєш турка, що говорить російською, пояснюєш проблему, він підходить до тетька / дядькові в бар, довго з нею / ним сперечається, в результаті ми отримуємо окріп. Коли на третій день ми підійшли до тієї ж тетька в барі і вона знову прикинулася шлангом, мій чоловік сказав англійською, що зараз він піде і знайде менеджера, який їх навчить працювати (слово "fuck" і його похідні вживалося в необмеженій кількості). Після цієї тиради тетька заговорила вільно англійською мовою і запитала, чи хочемо ми холодну або гарячу кип'ячену воду :).

З цією проблемою ми вирішили звернутися до представника фірми Пегас Сергію, постійно тинявся в ресторані. Ми запитали, чи не міг би він якось залагодити наше питання, щоб ми без проблем могли брати окріп. На що розумний Сергій відповів: "А ви купите собі чайник, він баксів 15 коштує". Взагалі, за нашими спостереженнями, він там особливо не напружувався - їв в ресторані, кокетував з самотніми туристками, а всі проблеми вважав за краще вирішувати за рахунок самих туристів.

Після таких перепалок ми вирішили наливати собі окріп за сніданком, благо це був "шведський стіл" і чайники з водою там завжди стояли. Перший раз ми по чесному попросили офіціанта налити нам в пляшечку окропу (треба сказати, що на виході з ресторану висіло велике оголошення, що виносити їжу і напої, заради нашого ж блага заборонено). Офіціант покликав менеджера, який нам пояснив, що цього робити не можна ( "У нас же висить оголошення!"). Краще б він так не надходив ... :) Воду то ми собі і без їх допомоги кожен день наливали, але якщо щось було не так (не було чашок, тарілок, приладів та ін.), То мій чоловік з особливою радістю періодично повідомляв це менеджеру і питав, скільки все-таки зірок у готелю - 2 або 3 :). Такого наїзду вистачало дня на 4 - менеджер ходив за нами по п'ятах, приносив все, що потрібно і цікавився, чи хочемо ми ще чогось.

Такий ненав'язливий сервіс доповнювали:

• брудний пляж, який ніколи не чистили. Відповідно він був сповнений недогризків, недопалків і іншої дурниці, особливо улюбленої маленькими дітьми :)
  • відсутність обіцяного спортивного залу з тренажерами
  • зламаний віндсерфінг
  • зламаний банкомат
  • погана прибирання (розсипану присипку прибрали з тумбочки на 4-й день)
  • відсутність гарячої води ночами
  • періодичне відсутність будь-якої води

Під кінець був такий прикол: вибирає чоловік газети в місцевій крамничці (яка знаходиться в готелі). Продавець виявляє невдоволення, чого це він так довго копається !!! Чоловік говорить англійською: "fuck off, я вибираю газети". Продавець улесливо розпливається в усмішці і каже, щоб чоловік не поспішав :). Коротше, ми вибрали єдино вірний спосіб спілкування з обслуговуючим персоналом :).

Вирушаючи в поїздку, ми вирішили підгузники з собою не брати, а купити їх в селі після приїзду. Вибір виявився невеликий - погані або дуже погані. Пітницю довелося лікувати два тижні (до того ж, що солона вода сприяє загоєнню). Дитячого харчування в магазині ми взагалі не зустрічали (я маю на увазі всякі соки і пюрешкі).

Може здатися, що наше хобі - вишукувати всякі дрібні недоліки і весь відпустку лаятися з менеджером, але це зовсім не так. Коли їдеш у відпустку з дитиною, то помічаються будь-які дрібниці типу кахельну підлогу (в результаті у дитини почався дикий нежить) або несправна дверцята шафи (Даша постійно намагалася прикінчити себе цій дверцятами). А потім, коли, наприклад, ночуєш в машині бо не знайшли вчасно готель, - це прикол (звичайно, якщо при цьому з вами немає маленьких дітей), та ще й безкоштовний. А коли за власні немалі гроші отримуєш приблизно аналогічний сервіс - зовсім не весело.

