Тур "Нова класична Італія". Відгук про поїздку.

Автор: Ольга27 Переглядів: 8317

Доброго часу доби Доброго часу доби!
Вибрали тур "Нова класична Італія" від Трансаеро тур з 06.04.13 по 13.04.13г. 8 днів / 7 ночей за 22.500 (тільки сніданки) і плюс всякі доплати за паливо, шенген та ін. Пишу без фото і опису красот (цього скрізь повно), тільки свої враження від поїздки, може кому стане в нагоді. Коли я готувалася до туру, у мене виникло багато питань, а відгук про це туроператора і програмою, який мені б допоміг, я знайшла тільки один.

День перший. Ріміні, Сан-Марино.
Прилетіли рейсом Трансаеро UN371 Боїнг 767 з Москви 9.50, в Ріміні 11.33 за місцевим часом. Митний контроль пройшли швидко - був тільки наш один рейс. У будівлі аеровокзалу нас зустріла приймаюча сторона Gartour, видали карту ...... .. і проводили до автобуса. В автобус зібрали туристів з різних груп, які прилетіли цим рейсом. Наш тур називався «Чао, Італія!» Або нова «Класична Італія!». Всіх разом з валізами повезли в Сан-Марино. Їхати було недалеко. По дорозі нам розповіли про цю маленьку республіку, розташовану на горі, головна визначна пам'ятка якої три її замку. Дуже багато туристів, в основному, росіяни. Огляд визначних пам'яток був самостійно. Спочатку нас привели в дегустаційний зал. Ми спробували все вина і лікери, які тільки виробляються в Сан-Марино . Особисто я нічого не купила, бо вина коштували 11 євро. Потім нам дали 1,5 години вільного часу на відвідування визначних пам'яток і магазинів. Ми піднялися вгору до другого замку, але всередину заходити не стали. До речі, вхід в замки платний. Дуже красивий вид з оглядових майданчиків, на яких розташовані кафешки. Багато російськомовних офіціантів, продавців в магазинчиках, меню по-російськи. З'їли морозиво (я вибрала фісташкове) - дуже смачно! Стали спускатися вниз, заходячи в шляху в магазинчики. Я купила «Лімончелло» солодку лимонну настоянку 0,75 за 5 євро, 2л коштувала 10 євро. В інших містах 0,75 дешевше, ніж за 9 євро мені не попадався, а в дегустаційному залі вона коштувала 11 євро. Ще були куплені марки з видами Сан-Марино, магнітики і сувенірні кухлика.

Потім нас посадили в автобус і повезли в Ріміні на розселення. Розвезли всіх по готелях і всім оголосили: хто в якій групі по імені гіда. Ми були в групі Маріанни. Забігаючи вперед скажу, гід нам сподобалася: відповідала на всі питання, допомагала з вибором сувенірів, все пояснювала, допомагала з розселенням, розповідала все ньюанси поведінки в різних регіонах (наприклад, в одному місті поліцейські люблять фотографуватися з туристами і відповідати на їхні всякі, навіть ідіотські питання, а в іншому краще до них не підходити, допомагала з перекладом в тратториях, якщо ми потрапляли на вечерю в одну і ту ж).
Протягом усієї поїздки інформація про час підйому, початку сніданку і виїзді на екскурсії чітко і коректно доводилася до туристів спочатку в автобусі, а потім дублювалася в готелях на першому поверсі на дошці оголошень.
В Італії існує так званий туристичний збір готелях: від 1,20 до 3 євро за ніч, залежить від зірковості і міста.
Першу ніч ми ночували в готелі LUCIANA ***, via Como, 6. Номер маленький, зручні ліжка, чисто, але туалет і душ в одній маленькій кімнатці, вода стікає в дірку в підлозі, шторки для душу немає, а у нас в номері ще й води в душі не було, хоч в крані була. Після літака ну дуже хотілося в душ.

