Парад квітів у Амстердамі, відвідування Кейкенхоф, музеї, шопінг і поїздка в Гаагу

1. Куди в квітні з'їздити в Європі?
  2. В Європу на Райнейре
  3. Трансфер від Пітера до аеропорту Лапеенранти
  4. Переїзд з аеропорту Вееце (Дюссельдорф) в Амстердам на автобусі
  5. Митний огляд в аеропорту
  6. Витрати на дорогу з Пітера до Амстердама
  7. Як вибрати житло в Амстердамі?
  8. За Амстердаму зі знижок картою туриста «I amsterdam card»
  9. Цікаві Амстердама і прогулянки по місту
  21. Такс-фрі, якщо в'їжджати в Росію через Фінляндію
  22. Їжа в Амстердамі
  23. Враження про Голландію і Амстердамі

У рубриці «Ми з'їздили!» Публікуються відгуки читачів проекту «У Європу!» Про свої поїздки. Автор цього звіту Наталія. Поїздка була в квітня 2013 року

Так сталося, що ми з чоловіком мало де були в Європі. Перш їздили у відпустку в теплі морські країни, потім взагалі довго нікуди не їздили.

Тому при обмеженні в часі, та й, чого вже соромитися, у витратах, важко вибрати, куди б поїхати в цей раз.

У рубриці «Ми з'їздили

Вид на Музейну Площа з музею Ван Гога, Амстердам

Не раз виручали нас Райнейр знову відкрив маршрут Лапеенранта- Дюссельдорф, та ще додав Лапеенранта - Барселона.

Куди в квітні з'їздити в Європі?

У Дюссельдорфі ми були в минулому році, але я пам'ятаю, що звідти можна легко потрапити в Голландію і Бельгію. І в Барселону шалено хочеться ... Кинулася дивитися, яка зазвичай коштує погода в квітні в цих місцях. І там і там навесні час дощів. Вирішили, що дощ у Амстердамі більш природний, а провести дощову тиждень в Барселоні буде вже зовсім прикро .... Отже, Амстердам! До того ж в цей час там проводиться щорічний фестиваль квітів, на який давно вже дуже хотілося потрапити ...

В Європу на Райнейре

Квитки на літак бронювала на сайті Райнейр. Багаж ми купили тільки один і тільки на зворотний рейс - раптом там щось купимо, як це трапилося в Дюссельдорфі в аутлеті Еспріта - набрали стільки, що ледве вклалися в оплачені кілограми.

Трансфер від Пітера до аеропорту Лапеенранти

Трансфер від Пітера до аеропорту Лапеенранти і назад замовила в http://finnlinkgroup.ucoz.ru/index/aehroport_lappeenranta/0-26 - фірма, яка возила нас в Лаппеенранта, коли ми літали в Дюссельдорф. Зараз (квітень 2013) подорожчало - 1800руб на людину туди і назад. А було 1400.

А було 1400

Літак Райнейр в аеропорту Веце під Дюсельдорфом

Цього разу обслуговування цієї фірми не сподобалося. Автобус туди прийшов години на 2 раніше, ніж треба було б. Потім з'ясувалося, що нам не дали вночі поспати тому, що у водія був ще закритий заїзд після нас в Гельсінкі.

На зворотному шляху нам взагалі довелося чекати прильоту літака з Жерони, тому що вони вирішили одним рейсом привезти всіх клієнтів, потім поїхали забирати людей з Іматри ... Довелося години 2 погуляти по Лапеенранте (якщо врахувати, що виїхали ми з Амстердама в годину тридцять ночі, через 3 години прибули в Веце, там в 7 ранку посадка на літак .... Хотілося швидше додому і поспати.) додому приїхали не днем, а тільки ввечері. Мабуть добре довго не буває, і фірма ця, хоч і підвищила ціни, але якість обслуговування знизила ....

Переїзд з аеропорту Вееце (Дюссельдорф) в Амстердам на автобусі

Прямо з аеропорту Вееце в Амстердам ходять рейсові автобуси, а також деякі наші фірми пропонують трансфер. В результаті пошуку все ж зупинилася на рейсовому автобусі - у наших хоч і дешевше виходило, але без гарантії. Квитки купили онлайн www.airexpressbus.com. На їхньому сайті російської мови немає, так що вибрала англійська, та й в графі «країна» при реєстрації довелося вказати "Other", так як наша країна не має серед перерахованих. Квиток, присланий на електронну пошту, роздрукувала, щоб пред'явити його водієві. В інтернеті натрапила на відомості, що ці автобуси іноді скасовують, так що вирішила, що купувати квитки на місці ризиковано. І як показало майбутнє, це було вірне рішення!