Природно, після повернення в Москву, ми вирушили в турагентство "Іскра" до пана Дубинському, розповіли йому наші враження і зажадали компенсації за зіпсовану відпустку. Він щедро віддав нам 30 доларів (різниця в ціні готелів) і сказав, що за іншим нам потрібно звертатися в "Пегас" (хоча договір ми підписували з "Іскрою" і про "Пегас" там немає ні слова). Коли я його запитала, навіщо ж він так нахабно мені брехав (про відмінну ліжечко, наявність спортзалу та інші "зручності"), він сказав, що нічого такого мені говорити не міг, тому що він про ліжечках і ін. Нічого не знає, і чесно подивився мені в очі :(.

У підсумку він сказав, щоб ми написали заяву, і зверталися з ним куди хочемо :( (малося на увазі в "Пегас" або в "Іскру"). А ми вирішили, що і так собі нервів досить попсували і більше бачити цих .. . не хочемо (тут і матом лаятися почнеш). Ось.

Так що не майте справи з фірмою "Іскра" (на Каланчевской вулиці), туроператором "Пегас" з і "Cesars Beek Cub" в Белеку. А краще приїздіть на місце і платите готівкою (в майбутньому ми збираємося відпочивати тільки так, по можливості).

Артем, Світу, Даша, [email protected] . Якщо є питання, з задоволенням відповімо, пишіть.