Увечері пішли дивитися місто і знайомитися з місцевою кухнею. Спочатку прогулялися уздовж моря, потім в кафешці скуштували спагетті з морепродуктами і місцеве вино. Порції великі і дуже смачно. Ми вирішили в кожному регіоні пробувати місцеве вино.
Обслуговування включено в рахунок (варто першим рядком в рахунку, приблизно 4 євро), вода коштує 2 євро графин, а вино приблизно 2-4 євро келих, тому зрозуміло, що ми пили тільки вино.

На ранок ми прокинулися і спустилися на сніданок. Треба сказати, що сніданки в Італії - це щось скрізь однакове і майже не залежить від зірковості готелів. Нарізка сиру 1 вид, нарізка ковбаси 1 вид, масло, джем, молоко, якщо пощастить ще й йогурт, мюслі, пластівці, рисові кульки. Сік з автомата, чай-кава з автомата, але такими маленькими порціями, що ми все наливали собі за подвійною, а автомат починав після цього глючить і, наприклад, наливати кави латте без молока, а замість кави молоко без кави.
Але це не зіпсувало нам настрій - попереду нас чекала Венеція! Пакуємо валізи і після сніданку вперед!
До речі, місця в автобусі не закріплені за туристами, але все щоранку сідали на свої початкові місця. А якщо екскурсії ділилися таким чином, що частина групи їхала на екскурсію зі своїм гідом, а в іншої частини групи був вільний час, то туристи «чужий» групи сідали на вільні місця нашого автобуса і навпаки. Т. е. Групи на одну екскурсію об'єднувалися.

День другий. Венеція.
Отже, ми приїхали на автобусі до Венеції по мосту, що сполучає місто з материком.
Пересіли на великий катер і почали огляд міста з каналу Джудекке. Бігали від борта до борта, щоб встигнути сфотографувати пропливають повз палаци і палаццо. Все дуже красиво, але канал дуже широкий і все палаци далеко розташовані від катера, і дуже сильний вітер. Всі іноземці (не росіяни) тіснилися на нижній палубі в заскленій каюті, але там не пофотографіруешь, і погано видно з середини салону всю красу.

Висадили нас на пристані біля готелю Габриелли. Спочатку екскурсія на маленьку фабрику муранського скла. Побачили процес виготовлення коні з простого скла - здорово! Закупівля сувенірів там же, потім вільний час, поки частина наших каталася на гондолах, потім 2-х годинна пішохідна екскурсія по місту. Цікава екскурсія та гід хороший. Застали хід на площі Сан-Марко в історичних костюмах. Ефект приголомшливий! У Палац Дожів ми не потрапили, хоча було заявлено в описі туру.
Вільний час близько години ми провели на площі Сан-Марко, голубів не годували, але бачили. На жаль, собор був закритий в цей час на якісь служби.
Їхали ми з Венеції по Гранд-каналу на 13-місному катері. Відчуття такі ж, як ніби на гондолі пливеш. Гранд-канал ще більш вразив, ніж канал Джудекке. Палаци поруч, можна розглянути прикраси, вікна, прапори, герби, як ніби в середньовіччі потрапив. Краса!

Венецію краще дивитися навесні або на початку літа, поки не пахнуть розкладаються водорості на причалах. Ми пливли в квітні і нам супроводжував свіже морське повітря.

Далі автобус нас повіз у бік Флоренції.
Ночували ми всім колективом під Флоренцією, в славному містечку Монтекатіні-Термо. Монтекатіні ділиться на частини: Альто і бас. Бас - нижня частина містечка, де розташовані термальні джерела, санаторії та інші приємні місця. Нас повезли в Альто. Хвилин двадцять ми повзли на своєму величезному автобусі в гору по вузькій доріжці і дісталися до свого готелю Санта-Барбара ***.
Це був самий чудовий готель за всю поїздку. І всередині і зовні. Оскільки біля готелю більше не було нічого (він розташований вище всіх на горі), то піти було нікуди, зате відкривався прекрасний вид вниз на Монтекатіні бас. На самій території апельсинові дерева, квіти. Всі затишно і красиво, навіть є ліфт. Повечеряли ми в ресторанчику при готелі. 18 євро за вечерю: різотто з морепродуктами і вино плюс 2 євро чайові. Чайові давати не обов'язково, але якщо обслуговування сподобалося, то 5-10% .Гонічним в номерах залишали 2 євро.