Вийшовши з аеропорту Веце, ми знайшли зупинку, з якої їдуть автобуси в Амстердам. Нас було двоє, і ще одна сім'я з дитиною теж чекала цей автобус. Трохи пізніше до нас підійшов чоловік, зовнішністю нагадує наших водіїв маршруток, і щось запитав у нас на незрозумілій мові. Прислухавшись до його мови, ми дізналися кілька зіпсованих англійських слів і заповітне слово «Амстердам». Радісно вирішивши, що він теж чекає наш автобус, ми почали усміхатися і закивали головами. Людина потоптався біля нас і кудись зник. А автобуса все не було. Ми почали турбуватися і спробували зателефонувати за вказаним на зупинці телефону. Нічого не вийшло.

Автобус до Кельна з аеропорту Веце під Дюсельдорфом

Тут ми побачили, що наш співрозмовник вийшов з припаркованого поряд мікроавтобуса (чим ще більше став схожий на водія маршрутки) і попрямував до нас. На ламаною турецько-англійською мовою він пояснив, що нашого автобуса не буде, але він може довезти нас до найближчого голландського міста, де ми зможемо пересісти на автобус до Амстердама. «Хоче на нас заробити, скориставшись запізненням нашого автобуса» - тут же здогадалися ми. І твердо вирішили не піддаватися. А він все лопотів щось ...

Розклад автобусів Кельн-аеропорт Веце

Нарешті він вимовив заповітне слово «безкоштовно» ... Виявляється, компанії не вигідно було посилати цілий автобус за п'ятьма пасажирами, і вони прислали за нами цього погано говорить англійською турка на мікроавтобусі. Він дійсно довіз нас до якогось міста, де вже стояв великий автобус, пасажири якого мирно прогулювалися поруч. Зустріли нас привітними посмішками, ніби не через нас вони втрачали тут час. І такі привітні усмішки супроводжували нас весь час перебування в цій дивовижній країні.

Так що, якщо б ми не купили квитки заздалегідь, то могли б і не виїхати з Веце в Амстердам!

Митний огляд в аеропорту

В аеропорту Дюссельдорфа трапилася неприємність. Справа в тому, що ми хотіли привезти господині наших апартаментів якийсь сувенір з Росії, і вирішили, що червона ікра буде в самий раз. Але несподівано для нас під час перевірки з'ясувалося, що консерви проносити на борт літака не можна, баночка була 140 грам, а не 100, тому полетіли ми з порожніми руками. Я про рідини знала, а ось про консерви ... Наступного разу буду уважніше читати інструкцію на сайті авіаперевізника.

Витрати на дорогу з Пітера до Амстердама

• Літак 157.05е на двох
  • Автобус Веце - Амстердам і обр. 123Е на двох
  • Автобус від будинку в аеропорт Лапеенранта і назад - 3600 руб. на двох
  • Разом на двох 280,05 євро + 3600 руб.

Тобто на людину приблизно 7400 руб від будинку в Санкт-Петербурзі до місця проживання в Амстердамі і назад.

Як вибрати житло в Амстердамі?

Житло вибрали такий спосіб: Спочатку на hotels combined спробувала знайти підходящу за ціною і місцем розташування готель. Але якось все було або дорого, або далеко від центру. Або хостели в центрі. Але якось в 60 вже хочеться зручностей. Натрапила в інтернеті на платформу бронювання www.ostrovok.ru .Це дітище нашого Сколково. Якось підозріло, що на цій платформі пропонувалися номери в готелях, які на звичному hotels combined вважалися вільними. Пошукала на різних форумах відгуки туристів, але знайшла тільки рекламу. Якось вирішила не ризикувати. А взагалі цікаво, хто-небудь користувався цією платформою? Спробувала пошукати апартаменти на сайті www.only-apartments.com, де ми бронювали апартаменти у Флоренції. Але знову нічого гідного не знайшла. І тут натрапила на посилання на сайт https://www.airbnb.ru. Що приємно, у них є можливість читати всі російською, хоча листуватися все ж краще англійською. Я користувалася для цього Гугл-перекладачем. Пропозицій дуже багато - від кімнати в квартирі власника - для тих, хто любить тісне спілкування з місцевими жителями - до величезних вілл.

