острів Егіна

5 вересня 2013 р 8:33 Егіна - Греція Август 2013

Коли втомлюєшся від галасливих негрецьких Афін, саме час поїхати на вихідні на один з декількох островів, які розташувалися поруч. Ми вибрали Егіну, містечко Агіа Марина. Вранці в порту купили квитки на пором, туди прямо в Агіа Марину, назад зі столиці острова - Егіни. Коли втомлюєшся від галасливих негрецьких Афін, саме час поїхати на вихідні на один з декількох островів, які розташувалися поруч

Вийшовши в нашому порту, відразу ж знайшли заздалегідь заброньований готель Liberty 2 за 60 євро за номер зі сніданком, кинули речі і вирушили дивитися головну пам'ятку цього місця-храм Афейі. Туди можна дістатися 2 способами: на автобусі і пішки. Природно вибравши другий спосіб, ми пішли вгору по острову, йти всього 3 км. Спершу дорога йде по живописному селі з акуратними будинками і квітковими двориками, потім асфальтована дорога закінчується і починається навіть не грунтовка, а просто кам'яниста стежка, що нею підемо досить утомливо, враховуючи зростаючу спеку.

Перебіжками від тіні до тіні, ми добралися до траси. Покажчиків не було, куди йти незрозуміло, запитали дорожніх робітників, які відпочивали в тіні, вони направили нас по трасі наліво. Хвилин 15 ходьби серед кактусів і ми наместе.

Поруч з ним є забавне кафе зі стилізованими під античність столиками і стільцями.

Храм неймовірно красивий, непогано зберігся і на цій висоті, дивлячись на білий повітряний колони, легко уявити, як виходили з нього люди в білому одязі, як відбувалися ритуальні жертвопринесення дівчатами в світлих туніках, як вони вдивлялися в голубий горизонт, шукаючи очима Парфенон.

Ми теж спробували його знайти, але не побачили :) а ще вважається, що храм Афейі, Парфенон і храм Посейдона на мисі Суніон утворюють рівносторонній трикутник.

Повертаючись назад, зрізали трохи по лісі, мріючи про море. Наш готель знаходився в 100 метрах від пляжу, але ми ж не любимо громадські :))

Ми знайшли невелику бухточку, недалеко від порту, спуститися до якої треба було спершу по вирубаних у скелі сходами, а потім або вплав, або вниз по великих каменів. Там було всього кілька людей, які допливали туди на матрацах, ми таких плавзасобів не мали, тому, корячітся, спустилися вниз по камінню, і через годину, бухта стала повністю наша-люди відпливли на обід :) Кришталева тепла вода, дрібний черепашник, перемішаний з гладкими осколками кольорових пляшок, крихітна бухта без людей - ну не рай чи що?)))

У купаннях, стрибках зі скель у воду, сонячних ваннах пройшов наш день, один з небагатьох, коли ми могли розслабитися :)

Увечері, вбравшись, пройшлися по коротенькій туристичної вуличці і пішли шукати містечко, щоб повечеряти. Вибрати його виявилося непросто, вибір хоч і не великий, але різноманітний, кожне кафе там просто чарівно! Ми сіли в одному, з видом на море, замовили восьминога і цілий літр смачного домашнього вина.

Як же прекрасно сидіти на крихітному острівці посеред Середземного моря, дихати теплим солоним повітрям і дивитися на вечірнє водну гладь, маленьку пристань і слухати мірні переливи різних мов. Ми відчували себе абсолютно щасливими, в цій затишній маленькому селі!

на наступний день ми залишали чарівну Агію Марію, але перед цим ще викупалися і заїхали в собор Святого Нектарія, по шляху в порт.

У собор їхати близько 40 хвилин, наступний автобус приходить через півгодини, а потім тільки через два.

Ми спершу думали, що півгодини дуже мало, але походивши по красивому, але абсолютно туристичного місця, ми з радістю сіли в під'їхав автобус і поїхали в Егіну, столицю.

Егіна в порівнянні з Агіей Мариною жахливо гучна, спекотна, повна народу, ми в черговий раз зрадівши тому, що зупинилися саме в Марині, вирушили в порт, на якому відпливли в Афіни.

Вийшовши з порту в Піреї, сіли на х96 автобус, що курсує між аеропортом і портом і через приблизно годину, були на місці. Через 2 години очікування, 50 хвилин польоту на іграшковому літачку з пропелерами, з 4 місцями в ряду і маленьким, в кілька сходинок трапі, ми приземлилися в Салоніках, де доїхавши на 78 або 79автобусе (на зупинці розклад, йде близько 20 хв) до Квіз Халкідікі, пересівши на потрібний нам автобус дісталися нарешті до нашого Пефкохорі. Забігаючи вперед скажу, що після цього грецького подорожі, автобуси стали настільки зручним місцем відпочинку для нас, що я починаю за звичкою засинати навіть сідаючи в тролейбус будинку :)))