Погода в криму Алушта

Valentina

11 жовтня 2015 року, 13:10

Крим, друга половина жовтня.

Усім Здрастуйте! У мене несподівано виявилася тиждень відпустки, і щось я все про Крим думаю .. Двоє діток - 3,5 і 6 років. Папі нашому відпустку не дають (Досвідчені мандрівники - потрібні Ваші поради: 1. Купатися я вже, ясна річ, не розраховую, але брати валянки-вушанки теж не хочеться - як по погоді в цей час в Криму - весь час в куртках вже? І наскільки я розумію, найбільш комфортними в цей час можуть бути Ялта і Алушта? 2. Мені хочеться з'їздити ...

канікули

Канікули у Таї в цьому році почалися 1 травня. З першими теплими днями переїхали з бабусею на дачу. Я взяла відпустку і стали облаштовуватися. Як же я завжди радію закінченню саду! Ні саду - немає хвороб. А їх було зовсім не менше ніж в перший рік саду (((Попереду дай Бог 3 місяці здоров'я. А може і 4 як погода дозволить. На другі травневі ми правда повернулися в Москву, тому що приїхав тато, а з ним простіше бути тут. Дуже пощастило з ...

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

Світлана

28 березня 2017, 18:42

Алушта: перлина Південного берега

Місто-курорт, знаходиться на південному березі Криму. За однією з версій назва місту дала фортеця Алустон, побудована в VI столітті візантійцями. Її руїни є однією з головних міських визначних пам'яток. За іншими відомостями назва міста походить від давньогрецького слова «протяг». І справді, вітру з гори Демерджі на сході і Чатирдаг на півночі перемішуються з морським бризом, тому на курорті ніколи не буває душно.

Читати повністю... Читати повністю Gal-ya

23 березня 2016, 1:12

Хіт цієї весни - Porto Mare!

Так-так,))) І ми теж тут. День перший. Точніше ніч. Розповім як ми добиралися. Без пригод, звичайно, ми не обійшлися) Отже, по порядку. Виліт у нас був з Домодєдово о 13.15. Летіли компанією s7. Як же приємно з цієї мерзосвітна погоди їхати до сонечка і морю. В аеропорту йшов сніг і було огидно і бридко. Рада, поки чекаєте посадку в літак - максимально зарядите телефони, планшети і банки зарядки. Політ все перенесли добре, все крім мене. Андрій утворених і сміявся, Ігор ...

Дорога до Криму і назад, червень 2016, розповідь

Передісторія. За 2 тижні до відпустки примудрилася захворіти дочка, а потім і синок. Обстр.бронхіт у обох. У підсумку за 3 дні до поїздки довелося почати приймати антибіотики і робити гормональні інгаляції (за словами педіатра, син взагалі в кроці від пневмонії був). Лікування швидко допомогло, Віра майже видужала, Андрію ж в дорогу довелося вирушати через лише добу після нормалізації температури тіла. Тому його капризи в дорозі були саме на тлі хвороб. Отже. Виїхали з м.Коломну (південний схід Моск.обл.) О 20.00. Вчотирьох: ми ...

Наш відпочинок в Криму червень 2015

Який же гарний Крим! Знову вже туди хочу. Відпочивали з 12 по 28 іюня.Сперва були в Коктебелі, а потім в Алуште.Снімалі житло в гостьовому будинку, самі готовілі.Так як з фінансами не дуже, намагалися бути поекономнее, але відпочинку нам це не зіпсувало. Наша морська прогулянка на "Червоні вітрила" корабель Ассоль до Карадакскому заповіднику.

Ми повернулися!!

Ось і закінчився наш відпочинок в Криму. А шкода ... Зворотний політ Климка так само добре переніс, а ось ми не дуже. У літак два рази вдарила блискавка (над Домодєдово потрапили в грозовий фронт), я думала, що все !! Єдині думки були, щоб нічого не сталося з сином. Але все обійшлося. Я, звичайно, потім почитала, що літакам блискавки не страшні ітд, але все-одно, це було дуже страшно. На самому відпочинку дитя теж нічого не турбувало. Тільки ми три рази переїжджали з місця ...

