Ашан

  1. Ашан Зеленопарк

Скарг: 178
Вирішених скарг: 0
Прийняті скарг: 0

хамство співробітника

Захотів перевірити провід для телефону Захотів перевірити провід для телефону. Підійшла до співробітника Ірині. На що мені сказали спочатку купуй, потім перевіряй. Я запитала, навіщо мені купувати, якщо він виявиться не робочим? На що потім мені сказали перевіриш будинку, мені не знайти перехідник і взагалі ви мені не приємні! Куди можна конкретного на цього співробітника поскаржитися?

Крадіжка акційних кодів співробітниками магазину

Співробітники Ашана крадуть коди товарів з акціями Співробітники Ашана крадуть коди товарів з акціями. Так, 02.10.18 купивши продукцію з акцією (в магазині Ашан за адресою: МКАД, 84-й кілометр, вл3с1, Москва), торгової марки "Увелка", всередині упаковки я виявила вже здерті наклейки з кодами акції! Ганьба робочому персоналу. Прохання керівництву звернути увагу!

обслуговування

Потворне обслуговування Потворне обслуговування. Менеджмент не компетентний. Товар приймається під час роботи магазину. Проходи між стелажами постійно забиті палети з упаковками, пройти з візком неможливо, підійти до потрібного товару неможливо. Розкладка товарів огидна, непрофесійна. Соціальні товари закинуті як попало на верхні стелажі, пенсіонеру або інваліду дістати ті ж памперси без драбини неможливо. Персонал цього робити не збирається. Асортимент необхідних дрібниць (напр., Мішки ...

Ашан Зеленопарк

підміна товару

07 07.06.18 р з 17:00 до 18.00 мною була зроблена покупка в АШАН ЗЕЛЕНОПАРК р Зеленоград в відділі готового харчування: чебуреки з бараниною, але почавши є їх, я виявила, що це чебуреки зі свининою (м'ясо нагадує сплюснутий фарш, як і має бути для чебуреків для свинини, брала вже раніше! з бараниною і зі свининою однією покупкою!). Що цікаво: чебуреки зі свининою в продажу були відсутні! Підійшовши до продавця, і запитавши про те, що це чебуреки ні з бараниною, а зі свининою, вона виразний ...

Нецензурна лайка водія маршрутки

09 09.05.2018, в день ВЕЛИКОЇ ПЕРЕМОГИ, водій маршрутного таксі: У 674 МН 190 протягом 10 хвилин, щохвилини посилав мене на три красномовні літери, зате, що я посміла доторкнутися до ручки дверей порожній маршрутки о 7:55, а не в 8 : 00 за розкладом, не дивлячись на триваючу нецензурну лайку, я увійшла в маршрутку о 8:00, водій попросив пред'явити чек з АШАН, на той момент, його не було, він мене висадив не перестаючи матюкатися, але дозвольте, у мене були покупки 03.05.18. по карті на суму ...

Протермінований товар

Продають прострочений товар Продають прострочений товар. Майонез м. Ж. К. В відерці. В результаті харчове отруєння. Користуються тим що подати позов по мінімальній сумі покупець подавати не буде. Персонал став на 60% неграмотні таджик. Перевіряйте терміни придатності продуктів. Кругом обман і байдужість. Ціни-максимум. Персонал-тільки на касі. Т. Центр "Філіон". Загалом 1 раз купиш нормально.1 раз обмухлюют хто кого.

На менеджера відділу Побутовий хімії

Ми працівники вашого підприємства Ашан Гагарінський, звертаємося до вас з приводу менеджера відділу побутової хімії, Кузьменко Іллі, про невиконання своїх обов'язків, дискримінації та грубого ставлення до підлеглих Кузьменко Ілля, зловживає при розподілі робіт і посад в результаті чого на відповідальні керівні посади призначають близькі і лояльні до нього, в зв'язку з викладеним, просимо вас зняти менеджера відділу побутової хімії Кузьменко Іллі, оскільки він представляє інтереси Ми працівники вашого підприємства Ашан Гагарінський, звертаємося до вас з приводу менеджера відділу побутової хімії, Кузьменко Іллі, про невиконання своїх обов'язків, дискримінації та грубого ставлення до підлеглих Кузьменко Ілля, зловживає при розподілі робіт і посад в результаті чого на відповідальні керівні посади призначають близькі і лояльні до нього, в зв'язку з викладеним, просимо вас зняти менеджера відділу побутової хімії Кузьменко Іллі, оскільки він представляє інтереси ...