Дуже цікавими мені здалися будинку в Амстердамі - баржі на воді, але для двох осіб вони завеликі (в сенсі занадто дорогими). Я підібрала досить багато варіантів, і про всяк випадок у всіх господарів поцікавилася можливістю зниження названої ціни. І половина з них погодилися! Вибрали ми студію в п'яти хвилинах ходьби від площі Дам. Спочатку вона коштувала за тиждень 630евро + 75 євро брала платформа, але господиня знизила ціну до 580 євро. Називалося це місце Idyllic studio in historic centre A. Світла простора кімната, потрапити в яку можна, тільки піднявшись по неймовірно крутими сходами (такі сходи тут всюди, збігаючи по ним, відчуваєш себе справжнім голландським моряком). Білосніжну білизну, пухові ковдри ... Але найцікавіше в цій кімнаті - шафа, всередині якого знаходиться кухня - плита, витяжка, мікрохвильова піч, раковина ... Внизу - холодильник і шафа для каструль. Привітна господиня приготувала для нас фрукти, в шафі були масло, оцет, сіль, цукор і спеції, смачне печиво, в холодильнику чудовий голландський сир і мармелад. Словом, якщо ви шукаєте апартаменти на двох - кращого місця, мабуть, годі й шукати! І передавайте від нас привіт господині на ім'я Yaiza!

За Амстердаму зі знижок картою туриста «I amsterdam card»

Ще ми заздалегідь оплатили придбання знижок карти туриста "I amsterdam card". Ми, з нашою любов'ю їздити в усі кінці міста і з нашою здатністю вічно сідати не в той транспорт і їхати не в ту сторону, завжди купуємо ці міські карти, так як вони дають право знижки не тільки в музеях, а й діють єдиним квитком на транспорт. Придбання цієї карти онлайн заощадило нам по цілому Еврика! Карта діє три доби з моменту першої активації.

Ми скористалися безкоштовним подорожжю на кораблику по каналах, отримали знижку в Rijksmuseum (раніше по карті тут був безкоштовний вхід, а тепер, після ремонту - музей якраз напередодні нашого приїзду відкрився, - тільки знижка на квиток 2,5 євро, тобто ми заплатили 12,5 замість 15), безкоштовно відвідали Ермітаж, Португальську синагогу, De Oude Kerk, De Nieuwe Kerk, музей діамантів, млини в Заансе Сханс, отримали знижку в музей Мадам Тюссо. Спробували скористатися ще знижками в ресторанах, але один вказаний у карті ресторан був закритий, в іншому нам запропонували прийти години через три, а в третьому, який називався «Roses cantina», запропонували спеціальне меню для власників карти, але не знаю, чи зуміли ми заощадити, так як це коштувало 25 євро на людину. Але ми багато їздили на трамваї, з'їздили на околиці міста, (що б переконатися, що там робити нічого і милуватися нічим,) не відмовляли собі в можливості під'їхати остановку- іншу до потрібного місця, так що вартість цієї карти перекрили значно. При вході в транспорт треба карту не забути докласти до зчитувального пристрою, і при виході теж.

Цікаві Амстердама і прогулянки по місту

Перші три дні ми з ранку до пізнього вечора бродили по Амстердаму, відкриваючи все нові дивовижні місця, і ніяк не могли насититися цим містом. Помилувавшись в Державному музеї «Нічним дозором» і навіть сфотографувавши його (з подивом наслідуючи приклад безлічі відвідувачів музею), ввечері на площі Рембрандта побачили скульптурну композицію, в точності повторює розташування фігур на картині. Причому, мабуть, з капітаном Франсом Баннінк Коком хотів за руку привітатися кожен, тому що його рукавичка була натерта до золотого блиску. Про всяк випадок привіталися і ми - раптом це принесе удачу!

Величезне задоволення отримали в Ермітажі на виставці картин Ван Гога. Музей художника закритий на ремонт, тому картини виставлені в Ермітажі. І ще в магазині музею мені сподобалися продаються там футболки, блузки, хустки з принтом Ван гогівські картин. Виглядали вони не по сувенірному, а цілком сучасно і носибельним. Дорогувато тільки. До речі, на блошиному ринку (ще одна визначна пам'ятка Амстердама) я бачила подібні речі за цілком помірну ціну.

В один з дощових вечорів ми побували в музеї мадам Тюссо, пофотографувати. Дивно, але «вживу» воскові фігури знаменитих кінозірок були більш схожі і впізнавані, ніж вийшли на фотографіях. При вході в музей весела метка дівчина всіх фотографує поруч з Джоні Депом, а при виході пропонує купити ці фотографії, але аж надто дорого.

У музеї діамантів Амстердама бачили найменший діамант у світі. Майже «Блоха». Бачили, як працює майстер, яка три роки робила огранювання цієї крихітки. Дивно, як в місті уживається старина і сучасність, поєднується непоєднуване ....

У стінах древніх церков проводяться виставки сучасного мистецтва. А церква Ауде-Керк оточена будинками, у вікнах яких горять червоні ліхтарі і стоять немолоді, товсті напіводягнені і досить вульгарні дами в основному азіатської зовнішності.