24 вересня 2016, 12:40

Крим моїми очима. Вересень 2016.

Доброго часу доби, дорогі дівчатка-мандрівниці. Тепер і я можу залишити свій відгук тут про те, як пройшло моє знайомство з Кримом, зокрема з селищем Партеніт. А якщо бути зовсім точним, то невелике оповідання буде про санаторії «Карасанський», в якому ми перебували разом з донькою 1,10 мес.с 7 по 18 вересня.

24 вересня 2016, 12:43

24 вересня 2016, 12:38

Читати повністю... Читати повністю Анастасія

24 березня 2014 року, 1:13

У Криму масово відключають світло

В Інтернеті з'явилася інформація про те, що на Кримському півострові почалося масове відключення світла в житлових будинках. Про це пишуть користувачі соціальних сетей.В зокрема, журналіст Осман Пашаєв на своїй сторінці в Facebook написав: «Крим. Сімферополь. У Мар'їно електрики немає. У Білому немає, на Дмитра Ульянова немає ».Інші користувачі в коментарях в посаді Пашаєва підтвердили інформацію. За їх словами, світла немає не тільки в Сімферополі, але і в Алушті, Євпаторії, Керчі, Білогірську, Зуї, половині Феодосії, Бахчисараї, Джанкої, Кореїзі, Гаспрі, Саках і районному центрі Нижнегорск ...

Читати повністю... Читати повністю Julia

15 січня 2016, 16:35

Наш чудовий відпочинок в Porto Mare Крим в грудні 2015

Ох вже ця Сампара з її привабливими пропозиціями, які з'являються в її щоденнику, як гриби після дощу! Наша поїздка в кінці листопада - на початку грудня 2015 в Порто Маре якраз була тим самим спокусою, перед яким я не змогла встояти, прочитавши Ірин докладна розповідь про цю чудову парк-готелі. Чесно кажучи, важко вірилося, що десь в Росії може бути місце, що поєднує в собі комфорт Турецьких готелів, відмінну медичну базу санаторного типу для дітей, відмінну анімацію для дітей і дорослих ...

Читати повністю... Читати повністю кристина

18 жовтня 2015 року, 13:25

Хіт-парад місць для подорожі з дітьми

Крим Улюблений і неповторний Прославлений у всіх сенсах Крим - улюблений багатьма поколіннями російських туристів край. Надзвичайно цікаве місце з унікальною природою і ласкавим кліматом, заради якого щоліта мільйони відпочиваючих прагнуть туди потрапити. Якщо ви їдете з дітьми, то головне - сонце, повітря і вода. А ваша батьківська ініціатива і активність легко компенсують недоліки інфраструктури цього регіону. Так, на закордонних курортах з багатою історією індустрії гостинності давно все роблять за вас, і відпочинок підноситься на блюдечку з блакитною облямівкою. Можливо...

Читати повністю... Читати повністю Лариса

19 жовтня 2015 року, 3:37

Хіт-парад місць для подорожі з дітьми

Читати повністю... Читати повністю Тусена

13 грудня 2015 року, 7:05

Крим. 2015. Багато інформації та фото.

пос.Орджонікідзе вересень 2015 р До самого порома ми не вирішили, куди поїдемо, чоловік сказав "На Батьківщину, до Криму!", а куди - вирішували довго ... Зупинилися за відгуками рідні в Орджо і не помилилися. Центральна набережна Орджонікідзе Рибкою ставридка пригостили господарі будинку - дуже смачна, їли, як насіння В альтанці на подвір'ї будинку влаштовували посиденьки, здивувала наявність комарів - думала, що їх там немає) Дикий пляж за 1 мисом - наше улюблене місце, шикарний пляж, багато черепашок , мало народу, один мінусики - недалеко ...

Читати повністю... Читати повністю Юля

14 жовтня 2015 року, 10:28

Крим 2015 !!!

