пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ AIRBUS

15.08.09 Греція / / ShaRus

п, § Підготовка та вибір місця відпочинку п, § Що варто знати тим хто туди зібрався п, § Готель Корфу Маріс п, § Сільце Бенітце (Benitses) п, § Оренда машини п, § Особливості автоводіння

05.12.10 Іспанія / 05 / ilya_sar

... .com / russian / index.aspx). Довідки з роботи були з з / п у мене 30 т.р., у дружини 18 т.р ... ... здали багаж на реєстрацію .. Час був 3,30 ... Взагалі а / п Домодєдово справляє неприємне враження . Зали очікування розбиті на якісь ... кріслах очікування, контролю при вході в А / п немає ніякого, про можливість поїсти в а / п теж сумно промовчу ... Ну це так ... заповнений на 1/4. У польоті був гарячий сніданок. Літак Airbus 319. Крісла цілком комфортні і зручні. По прильоту в вену ... ... Барселоні. Привівши себе в порядок пішли гуляти. Пройшлися площі Іспанії (п .ІС) далі по Av. Paral-lel добрели до порту. Просто ... ногах. Так ось провели перший день в Бареселоне. До речі, на п .Ісп, п .Кт, в порту є такі інформаційні намети, де як ... ... на площі Каталунья (п .Кт) До неї йти від нашого готелю хвилин 25 напевно. Так ось прийшли ми на п. Кт., Відразу ... ніде не виходили, просто дивилися. Зробивши коло, і повернувшись на п. Кт. пішли обідати. Обідали в якомусь місцевому кафе. На ... квитка у водія (по 1,4 Е) і поїхали до п. Іс. .... Другий день почали також з п. Кт. і БТ, на цей раз був синій маршрут. До п. Кт. в цей день вирішили ... .... У музеї є різні секції - ілюзії, наука, біологія, і т. П. Де представлені різні макети, які рухаються і наочно показують ті ... інші фізичні ефекти (наприклад), багато різних біологічних моделей і т. П. Перлиною є нстоящее тропічний ліс всередині музею, який не тільки ...

07.03.11 Франція / 07 / Germain

Політ на Airbus -A320 пройшов нормально. Сподобався сніданок у вигляді салату з шинкою аерофлотовскіх літаках завжди є 50 гр за 2 євро ... п ЃЉ простягає руку. Спритний хлопчина, яких раніше не спостерігалося, не давши нам опам'ятатися, швидко вистачає речі і піднімає їх по сходах швидше, ніж ми піднімаємося на ліфті ... п ЃЉ Як завжди часу на все в обріз п ЃЉ ... парків. Одне місце мені навіть нагадало тропічний ліс на Мартініці ... п ЃЉ Є прекрасні оглядові майданчики ... На море був уже відплив, вода ... чорт забирай, що нас пам'ятають і впізнають ... п ЃЉ

02.05.10 Таїланд / 02 / mosbbts

Телевізор ми майже не дивилися, але каналів російською немає, а є - телеканали в основному на тайській і англійській мовах. На німецькому, наприклад, тільки Deutsche Welle і т. П. ... занадто гострої для нас їжі (незважаючи на прохання) і т. П. Туди летіли 11.03.2009, пор., Рейс SU 553. Літак Airbus 330-300. Виліт за планом був в 19.45. Але ... ... Бангкок - Москва, 27.03.2009, сб., Рейс SU 552. Літак Airbus 330-300 (Маяковський). Виліт за планом о 14.20. Реально ... У перельотах на Самуї задіяні літаки Airbus 319, Boing 717, а також гвинтові літаки. На останніх летіти десь на 30 хвилин довше. Стан парку літаків я оцінюю як задовільний. Літаки нам попалися явно не нові. Ми забронювали квитки на рейси з Airbus 319.Время в шляху від Бангкока до Самуї на Airbus 319 близько 45 хвилин. У шляху в бізнес класі встигають рознести напої і погодувати.