Обговорення

Нашому Андрюшко зараз 1 рік 8 місяців. Щойно ми повернулися з ним з Туреччини (Сіде) і зараз порівнюємо цю поїздку з поїздкою в тому році (2002р) в Болгарію (Сонячний Берег) (Андрюхе було 9 місяців). Скажу відразу - ми не з багатих туристів, тому порівнюємо ціни на путівки на трьох близько 500 $. Порівняння, скажімо прямо, однозначно не на користь Туреччини. Хоча нам, може бути, дуже пощастило в Болгарії і дуже не пощастило в Туреччині, або думка у всіх суб'єктивне - не знаю, але порівняння наступне: ставлення у болгар до братів-слов'ян (тобто нам) душевне, тепле, щиро радісне і чемне, у турків - до іновірців, як до мішка з грошима, який потрібно витрусити, не давши за це по можливості, нічого.
У Болгарії ми за платили за двотижневу путівку стільки ж, скільки за тижневу до Туреччини (включаючи всі додаткові витрати). З того, що було в Туреччині в Болгарії не було: кондиціонера, але цього ми не помітили, готель був в зелені і спеки не відчувалося взагалі, не було «все включено» (там найчастіше напівпансіон), зате ми вибирали той ресторан, який нам був до душі і ту їжу, яка подобалася. У Болгарії був великий піщаний чистий пляж і зручний захід у море (пісок). Про Болгарію я можу розповідати багато хорошого. Кому цікаво - напишіть, детально розповім все по готелям, які як далеко знаходяться, які краще, де є ресторани в два рази дешевше при хорошій якості і ін. Моя адреса [email protected].
Краще розповім за останніми враженням про Туреччину.
Готель "Лариса" (Larissa) в Сіде, червень 2003 р
З позитивного - сам курорт Сіде, де знаходився один з мережі готелів "Лариса", - гарне місто - руїни греко-римського міста, кругом старовина = - це приємно. Як ніби знаходишся весь час в музеї під відкритим небом. Курорт приємний (відпочивають в основному німці, росіяни з'явилися недавно).
Але негативного набагато більше:
По-перше - про мережу готелів «Лариса» (Larissa). Готелі є по всьому Анталійському узбережжі і при цьому залишають бажати кращого. Багато обіцяють в проспекті - в реальності цього не отримуєш! Підхід у господаря всієї мережі до гостей хамський, думкою про свій сервіс і своїх готелях не дорожить абсолютно. Людей для нього немає - є покидьки суспільства з грошима, які потрібно у них отримати, а давати взамін що-небудь (сервіс та ін.) Особливої ​​необхідності немає, якщо сильно вимагати те, що тобі належить - взагалі отримаєш хамське ставлення. Наприклад, в готелі «Лариса Бунгало» (Сіде) (регулярні крадіжки, в якості заходів ставлять нові замки на вікна, які знову розкривають, господар і персонал за зовнішньою люб'язністю приховують хамське ставлення до відпочиваючих - при виїзді обшукують сумки, обзивають дурнями і ін. все, звичайно, включено, але закінчується швидко і для російських, наприклад, алкоголю може не бути (полякам при цьому наливають!). Кухар постійно знущається, не дає нормально покласти їжу. З обіцяного сервісу можна не розраховувати ні на живу музику - там магнітофон не особливо включають, де тского басейну і дитячих стільців немає і в помині, пляж - безкоштовний, але дуже маленький, то, що обіцяють за депозит (пляжні рушники і т.п.) немає в помині, пляж брудний, не прибирається, камені, вхід дуже поганий, суцільні скелі. Кондиціонер в готелі - допотопний, працює дуже погано, та так, що стіни постійно трясуться і вібрують (відчуття що знаходишся на будмайданчику), і це добре якщо він взагалі працює! та й все інше, що обіцяють в готелі - може бути, але не працювати (як, наприклад, басейн у нас не працював 2 дні!)
Так, цей готель ще можуть назвати «Арена» (Arena) - у них змінюється вивіска щоб бігати від поганої слави!
Так, спеціально для батьків маленьких дітей - все турки дуже люблять хапати маленьких дітей на руки і цілувати їх - і це при епідемії атипової пневмонії та інших диких захворюваннях! Коротше, повна антисанітарія в Туреччині!
Туроператор Одеон (ODEON Tours), з яким ми їздили (начебто найбільший в Туреччині) - ворогу не пораджу, гостинності замало, якщо виникають проблеми, за якими необхідно до них звернутися - навіть не слухають - повертаються до мовця спиною і йдуть !! ! Обіцяють багато на екскурсіях - нічого особливого не отримуєш, тільки доплачувати на кожному кроці за необхідне. А ціни у них - в два рази вище, ніж у інших на те ж саме! Багато і красиво говорять - отримуєш мало і не особливо красиво.
Коротше від Одеона і готелю ввічливість і люб'язність отримуєш тільки за постійні додаткові гроші і відпочинок (ще при їх крадіжках в готелі і доплати на екскурсії) влітає в круту копієчку !!!
Рада - акуратніше з вибором туроператора (обов'язково їм цікавтеся при виборі туру і путівки в турагентстві!) І готелі !!!
Якщо потрібні ще поради або уточнення - пишіть [email protected]. Оксана, Саша, Андрюша.

16.06.2003 14:00:10, Оксана

Нас теж "кинув" Пегас Туристік. Після приїзду поселили в інший готель, ПРИРОДНО, з меншою зірковістю. На всі дзвінки в Офіс Пегаса "добра" деушка відверто хамила. Склалося враження, що Пегас Туристік продає тури всім бажаючим відпочити в Туреччині, але, при всьому при цьому, відповідних послуг надавати не збирається. Такі величезні гроші витрачаються на рекламу і виставки і таке хамське ставлення до клієнтів після оплати.

05.10.2002 23:51:38, Інна

А куди Ви дивилися при заміні готелю? Адже це Ви про перший все досконально з'ясували! А про другий - задовольнилися голослівними запевненнями службовця турфірми! І взагалі - якщо бронь вже підтвердили - що за "відмови"?
Чудеса якісь!

Відпочивала в Єгипті, були Анологічние збої в сервісе.Научіте, як минаючи турагенства замовити хороший отель.e-mail: [email protected]

07.08.2002 20:20:41, Олена

Привіт!
Моїй дитині 1 рік і ми з чоловіком хотіли поїхати на відпочинок до Туреччини. Будь ласка, порадьте, хороший готель для сімейного відпочинку з маленьким ребёнком.Спасібо!