Ну і ось закінчую вже наздоганяти наші події)) Потроху))) У вересні ми літали в Крим))) У нашого тата був отпуск..і свекруха брали. У неї 9 вересня мав бути ювілей 60 років, вона не хотіла, як це у них прийнято замовляти їдальню, провідного і все таке ... і каже хочу просто виїхати))) зробити собі подарунок))) Ми її взяли з собою. Попалися нам по акції якоїсь квитки випадково)) замість 55 000 на чотирьох ми заплатили 39 000))) Уральські авіалініі..стюардеси, звичайно, це кошмар .... і їжа .... капец ... тільки чай і булочка..которая ...

Читати повністю... Читати повністю Світлана

5 квітня 2014 року, 14:34

Фільм Спортлото 82. Знімали в Криму.

Сиджу, дивлюся по 1 каналу) Як Южногорского залізничного вокзалу виступив аналогічний вокзал в Феодосії. Табір автомобілістів на 32-му кілометрі розташовувався в ялівцевого гаю біля основи мису Капчик, що поєднувати Світлом. За машиною видніється гора Коба-Кая. Таня співає пісню в обличчя Павлу на тлі Караул-Оби. Внизу Блакитна бухта і Царський пляж. Будинок Клавдії Антонівни, тітки Костика, знаходиться вФеодосіі за адресою ул.Прямая 1, поруч з церквою святого Георгія. Курник, що служив притулком племіннику, знімався на студії в Москві. Пляж на якому, скупавшись ...

Читати повністю... Читати повністю Дашулька

22 вересня 2015 року, 9:48

Наш відпустку в Криму

Наші два тижні пролетіли НЕ Змітнів. Відпочивати завжди добре. Море - як же я тебе люблю! Трохи в ведення. Відпочивали в Криму в м Алушта. Місцевість просто приголомшлива, прям як я люблю, гори, зелень і море! Ми поїхали в перші і я прям вражена його красою. Правда правда! Зупинилися в готелі, який знаходився на віддалі від шуму і суєти, але досить близько до моря і до розваг. Для мене золоте поєднання. Про готель буду писати окремо. Кажу відразу букв буде ...

Читати повністю... Читати повністю Юлія

22 грудня 2015 року, 16:13

Є такі місця .... Крим, Тарханкут, п.Черноморское ...

Що то мені не народжує все ніяк .... УЖЕ НАРОДИЛА !!!!!! Починала писати цей відгук за два дні до пологів))) текст написала, а фото не залишала, продовжую))))))) Вирішила, що треба таки написати свій звіт про відпочинок .... Все таки цей відпочинок ми провели особливо. .. По-перше, моя третя вагітність .... Море, сонце і вагітність це так гармонійно))) По-друге, Крим .... вперше для мене, вперше для дітей, вперше для нашої сім'ї (хоча чоловік в бурхливу молодість був вже в Криму) .Але і не просто Крим .... и не просто Алушта, Ялта, Судак (нікого не хочу образити, але просто ці курорти на слуху), а західний берег Криму ... Як ...

Читати повністю... Читати повністю Elena

31 августа 2012, 13:39

Поки Крим непогодних

Вірніше, погодний, але саме такий, не сильно купальний, а, скоріше, екскурсійний. Ми знову вирішили вирватися зі степів, змінивши картинку горами. Моїми улюбленими кримськими горами. Ходити з рюкзаком по стежках -не моє, а ось поглащать душею і очима навколишню красу - так! Траса через Сімферополь на Алушту. Вирішили заїхати в еллінговий селище Утьос, де ми відпочивали з Бонька два роки тому. На сьогоднішній день ціни-космос. А в цілому-нічого не змінилося. Паркуватися ніде, довелося залишити машину при в'їзді в селище, перед ...

Читати повністю... Читати повністю Mari na Lune

13 січня 2015 03:00

Наше велике подорож. Краснодарський край-Крим

Увага! Я писала цей пост 3 місяці уривками і шматками. Елеосілілаблін. Смисловий зміст на виході практично відсутня (. Мені здається, пост вийшов нудний, нецікавий і рубаний. Я як завжди багато описую незначні дрібниці, а толком нічого. Просто я так пам'ятаю, і перечитуючи, згадую ще купу всього важливого для мене. Тобто пост для себе вийшов) Букв не просто багато, а дуууже багато !!!! Раджу просто подивитися фотки. Про Крим - моя суб'єктивна беззлобне думку, на істину не претендую.