20.06.12 В'єтнам / 20 / mosbbts

Вироби зі шкіри крокодила, ската, страуса і т. П. Те, що ми бачили з пропозиції в туристичному кварталі Нячанга, нам не сподобалося. А ще більше не сподобалися ціни. Вони, на мій погляд, сильно завищені. ... безліч інших готелів, а також магазинів, кафе, ресторанів і т. П. Так на сусідній вулиці, що ближче до ринку розташовується індуїстський ... ... і екзотики типу жаб, черепах, страусів, м'ясо крокодила і т. П. Але ми не любителі екзотики. Думаю, що місцева кухня, с ... Є також і місцеві міцні напої типу горілки, віскі і т. П., Але їх ми не пробували. ... в одну сторону) авіакомпанією Аерофлот. Летіли туди і назад на Airbus 330-300. Це нові і досить комфортні машини з прийнятним ... .... Час в дорозі - 1 година і 35 хвилин. Летіли на Airbus -320. Машина була досить витратився, але політ пройшов нормально без ...

03.05.12 В'єтнам / 03 / mosbbts

Вироби зі шкіри крокодила, ската, страуса і т. П. Те, що ми бачили з пропозиції в туристичному кварталі Нячанга, нам не сподобалося. А ще більше не сподобалися ціни. Вони, на мій погляд, сильно завищені. ... погоді - на острівних курортах в Таїланді (Пхукет, Самуї і т. П.) Дуже тепло і комфортно взимку і навесні, а у В'єтнамі ... ... мюслів, молока, масла, свіжих овочів, шинки, сиру, меду і т. п. ... інші дерева) красиво підстрижені у формі конусів, пірамід і т. П. На цій смузі також розташовуються пішохідні доріжки, які частково проходять ... ... Тхапа Ба відкрилися ще джерела, де більш цивільно і т. П. Відповідно там і дорожче. Нас повністю влаштував сервіс і обстановка ... ... в одну сторону) авіакомпанією Аерофлот. Летіли туди і назад на Airbus 330-300. Це нові і досить комфортні машини з прийнятним ...

11.05.08 В'єтнам / / Олексій Ухін

Початок реєстрації за 4 !! години (НЕ МОСКВИЧІ МЕНЕ ЗРОЗУМІЮТЬ п ЃЉ) Приліт в 8 ранку - Доброго ранку, В'єтнам п ЃЉ Нас по маршруту на першому етапі двоє - я і Олександр - мужичок 55 років - любитель подорожувати ... п ЃЉ Переліт В'єтнамські авіалінії - Airbus 320 На столику трояндочка - поруч роздруківка з Інтернету - новин з РОСІЇ !!! п ЃЉ Переліт В'єтнамські авіалінії - Airbus 320

03.05.09 Таїланд / 03 / mosbbts

Харчування було нижче середнього, але видно, що Аерофлот намагається зробити харчування краще. Так, наприклад, при замовленні квитка через інтернет можна вибрати між різними типами харчування - стандартне, низькокалорійне, дитяче і т. П. У перельотах на Самуї задіяні літаки Airbus 319, Boing 717, а також гвинтові літаки. На останніх летіти десь на 30 хвилин довше. Стан парку літаків я оцінюю як відмінне. Ми забронювали квитки на рейси з Airbus 319. Час у дорозі від Бангкока до Самуї на Airbus 319 близько 45 хвилин. В дорозі встигають тільки принести напої і сендвіч. ..., ночнушки, Половки, бермуди, шорти, джинси і т.д. і. т. п.). Для любителів меду рекомендую придбати в Tesco Lotus мед компанії ...