Трохи подалі, в кварталі Червоних ліхтарів, дівчата молодші, постройнее і більш симпатичний. Відчуття зоопарку - навколо ходить публіка, з цікавістю їх розглядати. Але ми жодного разу не бачили, що б до них хтось заходив чи виходив звідти, хоча деякі вікна і були запнуті важкими червоними портьєрами. Так само ми жодного разу не бачили покупців в магазині презервативів, хоча скільки б разів ми не проходили повз, завжди у його вітрини юрбилася фотографує публіка.

У кава-шопи ми заходити не стали, як-то в 60 років вже розумієш, що далеко не все в житті треба пробувати і тягнути, як немовля, в рот. Але тепер ми знаємо цей запах. Хоча офіційно курити можна тільки в кофі-шопах, але на вулицях повно покурює людей, так що періодично потрапляєш в хмару цього запаху. В Амстердамі часто, в Гаазі рідше.

Подорож по околицях Амстердама

На четвертий день вирішили поїздити по околицях. Перше, куди ми вирушили, було розрекламоване містечко Заансе Сханс. Це така туристична развлекалочка - місце, куди з різних кінців Голландії звезли старовинні працюють млини, на зразок наших Кижей. Півдня на це місце цілком достатньо, тому вирішили звідти з'їздити в Гаагу.

Поїздка в Гаагу з Амстердама

У касі центрального вокзалу взяли квитки Амстердам - ​​Заансе Сханс - Гага - Амтсердам. Автомати на вокзалах приймають тільки місцеві кредитні карти і готівку - тільки монети. Квиток Амстердам -Гаага через Заандік варто 14,8 євро, а Гаага-Амстердам - ​​11,10 євро. До речі, якщо ви хочете, щоб вам продали квитки в Гаагу, треба говорити Den Haag - Ден Хаг.

Квиток дійсний цілий день. Платформи на вокзалі мають не тільки цифрове позначення, а й буквене, наприклад 5А або 5В. Справа в тому, що платформи значно довше, ніж приходять на них склади, тому половина платформи має індекс А, а друга половина -В. Доїхавши до станції Koog-Zaandijk через невелику село вирушили шукати паром в сторону добре видних здалеку млинів. Але виявилося, що вже відкрили великий, красивий широкий міст. Це було дуже до речі, так як дув вітер неймовірної сили, часом здавалося, що його пориви просто знесуть нас з моста. Як би ми себе почували на поромі? Млини робочі, вхід в них коштує 3 євро в кожну.

В одній з них перемелювали спеції, і над містечком стояв апетитний приємний аромат. В іншій з горішків отримували масло - спочатку розтирали горішки в кашку, а потім ударами преса з кашки видавлювали масло. Все це виглядало так неакуратно! Я дуже сподіваюся, що масло, яке ми використовуємо, отримано не в таких антисанітарних умовах. А в третю млин - тартак - ми не пішли. У нас була Амстердамкарт, і при вході її прикладали до спеціального зчитувального пристрою. Так ось до моменту відвідування третьої млини якраз закінчився термін дії карти. Ну ми і подивилися від входу. Так цього було і досить. Зайшли в сироварню, яка насправді виявилася просто магазином. Там можна спробувати всі продавані сири, і вибрати, що до душі. Ми купили дуже смачний сир багаторічної витримки з утворилися всередині від тривалого зберігання кристалами. Коштував він 12 євро .На зворотному шляху міст виявився розведеним. Але чекати довелося недовго.

Гаага

З пересадками дісталися до Гааги. Відразу відчули, що потрапили до великого міста - широка проїжджа частина, машини і велосипеди їздять з більшою швидкістю, ніж в Амстердамі, сучасні висотні будівлі вбудовані в старовинні квартали ... Пішки від вокзалу вліво дійшли до Королівської резиденції. Binnenhof - замок 13-го століття, погуляли по двору, в музей живопису Мауріц Хейс, на жаль, не пішли, тому що на цю половину дня була ще велика програма - ми хотіли подивитися Палац світу, Мадуродам, і, нарешті, Північне море. Заглянули в сучасну будівлю парламенту - туди можна зайти, але тільки треба пройти контроль, як в аеропорту - зняти верхній одяг, взуття, пропустити сумки через прилад ...

На контроль стояла велика черга, і ми, знову ж таки, з економії часу, відмовилися від цієї затії. Біля великої площі, суцільно заставленій столиками, за якими сиділа і їла, мабуть, половина населення міста (ніколи не бачила стільки що їдять людей під відкритим небом), ми сіли на трамвай №1 і доїхали на ньому до Палацу миру. Але тут нам не пощастило - там було якесь захід, і нас не тільки не пустили всередину, але охоронець навіть не дозволив підійти ближче, щоб сфотографувати цю будівлю. Довелося кілька символічно фотографувати Міжнародний суд ООН через решітку.