Читати повністю...

Дуже багато букв, але огляд потрясний! раджу прочитати

Я не стану вставляти все картинки, їх дуже багато в фотоальбомі за посиланням https://www.facebook.com/irina.sampara/posts/1083044585121468?pnref=storyНо раджу прочитати і подивитися, дуже цікаво! Особливо картинки ____________________________________________ Повинен відразу обмовитися, що я живу в Москві, тому об'єктивно можу порівнювати тільки з Москвою, про російську глибинку практично нічого не знаю, крім того, що коли буваю на гастролях, іноді в туристичному режимі гуляю по містах (розумію, що там набагато гірше, ніж в Москві, але мені, як москвичеві, важливіше зрозуміти ситуацію для себе). Сама подорож було приголомшливим ...

на південь з дитиною

На південь з дитиною У питанні про те, варто чи не варто вирушати з маленькою дитиною на південь, думки наших читачів розходяться. Деякі вважають, що робити цього ні в якому разі не можна: наслідки для організму малюка можуть бути жахливими. Інші, навпаки, впевнені в тому, що все можна подолати, було б бажання.

Читати повністю...

Тим, хто їде відпочивати з малюком

Дуже корисна стаття для тих, хто їде відпочивати з малявками! знайшла її: Катюша Таке пригода мені в житті знадобиться ... Енциклопедія відпочинку з малюком Відважним батькам присвячується ... Рік тому я, можливо, як і ви зараз, нишпорила по неосяжних просторах Інтернету в пошуках будь-якої інформації про відпочинок з маленькою дитиною. Ми зібралися везти до Криму однорічну Машку. "Дикунами" відпочиваємо давно. Старша дочка вперше поїхала з нами в 4 роки. З цим віком все було зрозуміло. А ось годовастіков ... Суперечливі почуття роздирали ...

Читати повністю... Читати повністю Ольга

3 лютого 2011, 15:59

їмо на море

Дуже корисна стаття для тих, хто їде відпочивати з малявками Малюки надихають, Pampers створює Катюша Додати в друзі Інформація Приватне повідомлення До чорного списку Поскаржитись 11:23, 24 травня 2009 р Таке пригода мені в жізніпрігодітся ... Енциклопедія відпочинку з малюком Відважним батькам присвячується ... рік тому я, можливо, як і ви зараз, нишпорила по неосяжних просторах Інтернету в пошуках будь-якої інформації про відпочинок з маленькою дитиною. Ми зібралися везти до Криму однорічну Машку. "Дикунами" відпочиваємо давно. Старша дочка вперше поїхала з ...

відпочинок Збори

Енциклопедія відпочинку з малишомВ питанні про те, варто чи не варто вирушати з маленькою дитиною на південь, думки наших читачів розходяться. Деякі вважають, що робити цього ні в якому разі не можна: наслідки для організму малюка можуть бути жахливими. Інші, навпаки, впевнені в тому, що все можна подолати, було б бажання. Пропонуємо вашій увазі досвід такої відважної мандрівниці. Юлія КаспароваВибор місця і часу для отдихаКогда ви їдете з малюком на південь, особливого значення набуває наявність в обраному вами місці відповідних ...

Наш відпочинок в Криму, Канака, 17.06-1.07.2009. звіт :-)

Отже, розповідь як це було - фото в постах раніше. Коротко: всі задоволені і навіть здалося мало, Макс так взагалі акліматизувався прям відразу, ттт, і море полюбив, і політ переніс в цілому добре. Ну а повернувся з новими силами і вміннями :-))) Отже, подробиці ... Вийшло непристойно довго, сил редагувати нету. Читати раджу тільки цікавлять пункти :-)))

Читати повністю...

На море з малюком (поради бувалої мандрівниці)

На море з малюком У питанні про те, варто чи не варто вирушати з маленькою дитиною на південь, думки наших читачів розходяться. Деякі вважають, що робити цього ні в якому разі не можна: наслідки для організму малюка можуть бути жахливими. Інші, навпаки, впевнені в тому, що все можна подолати, було б бажання. Пропонуємо вашій увазі досвід такої відважної мандрівниці.