12.08.17 Греція / 12 / Svetlana1201

Літак маленький, airbus, цифри не запам'ятала, два ряди по три місця. Місця для ніг досить, чоловік зростом 172 см, коліна не упиралися в сидіння. Літак прилетів у Внуково години за два до нашого вильоту, ми сиділи вже в зоні вильоту, спостерігали за всієї підготовкою. ..., можуть сказати кілька слів, наприклад, спасибі, будь ласка, здрастуйте і т. П., Але це все.Есть мило Papoutsanis біле і з ромашкою. Все інше мило, шампуні та інші мильні приналежності і засоби причин гігієни не грецьких марок (Dove, Colgate, Palmolive, Schauma і т. П.) У віконце здачі багажу черги не було, далі на огляд стояли співробітники аеропорту, напрявляя всіх куди треба. Ніяких стовпотворіння, нервів і т. П. У дьютік не ходили, як-то завжди закуповувати всім, чим треба ні в дьютіке.Полет пройшов нормально, за винятком початку зниження. Поїли, годували, як зазвичай. Вино було. Літак маленький airbus, на кшталт 319. Два ряди по три крісла. Стюардеси доброзичливі, одна говорить російською, інші добре по-англійськи. ..., чи потрібно йти з туристами до стійки реєстрації та т. П. По дорозі в аеропорт дізналася номера стійок реєстрації на наші ...

15.07.12 Туреччина / 15 / mosbbts

... свіжих овочів і зелені, салати і.т.д. и.т. п. З фруктів постійно пропонували яблука червоні і зелені, апельсини, банани ... ... ось до цього кілька разів літали на далекі відстані на Airbus -330-300. Що сказати, переваги Боїнг 747 видно відразу - це ... в усьому відчувається американський розмах, а в Airbus -330-300 швидше європейська стислість. Так, Airbus -330-300 новіші машини з безкоштовною ...

23.03.12 В'єтнам / 23 / Goldova

... авіакомпанією China Eastern Airlines за маршрутом Сайгон-Шанхай-Москва. Літаки - Airbus. Ось тут було кілька неприємних сюрпризів: 1) В літаку від ... з аеропорту протягом незначного часу. Від Шанхая до Москви Airbus був уже побільше і покомфортнее. Харчування з китайським акцентом - що ... ... податку. Будьте уважні! Правда у нас чомусь не відняли п ЃЉ. Спочатку нам дали грошей менше, мабуть з вирахуванням податку, але ... У туристичному центрі багато крамниць з сувенірами, перлами, сумками, літнім одягом і т.д. і т. п. Красиві жіночі літні сарафани у величезній кількості і на будь-який смак по недорогим цінами. Коротше, знайдете де гроші витратити, були б гроші і бажання :). ... є чудова і головне абсолютно безкоштовна екскурсія на червоний струмок п ЃЉ. Йдучи направо від готелю (якщо стояти до готелю спиною), дійдіть ...

19.12.17 Італія / 19 / ЛенаЧ

По неділях лінія Puglia Airbus НЕ працювала Уточнюйте на сайті http://www.metaurobus.it/puglia- airbus Два дня планувала на п -ове Гаргано. Але і тут мене кидало в крайнощі. Спочатку ... Огляд цього району я продовжила вранці, після сніданку, ще до виписки з Апарт. Вирішила, що сьогодні просто буду пізнавати місто через ноги п ЃЉ)

17.04.16 Китай / 17 / AndrewKUB

..., все тією компанією China Southern Airlines, рейс CZ-6753, літак Airbus - 320, цього разу летіли в якомусь преміум класі ... :) Відстані ... Всесвітній фінансовий центр (Shanghai World Financial Center) - хмарочос, прозваний «відкривачкою», за свою архітектурну форму п ЃЉ), висота його становить 492 м.Креветкі, салат з манго, качка по сичуаньської, дві пляшки пива «Циндао», по склянці томатного і кавунового соку - і все це обійшлося нам в 398 юанів , за курсом на той момент - 2600 рублів. Тоді не супер дорого, зараз в рублях вийде в два рази дорожче треба думати ... п ЃЊ ..., замість 17-05 в 18-00 за часом Москви. Літак Airbus -330-300, компоновка крісел 2-4-2. Долетіли добре, дев'ять ...