Звідті на автобусі 22 ми попрямували в Мадуродам. (Вхідній квиток коштує 15 євро). Напевно всі Чули про цею парк, де представлена ​​Голландія в мініатюрі. Ми теж Чули, тому не чека Нічого особливого, ми ж були без онуків ... Альо нам так сподобалося! ... Ось там Вже я змогла сфотографуваті Палац Миру без решітки. Если на фотографии немає поруч людей, то Цілком можна Видати ее за вигляд справжнього Палацу. Біля маленького заводика по виробництву черевиків ми опустили 1 єврову монетку в спеціальний пристрій, на заводик щось застукало, задзижчало, до будівлі під'їхав вантажівка, в нього відвантажили пару крихітних порцелянових кломпов, і він привіз їх нам! По залізничних коліях, прокладеним через весь парк, постійно курсує маленький потяг. По каналах пливуть кораблики, і коли який-небудь з них підпливає до крихітному містку, той розлучається, щоб пропустити судно ... Словом, там можна зовсім забути про вік ....

На море в Гаазі на трамваї

Але пора на море. На трамваї №9 ми вирушили в Схевенінген - місцеве курортне містечко на Північному морі. Пройшовши повз помпезної будівлі фешенебельного готелю і повз рядів ресторанів, вийшли до широкої смузі пляжу. Вдалині він побачив море ... Знову доводиться говорити «на жаль», але до моря підійти нам не вдалося через сильний вітер, піднімав пісок і з силою жбурляє його в нас. Дуже смачно поївши в Wensveen Strandrest. (63,5 євро на двох з вином), поїхали в Амстердам.

Щорічний Парад квітів в Амстердамі

В останній день подорожі в Амстердам вирушили на важливу подію - щорічний Парад квітів, і заодно подивитися парк Кейкенхоф.

Парад квітів рухається кілька днів. У перший день платформи виїжджають в Noordwijkerhout.в 19-30. У 22-00 вони досягають Noordwijk, де відкривається Гранд-парад, освітлений вогнями ліхтарів і феєрверками. На наступний ранок о 9 годині парад починає рухатися по дорозі в Харлей. У 12-15 вони досягають Сасенхейма, де і зупиняються на обідній відпочинок. У 14-50 вони вже в Ліссе, а в 15-35 проходять Кекенхофф. До 9-ї вечора платформи прибувають в Харлем, де на наступний день вони виставляються для загального огляду. Кажуть, що там все по ним лазять, фотографуються, і всім роздають квіти, з яких вони були зроблені. Так що можна вибрати будь-яке місце для перегляду Параду.

Коли парад проходить повз Кекенхоф, відвідувачам дозволяють залишити парк, а потім повернутися в нього. Спочатку ми так і збиралися - поїхати в Парк, і там же подивитися Парад. Але потім, вирахувавши з розкладу руху параду, що в Сасенхейме буде зупинка на обідній відпочинок, вирішили, що після того, як добре розглянемо всі платформи, прямо звідти поїдемо в Парк. Так і зроби. У касі вокзалу пояснила наш бажаний маршрут, але не дуже люб'язна, що дивно для цієї країни, касирка сказала, що може продати тільки Амстердам Сасенхейм і назад. Ми попросили тільки туди. Якщо вчора під час купівлі квитка нам відразу в касі написали найближчим часом відправлення поїзда і номер платформи, з якої він йти, то сьогодні довелося все з'ясовувати самим. Дізнавшись, що нам потрібна 7а платформа, вирішили перевірити. Але в розкладі не знайшли Сасенхейма. Звернувшись до служить в красивій формі з'ясували, що треба їхати до Лейдена, а там перейти на платформу 5в і сісти в поїзд до Сасенхейма. Чому б касирці нам цього не розповісти. Прямо повіяло батьківщиною ... Квитки в 1 кінець коштують 15, 7 на двох. Причому за користування кредиткою мастеркарт зніметься 50 центів.

Платформи на Параді квітів в Амстердамі

Люди по шляху Параду заздалегідь збираються по обидва боки дороги, деякі зі своїми складними стільчиками, одна компанія - мабуть місцеві жителі - винесли столик, і цілком приємно проводили час за пивом. Потім проїхали поліцейські на мотоциклах і велосипедах і попросили всіх піти з проїжджої частини. Почувся звук наближається оркестру, а потім здався і він сам. Слідом повільно їхало кілька платформ з квітковими композиціями, відповідними темі параду цього року «Смачного!» На першій їхав цілий сніданок - яйце в підставці, чашка, стакан соку з трубочкою, часточки цитрусових ... Все це було зібрано з суцвіть гіацинтів і нарцисів. Далі їхав великий синій черевик з білою шнурівкою, чомусь обкладений часточками цитрусових - напевно для того, щоб вписатися в тему параду. Була чудова корова, а також всі продукти, які вона дає - шматок сиру, пачка масла, пляшка молока ...