співробітниця

Добрий день Добрий день. Я з приводу Вашого співробітника (співробітниці) Абрашкин Світлани Іванівни працівник торгового залу ТЦ Гагарінський (нічної зміни), відділу канцелярія. Ви перевіряли співробітника? Її минуле? У неї є судимість і величезна сума заборгованості перед державою! Найближчим часом до Вас буде направлена ​​перевірка з прокуратури про всіх співробітників вашого магазину. Чекаю офіційної відповіді. Надія Фролова

Чи не додали здачу п'ятдесят рублів.

Доброго вам дня Доброго вам дня. Сьогодні 04.10.2017 р о 10:47 на касі? виробляв розрахунок за товар, при видачі касиром Потапова Ніна початок мене заговорювати на тему що їй сьогодні багато дають великі купюри, при цьому вона мені видала здачу і продовжувала говорити і відволікати мене з за чого я машинально не перераховуючи здачу поклав в окрему кишеню гаманця, я так роблю якщо немає можливості перерахувати здачу, здача повинна була бути по чеку 2450 руб, а вдома виявив що мені недодали п'ятдесят рублів, тобто ...

беззаконня охорони

18 18.03.2016 р Після оплати товару на касі гіпермаркету "Ашан" в ТЦ "Гагарінський" через помилково зробленої рамки ТЦ "Гагарінський", Я був зупинений співробітником ЧОП "Граніт", що охороняє даний гіпермаркету куми Віталієм Анатолійовичем і перепроваджений кімнату для затриманих . Там начальник групи охорони Каверін В.А., в грубій формі, не маючи ніяких юридичних підстав для цього зажадав, щоб Я пройшов повний особистий огляд, який полягає в знятті куртки і викладання і викладання з неї ...

некомпетентне обслуговування

20 20.04.17г купила в Ашані на Моск.шоссе, 18км флешку для відеокамери за порадою менеджера.Но при перевірці будинку вона не заработала.Езділа 4 рази до них, купила ще одну флешку у них, писала претензію, по якій виявилося, що винна опинилася сама.Четире менеджера дивилися кожен раз і говорили, що флешка не підходить для моєї відеокамери. Тільки п'ятий менеджер за одну хвилину визначив, що флешка справна, зрушив в ній якийсь язичок і все заработало.В підсумку я зробила їм подвійну прибуток, а сама понесла ...

Обслуговуючий персонал гірше немає

Доброго часу доби Доброго часу доби! Накипіло ... Ашан за адресою: Москва, вулиця Вавілова будинок 3. В даний гіпермаркет ходжу як правило ввечері після роботи, тому що поруч з будинком, приблизно раз на два тижні. Що хочу сказати, персонал там ну м'яко кажучи своєрідний починаючи від охорони закінчуючи адміністрацією. Хамство, недбалість, байдужість ... І гіперактивність охорони не до тих кому потрібно. Хто бував, той зрозуміє. І ось сьогодні 06.04.2017г. ввечері я знову прийшла за покупками, набравши потрібного мені товару, я ...

неякісний продукт

Опубліковано: 04 Опубліковано: 04.04.2017 sony будьте ласкаві підкажіть чи можна продавати такий продукт? Вчора купили 2 банки зеленого горошку вашої марки (кожен день). За ріезду додому р Среднеуральск я виявила дивовижну картину горошок весь розвалені, пророщений. Як таке можна продавати? Майте совість, адже у вас купують дуже багато людей, де якість яке ви обіцяєте ,? І що мені тепер робити? Грошей шкода але і їхати повторно для повернення теж не риально витрачу більше на бензин. Як мені бути і куди звернутися за компенсацією. Фото додається.