19.11.10 Індонезія / 19 / |TM|AbbaT

... влаштовують, а з прибиранням вирішили, що треба просто менше гадить п ЃЉ.Самолет виявився заповненим на 99% і ми всі, в результаті, сиділи в одному ряду. Фокус не вдався п ЃЉДальнемагістральние перельоти авіакомпанія виконує на Airbus Industrie 340-300. ... меню », замовленому просто заради інтересу (в надії отримати каре ягняти п ЃЉ п ЃЉ п ЃЉ), горілочки" Finlandia ", і наполегливо намагалася налити мені воду, рази з ... ... наші пляшки конфіскували ... .сущій дрібниця, всього то на 140 доларів. п ЃЉ п ЃЉ п ЃЉ ... незвичайна традиція. Ця дата запам'яталася не тільки привітаннями над хмарами. п ЃЉ

23.07.07 Фіджі / / delena

Коли ми вирішили провести наш медовий місяць на Фіджі, то зіткнулися з тим, що відгуків про ці острови дуже мало. Тому побувавши там, ми вирішили залишити свою розповідь для тих, хто вирішить відправитися на Фіджі. Багато хто купує Lonely Planet. Ми якось обійшлися без путівника п ЃЉІтак, візи і квитки на руках, в путь! п ЃЉВилетаем з Москви 11 червня в 22.30. Прилітає в Сеул 12 червня в 10.00. Летіли на Airbus 330. Політ тривав 9 годин. Різниця в часі Москва-Сеул 5 годин. ... Duty Free. Я навіть встигла поспати годинку в залі очікування п ЃЉ На острові багато рослинності, кокосових пальм. Головна турбота персоналу готелю - щоб кокос не впав на голову туристові п ЃЉ Прогулюючись по острову і зустрічаючи персонал готелю, часто почуєш «Bula», що означає «привіт» або «добрий день». У відповідь від тебе вони також чекають «Bula» п ЃЉ Одного разу ми взяли з собою хліб і годували рибок з рук. Кусючі виявилися п ЃЉ

07.12.09 Росія / / AndrewKUB

... утров в 5-30 вилетіли в Санкт-Петербург (ГТК «Росія» Airbus - 319), при різниці в часі о другій годині, в 6 ... ... веду, але через брак альтернативи брів за мною і нив ... п ЃЉ) Я знову звернув у Мошков провулок, перевів народ через Набережну ..., чорницею і сливою. За пирогами і чаєм зробили кілька підходів ... п ЃЉ) Десь через годину ми ситі і задоволені, але вже ... ..., що руками нічого чіпати не можна. Так що особливо не доторкнешся п ЃЉ. До речі, коли ми вийшли з Ермітажу, йшов дощ, більше в Пітері він нас не покидав п ЃЊ. ... прикмета на щастя напевно. Ми про всяк випадок теж потерли. п ЃЉ. Дійшли до «Мідного вершника» і пішли назад по Невському до ... ... через сорок дощ закінчився. І ми рвонули на пошуки туалету п ЃЉ. Туалети знаходяться поруч з Римськими фонтанами. Звідти ми рушили до ...

10.12.17 Італія / 10 / ЛенаЧ

Так ось, як кажуть медики, у мене стався справжній Гуд Тріп. Не плутати з іншим схожим медичним терміном п ЃЉ) тьху, тфу.Еслі почитати опис справжнього Тріпа, думаю, багато мандрівники відчували на собі подібний стан п ЃЉ)) ... позитивні процеси пізнання світу, посилені фарбами, звуками і т.д. п ЃЉ)) Я сама собі піддавала перцю! Мені здавалося що Хто то ... Але можна подивитися тут. Рух по цьому маршруту здійснює компанія. Metauro Bus http://www.metaurobus.it/puglia- airbus ... і сказав, що Санг ту Гізе, за весь час зе бест п ЃЉ)) Від «Санг ту Гізе» пройшов і повноцінний сон;)) Мимохідь. .. А тим часом наближалися чергові мої граблі п ЃЉ) Я залишилася на абсолютно порожній станції. Правда господиня Апарт обіцяла ...