Були і кораблі, і цілі будинки з квітів ... Великий омар їхав на двох платформах - на одній він не поміщався ... На платформі великого місцевого банку везли рожеву свиню, яка їла якісь червоні ягоди, а з попки у неї виходили золоті еврики, які самі в стовпчики складалися. З боків платформи з квітів були виконані 2 скрині, а над ними висів напис «Євро», і стрілочка, яка показувала, куди ці євро треба складати. А для тих, хто не зрозумів, поруч з платформою йшли спеціально навчені люди з сачками, в які вони збирали монетки у населення. Банк є банк, процес деланья грошей зупиняти не можна ...

На двох платформах лежали, задерши ноги і поїдаючи банани дві Чарівна мавпочки в оточенні тропічних фруктів - все це роботи флористів ... Найбільше мене привела в захват композиція, присвячена Бітлз. Поруч з грамофоном на тлі великої стиглої полуниці, виконаної з червоних тюльпанів (а насіння у неї зроблені з тих же тюльпанів, тільки перевернутих зеленими «попка» назовні) на грамофонних платівках фотографії так добре відомих нам осіб. Причому всі вони легко впізнавані. Словом, робота не просто флориста, а скоріше художника, під стать робіт з мозаїки - з розібраних Гіацинтове суцвіть викласти портрети! Через кожні п'ять платформ йшов новий оркестр, і повітря, наповнене ароматами квітів, наповнювався ще й звуками оптимістичних маршів ...

Взагалі, звичайно, розповідати про це параді справа невдячна - треба володіти особливим талантом, щоб передати словами все враження ... А запах ... Коротше, це треба бачити! І нюхати! Коли платформи зупинилися, а учасники параду пішли відпочивати, глядачі кинулися фотографуватися, залазили на платформи, причому це не заборонялося, які повернулися учасники з посмішками допомагали піднятися і з задоволенням позували. Завершувала парад платформа з якимось мабуть популярним місцевим ансамблем, виряджені в яскраві кольорові костюми хлопці після виконання пісні весело перемовлялися з глядачами і з задоволенням фотографувалися. Фотографувати хотілося все, так що у нас розрядилися всі взяті для цієї мети гаджети - і фотоапарат, і планшет, і обидва телефони ... Не всі фотографії вийшли вдалими, і всі вони тільки трохи передають красу того, що ми бачили.

Парад квітів у Амстредама - об'єкт професійного інтересу флористів

Я з професійним інтересом і захопленням розглядала, як і з чого все це було зроблено, фотографувала окремі фрагменти, щоб потім розглянути їх уважніше. До речі, якщо комусь цікаво взяти участь у підготовчій роботі та отримати певні флористичні навички, то це можна зробити, написавши за адресою [email protected] .. Вони відповіли мені, що раді додатковим рукам, і що якщо я хочу стати членом команди, то треба звернутися в офіс, який знаходиться в Сасенхейме (DeLeeuw Flowerbulb Group), Rijksstraatweg 52, 2171 AM Sassenheim або зателефонувати 0622214042. Мені дуже хотілося, але ми подорожували вдвох з чоловіком, і було б несправедливо позбавляти його можливості в ці дні подивитися якісь нові місця в Голландії. На майбутній рік я підбиваю подружку-флориста з'їздити туди повчитися.

парк Кейкенхоф

Парад рушив за своїм маршрутом, а ми вирушили до залізничної станції в пошуках автобуса, на якому можна доїхати до Кекенхоф. Виявилося, що в цей день через параду збилося все розклад. Але нарешті, автобус прийшов, і ми вирушили в Парк Кейкенхоф. У касі парку взяли квитки по 15 євро з людини.

Парк Кейкенхоф зустрів нас гарною погодою, музикою (при вході грала велика шарманка). Тут в черговий раз за цю поїздку знову кажу «на жаль» ... Весна в цьому році в Голландії, так само, як і у нас, припізнилися. Щосили цвіли ранні цибулинні, а з тюльпанів - тільки ранні сорти. Тому того пишноти, що представлені на відомих фотографіях цього парку ми не побачили. Але навіть те, що застали - вражає ... Зате в павільйоні цвіли такі екзотичні сорти тюльпанів, що дух захоплює ... Білі тюльпани були такого розміру, що я спочатку подумала, що це величезні лілії, багато сортів взагалі не були схожі на тюльпани ... Обіцяна виставка лілій не вразила абсолютно - на окремому столі в великих вазах стояли точно такі ж лілії, як в наших квіткових магазинах.