Флоренція.

У всіх готелях були фени, телевізори, мило, шампунь, рушники, тільки в Римі **** був холодильник.
Переїзд до Флоренції.
Ріміні - Флоренція - 208 км.

День третій. Флоренція, Сієна.
Вранці, після сніданку, спустилися в Монтекатіні бас. Зустрілися з іншою групою нашого туроператора і ті, хто поїхав з нами в Сієну з другої групи сіли до нас, а наші, хто не хотів в Сену, сіли в другій автобус і провели вільний час у Флоренції. Увечері ми їх забрали назад в готель.
До Сієни їхати недовго близько 2 годин. Місто повністю середньовічний, асфальту немає, одна бруківка. В'їзд в місто автобусів заборонено. Екскурсія пішохідна. Вузькі вулички, старовинні будинки, герби контрад (районів міста).
Історичний центр Сієни розташований на трьох пагорбах - терція і оточений високими цегляними стінами XVI століття. У місто можна потрапити через кілька старовинних воріт, розташованих по периметру міської стіни. Кожні ворота мають свої назви: ворота Святого Марка,

Римські ворота і т.д .. Весь історичний центр Сієни, що займає площу близько одного квадратного кілометра, являє собою систему вузьких, місцями не перевищують двох метрів шириною, заплутаних, круто піднімаються і опускаються вулиць, по сторонам яких знаходяться двох-триповерхові житлові будинки середньовічної споруди. Будинки стоять впритул один до одного, у двір можна потрапити тільки з будівель.

Історична частина Сієни розділена на 17 районів (контрад), які сформувалися ще в XVI столітті. Кожен район має свій прапор, герб і назва: Равлик, Пантера, Ліс і т.д.

У самому центрі Сієни знаходиться напівкругла площа Пьяцца-дель-Кампо з великим красивим палацом Палаццо публіці. Через нерівностей рельєфу площа побудована у вигляді увігнутої раковини. Це центральна площа міста, місце проведення двічі на рік головного свята сіенцев - Паліо (2 липня і 16 серпня). Під час свята проводяться кінні скачки, в яких беруть участь 10 з 17 контрад. Прапор перемогла контрад вивішується на площі.

Одного цього міста досить, щоб відчути атмосферу італійського середньовіччя. Дуже сильні враження. Таке відчуття, що сіенци так і до сих пір живуть в середньовіччі.
На Пьяцца-дель-Кампо в кафе спробували місцеву кухню: ковбасу з м'яса кабана, а наші ще встигли замовити гаряче з кабанчика під граппу. Дуже смачно! Однак, пора, нас чекає Флоренція !!!
Флоренція зустріла нас мрячить дощиком. Всю пішохідну екскурсію ми провели під парасолями. Гід хороший, екскурсія цікава. Дуже багато статуй на вулицях, ікон на стінах будинком, бруківка, яка пам'ятає Козімо 1. Пройшлися ми і по шкіряному ринку Сан-Лоренцо. Чи не вразив. Шкіряні вироби краще купувати в магазинах міста-якість вище. На ринку ... ..сделано в Італії (тільки замість китайців там індійці), окуляри треба було купувати в Сан-Марино.

Кафедральний собор - Санта-Марія-дель-Фіоре, базиліка Сан-Миниато-аль-Монте і, що стоїть поруч з Дуомо, баптистерій Сан-Джованні вразили. Кафедральний собор можна розглядати нескінченно, стільки на ньому краси: статуї, барельєфи і т. Д. А всередині просто приголомшує! Хочеться залишитися там на лавах і порелаксировать, настільки все гармонійно! На дзвіницю ми не піднялися, хоча кажуть цікаво. Підйом платний.
Заходили до церкви-музей Данте - дуже цікаве місце.
Потерли ніс кабанчика на щастя і повернулися в свій готель. Вечеряли в тратторії поруч з готелем: спагетті з морепродуктами і вино домашнє - 20 Євро.
Дівчата в офісі нам відразу порекомендували не включати вечері в путівку, а їсти в місцевих ресторанчиках і тратториях - і ми жодного разу про це не пошкодували. У нас було смачніше !!!!