11.05.2002 15:19:58, Оксана

Відповідь для Каті на повідомлення від 5.6.2001. Багато знаю про готелі і умови в Туреччині. Пишіть питання на мило, відповім. Є кілька способів уникнути проблем автора статті.

Шановні панове! Навчіть, будь ласка, як їздити дикуном з дитиною. Як отримати візу в ту ж Іспанію або Таїланд, минаючи турагенства? Як замовити готель через Інтернет і взагалі чи можливо це без кредитної картки?
Заздалегідь величезне спасибі за будь-яку інформацію. Можете відповісти на e-mail: [email protected] або надсилаєте відгук сюди.
Катя

05.06.2001 15:37:08

Господа, так хто-небудь все-таки може порадити дійсно гідний готель для відпочинку з дитиною (моїй "дамі" 4 роки і памперси і молоко в пляшках нам вже не потрібно), де буде мінімум негативних вражень? Дуже не хочеться викласти від: 2000 у.е. і нічого позитивного не придбати в замін.

05.06.2001 15:14:51, Катя

Ось, ось, в 2000 році, коли я була на 8-му місяці мене випускати з Туреччини не хотіли, я повинна була їм пред'явити довідку від лікаря про те, що мені дозволені перельоти, а у якого лікаря і де я його повинна була шукати і хто мені повинен був сказати про це я не знала. вирішили все мирним шляхом, відпустили нас з чоловіком через 30 хвилин, домовившись з капітаном пілотів (або як там вони точно називаються). А готель у нас був Міріана, дуже пристойний, правда, не знаю чи можна там з карапузами відпочивати. У нас від нього залишилися хороші враження. 4 зірки HB.

Минулого літа ми теж з дитиною їзділі в Туреччина (Кемер) .Так як БУВ Невдалий досвід відпочинку з маленькою дитиною на Кріті, то ми підійшлі до цього відпустки більш відповідально. Вірішілі НЕ економіті на своєму відпочинку. Вибирай готель только 5 * по системе все включено.Чтоб НЕ Було проблем з номером, вірішілі брати бунгало (два поверхи в нашому розпорядженні, немає сусідів, что палять и місця для відпочинку предостатньо). Пляжні рушники видавалися щодня. При підписанні договору ми попросили включити перелік послуг, що надаються готелем в додаток, в ньому було все домовлено. Але з Метн (турецьким) туроператором теж були невеликі проблеми.

04.06.2001 20:09:42, Наталина

Ось, почитала відгуки на наш оповіданнячко. До речі, написаний він був відразу після повернення, в серцях таксазать :)
Раніше ми завжди дикуном каталися і були дуже задоволені. Та й в Туреччині дикуном набагато приємніше відпочивати (навіть в 3-х зірка). По-перше вигідніше, по-друге зустрічаєш дуже багато приємних людей і починаєш розуміти країну по-справжньому.
Для тих, хто на нас нападав особливо (Світла, наприклад) - ніхто ні на кого відповідальність не перекладав, це був просто розповідь :)
Дитина була в повному захваті від відпочинку (навіть коли соплі придбала). А залишати доньку вдома - це значило кидати годування, або зціджувати два тижні :(
Відпочинок цей нас так засмутив бо ми його дуже довго чекали - чоловік був у відрядженнях постійно, не було можливості побути втрьох, відпочити всім разом, ну і вирішили, блін, сімейний відпочинок "як всі" влаштувати (тобто через агенство: )).
Ну ось, все, начебто.
Р.S. (Для Свєти :)) спасибо за помічену помилочку, це у нас чоловік в англ-м спец, а я токо по німецьки :)

04.06.2001 9:26:01, Світлана М

Ой, мамочки !!! Так тризірковий готель під Піцунді, в якому ми регулярно відпочиваємо, на порядок краще цього т.зв. "4+"! Ось, коли починаєш цінувати те, що маєш :)

Я для себе теж в минулому році зробила висновок-якщо в Туреччину їхати, то тільки в 5 звезд.А взагалі-то турки в будь-якому готелі такі, як ви опісалі.Пока до них достукаєшся, або безглузді або прикидаються.