Сподобалися флористичні композиції в Англійському павільйоні Парку Кейкенхоф. Оскільки слава голландських флористів вийшла далеко за межі Голландії, і наші всі у них вчаться, я спеціально дивилася, які букети продаються в їх звичайних квіткових крамничках. Знаєте, нічого особливого, зібрані на одному рівні різні квіти в одній колірній гамі, чимось нагадують букет польових квітів, і проста чорна упаковка кульочки. А ось в павільйоні були дійсно цікаві флористичні роботи. У парку всюди написи англійською мовою з проханням не ходити по газонах, але китайці і росіяни цих написів не читають, або не розуміють, і все фотографуються на тлі композицій з квітучих цибулинних.

Парк Кейкенхоф працює тільки три місяці на рік, з березня по травень. З Амстердама в парк на громадському транспорті можна потрапити по-різному.

Для тих, хто не дуже любить подорожувати самостійно, в Амстердамі можна купити спеціальні екскурсійні тури, там на автобусі везуть на тюльпанові поля, потім в парк, причому є різні варіанти по часу знаходження в парку. Ми ж на автобусі дісталися Парку Кейкенхоф до залізничного вокзалу Лейдена і за 8,9 євро доїхали до Амстердама.

Шопінг в Амстердамі

Зайшли в головний універмаг Де Біхенкорф. Скрізь продається брендовий одяг, не дешево. Як завжди, на мого чоловіка нічого не підібрати - немає розміру. Дивились джинси для сина, але за ціною це так само як у нас, так що вирішили без примірки не ризикувати. У великому відділі косметики та парфумерії хотіла підібрати собі крем для обличчя. Привітна дівчина відразу запропонувала мені взяти з собою пробник і спробувати крем будинку. Взяли, пішли по відділу далі. Наступна продавщиця взагалі дала мені не пробник, а наповнила кремом, який мене зацікавив, невелику чисту баночку. Чоловік засміявся і запропонував просто пройтися по відділу і набрати кремів «для проби», можна буде довго нічого не купувати ....

Продукти купували в мережевому супермаркеті біля площі Дам - Albert Heijn. Ціни практично не відрізняються від наших. Сир «Олд Амстердам», який ми купили в магазині сирів на вулиці Дамрак (Damrak), я потім побачила в продажу в нашому ОКее, причому якщо і було відмінність у ціні, то не значне. Так що сир має сенс купувати тільки в Заансе Сханс, там він дійсно багаторічної витримки і дуже смачний. Їх чудову оселедець додому не довезти - вона швидко псується.

Сувеніри з Амстердама

Багато хто купує кломпи, але я не дуже люблю засмічувати будинок дрібничками. Магнітики продаються такі різноманітні, просто важко зупинити свій вибір. Звичайно, не втрималася і купила цибулини тюльпанів, хоча в квітні їх садити вже пізно. Ледве вибрала пакетики з цибулинами в більш-менш пристойному стані. Купила 50 шт чорних (хоча знаю, що вони не чорні, а темно-бузкові, у мене росте кілька таких) і 50 шт блакитних (хоча знаю, що блакитних тюльпанів не буває, але дуже вже гарна була картинка). З приводу блакитних тюльпанів перші сумніви закралися в душу в парку Кекенхоф - там в павільйоні було представлено велику кількість екзотичних сортів, і якби існували блакитні тюльпани, то їх би, напевно, теж представили. Повернувшись, я посадила все цибулини в саду, але жодна цього року не зійшла. Чекаю наступної весни, дуже вже цікаво, чи вийде щось.

Аутлет в Лелистад

За одягом ми поїхали в аутлет в Лелистад на поїзді. Туди і назад 38.70 на двох. Схоже, що це та сама дорога, що і в Заансе Сханс. Білі і рожеві квітучі вишні. І поля, поля, поля, розділені каналами. Після такого різноманітного Амстердама нудно дивитися на абсолютно однакові будиночки без індивідуальності, якими забудовані селища по шляху.

Від вокзалу Лелистад централ йде автобус 7 близько 10 хвилин. Туди і назад 4 євро. Аутлет - симпатична сільце як би в центрі старовиною фортеці, після шести годин, коли закінчують роботу, закриваються величезні дерев'яні ворота.

Першим нас зустрічає аутлет Еспріт. На подив, ціни такі ж, як в Дюссельдорфському. Далі йдуть Докер, Леві страус, Макгрегор, Лакоста, Ральфлаурен і ще багато багато ... Поїсти там можна в Макдоналдсі, але ми вибрали ресторанчик зліва від входу під назвою The Italian Lounge і не помилилися. Я замовила стейксалат, а чоловік, вирішивши, що йому одного салату буде мало, замовив ще пасту карбонара. Добре, що я вчасно втрутилася, і попросила принести дитячу порцію. Салат був дуже смачний, і його було страшенно багато. Зелень, овочі, зверху найніжніші шматочки стейка, все це добре присмачене смачним соусом .... І на додаток до цього освіжаюча сангрія .... Салат коштував 9, 5 євро, і стільки ж 0, 5 л сангрии, паста 4,8 євро і кави 2,3 євро.