День четвертий. Флоренція, Піза.
Вранці, після сніданку знову спустилися в Монтекатіні бас. Зустрілися з іншою групою нашого туроператора і по старій схемі ті, хто поїхав з нами в Пізу з другої групи сіли до нас, а наші, хто не хотів в Пізу, сіли в другій автобус і провели вільний час у Флоренції. Увечері ми їх забрали назад в готель.
Скажу відразу, про поїздку в Пізу ми не пошкодували. Дорога недовга ... .. Спочатку накрапав дощик, але поки ми ходили по Двору Чудес, він скінчився, хмари розсіялися і нові фото вийшли набагато яскравіше перше. Дуомо красивий і всередині і зовні, вхід безкоштовний, але квиток треба брати в касі, баптистерій (хрестильня) теж дуже цікавий, особливо, якщо піднятися на другий поверх. Вхід платний.
Саму Пізанську вежу ми обійшли з усіх боків, втримавшись від стандартних фото, закарбувалися просто на тлі. А на екскурсію по місту ми не пішли, залишившись у Дворі Чудес, не поспішаючи відвідавши баптистерій і Дуомо.
Повернулися до Флоренції. Відвідали палаццо Пітті, пройшовши через Золотий міст Понте-Веккьо, єдиний міст через Арно. Купили Путівник по музеям Пітті російською мовою, оскільки були просто приголомшені зборами картин.
На ретельне обстеження моста часу у нас не вистачило, але видовище це цікаве, зате ми спробували кращий шоколад у Флоренції на площі Синьйорії, там де стоять коня знаменитого Давида, фонтан з Нептуном і кінна статуя Козімо 1 Медічі.
А так же запаслися на вечір тосканскими винами для дегустації, на жаль, те, що ми купили здалося нам кислим. Називається Rondolino vernaccia di san gimignano.

Прощай Флоренція, здрастуй, Рим!
По дорозі заїхали на дегустацію в регіоні К'янті типових продуктів. Надегустіровалісь лімончелло, граппи, вина, олії оливкової, трюфельного. Але всі продукти там в 1,5-2 рази дорожче, ніж потім в Римі. Наприклад, масло оливкове з трюфеля ароматом 250 мл на дегустації 11 євро, а в Римі в магазині 7,50 е. Мило 5 е, в Римі 3 е. І т. Д.

День п'ятий. Рим.
Флоренція - Рим - 278 км

Готель треба бронювати в центрі Риму (з досвіду). Наш готель ROUGE ET NOIR **** (червоне і чорне) знаходився на околиці Риму. З історичного центру до нього добиратися спочатку на метро кілька зупинок, потім на автобусі 20 хв., Причому автобус вечорами ходить раз на годину. Купували квитки одного дня 6 євро - вони діють і на метро і на автобус, є автобус і від готелю в місто і назад, 3 євро в одну сторону, питання чи вистачить там місця. Ми вибрали на громадський транспорт.
Але спочатку по порядку.
Приїхали ввечері в готель. Повечеряти ніде. Поруч наші туристи не знайшли жодного кафе, повз готелю йде дорога, але тротуарів фактично немає, гуляти страшнувато і нікуди. Довелося вечеряти в готелі за 13 євро. Нам принесли той же вечеря, що і нашим, хто купував вечері з туром. Макарони по-флотськи з кетчупом, приблизно так на смак, і без чаю (соку, кави, води). Вода додатково 2 євро. Природно, що ми взяли вина.

З ранку пішохідна екскурсія по Риму: починаючи з Колізею, і закінчуючи площею нуво. Руїни всюди: залишки древніх колон вмуровано в стіни будинків, просто стоять, добудовані в середні століття. Вражаюче видовище, але на любителя. Особливо вразило наявність майже на кожному будинку ікони, присвяченій божої матері, просто намальоване на штукатурці вже сотні років. Під деякими навіть горять лампадки.