чужий замовлення

Дивне ставлення АШАН до своїх клієнтів Дивне ставлення АШАН до своїх клієнтів. Привезли замовлення номер 127733600 (на суму 5.457 =) замість замовлення номер 127533600 (на суму 2.197 =). Значить, мінімум два покупці були обмануті. Відразу ж як виявили помилку, подзвонили кур'єру, обіцяв виправити. Повторно, нічого ... Дзвонили в АШАН, неодноразово, скаргу фіксували, нічого не зробили. Другий тиждень чекаю, коли Ашан виправить свою помилку. Пишу, дзвоню, у відповідь тиша.

обман покупця

Сьогодні, 7 вересня, я робила покупки в Ашані на Парнасі Сьогодні, 7 вересня, я робила покупки в Ашані на Парнасі. Оператор Антонова Світлана пробила мені на одну одиницю покупки більше, тим самим обрахувавши мене на 87р36к. Я звернулася за допомогою, гроші мені повернули, я написала скаргу. Оператор навіть не вибачився, заявивши, що гроші вона не собі в кишеню поклала. Це для мене неважливо, важливо - вона взяла їх з моєї кишені. Я на пенсії, погано бачу без окулярів, але цим користуватися непорядно! Покупка здійснена о 11 годині 52 хвилини. Зав№14 022523

Товар пробили п'ять разів

13 13.08.2016 Вчора були в Ашані Марфино, зробили велику покупку і касир Ольга Єгорова (відділ 966) пробила пральний порошок за ціною 495 рублів додатково ще п'ять разів. Довести складно, оскільки побачили по чеку пізніше. Ми розглядаємо це не як помилку, а справжнє злодійство.

Продавці які обманюють людей і не розбираються в своїй професії

Моя дитина вчиться в художній школі вже 5 років і я пішла в цей магазин Ашан в відділ канцтоварів, я запитала які фарби самі хорошии і мені дали 2 пачки фарб мені сказали що вони самі лучшии Моя дитина вчиться в художній школі вже 5 років і я пішла в цей магазин "Ашан" в відділ канцтоварів, я запитала які фарби самі хорошии і мені дали 2 пачки фарб мені сказали що вони самі лучшии. Я їх привезла (я живу в іншому місті) і виявилося це непрофесійні фарби, а для детя до шкільного віку а не для професійного художника. Обман!

грубість касира

28 28.07.2016 о 10:07 на експрес касі Косюга Тетяна (касир) вела себе по-хамськи і відповідала дуже грубо. Все почалося з того що їй не сподобалося як ми поклали товар. Вона почала грубіянити і грубити з неймовірним сорказмом. Адже ми нічого поганого не зробили ... Розберіться будь ласка.

Обурлива поведінка охорони

Уже вкотре стикаюся з огидним поведінкою охоронців магазину АШАН і кожен раз обіцяю собі, що більше в цей магазин не зайду Уже вкотре стикаюся з огидним поведінкою охоронців магазину АШАН і кожен раз обіцяю собі, що більше в цей магазин не зайду. Охорона магазину постійно і у всіх бачить злодіїв. Мені вже не раз доводилося показувати сумку і вивертати кишені, і подібні ситуації просто виводять з себе! Ось на днях я знову опинилася в Ашан і хотіла купити цукерок на вагу. Поклала в пакет цукерки, але потім передумала, висипала їх назад і вирішила взяти саму звичайну коробку цукерок. Коли я...

Заподіяння шкоди здоров'ю охоронцем покупцеві

Сьогодні (12 Сьогодні (12.06.16) о 17:25 після покупок в Ашан (ТЦ КРИМ) на виході з касових терміналів, охоронець (з висипом вугрів на обличчі, або це опіки) передчасно закрив турнікет, і він з усією сили вдарив мене по нозі. Після цього охоронець засміявся, відвернувся від мене і на всі мої прохання пояснити ситуацію, вдавав, що мене не чує. Інший же охоронець, весь цей час дивився на мене, і мовчав. Коли я пішла до інших кас, там стояв третій охоронець, то запитала його, як закриваються ці ...

Я запитала, навіщо мені купувати, якщо він виявиться не робочим?
Куди можна конкретного на цього співробітника поскаржитися?
Ви перевіряли співробітника?
Її минуле?
О 10:47 на касі?
Sony будьте ласкаві підкажіть чи можна продавати такий продукт?
Як таке можна продавати?
Майте совість, адже у вас купують дуже багато людей, де якість яке ви обіцяєте ,?
І що мені тепер робити?