На зворотному шляху на вокзалі Лілістада в будці інформації нікого не було, розклад ми знайшли, а ось з якої платформи нам треба їхати, не написано ніде. Але варто тільки встати з розгубленим виглядом, як відразу підійде хто-небудь з місцевих і запропонує допомогу. Так Було и цього разу. Мила дівчина англійською поцікавилася, куди нам треба їхати, і проводила до поїзда на 2 платформі. Мабуть, поїзди в Амстердам завжди відправляються з цієї платформи, місцеві це знають, тому і писати не обов'язково.

Такс-фрі, якщо в'їжджати в Росію через Фінляндію

Для тих, хто як і ми, в'їжджає через Фінляндію, треба мати на увазі, що штампувати чеки Такс-фрі для товарів, придбаних НЕ в Фінляндії треба там же, де відзначають інвойси, тобто ДО паспортного контролю! А отримати можна там же, де і завжди - після паспортного контролю.

Їжа в Амстердамі

Смачно поїсти в Амстердамі важко і дорого. Втім, несмачно теж не дешего ... Скрізь їжа як в Макдоналдсі - все бутерброди, фастфуд. На закуску голландці їдять сири. У спеціальних кіосках можна поласувати оселедчиком - вона там дійсно смачна - але це ж ласощі, а не їжа. Зайшли в аргентинський гриль-ресторан. Великий шматок м'яса на грилі коштує близько 25 -30 євро. У наступні рази ходили в італійські ресторани - ця їжа все ж нам якось ближче. Як тепло ми згадували ресторани Відня, Дюссельдорфа і Праги ...

Смачно поїсти в Амстердамі нам вдалося тільки два рази. І обидва рази на виїзді - коли їздили в аутлет і на місцевому курорті Схевенінген. І ще одна смішна історія сталася, коли ми, продрогнув на сильному вітрі, захотіли зігрітися глінтвейном. Там його, звичайно, вдень з вогнем треба шукати. Але ось у вікні одного ресторанчика побачили в виставленому меню глінтвейн. Заходимо, питаємо «Глінтвейн». Бармен не розуміє. Я починаю пояснювати англійською «Гаряче вино» ... Він запитує: «Біле або червоне?» Починає пропонувати французьке ... Я, відчуваючи, що щось йде не так, просто тицьнула його в напис. «А-а-а, Глюнвайн!» Закричав він. Потім, сміючись, сказав, що коли я запитала, чи є «Гаряче» (Hot) вино, він зрозумів як «добрий» (Good), і хотів відповісти, що хорошого немає, є тільки жахливе ...

Враження про Голландію і Амстердамі

Дивовижна країна, і дивовижні люди! ... Кожен готовий допомогти. Одного разу в трамваї, коли ми намагалися визначитися, до якої зупинки нам їхати, нам запропонувала допомогу жінка з двома сумками. З'ясувавши, що ми сіли (в черговий раз !!!) не на те трамвай, вона вийшла разом з нами на найближчій зупинці, відвела нас на нашу, переконалася, що ми правильно все зрозуміли, і тільки потім повернулася на свою зупинку чекати наступного трамвая .

Амстердам - ​​місто, де тобі посміхаються просто тому, що ти в трамваї сіл на місце навпроти ... Причому в цей стан любові до ближнього моментально втягуються і приїжджі ... Ми страждаємо від того, що приїжджають до нас люди іншого менталітету насаджують тут свої правила поведінки, а голландці якимось чином без особливих зусиль асимілюють будь-кого. І ще мене захопило те, як вони проводять ремонтні роботи. У них ремонт не перетворюється на стихійне лихо, і якщо вони ставлять лісу, то поруч нічого не ламається, навіть посаджені в цьому місці кущики ... І немає ніяких куп сміття, і взагалі ніяких куп ... І ще мені було соромно за свій поганий англійська, там кожен вільно нею володіє.

Як завжди, не всю намічену програму вдалося виконати, але для загального ознайомлення з цим містом цілком достатньо. На наш погляд 4 дня в самому Амстердамі і три дні в поїздках навколо - це оптимальний варіант. Ну а на парад квітів з'їздити треба обов'язково - де ще таке побачиш ...

Ще по темі Амстердам

Ще по темі Мі з'їзділі

Куди в квітні з'їздити в Європі?
Як вибрати житло в Амстердамі?
А взагалі цікаво, хто-небудь користувався цією платформою?
Як би ми себе почували на поромі?
Він запитує: «Біле або червоне?