Наступна екскурсія Християнський Рим присвячена чотирьом Ватиканським базиликам. Собор Св. Петра, головний храм християнського світу, розташований на місці поховання Св. Петра, знаменитий своїми величезними розмірами, куполом роботи Мікеланджело і чудовими надгробними пам'ятниками роботи кращих італійських майстрів.
Санта Марія Маджоре - найбільший з присвячених Богоматері храмів в Римі. Одна з ранніх християнських будівель, церква була створена в 5-му столітті, коли існувала ще Римська Імперія. У церкві знаходяться унікальні мозаїки 5-го століття, що розповідають про життя Мадонни і Христа, мозаїки 13-го століття і 2 прекрасні капели - Систіна і Паолина.
Сан Джованні ін Латерано - римський кафедральний собор, перший християнський храм, побудований в Римі (4 ст.), Дійшов до нашого часу в сильно перебудованому вигляді. Останній інтер'єр був виконаний Борромини в стилі бароко. Поруч з собором знаходиться Святі сходи - одна з найзнаменитіших християнських святинь Риму - 28 мармурових сходинок, по яких Ісус Христос піднімався до палацу Понтія Пілата.
Собор Св. Павла за міськими стінами - знаходиться на місці поховання апостола Павла.
Ми не поїхали, а ходили по Риму самі, тому що Собор Св. Петра і Сікстинська капела у нас попереду при відвідуванні Ватикану.
Потім була екскурсія вечірній Рим. Барвисто, але швидко. Коли автобус зупинявся на світлофорах, то виходили непогані фотографії. Висаджувалися ми тільки біля фонтану Треві (він підсвічується вночі).
Обідали та вечеряли ми в цей день в піцерії і тратторії.

День шостий. Рим. Неаполь і Помпеї .
Рим - Неаполь - 243 км
Неаполь - Помпеї 24 км

Неаполь і Помпеї поїздка на цілий день. Ми її пропустили, цілий день насолоджувалися Римом. Виїхали з готелю в 9 ранку: автобус, метро - і ми в центрі.

Виїхали з готелю в 9 ранку: автобус, метро - і ми в центрі

Помпеї.

Місто, засипаний попелом.

Також і тому: 20.30 сіли в метро, ​​доїхали до своєї зупинки і ще 55 хв. чекали автобус на безлюдній вулиці без тротуарів, потім, правда, до нас приєдналися студенти-італійці і стало не так незатишно, а навіть забавно.

Разом з нами в цьому готелі жили італійські школярі-підлітки. В Італії є традиція, що кожен школяр повинен побувати в Римі та інших цікавих місцях. Ось вони і подорожують майже кожні вихідні кудись. Діти в Італії це святе, їм не можна робити зауважень, вони роблять, що хочуть і все їм розчулюють. Це бамбінос !!!!!

Цього разу не пощастило нам. Ми Приїхали втомлені и Пізно. А смороду були НЕ втомлені. Стіні в готелі, мабуть, були даже НЕ картонні, а з папірусному паперу - чутні Було не только крики, но и просту розмова дослівно в корідорі при Закритого акціонерного дверях. Коли смороду бігалі и кричали по коридорах до 12 ночі - це Було терпимо. Я сподівалася, что Опівночі їх розженуть спати, но не тут то було. Довелося порадіти тому, що це італійські школярі - був незрозумілий сенс і під фоновий шум-грім в пів-на третю ночі я, нарешті, заснула. А підйом о 6 ранку, сніданок в 6-30.
Провівши так три ночі, ми зробили висновок, що селитися треба в готелі в центрі Рима, як оселилися наші дві третини групи. Нам в офісі так не запропонували. Сказали, що раз ви вибрали готель під Флоренцією, то і в Римі живіть на околиці. А під Флоренцією, в Монтекатіні жила вся наша група.
Ті наші туристи, які поїхали в Неаполь-Помпеї привезли такі враження: Помпеї сподобалися, а Неаполь: брудне місто, автобусна обзорка, фотосесії мало за часом, вони навіть пообідати толком не встигли з граппой, півдня в автобусі.