26.09.16 Росія / 26 / AndrewKUB

... недавно організованої його донькою авіакомпанією «Росія», хоча на борту літака «Airbus - 319» значилося - «Донавіа» ... Вилетіли під час о 08:00, летіли ..., на відміну від минулого року, коли його не встигли перевантажити ... п ЃЉ ... Шуму (зараз - Верхня Кутузовка), корпусом під командуванням генерал-поручика В. П. Мусіна-Пушкіна (бл. 3,5 тис. Чол.) Був розбитий яничарський ... ... в Алушті, побудовано в кінці XIX в. за проектом Н. П. Краснова. Варто в оточенні екзотичних рослин Приморського парку. Будівля входить ... А потім степ закінчилася і почалися лісу, вірніше межа лісу і високогір'я. І майже відразу ми побачили тварин ... п ЃЉ) Це були благородні олені - самки з дитинчатами (ланки з Олешками :)) ... прорубати пролом, тому царя вивели, що розповідаючи йому (пудрячи мізки ... п ЃЉ) провели по стежці навколо цієї гори і посадили точно в ... прорубали пролом і дорога стала повноцінною, наскрізний ... Ось така казочка ... п ЃЉ) Ох вже ці казки! Ох вже ці Казкарі! ... :)

10.08.10 Коста-Ріка / / Ykor

Реєстрація, посадка. І тут, шановний читачу, хочу принести свої вибачення на адресу Air Europa. Хто б міг подумати - пройшов лише рік, але нас чекав новенький Airbus і милі стюардеси. Чи не натяку на те, що було рік тому під час польоту до Венесуели. В результаті келих шампанського був замінений на банку пива, а їжа на яєчню (нагадаю - 2008 рік). Хочу сказати відразу - так весело і прикольно ми ніколи до цього не відзначали Новий Рік. А після того як годинник протикает 12 - всім було вже все одно що у тебе там на столі п ЃЉ ... на радість) ми не дочекалися моменту поїдання крокодильчиком вищезгаданого тваринного п ЃЉ Містечко Arenal дуже розрекламований, на що і купилися. Виверження лави і т.д. і т. п. Ну що сказати - коли нас везли від центру «цивілізації» (містечко La Fortuna) в гори хвилин 30 -вознік питання - куди ж ми йо-майо премося. А ну да, звичайно ж вулкан п ЃЉ ... дуже м'яко кажу) - це відстань долаєш набагато швидше п ЃЉ і навіть не відчуваєш часу п ЃЉ. До речі з досліджених готелів - у нашого готелю ...

03.05.12 В'єтнам / 03 / mosbbts

2. У готелі постійно відчувається брак простору, все якось вузько (то двері шафи повністю не відкрити, то в коридорі можна пройти мало не тільки бочком, то чемодан в номері розкласти ніде і т. П.), Незважаючи на те, що у нас були найбільші номери в отеле.Ізделія зі шкіри крокодила, ската, страуса і т. п. Те, що ми бачили з пропозиції в туристичному кварталі Нячанга, нам не сподобалося. А ще більше не сподобалися ціни. Вони, на мій погляд, сильно завищені. ... погоді - на острівних курортах в Таїланді (Пхукет, Самуї і т. П.) Дуже тепло і комфортно взимку і навесні, а у В'єтнамі ... Серед напоїв пропонуються також соки, безалкогольні фруктові коктейлі, ну і все інше типу чаю , кави, коли і т. п. ... також і місцеві міцні напої типу горілки, віскі і т. П., Але їх ми не пробували. ... в одну сторону) авіакомпанією Аерофлот. Летіли туди і назад на Airbus 330-300. Це нові і досить комфортні машини з прийнятним ...