Очевидно, що вирушаючи на відпочинок з МАЛЕНЬКИМ дитиною батьки повинні особливо відповідально підходити і до підбору місця і до організації процесу. Купа помилок на обличчя:
1) Звездность готелю і чартер. 4 зірки в Туреччині не мають ніякого відношення до європейськими поняттями. Якщо всі деталі розміщення грали таку важливу роль (килими, перший поверх і ін.) Не треба було погоджуватися на формальне підтвердження готелю, а отримати розгорнуте. Іншими словами досягти розуміння у агента, наскільки це важливо. Тоді б у нього не виникло бажання вирішувати свої проблеми за рахунок клієнта. Можна зв'язатися з приймаючою стороною і залучити їх до усвідомлення важливості сприяння сім'ї з дитиною. До речі, турки дуже трепетно ​​ставляться до дітей.
Переліт - Економія 200 -300 доларів часто призводить до сидіння в аеропорту по п'ять годин і інших радощів життя. В даному випадку економлять на здоров'ї дитини.
2) Необхідні речі. Скажіть, ви коли-небудь користувалися наприклад масками і ластами, які видають на яхтах для прогулянок? А якщо ви збираєтеся пірнати кожен день? Очевидно, що речі типу дитячих ліжечок використовувалися в хвіст і в гриву попередніми постояльцями, адміністрація ж зацікавлена ​​швидше в їх формальної наявності, а не в зручності. Отже, все, що пов'язано зі здоров'ям і спокоєм дитини треба брати з собою! Або нікуди не їхати :(
3) Кип'ячена вода. Знову-таки, існує сто один спосіб: взяти маленький чайник мандрівника, дійсно купити на місці, дати кому-небудь на чай нарешті!
4) Памперси і засоби по догляду за дитиною. Скажіть, коли ви їдете на відпочинок, ви берете засоби особистої гігієни з собою або купуєте на місці? А ліки? Що робити якщо улюбленою марки немає, а на інші алергія? Так, дитина не може сам за себе подумати, але батьки-то повинні!
5) Вина туристичні агенції та приймаючої сторони. Можливо саме через недогляд агентства поміняли готель (до речі, то що той - гіпотетичний був би краще, залишається в умовному способі), але відповідати за неприбраний номер або брудний мінібар вони точно не повинні. Поїздка по путівці - свого роду азартна гра, або пощастить, або ні і від граючого залежить за якими правилами вона проводиться. Завжди можна змусити людей себе поважати і я зовсім не впевнена що лайка англійською - це найкращий спосіб. Тим більше, судячи з написання єдиного слова в розповіді на латиниці, і його то толком не знають ... Розповідь очевидця, завжди розповідь з одного боку і ми не знаємо як воно виглядало насправді ... Приміром, саме Пегас тревел, в Єгипті поміняв нам 4 * на 5 * готель за власним рішенням без доплати. Чому? Бог знає. Весь час треба пам'ятати - до тебе ставляться так, наскільки ти дозволяєш до себе ставитися.
6) Повторюся. Мені здається, що їхати по путівці з маленькою дитиною в 4 * готель в Туреччину легковажно. Або це має бути шикарний сімейний клуб, орієнтований саме на відпочинок батьків з дітьми і з відповідними націнками за спеціалізацію, або треба відпочивати зовсім самостійно, розраховувати тільки на себе і не чекати, що хтось буде з доброї волі вирішувати твої проблеми.

01.06.2001 19:17:57, Світу

Коментувати можут "Відпочинок в Туреччині (Белек)"

Можна було б не згадувати, але за що ми тоді стільки грошей платили?
І взагалі - якщо бронь вже підтвердили - що за "відмови"?
Як отримати візу в ту ж Іспанію або Таїланд, минаючи турагенства?
Як замовити готель через Інтернет і взагалі чи можливо це без кредитної картки?
А якщо ви збираєтеся пірнати кожен день?