День сьомий. Рим. Ватикан, Тіволі.
Вранці нас зібрали з двох готелів з валізами і повезли на екскурсію до Ватикану. Екскурсія тривала близько 3 годин: Собор Св. Петра - можна фотографувати, Сикстинська капела - не можна фотографувати і розмовляти, музеї Ватикану - вражаюче видовище: чаші з порфіру, каменю, якого зараз на землі не існує, зал карт, і т. Д. З сувенірів: на площі перед собором Св. Петра є пошта Ватикану - я відправила своїм дітям листівки з видами Риму і штемпелем Ватикану (вони були щасливі). У сувенірних крамницях були куплені: зображення Св. Миколи (покровителя мандрівників), на магніті в машину 12 е, освячені Папою Римським, путівники по музеях Ватикану близько 25-40 е., Іконки наших святих з прикрасами зі срібла, теж освячені.

Після нас зайшла група туристів з Японії, так поруч з лотками з православними хрестиками та іконками продавці виклали японські святі символи - все теж освячено Самим Папою. Схоже, Папа працює без сну і відпочинку!
Після Святого престолу наш шлях через Тіволі на Ріміні - тур наближався до кінця.
Їхали з санітарними зупинками. Після Риму через годину на заправці і перекусили там же в їдальні. І ще через 2 години в Тіволі.
Тіволі. Маленький містечко, але чистий затишний, нас схилі гори, з неї відкривається гарний вид вниз, поруч красивий фонтан. перекусили там в піцерії. Вільного часу було близько години. За цей час пропонувалося перекусити і сходити на віллу д, Есте.
Вхід на віллу платний, по-моєму, ок. 10 е, ми туди не пішли, тому що мало часу. Люди знаючі кажуть, красиво (типу Петергофа) - сади-фонтани.

Ми купили фрукти і оливки мариновані в запайке. З тим, що продається у нас не порівняти - смакота! А так же вино.
Ще 2 години і ми знову в Ріміні. Приїхали ввечері, часу вистачило прогулятися вздовж моря, кинути монетку на щастя і посидіти в ресторанчику. Ми взяли салат з морепродуктів одну порцію на двох (дуже велика порція) і щось типу домашніх спагетті (як називаються по-італійськи не пам'ятаю, коричневого кольору) теж з морськими гадами. Порція настільки велика, що ми ледве з'їли.
Ночували в готелі APOGEO. Він був краще, ніж LUCIANA. У ванній були шторка і поріжок, які відділяли унітаз і душ від раковини. Сама кімната була невелика, але чиста, з хорошими ліжками.

День восьмий. Ріміні. Домодєдово.
Виліт у нас був в 12-50. З вечора нас попередили, щоб вранці ми були зібрані і в призначений час чекали біля готелю автобус. Автобус приймаючої сторони збирав всіх туристів, які відлітають близькими за часом рейсами з різних турів.
Здачу багажу і митний контроль ми пройшли без проблем. Ціни в дьюті-фрі такі ж як і будь-якому місті, нітрохи не менше, а вибір не особливо великий. Хто хоче на цьому заощадити - не вийде, єдиний плюс: не треба упаковувати пляшки в чемодан, а везеш їх в салоні.
Затримка сталася при виході на льотне поле. Пасажири з трьох рейсів 11-30, 12-30 і 12-55 (ми) проходили особистий огляд одночасно через одну рамку, через це затримали рейс на 11-30. Тому що в 11-30 ще чоловік двадцять з цього рейсу не встигли пройти рамку.
Наш виліт теж затримали на 40 хв., Але льотчики якимось чином нагнали час, і в Домодєдово прилетіли вчасно. Летіли рейсом Трансаеро UN372 Боїнг 777.
Хочу сказати спасибі особисто Маріанне -наше гіду, і приймаючій стороні Gartour. З їх вини жодного збою не відбулося, все чітко і зрозуміло.

Якщо кому допоміг мій відгук - я дуже рада.